מה זה אומר קוד זכאות

מצב
הנושא נעול.

matrix200200

Active member
אולי נסעת בישנים של אגד?
צא וטייל ברכבי ישראל, אפשר להגיד.
הדגמים החדשים של מרכבים והארגז הם יחסית נוחים, וחשוב מכך איכות ההרכבה שלהם טובה מאוד והם מחזיקים שנים בלי יותר מדי בעיות מכניות. אני לא מדבר על העתיקים שאגד עדיין מפעילים בכל מיני מקומות - אלא על המודרניים יותר, כאלו מבערך שש השנים האחרונות. בדן זה רוב הצי.

בסינים אצל אפיקים יש בעיות מכאן ועד הודעה חדשה, בעיקר בעירוניים. אני מדבר על אוטובוסים חדשים לגמרי, לא יותר משנתיים על הכביש. כל הפלסטיקה וכל הזכוכיות רועדים ומרעישים, כל דבר שאתה נוגע בו מרגיש זול, מסכי המידע הגדולים ליד הדלת האחורית נראים כאילו הם עוד שנייה ייפלו על מישהו מרוב הרעידות שהחלישו להם את הברגים, המנוע מתאמץ מאוד ומרעיש אפילו במישור, וממה ששמעתי הם מבלים הרבה זמן במוסך.

כמו כן הדלתות שלהן נפתחות מאוד מאוד לאט, מה שמגדיל את זמן ההמתנה בתחנות. זה נשמע פעוט ומינורי אבל תוספת של אפילו 20 שניות בכל תחנה זה משהו שמצטבר בקו ארוך במיוחד.
(ביקורת דומה יש לי גם על האיסוזו של מטרופולין, ואלו לא סינים אלא יפניים שמיוצרים באירופה בכלל)

וכן, האוטובוסים הישראלים הם לא פאר היצירה, ובחו"ל יש אוטובוסים נוחים יותר. אבל הם משמעותית נוחים יותר מהסינים.

וכשאני אומר כאן "הסינים" אני לא מדבר על האוטובוסים החשמליים הסיניים - הם די טובים ואפילו יש לומר מצויינים. אני מדבר על הדיזלים הסינים, שמיוצרים מראש כדי להיות מוצר זול ולכן יש להן את כל הבעיות של מוצר זול. זה לא פיקפוק כאן ביכולת הייצור של הסינים - ברור שהם יכולים לייצר מוצר מעולה אם הם רוצים (ולראייה האוטובוסים החשמליים הסיניים) אלא שספציפית האוטובוסים הסיניים שחברות התח"צ בארץ קונות הם מוצר שמתוכנן להיות כמה שיותר זול כדי לנצח במחיר ולאו דווקא באיכות.

להשוות את הדיזלים הסינים בארץ לאוטובוסים הישראלים זה כמו להשוות טלפון של דוג'י לטלפון של OnePlus או Huawei - הם כולם סינים, אבל יש הבדל באיכות.
בדיוק היום נסעתי באוטובוס עירוני של אגד בעיר שלי רחובות
לא אוטובוס סיני.
תשמע, זה היתה חוויה מחרידה.
אי אפשר לשבת מאחור (בערך החל מהדלת האחורית והלאה) כי רעש של המנוע מחריש.
המתלים כנראה לא קיבלו טיפול מאז שהוא יוצר ואוטובוס רעד כמו לא יודע מה.
בפניות היתה הרגשה שהוא עוד שניה ממריא לחלל.
אז נכון, זה גם עניין של נהגים (ויש הרבה מאוד אשמה אצלם), אבל להגיד שאוטובוסים מיוצרים באיכות טובה, זה פשוט שקר, הם לא.
 

