25306yosef
New member
חג שמח ושנה טובה לבנימין נתניהו ולכל החברים שלו.ושנה טובה לכולם
שנה טובה לבנימין נתניהו ולכל חובבי הסיגרים.
חג שמח ושנה טובה לבנימין נתניהו ולכל החברים שלו.ושנה טובה לכולם
תודה אברהם. היכן הם פועלים?סדרת מיניבוסיםה באגד
יש בה עשר מכונות, 77-855-69 עד 77-864-69.
למה אגד מפעילה מוניות שירות במקום של בנייני 9 קומות?סדרת מיניבוסיםה באגד
יש בה עשר מכונות, 77-855-69 עד 77-864-69.
כמה נוסעים היו להערכתך?הנסיעה הסדירה הראשונה מי-ם לת"א בקו החדש
הנסיעה עברה באופן חלק. היו הרבה אנשים של רכבת ישראל וניכר רצון להפעיל את התחנה והקו באופן טוב. כבר בכניסה לתחנה נאסף פורום קטן של עיתונאים וצלמים כדי לתעד את האירוע, ולפחות עיתונאי אחד ניסה לצוד לו נוסע דובר אנגלית כדי להצטרף אליו לנסיעה ולתעד את המשמעות העמוקה של הגעת הרכבת לבירה. את כרטיסי הנסיעה היה צריך לרכוש לפני הבדיקה הבטחונית והופנינו לכיוון המכונות האוטומטיות שם. המכונה גם (אמורה הייתה) לטעון את הסדרי הנסיעה, וגם הדפיסה את הוואוצ'רים. משום מה הסדרי הנסיעה לא נטענו כשורה על גבי הרב קו, והיה צריך "לרכוש" אותם שוב במכונות ליד הולידטורים. יש לשער שתקלה זו תתוקן בקרוב. הירידה למטה לא ארכה זמן רב, לפחות לאלו שנכונים ללכת במדרגות הנעות, אבל ייתכן שבמהשך אשנה את דעתי על העניין. מצאתי לי מקום פנוי הרחק מההמון הסואן, וברכבת הראשונה בהחלט לא היה המון סואן.
וכאן אני חייב לציין דבר אחד שהטריד אותי: זו הפתיחה החגיגית של קו הרכבת שהמתנו לה שנים רבות כל-כך. התחנה כבר מוכנה מזה מספר חודשים במצב הסופי, ולפני מספר ימים מועט נחנכה לעיני התקשורת העולמית בטקס חגיגי בהשתתפות ראש הממשלה, שר התחבורה, וכל מי שיכול היה להידחף לפריים. אז איך אף אחד לא חשב לנקות אותה ולקרצף ממנה את אבק הבנייה? על קוביית הזכוכית בכניסה ניכר היה שלא נוקתה מעולם, וגם כיסוי הזכוכית על המדרגות היורדות לרציפים נשא כמות עצומה של אבק ושבילי נוזלים ששירטטו בו את דרכיהם לפני שבועות ארוכים. ברכבות גם לא ניכר כי נוקו לאחרונה והחלונות היו מאובקים מאוד (כפי שאפשר להתרשם מהסרטונים שפורסמו בשרשורים אחרים). בכלל, הרכבת ממודיעין לנהריה כל כך מאובקת מבפנים, עד שהמושבים כבר נראים אפורים.
הנסיעה עצמה הייתה חלקה ומהירה, שינוי עצום למי שהורגל לפיתולים ולדפיקות ולשינויי המהירות בקו הרכבת הישן למלחה. הרכבת אכן הגיעה למהירות של כ-140 קמ"ש, אבל עשתה עצירה קצרה בענבה (למה?).
החלפת הרכבת בנתב"ג עברה בלי תקלות, הרכבת החשמלית יצאה בחזרה לירושלים באיחור של כ-2 דקות מאותו הרציף, והרכבת לת"א גם הגיעה לאותו הרציף ויצאה לת"א, גם היא באיחור מזערי של 2 דקות.
לסיכום, מבחינת זמן הנסיעה הרכבת מתחרה בהצלחה בקו 480. לגבי הנוחות נותר לראות מה יקרה בערב ולצבור עוד כמה ימי תפעול כדי להגיע למסקנות.
העצירה בענבה כנרא כדי להסתנכרן עם קו מודיעיןהנסיעה הסדירה הראשונה מי-ם לת"א בקו החדש
הנסיעה עברה באופן חלק. היו הרבה אנשים של רכבת ישראל וניכר רצון להפעיל את התחנה והקו באופן טוב. כבר בכניסה לתחנה נאסף פורום קטן של עיתונאים וצלמים כדי לתעד את האירוע, ולפחות עיתונאי אחד ניסה לצוד לו נוסע דובר אנגלית כדי להצטרף אליו לנסיעה ולתעד את המשמעות העמוקה של הגעת הרכבת לבירה. את כרטיסי הנסיעה היה צריך לרכוש לפני הבדיקה הבטחונית והופנינו לכיוון המכונות האוטומטיות שם. המכונה גם (אמורה הייתה) לטעון את הסדרי הנסיעה, וגם הדפיסה את הוואוצ'רים. משום מה הסדרי הנסיעה לא נטענו כשורה על גבי הרב קו, והיה צריך "לרכוש" אותם שוב במכונות ליד הולידטורים. יש לשער שתקלה זו תתוקן בקרוב. הירידה למטה לא ארכה זמן רב, לפחות לאלו שנכונים ללכת במדרגות הנעות, אבל ייתכן שבמהשך אשנה את דעתי על העניין. מצאתי לי מקום פנוי הרחק מההמון הסואן, וברכבת הראשונה בהחלט לא היה המון סואן.
וכאן אני חייב לציין דבר אחד שהטריד אותי: זו הפתיחה החגיגית של קו הרכבת שהמתנו לה שנים רבות כל-כך. התחנה כבר מוכנה מזה מספר חודשים במצב הסופי, ולפני מספר ימים מועט נחנכה לעיני התקשורת העולמית בטקס חגיגי בהשתתפות ראש הממשלה, שר התחבורה, וכל מי שיכול היה להידחף לפריים. אז איך אף אחד לא חשב לנקות אותה ולקרצף ממנה את אבק הבנייה? על קוביית הזכוכית בכניסה ניכר היה שלא נוקתה מעולם, וגם כיסוי הזכוכית על המדרגות היורדות לרציפים נשא כמות עצומה של אבק ושבילי נוזלים ששירטטו בו את דרכיהם לפני שבועות ארוכים. ברכבות גם לא ניכר כי נוקו לאחרונה והחלונות היו מאובקים מאוד (כפי שאפשר להתרשם מהסרטונים שפורסמו בשרשורים אחרים). בכלל, הרכבת ממודיעין לנהריה כל כך מאובקת מבפנים, עד שהמושבים כבר נראים אפורים.
הנסיעה עצמה הייתה חלקה ומהירה, שינוי עצום למי שהורגל לפיתולים ולדפיקות ולשינויי המהירות בקו הרכבת הישן למלחה. הרכבת אכן הגיעה למהירות של כ-140 קמ"ש, אבל עשתה עצירה קצרה בענבה (למה?).
החלפת הרכבת בנתב"ג עברה בלי תקלות, הרכבת החשמלית יצאה בחזרה לירושלים באיחור של כ-2 דקות מאותו הרציף, והרכבת לת"א גם הגיעה לאותו הרציף ויצאה לת"א, גם היא באיחור מזערי של 2 דקות.
