מי משלם על הדייט?

אז את אולד פאשן כשזה עניין של מימון

אבל אם זה עניין של חופש בחירה לנשים על חייהן, אז את דווקא מאוד ליברלית ומתקדמת...
ממש כמו חסידי הרב נח... מקיימים את המצוות שנח להם

האם תהיי מוכנה לוותר על לימודים, קריירה ותחביבים כדי שלג'נטלמן שלך תמיד יחכו בארון חולצות מגוהצות ובערב כשהוא חוזר מעמל יומו יחכו לו תמיד אשה נינוחה סבלנית ושמחה, בית מצוחצח וארוחה חמה?
 

שילת281

New member
יפה שאת עונה במקומי


דיברתי על דייטים ראשונים , 3 גג, לא על כל החיים.
והחיים זה לא שחור או לבן. יותר אפור... אין צורך להיות קיצוניים
 

S h a r k 1 8

New member
ואם אחרי הדייט השלישי הוא רוצה להמשיך ואת זורקת אותו

את נותנת לו החזר על כל מה שהוא שילם?
&nbsp
למה שמישהו ישקיע כסף בבחורה שהוא כלל לא מכיר ואין לו שום יכולת לדעת אם הקשר ביניהם יחזיק זמן?
&nbsp
 

S h a r k 1 8

New member
הדור של ה old fashion זה היה דור שבו נשים לא עבדו,

לא יצאו מהבית ולא רכשו השכלה.
&nbsp
הן לא שילמו כי לא היה להן. בחורה שבאמת כל היום יושבת בבית עם הסירים - סבבה, שלא תשלם. כנראה שגם בחור איכותי לא ייצא איתה. אבל, אי אפשר גם להיות אישה מודרנית וגם לצפות שיתנהגו אליך כאילו חיית לפני 100 שנה.
&nbsp
 

superorti

New member
אסביר שוב

יש נשים, כמוני למשל, שיוצאות עם גבר ורוצות להרגיש מוערכות,מוחזרות. יש הרבה דרכים שבהן אפשר לבטא זאת. אני באופן אישי לא מצפה מדייט ראשון אן מה שלא יהיה שיזמין אותי למסעדות או יבזבז עלי כמה מאות שקלים. זו לא הערכה או חיזור מבחינתי. דברים לא מתחילים ונגמרים בכסף ומי שרוצה ״לקנות את ליבי״ כנראה יצטרך להשתמש בטריקים אחרים.
אני מודעת לעובדה,ואני לא עיוורת, שיש נשים שזה כובש אותן ושובה את ליבן. הרבה פעמים יצאתי עם גברים והם אמרו לי ״וואו את חסכונית״...כאילו שהתרגלו שכל דייט מרושש אותם.
אז אני מודרנית אבל פשוטה. כנראה שלגברים קשה לקלוט שיש גם סוג אחר של נשים,ואולי פשוט לא מבינים מה אני רוצה ומחפשת. הכל בסדר.
 

S h a r k 1 8

New member
סתם שאלה... את חושבת שכשגבר יוצא עם אישה

הוא לא רוצה להרגיש מוערך? או לפחות לא מנוצל?
מה שפותחת השרשור בעצם אומרת זה שכדי שהיא תוכל להרגיש מוערכת, היא צריכה לדרוך על בן הזוג שלה, ולגרום לו להוציא כסף על ההנאות שלה. היא מרגישה מוערכת כשבן הזוג מנוצל.
מצטער, הערכה זה דבר הדדי. מי שרוצה שיתייחסו אליה בכבוד, חייבת להתייחס גם בכבוד.
 
שמחתי לקרוא את התגובות להודעתך כי הן נכונות !

ההרגל הרווח והמגונה מצד נשים כמוך הוא הציפייה שהגבר ישלךם לעד...!
הרגע שהוא אומר - חבובה,בואי תשתתפי גם את בהנאותינו המשותפות,אז את כבר נרתעת ממנו. זו "מחלה" נשית מובהקת,בלתי רציונאלית ומפונטזת !
כל הכבוד לבחור על התחשבותו בחיוב כרטיסך,הוא היה ג'מנטלמן לעניין !
המחשבה שלך "לחתוך" מוזנת מכל מה שציינתי קודם כהצנהגות נלוזה מצד נשים רבות.בכתיבתך מבחינים מייד ברמת ההתחשבנות שלך מולו (הוא מרוויח...).
בקיצור,אתן מהוות לנו בעיה קשה,כי על כל פיפס שלא מוצא חן העינייכן - אתן נוטשות את הספינה.אולי באמת כמו שכתבו קודם,את תעשי לו טובה אם תחתכי !
 