Bus Nerd

Active member
בדיוק היום נסעתי באוטובוס עירוני של אגד בעיר שלי רחובות
לא אוטובוס סיני.
תשמע, זה היתה חוויה מחרידה.
אי אפשר לשבת מאחור (בערך החל מהדלת האחורית והלאה) כי רעש של המנוע מחריש.
המתלים כנראה לא קיבלו טיפול מאז שהוא יוצר ואוטובוס רעד כמו לא יודע מה.
בפניות היתה הרגשה שהוא עוד שניה ממריא לחלל.
אז נכון, זה גם עניין של נהגים (ויש הרבה מאוד אשמה אצלם), אבל להגיד שאוטובוסים מיוצרים באיכות טובה, זה פשוט שקר, הם לא.
זה גם עניין של תחזוקה ושל גיל האוטובוס
תנסה לשים לב לזה פעם הבאה שתזדמן לתל אביב, אם תיסע אצל דן.

כי אצל אגד המצב נוראי. מפעילים אוטובוסים בני עשור ויותר, בקושי מתחזקים אותם, הרעש על הפנים והמזגן בד"כ לא עובד. מעולם לא הייתה לי חווית נסיעה טובה עם אגד. נסעתי עם רוב מפעילי התחבורה הציבורית בארץ, ואגד תמיד היו הגרועים ביותר.

בבקשה ממך אל תשפוט את איכות האוטובוסים הישראלים לפי אגד, שבבירור לא מטפלים בהם כראוי ומשתמשים באוטובוסים ישנים מדי (חלקם לפני קפיצת המדרגה באיכות שהישראלים עברו בשנים האחרונות).
 

matrix200200

Active member
זה גם עניין של תחזוקה ושל גיל האוטובוס
תנסה לשים לב לזה פעם הבאה שתזדמן לתל אביב, אם תיסע אצל דן.

כי אצל אגד המצב נוראי. מפעילים אוטובוסים בני עשור ויותר, בקושי מתחזקים אותם, הרעש על הפנים והמזגן בד"כ לא עובד. מעולם לא הייתה לי חווית נסיעה טובה עם אגד. נסעתי עם רוב מפעילי התחבורה הציבורית בארץ, ואגד תמיד היו הגרועים ביותר.

בבקשה ממך אל תשפוט את איכות האוטובוסים הישראלים לפי אגד, שבבירור לא מטפלים בהם כראוי ומשתמשים באוטובוסים ישנים מדי (חלקם לפני קפיצת המדרגה באיכות שהישראלים עברו בשנים האחרונות).
סבבה, אתה כנראה צודק וזה היה מרכב ישן.
אבל למה לכל השדים והרוחות אגד לא רוכשת חדשים?
אם היא רוצה לחסוך (נניח), לא היה עדיף שהיתה קונה מרכבים סיניים (סבבה הם פחות טובים), מאשר לא לקנות כלום ולנסוע בגרוטאות הללו?
 

Bus Nerd

Active member
סבבה, אתה כנראה צודק וזה היה מרכב ישן.
אבל למה לכל השדים והרוחות אגד לא רוכשת חדשים?
אם היא רוצה לחסוך (נניח), לא היה עדיף שהיתה קונה מרכבים סיניים (סבבה הם פחות טובים), מאשר לא לקנות כלום ולנסוע בגרוטאות הללו?
אגד בצרות כלכליות כבר שנים
כנראה שלא היה להם מזומן כדי להחליף כל כך הרבה מהצי שלהם (אפילו בסינים), בכל זאת, הם מפעילים כל כך הרבה אוטובוסים על פני איזור גיאוגרפי ענקי, ואוטובוסים (אפילו סינים) הם לא דבר כל כך זול. תוסיף על זה סכסוכים עם משרד התחבורה שעיכב הזרמת כספים להצטיידות, ותקבל את החברה שהיא כנראה עם הצי הכי זקן בארץ (כי על כל החברות האחרות כבר מזמן חלים הסכמים שמחייבים גיל ממוצע מקסימלי של צי האוטובוסים)

ההסכם החדש שלהם עם משרד התחבורה בוודאי ייגרום לשיפור בנושא תוך כמה שנים, למרות שלא ברור לי איזה משקיע פרטי יהיה מוכן לקחת אחוז בעלות כזה גדול על אגד עם כל הבעיות שלה מבחינה ארגונית וכלכלית.
 