לסיכום, מבחינת זמן הנסיעה הרכבת מתחרה בהצלחה בקו 480. לגבי הנוחות נותר לראות מה יקרה בערב ולצבור עוד כמה ימי תפעול כדי להגיע למסקנות.
עניין טעינת הכרטיסים והשוברים מסבך קצת את הענייניםהנסיעה הסדירה הראשונה מי-ם לת"א בקו החדש
הנסיעה עברה באופן חלק. היו הרבה אנשים של רכבת ישראל וניכר רצון להפעיל את התחנה והקו באופן טוב. כבר בכניסה לתחנה נאסף פורום קטן של עיתונאים וצלמים כדי לתעד את האירוע, ולפחות עיתונאי אחד ניסה לצוד לו נוסע דובר אנגלית כדי להצטרף אליו לנסיעה ולתעד את המשמעות העמוקה של הגעת הרכבת לבירה. את כרטיסי הנסיעה היה צריך לרכוש לפני הבדיקה הבטחונית והופנינו לכיוון המכונות האוטומטיות שם. המכונה גם (אמורה הייתה) לטעון את הסדרי הנסיעה, וגם הדפיסה את הוואוצ'רים. משום מה הסדרי הנסיעה לא נטענו כשורה על גבי הרב קו, והיה צריך "לרכוש" אותם שוב במכונות ליד הולידטורים. יש לשער שתקלה זו תתוקן בקרוב. הירידה למטה לא ארכה זמן רב, לפחות לאלו שנכונים ללכת במדרגות הנעות, אבל ייתכן שבמהשך אשנה את דעתי על העניין. מצאתי לי מקום פנוי הרחק מההמון הסואן, וברכבת הראשונה בהחלט לא היה המון סואן.
וכאן אני חייב לציין דבר אחד שהטריד אותי: זו הפתיחה החגיגית של קו הרכבת שהמתנו לה שנים רבות כל-כך. התחנה כבר מוכנה מזה מספר חודשים במצב הסופי, ולפני מספר ימים מועט נחנכה לעיני התקשורת העולמית בטקס חגיגי בהשתתפות ראש הממשלה, שר התחבורה, וכל מי שיכול היה להידחף לפריים. אז איך אף אחד לא חשב לנקות אותה ולקרצף ממנה את אבק הבנייה? על קוביית הזכוכית בכניסה ניכר היה שלא נוקתה מעולם, וגם כיסוי הזכוכית על המדרגות היורדות לרציפים נשא כמות עצומה של אבק ושבילי נוזלים ששירטטו בו את דרכיהם לפני שבועות ארוכים. ברכבות גם לא ניכר כי נוקו לאחרונה והחלונות היו מאובקים מאוד (כפי שאפשר להתרשם מהסרטונים שפורסמו בשרשורים אחרים). בכלל, הרכבת ממודיעין לנהריה כל כך מאובקת מבפנים, עד שהמושבים כבר נראים אפורים.
הנסיעה עצמה הייתה חלקה ומהירה, שינוי עצום למי שהורגל לפיתולים ולדפיקות ולשינויי המהירות בקו הרכבת הישן למלחה. הרכבת אכן הגיעה למהירות של כ-140 קמ"ש, אבל עשתה עצירה קצרה בענבה (למה?).
החלפת הרכבת בנתב"ג עברה בלי תקלות, הרכבת החשמלית יצאה בחזרה לירושלים באיחור של כ-2 דקות מאותו הרציף, והרכבת לת"א גם הגיעה לאותו הרציף ויצאה לת"א, גם היא באיחור מזערי של 2 דקות.
לסיכום, מבחינת זמן הנסיעה הרכבת מתחרה בהצלחה בקו 480. לגבי הנוחות נותר לראות מה יקרה בערב ולצבור עוד כמה ימי תפעול כדי להגיע למסקנות.
תודה על הדיווח. טוב לקרוא. יש תמונה או שתיים ?הנסיעה הסדירה הראשונה מי-ם לת"א בקו החדש
הנסיעה עברה באופן חלק. היו הרבה אנשים של רכבת ישראל וניכר רצון להפעיל את התחנה והקו באופן טוב. כבר בכניסה לתחנה נאסף פורום קטן של עיתונאים וצלמים כדי לתעד את האירוע, ולפחות עיתונאי אחד ניסה לצוד לו נוסע דובר אנגלית כדי להצטרף אליו לנסיעה ולתעד את המשמעות העמוקה של הגעת הרכבת לבירה. את כרטיסי הנסיעה היה צריך לרכוש לפני הבדיקה הבטחונית והופנינו לכיוון המכונות האוטומטיות שם. המכונה גם (אמורה הייתה) לטעון את הסדרי הנסיעה, וגם הדפיסה את הוואוצ'רים. משום מה הסדרי הנסיעה לא נטענו כשורה על גבי הרב קו, והיה צריך "לרכוש" אותם שוב במכונות ליד הולידטורים. יש לשער שתקלה זו תתוקן בקרוב. הירידה למטה לא ארכה זמן רב, לפחות לאלו שנכונים ללכת במדרגות הנעות, אבל ייתכן שבמהשך אשנה את דעתי על העניין. מצאתי לי מקום פנוי הרחק מההמון הסואן, וברכבת הראשונה בהחלט לא היה המון סואן.
וכאן אני חייב לציין דבר אחד שהטריד אותי: זו הפתיחה החגיגית של קו הרכבת שהמתנו לה שנים רבות כל-כך. התחנה כבר מוכנה מזה מספר חודשים במצב הסופי, ולפני מספר ימים מועט נחנכה לעיני התקשורת העולמית בטקס חגיגי בהשתתפות ראש הממשלה, שר התחבורה, וכל מי שיכול היה להידחף לפריים. אז איך אף אחד לא חשב לנקות אותה ולקרצף ממנה את אבק הבנייה? על קוביית הזכוכית בכניסה ניכר היה שלא נוקתה מעולם, וגם כיסוי הזכוכית על המדרגות היורדות לרציפים נשא כמות עצומה של אבק ושבילי נוזלים ששירטטו בו את דרכיהם לפני שבועות ארוכים. ברכבות גם לא ניכר כי נוקו לאחרונה והחלונות היו מאובקים מאוד (כפי שאפשר להתרשם מהסרטונים שפורסמו בשרשורים אחרים). בכלל, הרכבת ממודיעין לנהריה כל כך מאובקת מבפנים, עד שהמושבים כבר נראים אפורים.
הנסיעה עצמה הייתה חלקה ומהירה, שינוי עצום למי שהורגל לפיתולים ולדפיקות ולשינויי המהירות בקו הרכבת הישן למלחה. הרכבת אכן הגיעה למהירות של כ-140 קמ"ש, אבל עשתה עצירה קצרה בענבה (למה?).
החלפת הרכבת בנתב"ג עברה בלי תקלות, הרכבת החשמלית יצאה בחזרה לירושלים באיחור של כ-2 דקות מאותו הרציף, והרכבת לת"א גם הגיעה לאותו הרציף ויצאה לת"א, גם היא באיחור מזערי של 2 דקות.
לסיכום, מבחינת זמן הנסיעה הרכבת מתחרה בהצלחה בקו 480. לגבי הנוחות נותר לראות מה יקרה בערב ולצבור עוד כמה ימי תפעול כדי להגיע למסקנות.