שילת281

New member
זה בהחלט נושא מאוד מעניין

כמו שכתבתי קודם, זה לא נובע מהתחשבנות או נצלנות אלה מסגנון של "אולד פאשן"...כמו שפעם היו מתנהגים. ואני באמת כזאת בכל המובנים. השכלתי מהתגובות פה שהיום הסגנון הזה יכול להיתפס נצלני ומעורר תרעומת אצל גברים.
אני אתקן אותך- אין ציפייה שהגבר ישלם לעד.
לעומת הבחור הנ"ל שהוא ג'נטלמן אמיתי באופו כללי, יצאתי לפני כן עם בחור שאמר לי במפורש שהוא מעדיף שאישתו לא תעבוד, הוא ידאג לכל עניין הפרנסה, סגנון יותר שובינסטי כמו שהיה נהוג פעם.
הכל עניין של סגנון.... לא בהכרח נצלנות כך שגם לך יש פה נקודה למחשבה.
 

Som30ne

New member
Be careful what you wish for

as it might come true.
אולד פשן, יכול להתברר כאחד שתומך ב"מעמד האשה",
כמישהו שירצה לדעת איפה את נמצא בכל רגע, ומה את עושה,
ועוד כהנה וכהנה.
 
אין ציפיה שהגבר ישלם לעד... אז עד מתי?

ההחלטה שלך על למשל "דייט רביעי" (ציינת את זה פה בשירשור איפה שהוא) היא החלטה שרירותית לחלוטין ונמצאת אך ורק אצלך בראש. אם אין ספר חוקים, איך הוא היה אמור לדעת שהוא אמור לשלם 3 דייטים ורק ברביעי את תשתתפי?
כמו שכתבת, את לא שלמה עם הקשר, בא לך לחתוך אבל בגלל שסך הכל הוא "בחור טוב" את מחפשת לך תירוצים... (כלומר אני מקווה שזה העניין ולא קטנוניות והתחשבנות כמו שזה הצטייר פה בפוסט הראשון, בו כבר הספקת לספור לו את הכסף בבנק ולהחליט בשבילו כמה נכון להשקיע בדייט). אז תהיי אמיצה ותגידי שהוא לא בשבילך ותחתכי.
 

שילת281

New member
חתכתי

הוא בחור מצויין וטוב אך לצערי לא הראה סימני רצינות כבר מתחילת הקשר. עצם התחושה הכללית שהוא נתן לי, שהוא לא מספיק רציני, גרמה לי לתהות לגבי הנושאים שפירסמתי פה בפורום, האם הוא רציני כלפיי או לא. וכמו שאומרים: "אם יש ספק אין ספק". לא הייתי מסיימת את הקשר בגלל שהוא לא שילם את מלוא החשבון. התחושה שלי התבררה כנכונה והוא הראה סימנים נוספים שהוא פשוט לא מספיק נוכח בקשר.
 

S h a r k 1 8

New member
אל תספרי לעצמך סיפורים

את חתכת איתו את הקשר אך ורק בגלל שהוא לא שילם את מלוא החשבון. אני מניח שבדייטים הראשון והשני הוא שילם הכל. בדייט השלישי היית צריכה לשלם משהו, והופ - פתאום זה אומר שהוא לא רציני.
&nbsp
אם היו סימנים נוספים של אי רצינות, היית פותחת את ההודעה ב"איך אני יודעת אם הבחור רציני או לא" והיית מפרטת את כל ה"סימנים". לא עשית את זה. ציינת רק את נושא התשלום.
 
ה - Old feshion הזה "מוציא מהדעת" !