matrix200200

Active member
אגד בצרות כלכליות כבר שנים
כנראה שלא היה להם מזומן כדי להחליף כל כך הרבה מהצי שלהם (אפילו בסינים), בכל זאת, הם מפעילים כל כך הרבה אוטובוסים על פני איזור גיאוגרפי ענקי, ואוטובוסים (אפילו סינים) הם לא דבר כל כך זול. תוסיף על זה סכסוכים עם משרד התחבורה שעיכב הזרמת כספים להצטיידות, ותקבל את החברה שהיא כנראה עם הצי הכי זקן בארץ (כי על כל החברות האחרות כבר מזמן חלים הסכמים שמחייבים גיל ממוצע מקסימלי של צי האוטובוסים)

ההסכם החדש שלהם עם משרד התחבורה בוודאי ייגרום לשיפור בנושא תוך כמה שנים, למרות שלא ברור לי איזה משקיע פרטי יהיה מוכן לקחת אחוז בעלות כזה גדול על אגד עם כל הבעיות שלה מבחינה ארגונית וכלכלית.
די ברור לי שאף משקיע פרטי לא יהיה מעוניין בכך
קשה לי לראות איך אפשר להרוויח מפעילות של חברה כמו אגד במצב הנוכחי שלה.
מה שכן נתת פה ראיון יפה איך לקבור את אגד סופית בלי כל הסיפורים על הוצאת מכרזים בלי שאגד תוכל להשתתף בהם ושאר הדברים.
פשוט לדרוש מאגד כאן ועכשיו לעמוד בתנאים האלה שאמרת והם יאלצו לסגור את הבסטה במיידית

אני אישית לא אוזיל דמעה על החברה הזאת.
 

Bus Nerd

Active member
די ברור לי שאף משקיע פרטי לא יהיה מעוניין בכך
קשה לי לראות איך אפשר להרוויח מפעילות של חברה כמו אגד במצב הנוכחי שלה.
מה שכן נתת פה ראיון יפה איך לקבור את אגד סופית בלי כל הסיפורים על הוצאת מכרזים בלי שאגד תוכל להשתתף בהם ושאר הדברים.
פשוט לדרוש מאגד כאן ועכשיו לעמוד בתנאים האלה שאמרת והם יאלצו לסגור את הבסטה במיידית

אני אישית לא אוזיל דמעה על החברה הזאת.
" אגד: כל הקווים ייצאו לתחרות, 1,300 עובדים יפרשו"
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3740189,00.html

זה כבר קורה.

"לפי ההסכם החדש להפעלת קווי התחבורה הציבורית של אגד שעקרונותיו אושרו על ידי משרד האוצר והתחבורה, קואופרטיב אגד יהפוך לחברה ויעבור התייעלות שתכלול פרישת 1,300 מחבריו, ו-1,800 עובדי דור א'. כל הקווים יצאו למכרז במהלך 12 השנים הקרובות"
"אגד התחייב לעבור התייעלות משמעותית, הכוללת שינוי מבני והכנסת משקיע פרטי, כך שבתום תקופת ההסכם, יוכל לפעול בתנאי תחרות"

https://www.themarker.com/dynamo/cars/1.6174366

"ההסכם צפוי לקבוע כי בתוך שנה וחצי יהפוך אגד מקואופרטיב (אגודה שיתופית) לחברה. המהלך יסלול את הדרך לכניסה של שותף פרטי לחברה, שלדרישת משרד האוצר יחזיק לכל הפחות ב–50% ממניותיה."
 

sweetums

New member
אגד בצרות כלכליות כבר שנים
כנראה שלא היה להם מזומן כדי להחליף כל כך הרבה מהצי שלהם (אפילו בסינים), בכל זאת, הם מפעילים כל כך הרבה אוטובוסים על פני איזור גיאוגרפי ענקי, ואוטובוסים (אפילו סינים) הם לא דבר כל כך זול. תוסיף על זה סכסוכים עם משרד התחבורה שעיכב הזרמת כספים להצטיידות, ותקבל את החברה שהיא כנראה עם הצי הכי זקן בארץ (כי על כל החברות האחרות כבר מזמן חלים הסכמים שמחייבים גיל ממוצע מקסימלי של צי האוטובוסים)