כתבה בנושא עם סרטון מצולםהנסיעה הסדירה הראשונה מי-ם לת"א בקו החדש
הנסיעה עברה באופן חלק. היו הרבה אנשים של רכבת ישראל וניכר רצון להפעיל את התחנה והקו באופן טוב. כבר בכניסה לתחנה נאסף פורום קטן של עיתונאים וצלמים כדי לתעד את האירוע, ולפחות עיתונאי אחד ניסה לצוד לו נוסע דובר אנגלית כדי להצטרף אליו לנסיעה ולתעד את המשמעות העמוקה של הגעת הרכבת לבירה. את כרטיסי הנסיעה היה צריך לרכוש לפני הבדיקה הבטחונית והופנינו לכיוון המכונות האוטומטיות שם. המכונה גם (אמורה הייתה) לטעון את הסדרי הנסיעה, וגם הדפיסה את הוואוצ'רים. משום מה הסדרי הנסיעה לא נטענו כשורה על גבי הרב קו, והיה צריך "לרכוש" אותם שוב במכונות ליד הולידטורים. יש לשער שתקלה זו תתוקן בקרוב. הירידה למטה לא ארכה זמן רב, לפחות לאלו שנכונים ללכת במדרגות הנעות, אבל ייתכן שבמהשך אשנה את דעתי על העניין. מצאתי לי מקום פנוי הרחק מההמון הסואן, וברכבת הראשונה בהחלט לא היה המון סואן.
וכאן אני חייב לציין דבר אחד שהטריד אותי: זו הפתיחה החגיגית של קו הרכבת שהמתנו לה שנים רבות כל-כך. התחנה כבר מוכנה מזה מספר חודשים במצב הסופי, ולפני מספר ימים מועט נחנכה לעיני התקשורת העולמית בטקס חגיגי בהשתתפות ראש הממשלה, שר התחבורה, וכל מי שיכול היה להידחף לפריים. אז איך אף אחד לא חשב לנקות אותה ולקרצף ממנה את אבק הבנייה? על קוביית הזכוכית בכניסה ניכר היה שלא נוקתה מעולם, וגם כיסוי הזכוכית על המדרגות היורדות לרציפים נשא כמות עצומה של אבק ושבילי נוזלים ששירטטו בו את דרכיהם לפני שבועות ארוכים. ברכבות גם לא ניכר כי נוקו לאחרונה והחלונות היו מאובקים מאוד (כפי שאפשר להתרשם מהסרטונים שפורסמו בשרשורים אחרים). בכלל, הרכבת ממודיעין לנהריה כל כך מאובקת מבפנים, עד שהמושבים כבר נראים אפורים.
הנסיעה עצמה הייתה חלקה ומהירה, שינוי עצום למי שהורגל לפיתולים ולדפיקות ולשינויי המהירות בקו הרכבת הישן למלחה. הרכבת אכן הגיעה למהירות של כ-140 קמ"ש, אבל עשתה עצירה קצרה בענבה (למה?).
החלפת הרכבת בנתב"ג עברה בלי תקלות, הרכבת החשמלית יצאה בחזרה לירושלים באיחור של כ-2 דקות מאותו הרציף, והרכבת לת"א גם הגיעה לאותו הרציף ויצאה לת"א, גם היא באיחור מזערי של 2 דקות.
לסיכום, מבחינת זמן הנסיעה הרכבת מתחרה בהצלחה בקו 480. לגבי הנוחות נותר לראות מה יקרה בערב ולצבור עוד כמה ימי תפעול כדי להגיע למסקנות.
לפי בקשת הקהל: תמונות (מהבוקר)הנסיעה הסדירה הראשונה מי-ם לת"א בקו החדש
הנסיעה עברה באופן חלק. היו הרבה אנשים של רכבת ישראל וניכר רצון להפעיל את התחנה והקו באופן טוב. כבר בכניסה לתחנה נאסף פורום קטן של עיתונאים וצלמים כדי לתעד את האירוע, ולפחות עיתונאי אחד ניסה לצוד לו נוסע דובר אנגלית כדי להצטרף אליו לנסיעה ולתעד את המשמעות העמוקה של הגעת הרכבת לבירה. את כרטיסי הנסיעה היה צריך לרכוש לפני הבדיקה הבטחונית והופנינו לכיוון המכונות האוטומטיות שם. המכונה גם (אמורה הייתה) לטעון את הסדרי הנסיעה, וגם הדפיסה את הוואוצ'רים. משום מה הסדרי הנסיעה לא נטענו כשורה על גבי הרב קו, והיה צריך "לרכוש" אותם שוב במכונות ליד הולידטורים. יש לשער שתקלה זו תתוקן בקרוב. הירידה למטה לא ארכה זמן רב, לפחות לאלו שנכונים ללכת במדרגות הנעות, אבל ייתכן שבמהשך אשנה את דעתי על העניין. מצאתי לי מקום פנוי הרחק מההמון הסואן, וברכבת הראשונה בהחלט לא היה המון סואן.
וכאן אני חייב לציין דבר אחד שהטריד אותי: זו הפתיחה החגיגית של קו הרכבת שהמתנו לה שנים רבות כל-כך. התחנה כבר מוכנה מזה מספר חודשים במצב הסופי, ולפני מספר ימים מועט נחנכה לעיני התקשורת העולמית בטקס חגיגי בהשתתפות ראש הממשלה, שר התחבורה, וכל מי שיכול היה להידחף לפריים. אז איך אף אחד לא חשב לנקות אותה ולקרצף ממנה את אבק הבנייה? על קוביית הזכוכית בכניסה ניכר היה שלא נוקתה מעולם, וגם כיסוי הזכוכית על המדרגות היורדות לרציפים נשא כמות עצומה של אבק ושבילי נוזלים ששירטטו בו את דרכיהם לפני שבועות ארוכים. ברכבות גם לא ניכר כי נוקו לאחרונה והחלונות היו מאובקים מאוד (כפי שאפשר להתרשם מהסרטונים שפורסמו בשרשורים אחרים). בכלל, הרכבת ממודיעין לנהריה כל כך מאובקת מבפנים, עד שהמושבים כבר נראים אפורים.
הנסיעה עצמה הייתה חלקה ומהירה, שינוי עצום למי שהורגל לפיתולים ולדפיקות ולשינויי המהירות בקו הרכבת הישן למלחה. הרכבת אכן הגיעה למהירות של כ-140 קמ"ש, אבל עשתה עצירה קצרה בענבה (למה?).
החלפת הרכבת בנתב"ג עברה בלי תקלות, הרכבת החשמלית יצאה בחזרה לירושלים באיחור של כ-2 דקות מאותו הרציף, והרכבת לת"א גם הגיעה לאותו הרציף ויצאה לת"א, גם היא באיחור מזערי של 2 דקות.
לסיכום, מבחינת זמן הנסיעה הרכבת מתחרה בהצלחה בקו 480. לגבי הנוחות נותר לראות מה יקרה בערב ולצבור עוד כמה ימי תפעול כדי להגיע למסקנות.
אנשים עושים סלפי במקומות משוניםהנסיעה הסדירה הראשונה מי-ם לת"א בקו החדש
הנסיעה עברה באופן חלק. היו הרבה אנשים של רכבת ישראל וניכר רצון להפעיל את התחנה והקו באופן טוב. כבר בכניסה לתחנה נאסף פורום קטן של עיתונאים וצלמים כדי לתעד את האירוע, ולפחות עיתונאי אחד ניסה לצוד לו נוסע דובר אנגלית כדי להצטרף אליו לנסיעה ולתעד את המשמעות העמוקה של הגעת הרכבת לבירה. את כרטיסי הנסיעה היה צריך לרכוש לפני הבדיקה הבטחונית והופנינו לכיוון המכונות האוטומטיות שם. המכונה גם (אמורה הייתה) לטעון את הסדרי הנסיעה, וגם הדפיסה את הוואוצ'רים. משום מה הסדרי הנסיעה לא נטענו כשורה על גבי הרב קו, והיה צריך "לרכוש" אותם שוב במכונות ליד הולידטורים. יש לשער שתקלה זו תתוקן בקרוב. הירידה למטה לא ארכה זמן רב, לפחות לאלו שנכונים ללכת במדרגות הנעות, אבל ייתכן שבמהשך אשנה את דעתי על העניין. מצאתי לי מקום פנוי הרחק מההמון הסואן, וברכבת הראשונה בהחלט לא היה המון סואן.