התכונה הזו של - מגיע לי כי אני אישה - נוראה בעניי.ואם "את" נראית טוב + אז בכלל הציפיות הן בשמיים ! רבות הנשים שכך מתנהלות,חושבות,מפנטזות כדרך חיים,אך לדידי זו גישה נצלנית,אגואיסטית ודוחה.
אוקיי בפגישה ראשונה ושנייה להזמין את הפרטנרית על חשבוני זה בסדר,כדרך של נתינה ופתיחת דלת לקשר ממשי.אך מפגישה שלישית לחשוב שזו הדרך הנכונה,שהגבר ימשיך לשלם,היא לא לעניין.
שמקרה שלך עשית נכון שהוצאת את כ. האשראי כדי להתחלק עימו בהוצאה,והוא
נהג להפליא בתשלום שהשאיר לך מסה"כ הארוחה,אז מה את באה בטרוניות לאחר מכן ? עשית פעולה נכונה,אז תהיי שלמה איתה,ואל תתחילי אז לחשב
ולתהות מדוע כך...?!
דוגמת הבחור "המפרנס" לא עושה עלי כל רושם מיוחד.זה אחד שיש לו כלכלית הרבה,אך מצד שני,הוא רוצה את אישתו בבית...! אז גם לכך יש "מחיר"...!
 

tomasth

New member
מה הבעיה בזה ? כל אדם והתרבות שלו.

כמו שחרדי לא יבוא בטענות על דתי מודרני או על נוצרי לא אדום , על ההתנהלות והצפיות שלהם ; כך גם גברים ונשים עם חבריהם/בני זוג וכו.
&nbsp
אם אתה שייך למגזר/עדה שלה אז אני מבין שיש לכם תהפוכות בנוהג ובזהות , אולי תעבור למגזר/עדה אחר וזה יפתור את בעית ה "מוציא מהדעת" ?
 

S h a r k 1 8

New member
סתם שאלה... אם חשוב לך לראות שהגבר משקיע,

למה את חושבת שאת לא צריכה להראות לו שאת משקיעה?
מאיפה הציפייה שרק הוא ישקיע?!
&nbsp
ולאחר שאני קורא את ההודעה שלך אין לי ספק בכלל שאת בחורה נצלנית ואישה ברמה נמוכה מאד. כמו שכבר כתבו פה, הפרטים היחידים שנידבת הם כמה הוא מרוויח וכמה הוא שילם. אפילו לא כתבת אם הוא מוצא חן בעינייך או איך הדייט זרם.זה למעשה מעיד שהפונקציה החשובה ביותר אצל הגבר מנקודת מבטך היא היכולת שלו לממן אותך.
&nbsp
דרך אגב, מה היה בדייטים הקודמים? הוא שילם הכל? אם כן, את לא חושבת שהגיע הזמן שאת תתנדבי לשלם *הכל* בדייט השלישי?
&nbsp
 

שילת281

New member
אוקיי, אז גם אני

מקריאת ההודעות שלך פה בפורום חושבת שאתה גבר לא חכם במיוחד וברמה מאוד נמוכה. לכן גם לא אטרח לענות לדברים שהעלית.
אני כתבתי את דעתי מניסיון במערכות יחסים קודמות שלי. ככל הנראה אתה לא יודע לנהל דיון בצורה תרבותית כך שמי שברמה נמוכה פה זה אתה.
 

S h a r k 1 8

New member
גברתי, יש לי את כל ההוכחות בעולם על האיכות שלי.

את, לעומת זאת, נערת ביבים.
&nbsp
אני חושב שבמקום לצאת לדייטים, עדיף לך ללבוש חצאית מיני אדומה וללכת לצומת הקרוב לביתך.
&nbsp
הרווח הכספי שלך יהיה משמעותית גבוה יותר מאשר הרווח מעלות הארוחה בדייט, ולפחות כללי המשחק יהיו ברורים לשני הצדדים. הגבר לא ירגיש מנוצל ואת לא תרגישי שלא משקיעים בך, ובא לציון גואל.
 

שילת281

New member
מניחה שהיו לך התנסויות לא טובות עם נשים

כנראה שאתה גבר מתוסכל אם אתה מתבטא בצורה כל כך נמוכה... לא ארד לרמה שלך.
 
למעלה