מזנון בסגנון "finger food"

נירהמ1

New member
דרומיתי - הכל נראה תאווה לעיניים

הכל כל כך יפה, ואיזו השקעה. כייף להיות חבר שלך. כל הכבוד.
וכמובן,
לחברה.
 
פטריות ממולאות ותמרים ממולאים

הפטריות ממולאות בגבינת עיזים מעורבבת עם פטרוזיליה קצוצה ואפויות בתנור כעשרים דקות.
 
עלי גפן ממולאים

מלית של אורז, צנוברים, בצל קצוץ דק וקצת נענע קצוצה. לאחר המילוי מניחים בסיר רחב ושמים מים, מלח ולימון סחוט טרי. שמים צלחת על הממולאים ומבשלים כשעה על אש נמוכה.
 
גלגלי ריקוטה ופרמזן../images/Emo91.gif

אני חילקתי את הבצק לשניים כדי לקבל גלגלים קטנים יותר. מאד מאד טעים. מתכון: גלגלי ריקוטה ופסטו רכיבים: תבנית תנור משומנת 1/4 3 כוסות קמח תופח 100 גרם חמאה 2 כפות עלי בזיליקום קצוצים דק כ- 1/4 1 כוסות חלב 2 כפות פרמזן מגוררת למלית: 1/2 כוס גבינת ריקוטה 1/2 כוס פרמזן מגוררת גס 1/3 כוס ממרח פסטו מוכן 1/4 כוס צנוברים קלויים 1/4 כוס עגבניות מיובשות קצוצות 1 שן שום כתושה 1/2 כפית פלפל שחור גרוס מלח אופן הכנה: 1. מחממים תנור לחום גבוה (200 צ) מערבבים בקערה את כל חומרי המלית. 2. שמים במעבד מזון קמח וחמאה ומעבדים קצרות רק עד שהחמאה נבלעת ומתקבלת תערובת פירורית. מעבירים לקערה ומערבבים עם הבזיליקום מוסיפים חלב לקבלת בצק רך. 3. מקמחים משטח עבודה, ולשים קלות את הבצק. מרדדים למלבן 40/25 ס"מ ומורחים עליו את המלית. מגלגלים את הבצק לגלילה מצלעו הארוכה, וחו,כים ל-16 פרוסות. 4. מניחים את הפרוסות בתבנית כשהחתך כלפי מעלה במרווח של 3 ס"מ ביניהם. בוזקים מעל את הפרמזן ואופים 15 דקות. מקור המתכון: איילת לטוביץ
 
קישים אישיים בטעם בצלים

הבסיס בצק פריך. המלית: לקצוץ מבחר בצלים כולל בצל ירוק. להזהיב בצל, להוסיף את הבצלים ולטגן עד הזהבה. לתבל בפלפל שחור, מלח וטימין. לערבב עם שמנת מתוקה אחת, כף קמח ושתי ביצים.
 
קישים אישיים בטעם פטריות ובטטה

בסיס של בצק פריך לשני סוגי הקישים. לפטריות: לטגן בצל ולהוסיף שני סוגי פטריות קצוצים. לטגן עד שמתרכך ולתבל לפי הטעם. לערבב עם שמנת מתוקה, כף קמח ושתי ביצים. לבטטה: להניח על בסיס הבצק חתיכות בטטה מבושלת, על זה עלי תיבול לפי הטעם, קשקבל ומלמעלה בזהירות תערובת שמנת מתוקה, כף קמח וביצים.
 

NavaZuke

New member
הסושי תמיד עושה לי התרגשות

זהנראה מדהים ! הכל נראה מדהים !!!!! ספרי לי, האם כמות הואסבי הענקית שהכנת חוסלה ? אצלנו כזו כמות מספיק לעשור שהיה וזה שיהיה ....
 
NavaZuke תודה../images/Emo140.gif

הוואסבי הוכן בצלוחית קטנטנה שנראית יותר גדולה בצילום מאשר במציאות.... רוב הווסאבי חוסל. אני אישית דאגתי לכך
 
למעלה