וכאן אני חייב לציין דבר אחד שהטריד אותי: זו הפתיחה החגיגית של קו הרכבת שהמתנו לה שנים רבות כל-כך. התחנה כבר מוכנה מזה מספר חודשים במצב הסופי, ולפני מספר ימים מועט נחנכה לעיני התקשורת העולמית בטקס חגיגי בהשתתפות ראש הממשלה, שר התחבורה, וכל מי שיכול היה להידחף לפריים. אז איך אף אחד לא חשב לנקות אותה ולקרצף ממנה את אבק הבנייה? על קוביית הזכוכית בכניסה ניכר היה שלא נוקתה מעולם, וגם כיסוי הזכוכית על המדרגות היורדות לרציפים נשא כמות עצומה של אבק ושבילי נוזלים ששירטטו בו את דרכיהם לפני שבועות ארוכים. ברכבות גם לא ניכר כי נוקו לאחרונה והחלונות היו מאובקים מאוד (כפי שאפשר להתרשם מהסרטונים שפורסמו בשרשורים אחרים). בכלל, הרכבת ממודיעין לנהריה כל כך מאובקת מבפנים, עד שהמושבים כבר נראים אפורים.
הנסיעה עצמה הייתה חלקה ומהירה, שינוי עצום למי שהורגל לפיתולים ולדפיקות ולשינויי המהירות בקו הרכבת הישן למלחה. הרכבת אכן הגיעה למהירות של כ-140 קמ"ש, אבל עשתה עצירה קצרה בענבה (למה?).
החלפת הרכבת בנתב"ג עברה בלי תקלות, הרכבת החשמלית יצאה בחזרה לירושלים באיחור של כ-2 דקות מאותו הרציף, והרכבת לת"א גם הגיעה לאותו הרציף ויצאה לת"א, גם היא באיחור מזערי של 2 דקות.
לסיכום, מבחינת זמן הנסיעה הרכבת מתחרה בהצלחה בקו 480. לגבי הנוחות נותר לראות מה יקרה בערב ולצבור עוד כמה ימי תפעול כדי להגיע למסקנות.
תדרוך העובדיםהנסיעה הסדירה הראשונה מי-ם לת"א בקו החדש
הנסיעה עברה באופן חלק. היו הרבה אנשים של רכבת ישראל וניכר רצון להפעיל את התחנה והקו באופן טוב. כבר בכניסה לתחנה נאסף פורום קטן של עיתונאים וצלמים כדי לתעד את האירוע, ולפחות עיתונאי אחד ניסה לצוד לו נוסע דובר אנגלית כדי להצטרף אליו לנסיעה ולתעד את המשמעות העמוקה של הגעת הרכבת לבירה. את כרטיסי הנסיעה היה צריך לרכוש לפני הבדיקה הבטחונית והופנינו לכיוון המכונות האוטומטיות שם. המכונה גם (אמורה הייתה) לטעון את הסדרי הנסיעה, וגם הדפיסה את הוואוצ'רים. משום מה הסדרי הנסיעה לא נטענו כשורה על גבי הרב קו, והיה צריך "לרכוש" אותם שוב במכונות ליד הולידטורים. יש לשער שתקלה זו תתוקן בקרוב. הירידה למטה לא ארכה זמן רב, לפחות לאלו שנכונים ללכת במדרגות הנעות, אבל ייתכן שבמהשך אשנה את דעתי על העניין. מצאתי לי מקום פנוי הרחק מההמון הסואן, וברכבת הראשונה בהחלט לא היה המון סואן.
וכאן אני חייב לציין דבר אחד שהטריד אותי: זו הפתיחה החגיגית של קו הרכבת שהמתנו לה שנים רבות כל-כך. התחנה כבר מוכנה מזה מספר חודשים במצב הסופי, ולפני מספר ימים מועט נחנכה לעיני התקשורת העולמית בטקס חגיגי בהשתתפות ראש הממשלה, שר התחבורה, וכל מי שיכול היה להידחף לפריים. אז איך אף אחד לא חשב לנקות אותה ולקרצף ממנה את אבק הבנייה? על קוביית הזכוכית בכניסה ניכר היה שלא נוקתה מעולם, וגם כיסוי הזכוכית על המדרגות היורדות לרציפים נשא כמות עצומה של אבק ושבילי נוזלים ששירטטו בו את דרכיהם לפני שבועות ארוכים. ברכבות גם לא ניכר כי נוקו לאחרונה והחלונות היו מאובקים מאוד (כפי שאפשר להתרשם מהסרטונים שפורסמו בשרשורים אחרים). בכלל, הרכבת ממודיעין לנהריה כל כך מאובקת מבפנים, עד שהמושבים כבר נראים אפורים.
הנסיעה עצמה הייתה חלקה ומהירה, שינוי עצום למי שהורגל לפיתולים ולדפיקות ולשינויי המהירות בקו הרכבת הישן למלחה. הרכבת אכן הגיעה למהירות של כ-140 קמ"ש, אבל עשתה עצירה קצרה בענבה (למה?).
החלפת הרכבת בנתב"ג עברה בלי תקלות, הרכבת החשמלית יצאה בחזרה לירושלים באיחור של כ-2 דקות מאותו הרציף, והרכבת לת"א גם הגיעה לאותו הרציף ויצאה לת"א, גם היא באיחור מזערי של 2 דקות.
לסיכום, מבחינת זמן הנסיעה הרכבת מתחרה בהצלחה בקו 480. לגבי הנוחות נותר לראות מה יקרה בערב ולצבור עוד כמה ימי תפעול כדי להגיע למסקנות.
מדרגותהנסיעה הסדירה הראשונה מי-ם לת"א בקו החדש
הנסיעה עברה באופן חלק. היו הרבה אנשים של רכבת ישראל וניכר רצון להפעיל את התחנה והקו באופן טוב. כבר בכניסה לתחנה נאסף פורום קטן של עיתונאים וצלמים כדי לתעד את האירוע, ולפחות עיתונאי אחד ניסה לצוד לו נוסע דובר אנגלית כדי להצטרף אליו לנסיעה ולתעד את המשמעות העמוקה של הגעת הרכבת לבירה. את כרטיסי הנסיעה היה צריך לרכוש לפני הבדיקה הבטחונית והופנינו לכיוון המכונות האוטומטיות שם. המכונה גם (אמורה הייתה) לטעון את הסדרי הנסיעה, וגם הדפיסה את הוואוצ'רים. משום מה הסדרי הנסיעה לא נטענו כשורה על גבי הרב קו, והיה צריך "לרכוש" אותם שוב במכונות ליד הולידטורים. יש לשער שתקלה זו תתוקן בקרוב. הירידה למטה לא ארכה זמן רב, לפחות לאלו שנכונים ללכת במדרגות הנעות, אבל ייתכן שבמהשך אשנה את דעתי על העניין. מצאתי לי מקום פנוי הרחק מההמון הסואן, וברכבת הראשונה בהחלט לא היה המון סואן.