ההסכם החדש שלהם עם משרד התחבורה בוודאי ייגרום לשיפור בנושא תוך כמה שנים, למרות שלא ברור לי איזה משקיע פרטי יהיה מוכן לקחת אחוז בעלות כזה גדול על אגד עם כל הבעיות שלה מבחינה ארגונית וכלכלית.
אי אפשר להחליף את כל הצי, אבל אגד קנתה סינים במכרז הקודם
במכרז הנוכחי מרכבים והארגז זכו.
בניגוד לשנה שעברה "אגד:.הפחיתו משמעותית את זיהום האוויר ועמדו ביעדי המשרד להגנת הסביבה." כלומר יש שיפור בצי.
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3742492,00.html

"כי על כל החברות האחרות כבר מזמן חלים הסכמים שמחייבים גיל ממוצע מקסימלי" לא בדיוק מזמן, לפני פחות משנה דן חתמה על הסכם שכולל גיל מקסימלי. אבל היא עדיין מפעילה אוטובוסים מיושנים.

ולמרות כל הבעיות, אגד בשיתוף 2 חברות סיניות זכרו במכרז להפעלת הקו האדום.
 

matrix200200

Active member
אי אפשר להחליף את כל הצי, אבל אגד קנתה סינים במכרז הקודם
במכרז הנוכחי מרכבים והארגז זכו.
בניגוד לשנה שעברה "אגד:.הפחיתו משמעותית את זיהום האוויר ועמדו ביעדי המשרד להגנת הסביבה." כלומר יש שיפור בצי.
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3742492,00.html

"כי על כל החברות האחרות כבר מזמן חלים הסכמים שמחייבים גיל ממוצע מקסימלי" לא בדיוק מזמן, לפני פחות משנה דן חתמה על הסכם שכולל גיל מקסימלי. אבל היא עדיין מפעילה אוטובוסים מיושנים.

ולמרות כל הבעיות, אגד בשיתוף 2 חברות סיניות זכרו במכרז להפעלת הקו האדום.
הנושא של הקו האדום באמת לא מובן לי.
אם מצב החברה באמת לא טוב, איך נתנו להם לזכות?
ויותר מזה, איך הם בעצמם מתכוונים לממן את הפעילות השותפת של הקו?
מדובר בלא מעט כסף וקשה לי לראות בנקים מלווים להם כסף, אם מצב הפיננסי שלהם לא טוב (אלה אם כן תהיה ערבות של המדינה אולי)
 

Bus Nerd

Active member
הנושא של הקו האדום באמת לא מובן לי.
אם מצב החברה באמת לא טוב, איך נתנו להם לזכות?
ויותר מזה, איך הם בעצמם מתכוונים לממן את הפעילות השותפת של הקו?
מדובר בלא מעט כסף וקשה לי לראות בנקים מלווים להם כסף, אם מצב הפיננסי שלהם לא טוב (אלה אם כן תהיה ערבות של המדינה אולי)
יש שותפות סינית, זה לא אגד לבד. כנראה שהסינים לקחו את הסיכון
 

אורי404

New member
אי אפשר להחליף את כל הצי, אבל אגד קנתה סינים במכרז הקודם
במכרז הנוכחי מרכבים והארגז זכו.
בניגוד לשנה שעברה "אגד:.הפחיתו משמעותית את זיהום האוויר ועמדו ביעדי המשרד להגנת הסביבה." כלומר יש שיפור בצי.
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3742492,00.html

"כי על כל החברות האחרות כבר מזמן חלים הסכמים שמחייבים גיל ממוצע מקסימלי" לא בדיוק מזמן, לפני פחות משנה דן חתמה על הסכם שכולל גיל מקסימלי. אבל היא עדיין מפעילה אוטובוסים מיושנים.