וכאן אני חייב לציין דבר אחד שהטריד אותי: זו הפתיחה החגיגית של קו הרכבת שהמתנו לה שנים רבות כל-כך. התחנה כבר מוכנה מזה מספר חודשים במצב הסופי, ולפני מספר ימים מועט נחנכה לעיני התקשורת העולמית בטקס חגיגי בהשתתפות ראש הממשלה, שר התחבורה, וכל מי שיכול היה להידחף לפריים. אז איך אף אחד לא חשב לנקות אותה ולקרצף ממנה את אבק הבנייה? על קוביית הזכוכית בכניסה ניכר היה שלא נוקתה מעולם, וגם כיסוי הזכוכית על המדרגות היורדות לרציפים נשא כמות עצומה של אבק ושבילי נוזלים ששירטטו בו את דרכיהם לפני שבועות ארוכים. ברכבות גם לא ניכר כי נוקו לאחרונה והחלונות היו מאובקים מאוד (כפי שאפשר להתרשם מהסרטונים שפורסמו בשרשורים אחרים). בכלל, הרכבת ממודיעין לנהריה כל כך מאובקת מבפנים, עד שהמושבים כבר נראים אפורים.
הנסיעה עצמה הייתה חלקה ומהירה, שינוי עצום למי שהורגל לפיתולים ולדפיקות ולשינויי המהירות בקו הרכבת הישן למלחה. הרכבת אכן הגיעה למהירות של כ-140 קמ"ש, אבל עשתה עצירה קצרה בענבה (למה?).
החלפת הרכבת בנתב"ג עברה בלי תקלות, הרכבת החשמלית יצאה בחזרה לירושלים באיחור של כ-2 דקות מאותו הרציף, והרכבת לת"א גם הגיעה לאותו הרציף ויצאה לת"א, גם היא באיחור מזערי של 2 דקות.
לסיכום, מבחינת זמן הנסיעה הרכבת מתחרה בהצלחה בקו 480. לגבי הנוחות נותר לראות מה יקרה בערב ולצבור עוד כמה ימי תפעול כדי להגיע למסקנות.
תחנת נתב"ג - תמונה היסטוריתהנסיעה הסדירה הראשונה מי-ם לת"א בקו החדש
הנסיעה עברה באופן חלק. היו הרבה אנשים של רכבת ישראל וניכר רצון להפעיל את התחנה והקו באופן טוב. כבר בכניסה לתחנה נאסף פורום קטן של עיתונאים וצלמים כדי לתעד את האירוע, ולפחות עיתונאי אחד ניסה לצוד לו נוסע דובר אנגלית כדי להצטרף אליו לנסיעה ולתעד את המשמעות העמוקה של הגעת הרכבת לבירה. את כרטיסי הנסיעה היה צריך לרכוש לפני הבדיקה הבטחונית והופנינו לכיוון המכונות האוטומטיות שם. המכונה גם (אמורה הייתה) לטעון את הסדרי הנסיעה, וגם הדפיסה את הוואוצ'רים. משום מה הסדרי הנסיעה לא נטענו כשורה על גבי הרב קו, והיה צריך "לרכוש" אותם שוב במכונות ליד הולידטורים. יש לשער שתקלה זו תתוקן בקרוב. הירידה למטה לא ארכה זמן רב, לפחות לאלו שנכונים ללכת במדרגות הנעות, אבל ייתכן שבמהשך אשנה את דעתי על העניין. מצאתי לי מקום פנוי הרחק מההמון הסואן, וברכבת הראשונה בהחלט לא היה המון סואן.
וכאן אני חייב לציין דבר אחד שהטריד אותי: זו הפתיחה החגיגית של קו הרכבת שהמתנו לה שנים רבות כל-כך. התחנה כבר מוכנה מזה מספר חודשים במצב הסופי, ולפני מספר ימים מועט נחנכה לעיני התקשורת העולמית בטקס חגיגי בהשתתפות ראש הממשלה, שר התחבורה, וכל מי שיכול היה להידחף לפריים. אז איך אף אחד לא חשב לנקות אותה ולקרצף ממנה את אבק הבנייה? על קוביית הזכוכית בכניסה ניכר היה שלא נוקתה מעולם, וגם כיסוי הזכוכית על המדרגות היורדות לרציפים נשא כמות עצומה של אבק ושבילי נוזלים ששירטטו בו את דרכיהם לפני שבועות ארוכים. ברכבות גם לא ניכר כי נוקו לאחרונה והחלונות היו מאובקים מאוד (כפי שאפשר להתרשם מהסרטונים שפורסמו בשרשורים אחרים). בכלל, הרכבת ממודיעין לנהריה כל כך מאובקת מבפנים, עד שהמושבים כבר נראים אפורים.
הנסיעה עצמה הייתה חלקה ומהירה, שינוי עצום למי שהורגל לפיתולים ולדפיקות ולשינויי המהירות בקו הרכבת הישן למלחה. הרכבת אכן הגיעה למהירות של כ-140 קמ"ש, אבל עשתה עצירה קצרה בענבה (למה?).
החלפת הרכבת בנתב"ג עברה בלי תקלות, הרכבת החשמלית יצאה בחזרה לירושלים באיחור של כ-2 דקות מאותו הרציף, והרכבת לת"א גם הגיעה לאותו הרציף ויצאה לת"א, גם היא באיחור מזערי של 2 דקות.
לסיכום, מבחינת זמן הנסיעה הרכבת מתחרה בהצלחה בקו 480. לגבי הנוחות נותר לראות מה יקרה בערב ולצבור עוד כמה ימי תפעול כדי להגיע למסקנות.
כמה זמן להערכתך אורכות הירידה והעלייההנסיעה הסדירה הראשונה מי-ם לת"א בקו החדש
הנסיעה עברה באופן חלק. היו הרבה אנשים של רכבת ישראל וניכר רצון להפעיל את התחנה והקו באופן טוב. כבר בכניסה לתחנה נאסף פורום קטן של עיתונאים וצלמים כדי לתעד את האירוע, ולפחות עיתונאי אחד ניסה לצוד לו נוסע דובר אנגלית כדי להצטרף אליו לנסיעה ולתעד את המשמעות העמוקה של הגעת הרכבת לבירה. את כרטיסי הנסיעה היה צריך לרכוש לפני הבדיקה הבטחונית והופנינו לכיוון המכונות האוטומטיות שם. המכונה גם (אמורה הייתה) לטעון את הסדרי הנסיעה, וגם הדפיסה את הוואוצ'רים. משום מה הסדרי הנסיעה לא נטענו כשורה על גבי הרב קו, והיה צריך "לרכוש" אותם שוב במכונות ליד הולידטורים. יש לשער שתקלה זו תתוקן בקרוב. הירידה למטה לא ארכה זמן רב, לפחות לאלו שנכונים ללכת במדרגות הנעות, אבל ייתכן שבמהשך אשנה את דעתי על העניין. מצאתי לי מקום פנוי הרחק מההמון הסואן, וברכבת הראשונה בהחלט לא היה המון סואן.
וכאן אני חייב לציין דבר אחד שהטריד אותי: זו הפתיחה החגיגית של קו הרכבת שהמתנו לה שנים רבות כל-כך. התחנה כבר מוכנה מזה מספר חודשים במצב הסופי, ולפני מספר ימים מועט נחנכה לעיני התקשורת העולמית בטקס חגיגי בהשתתפות ראש הממשלה, שר התחבורה, וכל מי שיכול היה להידחף לפריים. אז איך אף אחד לא חשב לנקות אותה ולקרצף ממנה את אבק הבנייה? על קוביית הזכוכית בכניסה ניכר היה שלא נוקתה מעולם, וגם כיסוי הזכוכית על המדרגות היורדות לרציפים נשא כמות עצומה של אבק ושבילי נוזלים ששירטטו בו את דרכיהם לפני שבועות ארוכים. ברכבות גם לא ניכר כי נוקו לאחרונה והחלונות היו מאובקים מאוד (כפי שאפשר להתרשם מהסרטונים שפורסמו בשרשורים אחרים). בכלל, הרכבת ממודיעין לנהריה כל כך מאובקת מבפנים, עד שהמושבים כבר נראים אפורים.
הנסיעה עצמה הייתה חלקה ומהירה, שינוי עצום למי שהורגל לפיתולים ולדפיקות ולשינויי המהירות בקו הרכבת הישן למלחה. הרכבת אכן הגיעה למהירות של כ-140 קמ"ש, אבל עשתה עצירה קצרה בענבה (למה?).
החלפת הרכבת בנתב"ג עברה בלי תקלות, הרכבת החשמלית יצאה בחזרה לירושלים באיחור של כ-2 דקות מאותו הרציף, והרכבת לת"א גם הגיעה לאותו הרציף ויצאה לת"א, גם היא באיחור מזערי של 2 דקות.
לסיכום, מבחינת זמן הנסיעה הרכבת מתחרה בהצלחה בקו 480. לגבי הנוחות נותר לראות מה יקרה בערב ולצבור עוד כמה ימי תפעול כדי להגיע למסקנות.
כתבה בדה מרקרהנסיעה הסדירה הראשונה מי-ם לת"א בקו החדש
הנסיעה עברה באופן חלק. היו הרבה אנשים של רכבת ישראל וניכר רצון להפעיל את התחנה והקו באופן טוב. כבר בכניסה לתחנה נאסף פורום קטן של עיתונאים וצלמים כדי לתעד את האירוע, ולפחות עיתונאי אחד ניסה לצוד לו נוסע דובר אנגלית כדי להצטרף אליו לנסיעה ולתעד את המשמעות העמוקה של הגעת הרכבת לבירה. את כרטיסי הנסיעה היה צריך לרכוש לפני הבדיקה הבטחונית והופנינו לכיוון המכונות האוטומטיות שם. המכונה גם (אמורה הייתה) לטעון את הסדרי הנסיעה, וגם הדפיסה את הוואוצ'רים. משום מה הסדרי הנסיעה לא נטענו כשורה על גבי הרב קו, והיה צריך "לרכוש" אותם שוב במכונות ליד הולידטורים. יש לשער שתקלה זו תתוקן בקרוב. הירידה למטה לא ארכה זמן רב, לפחות לאלו שנכונים ללכת במדרגות הנעות, אבל ייתכן שבמהשך אשנה את דעתי על העניין. מצאתי לי מקום פנוי הרחק מההמון הסואן, וברכבת הראשונה בהחלט לא היה המון סואן.
וכאן אני חייב לציין דבר אחד שהטריד אותי: זו הפתיחה החגיגית של קו הרכבת שהמתנו לה שנים רבות כל-כך. התחנה כבר מוכנה מזה מספר חודשים במצב הסופי, ולפני מספר ימים מועט נחנכה לעיני התקשורת העולמית בטקס חגיגי בהשתתפות ראש הממשלה, שר התחבורה, וכל מי שיכול היה להידחף לפריים. אז איך אף אחד לא חשב לנקות אותה ולקרצף ממנה את אבק הבנייה? על קוביית הזכוכית בכניסה ניכר היה שלא נוקתה מעולם, וגם כיסוי הזכוכית על המדרגות היורדות לרציפים נשא כמות עצומה של אבק ושבילי נוזלים ששירטטו בו את דרכיהם לפני שבועות ארוכים. ברכבות גם לא ניכר כי נוקו לאחרונה והחלונות היו מאובקים מאוד (כפי שאפשר להתרשם מהסרטונים שפורסמו בשרשורים אחרים). בכלל, הרכבת ממודיעין לנהריה כל כך מאובקת מבפנים, עד שהמושבים כבר נראים אפורים.
הנסיעה עצמה הייתה חלקה ומהירה, שינוי עצום למי שהורגל לפיתולים ולדפיקות ולשינויי המהירות בקו הרכבת הישן למלחה. הרכבת אכן הגיעה למהירות של כ-140 קמ"ש, אבל עשתה עצירה קצרה בענבה (למה?).
החלפת הרכבת בנתב"ג עברה בלי תקלות, הרכבת החשמלית יצאה בחזרה לירושלים באיחור של כ-2 דקות מאותו הרציף, והרכבת לת"א גם הגיעה לאותו הרציף ויצאה לת"א, גם היא באיחור מזערי של 2 דקות.
לסיכום, מבחינת זמן הנסיעה הרכבת מתחרה בהצלחה בקו 480. לגבי הנוחות נותר לראות מה יקרה בערב ולצבור עוד כמה ימי תפעול כדי להגיע למסקנות.
הנסיעה הסדירה הראשונה מי-ם לת"א בקו החדש
הנסיעה עברה באופן חלק. היו הרבה אנשים של רכבת ישראל וניכר רצון להפעיל את התחנה והקו באופן טוב. כבר בכניסה לתחנה נאסף פורום קטן של עיתונאים וצלמים כדי לתעד את האירוע, ולפחות עיתונאי אחד ניסה לצוד לו נוסע דובר אנגלית כדי להצטרף אליו לנסיעה ולתעד את המשמעות העמוקה של הגעת הרכבת לבירה. את כרטיסי הנסיעה היה צריך לרכוש לפני הבדיקה הבטחונית והופנינו לכיוון המכונות האוטומטיות שם. המכונה גם (אמורה הייתה) לטעון את הסדרי הנסיעה, וגם הדפיסה את הוואוצ'רים. משום מה הסדרי הנסיעה לא נטענו כשורה על גבי הרב קו, והיה צריך "לרכוש" אותם שוב במכונות ליד הולידטורים. יש לשער שתקלה זו תתוקן בקרוב. הירידה למטה לא ארכה זמן רב, לפחות לאלו שנכונים ללכת במדרגות הנעות, אבל ייתכן שבמהשך אשנה את דעתי על העניין. מצאתי לי מקום פנוי הרחק מההמון הסואן, וברכבת הראשונה בהחלט לא היה המון סואן.
וכאן אני חייב לציין דבר אחד שהטריד אותי: זו הפתיחה החגיגית של קו הרכבת שהמתנו לה שנים רבות כל-כך. התחנה כבר מוכנה מזה מספר חודשים במצב הסופי, ולפני מספר ימים מועט נחנכה לעיני התקשורת העולמית בטקס חגיגי בהשתתפות ראש הממשלה, שר התחבורה, וכל מי שיכול היה להידחף לפריים. אז איך אף אחד לא חשב לנקות אותה ולקרצף ממנה את אבק הבנייה? על קוביית הזכוכית בכניסה ניכר היה שלא נוקתה מעולם, וגם כיסוי הזכוכית על המדרגות היורדות לרציפים נשא כמות עצומה של אבק ושבילי נוזלים ששירטטו בו את דרכיהם לפני שבועות ארוכים. ברכבות גם לא ניכר כי נוקו לאחרונה והחלונות היו מאובקים מאוד (כפי שאפשר להתרשם מהסרטונים שפורסמו בשרשורים אחרים). בכלל, הרכבת ממודיעין לנהריה כל כך מאובקת מבפנים, עד שהמושבים כבר נראים אפורים.