ולמרות כל הבעיות, אגד בשיתוף 2 חברות סיניות זכרו במכרז להפעלת הקו האדום.
שיפור מאוחר, אבל זה קורה בסוף
להבדיל בעשור הקודם היו לחברות החדשות לזמנו (למשל "קווים", "נתיב אקספרס", "קונקס", "מטרופולין") צי אוטובוסים מיושן. ב"אגד" הצי היה יחסית חדש.
מאז הדברים השתנו מאוד; לחברות הנ"ל (למעט "קונקס" עליה השלום) צי אוטובוסים חדש וב"אגד" היותר ישנים. כעת גם אם זה באופן מאוחר, מתחיל להתחדש הצי.
 
זה גם עניין של תחזוקה ושל גיל האוטובוס
תנסה לשים לב לזה פעם הבאה שתזדמן לתל אביב, אם תיסע אצל דן.

כי אצל אגד המצב נוראי. מפעילים אוטובוסים בני עשור ויותר, בקושי מתחזקים אותם, הרעש על הפנים והמזגן בד"כ לא עובד. מעולם לא הייתה לי חווית נסיעה טובה עם אגד. נסעתי עם רוב מפעילי התחבורה הציבורית בארץ, ואגד תמיד היו הגרועים ביותר.

בבקשה ממך אל תשפוט את איכות האוטובוסים הישראלים לפי אגד, שבבירור לא מטפלים בהם כראוי ומשתמשים באוטובוסים ישנים מדי (חלקם לפני קפיצת המדרגה באיכות שהישראלים עברו בשנים האחרונות).
אני דווקא נוסע הרבה מאוד באוטובוסים של אגד בחיפה והצפון
ואני די מרוצה. נכון, הסקניות רועשות מאוד אבל בסך הכל התחזוקה שלהן מרגישה טובה. גם הMANים הישנים אצלנו הם באמת לא כאלה רעים כמו שעושים מהם.
ובכל מקרה, סטטיסטית יוצא לי לנסוע באגד בעיקר על MANים חדשים מהשנה האחרונה או על סקאניות מה4-5 שנים האחרונות וכבר בקושי שיוצא לי לנסוע על אוטובוסים מלפני 2010, ואני נוסע לא מעט (בעיקר בקריות). נכון, יש עוד אוטובוסים ישנים, אבל המצב בסה"כ טוב.
&nbsp
אגב, את כל הנ"ל אני לא יכול להגיד על האוטובוסים של דן בצפון. MANים בני 5-6 שמרגישים הרבה יותר. מטונפים, מרעישים ועושה רושם של תחזוקה מאוד חפיפניקית. מעדיף את הMANים בני ה14+ שלאגד עוד יש להציע כאן פה ושם.
 

Bus Nerd

Active member
אני דווקא נוסע הרבה מאוד באוטובוסים של אגד בחיפה והצפון
ואני די מרוצה. נכון, הסקניות רועשות מאוד אבל בסך הכל התחזוקה שלהן מרגישה טובה. גם הMANים הישנים אצלנו הם באמת לא כאלה רעים כמו שעושים מהם.
ובכל מקרה, סטטיסטית יוצא לי לנסוע באגד בעיקר על MANים חדשים מהשנה האחרונה או על סקאניות מה4-5 שנים האחרונות וכבר בקושי שיוצא לי לנסוע על אוטובוסים מלפני 2010, ואני נוסע לא מעט (בעיקר בקריות). נכון, יש עוד אוטובוסים ישנים, אבל המצב בסה"כ טוב.
&nbsp
אגב, את כל הנ"ל אני לא יכול להגיד על האוטובוסים של דן בצפון. MANים בני 5-6 שמרגישים הרבה יותר. מטונפים, מרעישים ועושה רושם של תחזוקה מאוד חפיפניקית. מעדיף את הMANים בני ה14+ שלאגד עוד יש להציע כאן פה ושם.
דן בצפון פשוט בשימוש מאוד מאוד גבוה
קו 1 של המטרונית זה הקו הכי תדיר בארץ, ונראה לי הקו היחיד שפועל 24 שעות שבע ימים בשבוע (תקנו אותי אם אני טועה), אז לא פלא שהם התיישנו במהירות.