הנסיעה עצמה הייתה חלקה ומהירה, שינוי עצום למי שהורגל לפיתולים ולדפיקות ולשינויי המהירות בקו הרכבת הישן למלחה. הרכבת אכן הגיעה למהירות של כ-140 קמ"ש, אבל עשתה עצירה קצרה בענבה (למה?).
החלפת הרכבת בנתב"ג עברה בלי תקלות, הרכבת החשמלית יצאה בחזרה לירושלים באיחור של כ-2 דקות מאותו הרציף, והרכבת לת"א גם הגיעה לאותו הרציף ויצאה לת"א, גם היא באיחור מזערי של 2 דקות.
לסיכום, מבחינת זמן הנסיעה הרכבת מתחרה בהצלחה בקו 480. לגבי הנוחות נותר לראות מה יקרה בערב ולצבור עוד כמה ימי תפעול כדי להגיע למסקנות.
הנסיעה הסדירה הראשונה מי-ם לת"א בקו החדש
הנסיעה עברה באופן חלק. היו הרבה אנשים של רכבת ישראל וניכר רצון להפעיל את התחנה והקו באופן טוב. כבר בכניסה לתחנה נאסף פורום קטן של עיתונאים וצלמים כדי לתעד את האירוע, ולפחות עיתונאי אחד ניסה לצוד לו נוסע דובר אנגלית כדי להצטרף אליו לנסיעה ולתעד את המשמעות העמוקה של הגעת הרכבת לבירה. את כרטיסי הנסיעה היה צריך לרכוש לפני הבדיקה הבטחונית והופנינו לכיוון המכונות האוטומטיות שם. המכונה גם (אמורה הייתה) לטעון את הסדרי הנסיעה, וגם הדפיסה את הוואוצ'רים. משום מה הסדרי הנסיעה לא נטענו כשורה על גבי הרב קו, והיה צריך "לרכוש" אותם שוב במכונות ליד הולידטורים. יש לשער שתקלה זו תתוקן בקרוב. הירידה למטה לא ארכה זמן רב, לפחות לאלו שנכונים ללכת במדרגות הנעות, אבל ייתכן שבמהשך אשנה את דעתי על העניין. מצאתי לי מקום פנוי הרחק מההמון הסואן, וברכבת הראשונה בהחלט לא היה המון סואן.
וכאן אני חייב לציין דבר אחד שהטריד אותי: זו הפתיחה החגיגית של קו הרכבת שהמתנו לה שנים רבות כל-כך. התחנה כבר מוכנה מזה מספר חודשים במצב הסופי, ולפני מספר ימים מועט נחנכה לעיני התקשורת העולמית בטקס חגיגי בהשתתפות ראש הממשלה, שר התחבורה, וכל מי שיכול היה להידחף לפריים. אז איך אף אחד לא חשב לנקות אותה ולקרצף ממנה את אבק הבנייה? על קוביית הזכוכית בכניסה ניכר היה שלא נוקתה מעולם, וגם כיסוי הזכוכית על המדרגות היורדות לרציפים נשא כמות עצומה של אבק ושבילי נוזלים ששירטטו בו את דרכיהם לפני שבועות ארוכים. ברכבות גם לא ניכר כי נוקו לאחרונה והחלונות היו מאובקים מאוד (כפי שאפשר להתרשם מהסרטונים שפורסמו בשרשורים אחרים). בכלל, הרכבת ממודיעין לנהריה כל כך מאובקת מבפנים, עד שהמושבים כבר נראים אפורים.
הנסיעה עצמה הייתה חלקה ומהירה, שינוי עצום למי שהורגל לפיתולים ולדפיקות ולשינויי המהירות בקו הרכבת הישן למלחה. הרכבת אכן הגיעה למהירות של כ-140 קמ"ש, אבל עשתה עצירה קצרה בענבה (למה?).
החלפת הרכבת בנתב"ג עברה בלי תקלות, הרכבת החשמלית יצאה בחזרה לירושלים באיחור של כ-2 דקות מאותו הרציף, והרכבת לת"א גם הגיעה לאותו הרציף ויצאה לת"א, גם היא באיחור מזערי של 2 דקות.
לסיכום, מבחינת זמן הנסיעה הרכבת מתחרה בהצלחה בקו 480. לגבי הנוחות נותר לראות מה יקרה בערב ולצבור עוד כמה ימי תפעול כדי להגיע למסקנות.
הנסיעה הסדירה הראשונה מי-ם לת"א בקו החדש
הנסיעה עברה באופן חלק. היו הרבה אנשים של רכבת ישראל וניכר רצון להפעיל את התחנה והקו באופן טוב. כבר בכניסה לתחנה נאסף פורום קטן של עיתונאים וצלמים כדי לתעד את האירוע, ולפחות עיתונאי אחד ניסה לצוד לו נוסע דובר אנגלית כדי להצטרף אליו לנסיעה ולתעד את המשמעות העמוקה של הגעת הרכבת לבירה. את כרטיסי הנסיעה היה צריך לרכוש לפני הבדיקה הבטחונית והופנינו לכיוון המכונות האוטומטיות שם. המכונה גם (אמורה הייתה) לטעון את הסדרי הנסיעה, וגם הדפיסה את הוואוצ'רים. משום מה הסדרי הנסיעה לא נטענו כשורה על גבי הרב קו, והיה צריך "לרכוש" אותם שוב במכונות ליד הולידטורים. יש לשער שתקלה זו תתוקן בקרוב. הירידה למטה לא ארכה זמן רב, לפחות לאלו שנכונים ללכת במדרגות הנעות, אבל ייתכן שבמהשך אשנה את דעתי על העניין. מצאתי לי מקום פנוי הרחק מההמון הסואן, וברכבת הראשונה בהחלט לא היה המון סואן.
וכאן אני חייב לציין דבר אחד שהטריד אותי: זו הפתיחה החגיגית של קו הרכבת שהמתנו לה שנים רבות כל-כך. התחנה כבר מוכנה מזה מספר חודשים במצב הסופי, ולפני מספר ימים מועט נחנכה לעיני התקשורת העולמית בטקס חגיגי בהשתתפות ראש הממשלה, שר התחבורה, וכל מי שיכול היה להידחף לפריים. אז איך אף אחד לא חשב לנקות אותה ולקרצף ממנה את אבק הבנייה? על קוביית הזכוכית בכניסה ניכר היה שלא נוקתה מעולם, וגם כיסוי הזכוכית על המדרגות היורדות לרציפים נשא כמות עצומה של אבק ושבילי נוזלים ששירטטו בו את דרכיהם לפני שבועות ארוכים. ברכבות גם לא ניכר כי נוקו לאחרונה והחלונות היו מאובקים מאוד (כפי שאפשר להתרשם מהסרטונים שפורסמו בשרשורים אחרים). בכלל, הרכבת ממודיעין לנהריה כל כך מאובקת מבפנים, עד שהמושבים כבר נראים אפורים.
הנסיעה עצמה הייתה חלקה ומהירה, שינוי עצום למי שהורגל לפיתולים ולדפיקות ולשינויי המהירות בקו הרכבת הישן למלחה. הרכבת אכן הגיעה למהירות של כ-140 קמ"ש, אבל עשתה עצירה קצרה בענבה (למה?).
החלפת הרכבת בנתב"ג עברה בלי תקלות, הרכבת החשמלית יצאה בחזרה לירושלים באיחור של כ-2 דקות מאותו הרציף, והרכבת לת"א גם הגיעה לאותו הרציף ויצאה לת"א, גם היא באיחור מזערי של 2 דקות.
לסיכום, מבחינת זמן הנסיעה הרכבת מתחרה בהצלחה בקו 480. לגבי הנוחות נותר לראות מה יקרה בערב ולצבור עוד כמה ימי תפעול כדי להגיע למסקנות.
הנסיעה הסדירה הראשונה מי-ם לת"א בקו החדש
הנסיעה עברה באופן חלק. היו הרבה אנשים של רכבת ישראל וניכר רצון להפעיל את התחנה והקו באופן טוב. כבר בכניסה לתחנה נאסף פורום קטן של עיתונאים וצלמים כדי לתעד את האירוע, ולפחות עיתונאי אחד ניסה לצוד לו נוסע דובר אנגלית כדי להצטרף אליו לנסיעה ולתעד את המשמעות העמוקה של הגעת הרכבת לבירה. את כרטיסי הנסיעה היה צריך לרכוש לפני הבדיקה הבטחונית והופנינו לכיוון המכונות האוטומטיות שם. המכונה גם (אמורה הייתה) לטעון את הסדרי הנסיעה, וגם הדפיסה את הוואוצ'רים. משום מה הסדרי הנסיעה לא נטענו כשורה על גבי הרב קו, והיה צריך "לרכוש" אותם שוב במכונות ליד הולידטורים. יש לשער שתקלה זו תתוקן בקרוב. הירידה למטה לא ארכה זמן רב, לפחות לאלו שנכונים ללכת במדרגות הנעות, אבל ייתכן שבמהשך אשנה את דעתי על העניין. מצאתי לי מקום פנוי הרחק מההמון הסואן, וברכבת הראשונה בהחלט לא היה המון סואן.
וכאן אני חייב לציין דבר אחד שהטריד אותי: זו הפתיחה החגיגית של קו הרכבת שהמתנו לה שנים רבות כל-כך. התחנה כבר מוכנה מזה מספר חודשים במצב הסופי, ולפני מספר ימים מועט נחנכה לעיני התקשורת העולמית בטקס חגיגי בהשתתפות ראש הממשלה, שר התחבורה, וכל מי שיכול היה להידחף לפריים. אז איך אף אחד לא חשב לנקות אותה ולקרצף ממנה את אבק הבנייה? על קוביית הזכוכית בכניסה ניכר היה שלא נוקתה מעולם, וגם כיסוי הזכוכית על המדרגות היורדות לרציפים נשא כמות עצומה של אבק ושבילי נוזלים ששירטטו בו את דרכיהם לפני שבועות ארוכים. ברכבות גם לא ניכר כי נוקו לאחרונה והחלונות היו מאובקים מאוד (כפי שאפשר להתרשם מהסרטונים שפורסמו בשרשורים אחרים). בכלל, הרכבת ממודיעין לנהריה כל כך מאובקת מבפנים, עד שהמושבים כבר נראים אפורים.
הנסיעה עצמה הייתה חלקה ומהירה, שינוי עצום למי שהורגל לפיתולים ולדפיקות ולשינויי המהירות בקו הרכבת הישן למלחה. הרכבת אכן הגיעה למהירות של כ-140 קמ"ש, אבל עשתה עצירה קצרה בענבה (למה?).
החלפת הרכבת בנתב"ג עברה בלי תקלות, הרכבת החשמלית יצאה בחזרה לירושלים באיחור של כ-2 דקות מאותו הרציף, והרכבת לת"א גם הגיעה לאותו הרציף ויצאה לת"א, גם היא באיחור מזערי של 2 דקות.
לסיכום, מבחינת זמן הנסיעה הרכבת מתחרה בהצלחה בקו 480. לגבי הנוחות נותר לראות מה יקרה בערב ולצבור עוד כמה ימי תפעול כדי להגיע למסקנות.
הגעה לאייפורט סיטיהנסיעה הסדירה הראשונה מי-ם לת"א בקו החדש
הנסיעה עברה באופן חלק. היו הרבה אנשים של רכבת ישראל וניכר רצון להפעיל את התחנה והקו באופן טוב. כבר בכניסה לתחנה נאסף פורום קטן של עיתונאים וצלמים כדי לתעד את האירוע, ולפחות עיתונאי אחד ניסה לצוד לו נוסע דובר אנגלית כדי להצטרף אליו לנסיעה ולתעד את המשמעות העמוקה של הגעת הרכבת לבירה. את כרטיסי הנסיעה היה צריך לרכוש לפני הבדיקה הבטחונית והופנינו לכיוון המכונות האוטומטיות שם. המכונה גם (אמורה הייתה) לטעון את הסדרי הנסיעה, וגם הדפיסה את הוואוצ'רים. משום מה הסדרי הנסיעה לא נטענו כשורה על גבי הרב קו, והיה צריך "לרכוש" אותם שוב במכונות ליד הולידטורים. יש לשער שתקלה זו תתוקן בקרוב. הירידה למטה לא ארכה זמן רב, לפחות לאלו שנכונים ללכת במדרגות הנעות, אבל ייתכן שבמהשך אשנה את דעתי על העניין. מצאתי לי מקום פנוי הרחק מההמון הסואן, וברכבת הראשונה בהחלט לא היה המון סואן.
וכאן אני חייב לציין דבר אחד שהטריד אותי: זו הפתיחה החגיגית של קו הרכבת שהמתנו לה שנים רבות כל-כך. התחנה כבר מוכנה מזה מספר חודשים במצב הסופי, ולפני מספר ימים מועט נחנכה לעיני התקשורת העולמית בטקס חגיגי בהשתתפות ראש הממשלה, שר התחבורה, וכל מי שיכול היה להידחף לפריים. אז איך אף אחד לא חשב לנקות אותה ולקרצף ממנה את אבק הבנייה? על קוביית הזכוכית בכניסה ניכר היה שלא נוקתה מעולם, וגם כיסוי הזכוכית על המדרגות היורדות לרציפים נשא כמות עצומה של אבק ושבילי נוזלים ששירטטו בו את דרכיהם לפני שבועות ארוכים. ברכבות גם לא ניכר כי נוקו לאחרונה והחלונות היו מאובקים מאוד (כפי שאפשר להתרשם מהסרטונים שפורסמו בשרשורים אחרים). בכלל, הרכבת ממודיעין לנהריה כל כך מאובקת מבפנים, עד שהמושבים כבר נראים אפורים.
הנסיעה עצמה הייתה חלקה ומהירה, שינוי עצום למי שהורגל לפיתולים ולדפיקות ולשינויי המהירות בקו הרכבת הישן למלחה. הרכבת אכן הגיעה למהירות של כ-140 קמ"ש, אבל עשתה עצירה קצרה בענבה (למה?).
החלפת הרכבת בנתב"ג עברה בלי תקלות, הרכבת החשמלית יצאה בחזרה לירושלים באיחור של כ-2 דקות מאותו הרציף, והרכבת לת"א גם הגיעה לאותו הרציף ויצאה לת"א, גם היא באיחור מזערי של 2 דקות.
לסיכום, מבחינת זמן הנסיעה הרכבת מתחרה בהצלחה בקו 480. לגבי הנוחות נותר לראות מה יקרה בערב ולצבור עוד כמה ימי תפעול כדי להגיע למסקנות.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.