מה שכן, אותם אוטובוסים בקו 1 של דן בגוש דן מתוחזקים הרבה יותר טוב - אז כנראה זה גם עניין של הנהלה ותקציבים ולא רק של היצרן עצמו.
 

oshlick1

New member
אני דווקא נוסע הרבה מאוד באוטובוסים של אגד בחיפה והצפון
ואני די מרוצה. נכון, הסקניות רועשות מאוד אבל בסך הכל התחזוקה שלהן מרגישה טובה. גם הMANים הישנים אצלנו הם באמת לא כאלה רעים כמו שעושים מהם.
ובכל מקרה, סטטיסטית יוצא לי לנסוע באגד בעיקר על MANים חדשים מהשנה האחרונה או על סקאניות מה4-5 שנים האחרונות וכבר בקושי שיוצא לי לנסוע על אוטובוסים מלפני 2010, ואני נוסע לא מעט (בעיקר בקריות). נכון, יש עוד אוטובוסים ישנים, אבל המצב בסה"כ טוב.
&nbsp
אגב, את כל הנ"ל אני לא יכול להגיד על האוטובוסים של דן בצפון. MANים בני 5-6 שמרגישים הרבה יותר. מטונפים, מרעישים ועושה רושם של תחזוקה מאוד חפיפניקית. מעדיף את הMANים בני ה14+ שלאגד עוד יש להציע כאן פה ושם.
ה-SCANIA האלה קטסטרופה!
אין מקום לרגליים וחם בטירוף במושבים האחוריים
 

סנוי

New member
זה גם עניין של תחזוקה ושל גיל האוטובוס
תנסה לשים לב לזה פעם הבאה שתזדמן לתל אביב, אם תיסע אצל דן.

כי אצל אגד המצב נוראי. מפעילים אוטובוסים בני עשור ויותר, בקושי מתחזקים אותם, הרעש על הפנים והמזגן בד"כ לא עובד. מעולם לא הייתה לי חווית נסיעה טובה עם אגד. נסעתי עם רוב מפעילי התחבורה הציבורית בארץ, ואגד תמיד היו הגרועים ביותר.

בבקשה ממך אל תשפוט את איכות האוטובוסים הישראלים לפי אגד, שבבירור לא מטפלים בהם כראוי ומשתמשים באוטובוסים ישנים מדי (חלקם לפני קפיצת המדרגה באיכות שהישראלים עברו בשנים האחרונות).
אורבינו של דן + דגמים חדשים שאינם אורבינו - טובים ביותר!
אני לא זוכר איך קוראים לדגמים החדשים יחסית, הם כמו המרכב ה'סטנדרטי' רק עם כמה מושבים מתקפלים מול הכניסה האחרוית של האוטובוס (סליחה שאני פחות מבין שמונחים המקצועיים - אבל בואו נניח שאורבינו הוא לא סטנדרטי מאחר ותצורת המושבים אחרת).
גם דגמים סיניים שנעסתי בהם בגוש דן היו בסדר (למשל אפיקים קו 64, ואאל"ט גולדן דרגון של דן), ואפילו האוטובוס החשמלי הניסיוני (קו 279) לא רע כ"כ מלבד שצריך להתרגל לזמזום של החשמל

כמובן שיש בדן אוטבוסים ישנים ממש גרועים (מרכב מאן?). המפרקיות בעלות 4/5 דלתות של אגד (למשל בקווי חולון ת"א) הן די בסדר מלבד נסיעה קפיצית במהירות גבוהה.
בכל אופן - בהחלט יש קורלציה בין גיל האוטובוס לנוחות (וכמובן גם התנהגות הנהג).
 

trilliane

Well-known member
מנהל
בדיוק היום נסעתי באוטובוס עירוני של אגד בעיר שלי רחובות
לא אוטובוס סיני.
תשמע, זה היתה חוויה מחרידה.
אי אפשר לשבת מאחור (בערך החל מהדלת האחורית והלאה) כי רעש של המנוע מחריש.
המתלים כנראה לא קיבלו טיפול מאז שהוא יוצר ואוטובוס רעד כמו לא יודע מה.
בפניות היתה הרגשה שהוא עוד שניה ממריא לחלל.
אז נכון, זה גם עניין של נהגים (ויש הרבה מאוד אשמה אצלם), אבל להגיד שאוטובוסים מיוצרים באיכות טובה, זה פשוט שקר, הם לא.
נסעתי לאחרונה בקו 200 בחיפה, העלייה בדרך הים החרישה אוזניים
בהתחלה ישבתי בחלק האחורי של האוטובוס, כשזה נהיה בלתי נסבל עברתי לאמצע וגם זה לא עזר... לשמחתי יש לי בתיק אטמי אוזניים פק"ל; פעם ראשונה שהשתמשתי בהם באוטובוס מהסיבה הזאת
.
 

DanBus43Maalit72

Active member
האמת, לא יודע אם יצא לי לנסוע במרכבים מתוצרת סין, אבל נסעתי
והרבה במרכבים של ארגז.
אם יש מישהוא שיגיד לך שהם נוחים לנוסע, תגיד לו בפרצוף שהוא שקרן

כי הם הרבה דברים, אבל נוחות לנוסע זה בערך הדבר האחרון שאפשר להגיד עליהם.
יצא לנסוע בסינים.
אצל שתי היצרניות הסיניות הבולטות: יוטונג וגולדן דרגון.
&nbsp
העירוניות של יוטונג דווקא סבירות וקצת התחחבו עלי אך יש את הריח מהמפעל וארבעה המושבים המוגבהים בקדמת האוטובוס בחלק של הרביעייה.
הבינעירוניות של יוטונג על הפנים. מרגישים שזה זול.
&nbsp
העירוניות והבינעירוניות של גולדן דרגון לא אוטובוסים טובים, יש ריח מהמפעל וכבר בחלקם אפשר לשמוע שהמרכב זול.
 

matrix200200

Active member
יצא לנסוע בסינים.
אצל שתי היצרניות הסיניות הבולטות: יוטונג וגולדן דרגון.
&nbsp
העירוניות של יוטונג דווקא סבירות וקצת התחחבו עלי אך יש את הריח מהמפעל וארבעה המושבים המוגבהים בקדמת האוטובוס בחלק של הרביעייה.
הבינעירוניות של יוטונג על הפנים. מרגישים שזה זול.
&nbsp
העירוניות והבינעירוניות של גולדן דרגון לא אוטובוסים טובים, יש ריח מהמפעל וכבר בחלקם אפשר לשמוע שהמרכב זול.
לגבי הריח, זה לא משהוא שצריך לעבור עם הזמן?
או שזה ריח של פלסטיק שמתחמם?
אם כן, השאלה שנשאלת, האם אין בעיה בריאותית בפלסטיק שפולט ריחות אחרי שהוא מתחמם.
כידוע זה יכול להיות סימן לחומרים שלא הכי טובים לבריאות.
 

DanBus43Maalit72

Active member
לגבי הריח, זה לא משהוא שצריך לעבור עם הזמן?
או שזה ריח של פלסטיק שמתחמם?
אם כן, השאלה שנשאלת, האם אין בעיה בריאותית בפלסטיק שפולט ריחות אחרי שהוא מתחמם.
כידוע זה יכול להיות סימן לחומרים שלא הכי טובים לבריאות.
באוטובוסים מסין יש את הריח מהמרכב. לא קשור אם מתחמם או לא.
 

matrix200200

Active member
באוטובוסים מסין יש את הריח מהמרכב. לא קשור אם מתחמם או לא.
לדעתי הריח אמור לעבור עם הזמן או לפחות להיחלש.
בכל זאת ריחות אחרים נספגים עם הזמן באוטובוס וזה אמור לגרום לריח של המרכב שאתה מדבר עליו להיות פחות בולט.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה