מה זה אומר קוד זכאות

מצב
הנושא נעול.

25306yosef

New member
ושנה טובה לכולם
חג שמח ושנה טובה לבנימין נתניהו ולכל החברים שלו.
שנה טובה לבנימין נתניהו ולכל חובבי הסיגרים.



 

אורי404

New member
סדרת מיניבוסים
ה באגד
יש בה עשר מכונות, 77-855-69 עד 77-864-69.
תודה אברהם. היכן הם פועלים?
תודה אברהם על העדכון ועל התמונות.
היכן הם פועלים? בין אם באזור אחד או במספר אזורים?
קווים שכונתיים בחיפה? אזור אחר?

דרך אגב סדרת של הקידומת 77 וסיומת 69 מתמלאת לה. מעניין מה בהמשך? 79 בקידומת? מעבר לקידומת וסיומת אחרת של 7 ספרות או 8 ספרות?
 

Ccyclist

Well-known member
סדרת מיניבוסים
ה באגד
יש בה עשר מכונות, 77-855-69 עד 77-864-69.
למה אגד מפעילה מוניות שירות במקום של בנייני 9 קומות?
הצפיפות הישראלית של פעם יכולה לתמוך באוטובוסים ברחובות שבתי המגורים בהם בני 4 קומות בלבד. באזור עם בנייני מגורים בני 9 קומות שזו צפיפות של פי 2 מפעם צריך להפעיל מפרקיות ולא מוניות שירות. מונית הדירות הזו לא תכיל את נוסעי המעלית של בניין אחד בקנה המידה הזה.
 
הנסיעה הסדירה הראשונה מי-ם לת"א בקו החדש
הנסיעה עברה באופן חלק. היו הרבה אנשים של רכבת ישראל וניכר רצון להפעיל את התחנה והקו באופן טוב. כבר בכניסה לתחנה נאסף פורום קטן של עיתונאים וצלמים כדי לתעד את האירוע, ולפחות עיתונאי אחד ניסה לצוד לו נוסע דובר אנגלית כדי להצטרף אליו לנסיעה ולתעד את המשמעות העמוקה של הגעת הרכבת לבירה. את כרטיסי הנסיעה היה צריך לרכוש לפני הבדיקה הבטחונית והופנינו לכיוון המכונות האוטומטיות שם. המכונה גם (אמורה הייתה) לטעון את הסדרי הנסיעה, וגם הדפיסה את הוואוצ'רים. משום מה הסדרי הנסיעה לא נטענו כשורה על גבי הרב קו, והיה צריך "לרכוש" אותם שוב במכונות ליד הולידטורים. יש לשער שתקלה זו תתוקן בקרוב. הירידה למטה לא ארכה זמן רב, לפחות לאלו שנכונים ללכת במדרגות הנעות, אבל ייתכן שבמהשך אשנה את דעתי על העניין. מצאתי לי מקום פנוי הרחק מההמון הסואן, וברכבת הראשונה בהחלט לא היה המון סואן.

וכאן אני חייב לציין דבר אחד שהטריד אותי: זו הפתיחה החגיגית של קו הרכבת שהמתנו לה שנים רבות כל-כך. התחנה כבר מוכנה מזה מספר חודשים במצב הסופי, ולפני מספר ימים מועט נחנכה לעיני התקשורת העולמית בטקס חגיגי בהשתתפות ראש הממשלה, שר התחבורה, וכל מי שיכול היה להידחף לפריים. אז איך אף אחד לא חשב לנקות אותה ולקרצף ממנה את אבק הבנייה? על קוביית הזכוכית בכניסה ניכר היה שלא נוקתה מעולם, וגם כיסוי הזכוכית על המדרגות היורדות לרציפים נשא כמות עצומה של אבק ושבילי נוזלים ששירטטו בו את דרכיהם לפני שבועות ארוכים. ברכבות גם לא ניכר כי נוקו לאחרונה והחלונות היו מאובקים מאוד (כפי שאפשר להתרשם מהסרטונים שפורסמו בשרשורים אחרים). בכלל, הרכבת ממודיעין לנהריה כל כך מאובקת מבפנים, עד שהמושבים כבר נראים אפורים.

הנסיעה עצמה הייתה חלקה ומהירה, שינוי עצום למי שהורגל לפיתולים ולדפיקות ולשינויי המהירות בקו הרכבת הישן למלחה. הרכבת אכן הגיעה למהירות של כ-140 קמ"ש, אבל עשתה עצירה קצרה בענבה (למה?).

החלפת הרכבת בנתב"ג עברה בלי תקלות, הרכבת החשמלית יצאה בחזרה לירושלים באיחור של כ-2 דקות מאותו הרציף, והרכבת לת"א גם הגיעה לאותו הרציף ויצאה לת"א, גם היא באיחור מזערי של 2 דקות.

לסיכום, מבחינת זמן הנסיעה הרכבת מתחרה בהצלחה בקו 480. לגבי הנוחות נותר לראות מה יקרה בערב ולצבור עוד כמה ימי תפעול כדי להגיע למסקנות.
כמה נוסעים היו להערכתך?
בשעת בוקר מוקדמת זו?
הרכבת הייתה מלאה? מעט נוסעים? ככה ככה?
 

סנוי

New member
הנסיעה הסדירה הראשונה מי-ם לת"א בקו החדש
הנסיעה עברה באופן חלק. היו הרבה אנשים של רכבת ישראל וניכר רצון להפעיל את התחנה והקו באופן טוב. כבר בכניסה לתחנה נאסף פורום קטן של עיתונאים וצלמים כדי לתעד את האירוע, ולפחות עיתונאי אחד ניסה לצוד לו נוסע דובר אנגלית כדי להצטרף אליו לנסיעה ולתעד את המשמעות העמוקה של הגעת הרכבת לבירה. את כרטיסי הנסיעה היה צריך לרכוש לפני הבדיקה הבטחונית והופנינו לכיוון המכונות האוטומטיות שם. המכונה גם (אמורה הייתה) לטעון את הסדרי הנסיעה, וגם הדפיסה את הוואוצ'רים. משום מה הסדרי הנסיעה לא נטענו כשורה על גבי הרב קו, והיה צריך "לרכוש" אותם שוב במכונות ליד הולידטורים. יש לשער שתקלה זו תתוקן בקרוב. הירידה למטה לא ארכה זמן רב, לפחות לאלו שנכונים ללכת במדרגות הנעות, אבל ייתכן שבמהשך אשנה את דעתי על העניין. מצאתי לי מקום פנוי הרחק מההמון הסואן, וברכבת הראשונה בהחלט לא היה המון סואן.

וכאן אני חייב לציין דבר אחד שהטריד אותי: זו הפתיחה החגיגית של קו הרכבת שהמתנו לה שנים רבות כל-כך. התחנה כבר מוכנה מזה מספר חודשים במצב הסופי, ולפני מספר ימים מועט נחנכה לעיני התקשורת העולמית בטקס חגיגי בהשתתפות ראש הממשלה, שר התחבורה, וכל מי שיכול היה להידחף לפריים. אז איך אף אחד לא חשב לנקות אותה ולקרצף ממנה את אבק הבנייה? על קוביית הזכוכית בכניסה ניכר היה שלא נוקתה מעולם, וגם כיסוי הזכוכית על המדרגות היורדות לרציפים נשא כמות עצומה של אבק ושבילי נוזלים ששירטטו בו את דרכיהם לפני שבועות ארוכים. ברכבות גם לא ניכר כי נוקו לאחרונה והחלונות היו מאובקים מאוד (כפי שאפשר להתרשם מהסרטונים שפורסמו בשרשורים אחרים). בכלל, הרכבת ממודיעין לנהריה כל כך מאובקת מבפנים, עד שהמושבים כבר נראים אפורים.

הנסיעה עצמה הייתה חלקה ומהירה, שינוי עצום למי שהורגל לפיתולים ולדפיקות ולשינויי המהירות בקו הרכבת הישן למלחה. הרכבת אכן הגיעה למהירות של כ-140 קמ"ש, אבל עשתה עצירה קצרה בענבה (למה?).

החלפת הרכבת בנתב"ג עברה בלי תקלות, הרכבת החשמלית יצאה בחזרה לירושלים באיחור של כ-2 דקות מאותו הרציף, והרכבת לת"א גם הגיעה לאותו הרציף ויצאה לת"א, גם היא באיחור מזערי של 2 דקות.

לסיכום, מבחינת זמן הנסיעה הרכבת מתחרה בהצלחה בקו 480. לגבי הנוחות נותר לראות מה יקרה בערב ולצבור עוד כמה ימי תפעול כדי להגיע למסקנות.
העצירה בענבה כנרא כדי להסתנכרן עם קו מודיעין
זה היה ככה גם בנסיעת המבחן. (במקרה הזה עברה באמת רכבת ממוידיען לכיוון ת"א בדיוק מעלינו)
 
הנסיעה הסדירה הראשונה מי-ם לת"א בקו החדש
הנסיעה עברה באופן חלק. היו הרבה אנשים של רכבת ישראל וניכר רצון להפעיל את התחנה והקו באופן טוב. כבר בכניסה לתחנה נאסף פורום קטן של עיתונאים וצלמים כדי לתעד את האירוע, ולפחות עיתונאי אחד ניסה לצוד לו נוסע דובר אנגלית כדי להצטרף אליו לנסיעה ולתעד את המשמעות העמוקה של הגעת הרכבת לבירה. את כרטיסי הנסיעה היה צריך לרכוש לפני הבדיקה הבטחונית והופנינו לכיוון המכונות האוטומטיות שם. המכונה גם (אמורה הייתה) לטעון את הסדרי הנסיעה, וגם הדפיסה את הוואוצ'רים. משום מה הסדרי הנסיעה לא נטענו כשורה על גבי הרב קו, והיה צריך "לרכוש" אותם שוב במכונות ליד הולידטורים. יש לשער שתקלה זו תתוקן בקרוב. הירידה למטה לא ארכה זמן רב, לפחות לאלו שנכונים ללכת במדרגות הנעות, אבל ייתכן שבמהשך אשנה את דעתי על העניין. מצאתי לי מקום פנוי הרחק מההמון הסואן, וברכבת הראשונה בהחלט לא היה המון סואן.

וכאן אני חייב לציין דבר אחד שהטריד אותי: זו הפתיחה החגיגית של קו הרכבת שהמתנו לה שנים רבות כל-כך. התחנה כבר מוכנה מזה מספר חודשים במצב הסופי, ולפני מספר ימים מועט נחנכה לעיני התקשורת העולמית בטקס חגיגי בהשתתפות ראש הממשלה, שר התחבורה, וכל מי שיכול היה להידחף לפריים. אז איך אף אחד לא חשב לנקות אותה ולקרצף ממנה את אבק הבנייה? על קוביית הזכוכית בכניסה ניכר היה שלא נוקתה מעולם, וגם כיסוי הזכוכית על המדרגות היורדות לרציפים נשא כמות עצומה של אבק ושבילי נוזלים ששירטטו בו את דרכיהם לפני שבועות ארוכים. ברכבות גם לא ניכר כי נוקו לאחרונה והחלונות היו מאובקים מאוד (כפי שאפשר להתרשם מהסרטונים שפורסמו בשרשורים אחרים). בכלל, הרכבת ממודיעין לנהריה כל כך מאובקת מבפנים, עד שהמושבים כבר נראים אפורים.

הנסיעה עצמה הייתה חלקה ומהירה, שינוי עצום למי שהורגל לפיתולים ולדפיקות ולשינויי המהירות בקו הרכבת הישן למלחה. הרכבת אכן הגיעה למהירות של כ-140 קמ"ש, אבל עשתה עצירה קצרה בענבה (למה?).

החלפת הרכבת בנתב"ג עברה בלי תקלות, הרכבת החשמלית יצאה בחזרה לירושלים באיחור של כ-2 דקות מאותו הרציף, והרכבת לת"א גם הגיעה לאותו הרציף ויצאה לת"א, גם היא באיחור מזערי של 2 דקות.

לסיכום, מבחינת זמן הנסיעה הרכבת מתחרה בהצלחה בקו 480. לגבי הנוחות נותר לראות מה יקרה בערב ולצבור עוד כמה ימי תפעול כדי להגיע למסקנות.
עניין טעינת הכרטיסים והשוברים מסבך קצת את העניינים


גם אצלי אירע המקרה של אי טעינת החוזה על כרטיס הרב קו.
הנסיון לטעינה חוזרת בעזרת אנשי הרכבת גזל זמן יקר כך שכמעט איחרתי את הרכבת.

הירידה ממפלס רחוב שז"ר עד הכניסה לרכבת ארכה לי 14 דקות ארוכות מדי למרות שרצתי(!!) בדרגנועים.

ארחיב בהמשך בל"נ כי אני ממהר לרכבת חזור מנתב"ג
 

Ccyclist

Well-known member
הנסיעה הסדירה הראשונה מי-ם לת"א בקו החדש
הנסיעה עברה באופן חלק. היו הרבה אנשים של רכבת ישראל וניכר רצון להפעיל את התחנה והקו באופן טוב. כבר בכניסה לתחנה נאסף פורום קטן של עיתונאים וצלמים כדי לתעד את האירוע, ולפחות עיתונאי אחד ניסה לצוד לו נוסע דובר אנגלית כדי להצטרף אליו לנסיעה ולתעד את המשמעות העמוקה של הגעת הרכבת לבירה. את כרטיסי הנסיעה היה צריך לרכוש לפני הבדיקה הבטחונית והופנינו לכיוון המכונות האוטומטיות שם. המכונה גם (אמורה הייתה) לטעון את הסדרי הנסיעה, וגם הדפיסה את הוואוצ'רים. משום מה הסדרי הנסיעה לא נטענו כשורה על גבי הרב קו, והיה צריך "לרכוש" אותם שוב במכונות ליד הולידטורים. יש לשער שתקלה זו תתוקן בקרוב. הירידה למטה לא ארכה זמן רב, לפחות לאלו שנכונים ללכת במדרגות הנעות, אבל ייתכן שבמהשך אשנה את דעתי על העניין. מצאתי לי מקום פנוי הרחק מההמון הסואן, וברכבת הראשונה בהחלט לא היה המון סואן.

וכאן אני חייב לציין דבר אחד שהטריד אותי: זו הפתיחה החגיגית של קו הרכבת שהמתנו לה שנים רבות כל-כך. התחנה כבר מוכנה מזה מספר חודשים במצב הסופי, ולפני מספר ימים מועט נחנכה לעיני התקשורת העולמית בטקס חגיגי בהשתתפות ראש הממשלה, שר התחבורה, וכל מי שיכול היה להידחף לפריים. אז איך אף אחד לא חשב לנקות אותה ולקרצף ממנה את אבק הבנייה? על קוביית הזכוכית בכניסה ניכר היה שלא נוקתה מעולם, וגם כיסוי הזכוכית על המדרגות היורדות לרציפים נשא כמות עצומה של אבק ושבילי נוזלים ששירטטו בו את דרכיהם לפני שבועות ארוכים. ברכבות גם לא ניכר כי נוקו לאחרונה והחלונות היו מאובקים מאוד (כפי שאפשר להתרשם מהסרטונים שפורסמו בשרשורים אחרים). בכלל, הרכבת ממודיעין לנהריה כל כך מאובקת מבפנים, עד שהמושבים כבר נראים אפורים.

הנסיעה עצמה הייתה חלקה ומהירה, שינוי עצום למי שהורגל לפיתולים ולדפיקות ולשינויי המהירות בקו הרכבת הישן למלחה. הרכבת אכן הגיעה למהירות של כ-140 קמ"ש, אבל עשתה עצירה קצרה בענבה (למה?).

החלפת הרכבת בנתב"ג עברה בלי תקלות, הרכבת החשמלית יצאה בחזרה לירושלים באיחור של כ-2 דקות מאותו הרציף, והרכבת לת"א גם הגיעה לאותו הרציף ויצאה לת"א, גם היא באיחור מזערי של 2 דקות.

לסיכום, מבחינת זמן הנסיעה הרכבת מתחרה בהצלחה בקו 480. לגבי הנוחות נותר לראות מה יקרה בערב ולצבור עוד כמה ימי תפעול כדי להגיע למסקנות.
תודה על הדיווח. טוב לקרוא. יש תמונה או שתיים ?
 
הנסיעה הסדירה הראשונה מי-ם לת"א בקו החדש
הנסיעה עברה באופן חלק. היו הרבה אנשים של רכבת ישראל וניכר רצון להפעיל את התחנה והקו באופן טוב. כבר בכניסה לתחנה נאסף פורום קטן של עיתונאים וצלמים כדי לתעד את האירוע, ולפחות עיתונאי אחד ניסה לצוד לו נוסע דובר אנגלית כדי להצטרף אליו לנסיעה ולתעד את המשמעות העמוקה של הגעת הרכבת לבירה. את כרטיסי הנסיעה היה צריך לרכוש לפני הבדיקה הבטחונית והופנינו לכיוון המכונות האוטומטיות שם. המכונה גם (אמורה הייתה) לטעון את הסדרי הנסיעה, וגם הדפיסה את הוואוצ'רים. משום מה הסדרי הנסיעה לא נטענו כשורה על גבי הרב קו, והיה צריך "לרכוש" אותם שוב במכונות ליד הולידטורים. יש לשער שתקלה זו תתוקן בקרוב. הירידה למטה לא ארכה זמן רב, לפחות לאלו שנכונים ללכת במדרגות הנעות, אבל ייתכן שבמהשך אשנה את דעתי על העניין. מצאתי לי מקום פנוי הרחק מההמון הסואן, וברכבת הראשונה בהחלט לא היה המון סואן.

וכאן אני חייב לציין דבר אחד שהטריד אותי: זו הפתיחה החגיגית של קו הרכבת שהמתנו לה שנים רבות כל-כך. התחנה כבר מוכנה מזה מספר חודשים במצב הסופי, ולפני מספר ימים מועט נחנכה לעיני התקשורת העולמית בטקס חגיגי בהשתתפות ראש הממשלה, שר התחבורה, וכל מי שיכול היה להידחף לפריים. אז איך אף אחד לא חשב לנקות אותה ולקרצף ממנה את אבק הבנייה? על קוביית הזכוכית בכניסה ניכר היה שלא נוקתה מעולם, וגם כיסוי הזכוכית על המדרגות היורדות לרציפים נשא כמות עצומה של אבק ושבילי נוזלים ששירטטו בו את דרכיהם לפני שבועות ארוכים. ברכבות גם לא ניכר כי נוקו לאחרונה והחלונות היו מאובקים מאוד (כפי שאפשר להתרשם מהסרטונים שפורסמו בשרשורים אחרים). בכלל, הרכבת ממודיעין לנהריה כל כך מאובקת מבפנים, עד שהמושבים כבר נראים אפורים.

הנסיעה עצמה הייתה חלקה ומהירה, שינוי עצום למי שהורגל לפיתולים ולדפיקות ולשינויי המהירות בקו הרכבת הישן למלחה. הרכבת אכן הגיעה למהירות של כ-140 קמ"ש, אבל עשתה עצירה קצרה בענבה (למה?).

החלפת הרכבת בנתב"ג עברה בלי תקלות, הרכבת החשמלית יצאה בחזרה לירושלים באיחור של כ-2 דקות מאותו הרציף, והרכבת לת"א גם הגיעה לאותו הרציף ויצאה לת"א, גם היא באיחור מזערי של 2 דקות.

לסיכום, מבחינת זמן הנסיעה הרכבת מתחרה בהצלחה בקו 480. לגבי הנוחות נותר לראות מה יקרה בערב ולצבור עוד כמה ימי תפעול כדי להגיע למסקנות.
כתבה בנושא עם סרטון מצולם
בבקשה:

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5357667,00.html#autoplay
 
הנסיעה הסדירה הראשונה מי-ם לת"א בקו החדש
הנסיעה עברה באופן חלק. היו הרבה אנשים של רכבת ישראל וניכר רצון להפעיל את התחנה והקו באופן טוב. כבר בכניסה לתחנה נאסף פורום קטן של עיתונאים וצלמים כדי לתעד את האירוע, ולפחות עיתונאי אחד ניסה לצוד לו נוסע דובר אנגלית כדי להצטרף אליו לנסיעה ולתעד את המשמעות העמוקה של הגעת הרכבת לבירה. את כרטיסי הנסיעה היה צריך לרכוש לפני הבדיקה הבטחונית והופנינו לכיוון המכונות האוטומטיות שם. המכונה גם (אמורה הייתה) לטעון את הסדרי הנסיעה, וגם הדפיסה את הוואוצ'רים. משום מה הסדרי הנסיעה לא נטענו כשורה על גבי הרב קו, והיה צריך "לרכוש" אותם שוב במכונות ליד הולידטורים. יש לשער שתקלה זו תתוקן בקרוב. הירידה למטה לא ארכה זמן רב, לפחות לאלו שנכונים ללכת במדרגות הנעות, אבל ייתכן שבמהשך אשנה את דעתי על העניין. מצאתי לי מקום פנוי הרחק מההמון הסואן, וברכבת הראשונה בהחלט לא היה המון סואן.

וכאן אני חייב לציין דבר אחד שהטריד אותי: זו הפתיחה החגיגית של קו הרכבת שהמתנו לה שנים רבות כל-כך. התחנה כבר מוכנה מזה מספר חודשים במצב הסופי, ולפני מספר ימים מועט נחנכה לעיני התקשורת העולמית בטקס חגיגי בהשתתפות ראש הממשלה, שר התחבורה, וכל מי שיכול היה להידחף לפריים. אז איך אף אחד לא חשב לנקות אותה ולקרצף ממנה את אבק הבנייה? על קוביית הזכוכית בכניסה ניכר היה שלא נוקתה מעולם, וגם כיסוי הזכוכית על המדרגות היורדות לרציפים נשא כמות עצומה של אבק ושבילי נוזלים ששירטטו בו את דרכיהם לפני שבועות ארוכים. ברכבות גם לא ניכר כי נוקו לאחרונה והחלונות היו מאובקים מאוד (כפי שאפשר להתרשם מהסרטונים שפורסמו בשרשורים אחרים). בכלל, הרכבת ממודיעין לנהריה כל כך מאובקת מבפנים, עד שהמושבים כבר נראים אפורים.

הנסיעה עצמה הייתה חלקה ומהירה, שינוי עצום למי שהורגל לפיתולים ולדפיקות ולשינויי המהירות בקו הרכבת הישן למלחה. הרכבת אכן הגיעה למהירות של כ-140 קמ"ש, אבל עשתה עצירה קצרה בענבה (למה?).

החלפת הרכבת בנתב"ג עברה בלי תקלות, הרכבת החשמלית יצאה בחזרה לירושלים באיחור של כ-2 דקות מאותו הרציף, והרכבת לת"א גם הגיעה לאותו הרציף ויצאה לת"א, גם היא באיחור מזערי של 2 דקות.

לסיכום, מבחינת זמן הנסיעה הרכבת מתחרה בהצלחה בקו 480. לגבי הנוחות נותר לראות מה יקרה בערב ולצבור עוד כמה ימי תפעול כדי להגיע למסקנות.
לפי בקשת הקהל: תמונות (מהבוקר)
מראה כללי.







 
הנסיעה הסדירה הראשונה מי-ם לת"א בקו החדש
הנסיעה עברה באופן חלק. היו הרבה אנשים של רכבת ישראל וניכר רצון להפעיל את התחנה והקו באופן טוב. כבר בכניסה לתחנה נאסף פורום קטן של עיתונאים וצלמים כדי לתעד את האירוע, ולפחות עיתונאי אחד ניסה לצוד לו נוסע דובר אנגלית כדי להצטרף אליו לנסיעה ולתעד את המשמעות העמוקה של הגעת הרכבת לבירה. את כרטיסי הנסיעה היה צריך לרכוש לפני הבדיקה הבטחונית והופנינו לכיוון המכונות האוטומטיות שם. המכונה גם (אמורה הייתה) לטעון את הסדרי הנסיעה, וגם הדפיסה את הוואוצ'רים. משום מה הסדרי הנסיעה לא נטענו כשורה על גבי הרב קו, והיה צריך "לרכוש" אותם שוב במכונות ליד הולידטורים. יש לשער שתקלה זו תתוקן בקרוב. הירידה למטה לא ארכה זמן רב, לפחות לאלו שנכונים ללכת במדרגות הנעות, אבל ייתכן שבמהשך אשנה את דעתי על העניין. מצאתי לי מקום פנוי הרחק מההמון הסואן, וברכבת הראשונה בהחלט לא היה המון סואן.

וכאן אני חייב לציין דבר אחד שהטריד אותי: זו הפתיחה החגיגית של קו הרכבת שהמתנו לה שנים רבות כל-כך. התחנה כבר מוכנה מזה מספר חודשים במצב הסופי, ולפני מספר ימים מועט נחנכה לעיני התקשורת העולמית בטקס חגיגי בהשתתפות ראש הממשלה, שר התחבורה, וכל מי שיכול היה להידחף לפריים. אז איך אף אחד לא חשב לנקות אותה ולקרצף ממנה את אבק הבנייה? על קוביית הזכוכית בכניסה ניכר היה שלא נוקתה מעולם, וגם כיסוי הזכוכית על המדרגות היורדות לרציפים נשא כמות עצומה של אבק ושבילי נוזלים ששירטטו בו את דרכיהם לפני שבועות ארוכים. ברכבות גם לא ניכר כי נוקו לאחרונה והחלונות היו מאובקים מאוד (כפי שאפשר להתרשם מהסרטונים שפורסמו בשרשורים אחרים). בכלל, הרכבת ממודיעין לנהריה כל כך מאובקת מבפנים, עד שהמושבים כבר נראים אפורים.

הנסיעה עצמה הייתה חלקה ומהירה, שינוי עצום למי שהורגל לפיתולים ולדפיקות ולשינויי המהירות בקו הרכבת הישן למלחה. הרכבת אכן הגיעה למהירות של כ-140 קמ"ש, אבל עשתה עצירה קצרה בענבה (למה?).

החלפת הרכבת בנתב"ג עברה בלי תקלות, הרכבת החשמלית יצאה בחזרה לירושלים באיחור של כ-2 דקות מאותו הרציף, והרכבת לת"א גם הגיעה לאותו הרציף ויצאה לת"א, גם היא באיחור מזערי של 2 דקות.

לסיכום, מבחינת זמן הנסיעה הרכבת מתחרה בהצלחה בקו 480. לגבי הנוחות נותר לראות מה יקרה בערב ולצבור עוד כמה ימי תפעול כדי להגיע למסקנות.
אנשים עושים סלפי במקומות משונים

 
הנסיעה הסדירה הראשונה מי-ם לת"א בקו החדש
הנסיעה עברה באופן חלק. היו הרבה אנשים של רכבת ישראל וניכר רצון להפעיל את התחנה והקו באופן טוב. כבר בכניסה לתחנה נאסף פורום קטן של עיתונאים וצלמים כדי לתעד את האירוע, ולפחות עיתונאי אחד ניסה לצוד לו נוסע דובר אנגלית כדי להצטרף אליו לנסיעה ולתעד את המשמעות העמוקה של הגעת הרכבת לבירה. את כרטיסי הנסיעה היה צריך לרכוש לפני הבדיקה הבטחונית והופנינו לכיוון המכונות האוטומטיות שם. המכונה גם (אמורה הייתה) לטעון את הסדרי הנסיעה, וגם הדפיסה את הוואוצ'רים. משום מה הסדרי הנסיעה לא נטענו כשורה על גבי הרב קו, והיה צריך "לרכוש" אותם שוב במכונות ליד הולידטורים. יש לשער שתקלה זו תתוקן בקרוב. הירידה למטה לא ארכה זמן רב, לפחות לאלו שנכונים ללכת במדרגות הנעות, אבל ייתכן שבמהשך אשנה את דעתי על העניין. מצאתי לי מקום פנוי הרחק מההמון הסואן, וברכבת הראשונה בהחלט לא היה המון סואן.

וכאן אני חייב לציין דבר אחד שהטריד אותי: זו הפתיחה החגיגית של קו הרכבת שהמתנו לה שנים רבות כל-כך. התחנה כבר מוכנה מזה מספר חודשים במצב הסופי, ולפני מספר ימים מועט נחנכה לעיני התקשורת העולמית בטקס חגיגי בהשתתפות ראש הממשלה, שר התחבורה, וכל מי שיכול היה להידחף לפריים. אז איך אף אחד לא חשב לנקות אותה ולקרצף ממנה את אבק הבנייה? על קוביית הזכוכית בכניסה ניכר היה שלא נוקתה מעולם, וגם כיסוי הזכוכית על המדרגות היורדות לרציפים נשא כמות עצומה של אבק ושבילי נוזלים ששירטטו בו את דרכיהם לפני שבועות ארוכים. ברכבות גם לא ניכר כי נוקו לאחרונה והחלונות היו מאובקים מאוד (כפי שאפשר להתרשם מהסרטונים שפורסמו בשרשורים אחרים). בכלל, הרכבת ממודיעין לנהריה כל כך מאובקת מבפנים, עד שהמושבים כבר נראים אפורים.

הנסיעה עצמה הייתה חלקה ומהירה, שינוי עצום למי שהורגל לפיתולים ולדפיקות ולשינויי המהירות בקו הרכבת הישן למלחה. הרכבת אכן הגיעה למהירות של כ-140 קמ"ש, אבל עשתה עצירה קצרה בענבה (למה?).

החלפת הרכבת בנתב"ג עברה בלי תקלות, הרכבת החשמלית יצאה בחזרה לירושלים באיחור של כ-2 דקות מאותו הרציף, והרכבת לת"א גם הגיעה לאותו הרציף ויצאה לת"א, גם היא באיחור מזערי של 2 דקות.

לסיכום, מבחינת זמן הנסיעה הרכבת מתחרה בהצלחה בקו 480. לגבי הנוחות נותר לראות מה יקרה בערב ולצבור עוד כמה ימי תפעול כדי להגיע למסקנות.
תדרוך העובדים

 
הנסיעה הסדירה הראשונה מי-ם לת"א בקו החדש
הנסיעה עברה באופן חלק. היו הרבה אנשים של רכבת ישראל וניכר רצון להפעיל את התחנה והקו באופן טוב. כבר בכניסה לתחנה נאסף פורום קטן של עיתונאים וצלמים כדי לתעד את האירוע, ולפחות עיתונאי אחד ניסה לצוד לו נוסע דובר אנגלית כדי להצטרף אליו לנסיעה ולתעד את המשמעות העמוקה של הגעת הרכבת לבירה. את כרטיסי הנסיעה היה צריך לרכוש לפני הבדיקה הבטחונית והופנינו לכיוון המכונות האוטומטיות שם. המכונה גם (אמורה הייתה) לטעון את הסדרי הנסיעה, וגם הדפיסה את הוואוצ'רים. משום מה הסדרי הנסיעה לא נטענו כשורה על גבי הרב קו, והיה צריך "לרכוש" אותם שוב במכונות ליד הולידטורים. יש לשער שתקלה זו תתוקן בקרוב. הירידה למטה לא ארכה זמן רב, לפחות לאלו שנכונים ללכת במדרגות הנעות, אבל ייתכן שבמהשך אשנה את דעתי על העניין. מצאתי לי מקום פנוי הרחק מההמון הסואן, וברכבת הראשונה בהחלט לא היה המון סואן.

וכאן אני חייב לציין דבר אחד שהטריד אותי: זו הפתיחה החגיגית של קו הרכבת שהמתנו לה שנים רבות כל-כך. התחנה כבר מוכנה מזה מספר חודשים במצב הסופי, ולפני מספר ימים מועט נחנכה לעיני התקשורת העולמית בטקס חגיגי בהשתתפות ראש הממשלה, שר התחבורה, וכל מי שיכול היה להידחף לפריים. אז איך אף אחד לא חשב לנקות אותה ולקרצף ממנה את אבק הבנייה? על קוביית הזכוכית בכניסה ניכר היה שלא נוקתה מעולם, וגם כיסוי הזכוכית על המדרגות היורדות לרציפים נשא כמות עצומה של אבק ושבילי נוזלים ששירטטו בו את דרכיהם לפני שבועות ארוכים. ברכבות גם לא ניכר כי נוקו לאחרונה והחלונות היו מאובקים מאוד (כפי שאפשר להתרשם מהסרטונים שפורסמו בשרשורים אחרים). בכלל, הרכבת ממודיעין לנהריה כל כך מאובקת מבפנים, עד שהמושבים כבר נראים אפורים.

הנסיעה עצמה הייתה חלקה ומהירה, שינוי עצום למי שהורגל לפיתולים ולדפיקות ולשינויי המהירות בקו הרכבת הישן למלחה. הרכבת אכן הגיעה למהירות של כ-140 קמ"ש, אבל עשתה עצירה קצרה בענבה (למה?).

החלפת הרכבת בנתב"ג עברה בלי תקלות, הרכבת החשמלית יצאה בחזרה לירושלים באיחור של כ-2 דקות מאותו הרציף, והרכבת לת"א גם הגיעה לאותו הרציף ויצאה לת"א, גם היא באיחור מזערי של 2 דקות.

לסיכום, מבחינת זמן הנסיעה הרכבת מתחרה בהצלחה בקו 480. לגבי הנוחות נותר לראות מה יקרה בערב ולצבור עוד כמה ימי תפעול כדי להגיע למסקנות.
מדרגות

 
הנסיעה הסדירה הראשונה מי-ם לת"א בקו החדש
הנסיעה עברה באופן חלק. היו הרבה אנשים של רכבת ישראל וניכר רצון להפעיל את התחנה והקו באופן טוב. כבר בכניסה לתחנה נאסף פורום קטן של עיתונאים וצלמים כדי לתעד את האירוע, ולפחות עיתונאי אחד ניסה לצוד לו נוסע דובר אנגלית כדי להצטרף אליו לנסיעה ולתעד את המשמעות העמוקה של הגעת הרכבת לבירה. את כרטיסי הנסיעה היה צריך לרכוש לפני הבדיקה הבטחונית והופנינו לכיוון המכונות האוטומטיות שם. המכונה גם (אמורה הייתה) לטעון את הסדרי הנסיעה, וגם הדפיסה את הוואוצ'רים. משום מה הסדרי הנסיעה לא נטענו כשורה על גבי הרב קו, והיה צריך "לרכוש" אותם שוב במכונות ליד הולידטורים. יש לשער שתקלה זו תתוקן בקרוב. הירידה למטה לא ארכה זמן רב, לפחות לאלו שנכונים ללכת במדרגות הנעות, אבל ייתכן שבמהשך אשנה את דעתי על העניין. מצאתי לי מקום פנוי הרחק מההמון הסואן, וברכבת הראשונה בהחלט לא היה המון סואן.

וכאן אני חייב לציין דבר אחד שהטריד אותי: זו הפתיחה החגיגית של קו הרכבת שהמתנו לה שנים רבות כל-כך. התחנה כבר מוכנה מזה מספר חודשים במצב הסופי, ולפני מספר ימים מועט נחנכה לעיני התקשורת העולמית בטקס חגיגי בהשתתפות ראש הממשלה, שר התחבורה, וכל מי שיכול היה להידחף לפריים. אז איך אף אחד לא חשב לנקות אותה ולקרצף ממנה את אבק הבנייה? על קוביית הזכוכית בכניסה ניכר היה שלא נוקתה מעולם, וגם כיסוי הזכוכית על המדרגות היורדות לרציפים נשא כמות עצומה של אבק ושבילי נוזלים ששירטטו בו את דרכיהם לפני שבועות ארוכים. ברכבות גם לא ניכר כי נוקו לאחרונה והחלונות היו מאובקים מאוד (כפי שאפשר להתרשם מהסרטונים שפורסמו בשרשורים אחרים). בכלל, הרכבת ממודיעין לנהריה כל כך מאובקת מבפנים, עד שהמושבים כבר נראים אפורים.

הנסיעה עצמה הייתה חלקה ומהירה, שינוי עצום למי שהורגל לפיתולים ולדפיקות ולשינויי המהירות בקו הרכבת הישן למלחה. הרכבת אכן הגיעה למהירות של כ-140 קמ"ש, אבל עשתה עצירה קצרה בענבה (למה?).

החלפת הרכבת בנתב"ג עברה בלי תקלות, הרכבת החשמלית יצאה בחזרה לירושלים באיחור של כ-2 דקות מאותו הרציף, והרכבת לת"א גם הגיעה לאותו הרציף ויצאה לת"א, גם היא באיחור מזערי של 2 דקות.

לסיכום, מבחינת זמן הנסיעה הרכבת מתחרה בהצלחה בקו 480. לגבי הנוחות נותר לראות מה יקרה בערב ולצבור עוד כמה ימי תפעול כדי להגיע למסקנות.
תחנת נתב"ג - תמונה היסטורית

 

טשאפק 2

New member
הנסיעה הסדירה הראשונה מי-ם לת"א בקו החדש
הנסיעה עברה באופן חלק. היו הרבה אנשים של רכבת ישראל וניכר רצון להפעיל את התחנה והקו באופן טוב. כבר בכניסה לתחנה נאסף פורום קטן של עיתונאים וצלמים כדי לתעד את האירוע, ולפחות עיתונאי אחד ניסה לצוד לו נוסע דובר אנגלית כדי להצטרף אליו לנסיעה ולתעד את המשמעות העמוקה של הגעת הרכבת לבירה. את כרטיסי הנסיעה היה צריך לרכוש לפני הבדיקה הבטחונית והופנינו לכיוון המכונות האוטומטיות שם. המכונה גם (אמורה הייתה) לטעון את הסדרי הנסיעה, וגם הדפיסה את הוואוצ'רים. משום מה הסדרי הנסיעה לא נטענו כשורה על גבי הרב קו, והיה צריך "לרכוש" אותם שוב במכונות ליד הולידטורים. יש לשער שתקלה זו תתוקן בקרוב. הירידה למטה לא ארכה זמן רב, לפחות לאלו שנכונים ללכת במדרגות הנעות, אבל ייתכן שבמהשך אשנה את דעתי על העניין. מצאתי לי מקום פנוי הרחק מההמון הסואן, וברכבת הראשונה בהחלט לא היה המון סואן.

וכאן אני חייב לציין דבר אחד שהטריד אותי: זו הפתיחה החגיגית של קו הרכבת שהמתנו לה שנים רבות כל-כך. התחנה כבר מוכנה מזה מספר חודשים במצב הסופי, ולפני מספר ימים מועט נחנכה לעיני התקשורת העולמית בטקס חגיגי בהשתתפות ראש הממשלה, שר התחבורה, וכל מי שיכול היה להידחף לפריים. אז איך אף אחד לא חשב לנקות אותה ולקרצף ממנה את אבק הבנייה? על קוביית הזכוכית בכניסה ניכר היה שלא נוקתה מעולם, וגם כיסוי הזכוכית על המדרגות היורדות לרציפים נשא כמות עצומה של אבק ושבילי נוזלים ששירטטו בו את דרכיהם לפני שבועות ארוכים. ברכבות גם לא ניכר כי נוקו לאחרונה והחלונות היו מאובקים מאוד (כפי שאפשר להתרשם מהסרטונים שפורסמו בשרשורים אחרים). בכלל, הרכבת ממודיעין לנהריה כל כך מאובקת מבפנים, עד שהמושבים כבר נראים אפורים.

הנסיעה עצמה הייתה חלקה ומהירה, שינוי עצום למי שהורגל לפיתולים ולדפיקות ולשינויי המהירות בקו הרכבת הישן למלחה. הרכבת אכן הגיעה למהירות של כ-140 קמ"ש, אבל עשתה עצירה קצרה בענבה (למה?).

החלפת הרכבת בנתב"ג עברה בלי תקלות, הרכבת החשמלית יצאה בחזרה לירושלים באיחור של כ-2 דקות מאותו הרציף, והרכבת לת"א גם הגיעה לאותו הרציף ויצאה לת"א, גם היא באיחור מזערי של 2 דקות.

לסיכום, מבחינת זמן הנסיעה הרכבת מתחרה בהצלחה בקו 480. לגבי הנוחות נותר לראות מה יקרה בערב ולצבור עוד כמה ימי תפעול כדי להגיע למסקנות.
כמה זמן להערכתך אורכות הירידה והעלייה
במדרגות הנעות ובמעלית, בצד הירושלמי? כלל הזמן מהרחוב עד הרציף. לא הצלחתי להבין את הנתון הדי-בסיסי הזה מהדיווחים הרבים בתקשורת וזכורות לי הערכות שונות, חלקן פסימיות מאד, מתקופת הבנייה.

עולה גם השאלה איך (להערכתך) החלק הזה יתפקד כשיהיה שירות מלא ועומס נוסעים בהתאם.
 
הנסיעה הסדירה הראשונה מי-ם לת"א בקו החדש
הנסיעה עברה באופן חלק. היו הרבה אנשים של רכבת ישראל וניכר רצון להפעיל את התחנה והקו באופן טוב. כבר בכניסה לתחנה נאסף פורום קטן של עיתונאים וצלמים כדי לתעד את האירוע, ולפחות עיתונאי אחד ניסה לצוד לו נוסע דובר אנגלית כדי להצטרף אליו לנסיעה ולתעד את המשמעות העמוקה של הגעת הרכבת לבירה. את כרטיסי הנסיעה היה צריך לרכוש לפני הבדיקה הבטחונית והופנינו לכיוון המכונות האוטומטיות שם. המכונה גם (אמורה הייתה) לטעון את הסדרי הנסיעה, וגם הדפיסה את הוואוצ'רים. משום מה הסדרי הנסיעה לא נטענו כשורה על גבי הרב קו, והיה צריך "לרכוש" אותם שוב במכונות ליד הולידטורים. יש לשער שתקלה זו תתוקן בקרוב. הירידה למטה לא ארכה זמן רב, לפחות לאלו שנכונים ללכת במדרגות הנעות, אבל ייתכן שבמהשך אשנה את דעתי על העניין. מצאתי לי מקום פנוי הרחק מההמון הסואן, וברכבת הראשונה בהחלט לא היה המון סואן.

וכאן אני חייב לציין דבר אחד שהטריד אותי: זו הפתיחה החגיגית של קו הרכבת שהמתנו לה שנים רבות כל-כך. התחנה כבר מוכנה מזה מספר חודשים במצב הסופי, ולפני מספר ימים מועט נחנכה לעיני התקשורת העולמית בטקס חגיגי בהשתתפות ראש הממשלה, שר התחבורה, וכל מי שיכול היה להידחף לפריים. אז איך אף אחד לא חשב לנקות אותה ולקרצף ממנה את אבק הבנייה? על קוביית הזכוכית בכניסה ניכר היה שלא נוקתה מעולם, וגם כיסוי הזכוכית על המדרגות היורדות לרציפים נשא כמות עצומה של אבק ושבילי נוזלים ששירטטו בו את דרכיהם לפני שבועות ארוכים. ברכבות גם לא ניכר כי נוקו לאחרונה והחלונות היו מאובקים מאוד (כפי שאפשר להתרשם מהסרטונים שפורסמו בשרשורים אחרים). בכלל, הרכבת ממודיעין לנהריה כל כך מאובקת מבפנים, עד שהמושבים כבר נראים אפורים.

הנסיעה עצמה הייתה חלקה ומהירה, שינוי עצום למי שהורגל לפיתולים ולדפיקות ולשינויי המהירות בקו הרכבת הישן למלחה. הרכבת אכן הגיעה למהירות של כ-140 קמ"ש, אבל עשתה עצירה קצרה בענבה (למה?).

החלפת הרכבת בנתב"ג עברה בלי תקלות, הרכבת החשמלית יצאה בחזרה לירושלים באיחור של כ-2 דקות מאותו הרציף, והרכבת לת"א גם הגיעה לאותו הרציף ויצאה לת"א, גם היא באיחור מזערי של 2 דקות.

לסיכום, מבחינת זמן הנסיעה הרכבת מתחרה בהצלחה בקו 480. לגבי הנוחות נותר לראות מה יקרה בערב ולצבור עוד כמה ימי תפעול כדי להגיע למסקנות.
כתבה בדה מרקר
בבקשה

https://www.themarker.com/consumer/tourism/.premium-1.6507555

מתוך הכתבה:
ברכבת שיצאה בשעה 9:01 מנתב״ג לירושלים לא נראה כי מספר הנוסעים היה גבוה במיוחד, ורוב הקרונות הכילו נוסעים בודדים. ברכבת מציינים כי אם הכל ימשיך להתנהל כשורה יגדילו את מספר הנוסעים בכל נסיעה לכ-1,000 ואף יבטלו את הצורך בהזמנת כרטיסים מראש.
 
הנסיעה הסדירה הראשונה מי-ם לת"א בקו החדש
הנסיעה עברה באופן חלק. היו הרבה אנשים של רכבת ישראל וניכר רצון להפעיל את התחנה והקו באופן טוב. כבר בכניסה לתחנה נאסף פורום קטן של עיתונאים וצלמים כדי לתעד את האירוע, ולפחות עיתונאי אחד ניסה לצוד לו נוסע דובר אנגלית כדי להצטרף אליו לנסיעה ולתעד את המשמעות העמוקה של הגעת הרכבת לבירה. את כרטיסי הנסיעה היה צריך לרכוש לפני הבדיקה הבטחונית והופנינו לכיוון המכונות האוטומטיות שם. המכונה גם (אמורה הייתה) לטעון את הסדרי הנסיעה, וגם הדפיסה את הוואוצ'רים. משום מה הסדרי הנסיעה לא נטענו כשורה על גבי הרב קו, והיה צריך "לרכוש" אותם שוב במכונות ליד הולידטורים. יש לשער שתקלה זו תתוקן בקרוב. הירידה למטה לא ארכה זמן רב, לפחות לאלו שנכונים ללכת במדרגות הנעות, אבל ייתכן שבמהשך אשנה את דעתי על העניין. מצאתי לי מקום פנוי הרחק מההמון הסואן, וברכבת הראשונה בהחלט לא היה המון סואן.

וכאן אני חייב לציין דבר אחד שהטריד אותי: זו הפתיחה החגיגית של קו הרכבת שהמתנו לה שנים רבות כל-כך. התחנה כבר מוכנה מזה מספר חודשים במצב הסופי, ולפני מספר ימים מועט נחנכה לעיני התקשורת העולמית בטקס חגיגי בהשתתפות ראש הממשלה, שר התחבורה, וכל מי שיכול היה להידחף לפריים. אז איך אף אחד לא חשב לנקות אותה ולקרצף ממנה את אבק הבנייה? על קוביית הזכוכית בכניסה ניכר היה שלא נוקתה מעולם, וגם כיסוי הזכוכית על המדרגות היורדות לרציפים נשא כמות עצומה של אבק ושבילי נוזלים ששירטטו בו את דרכיהם לפני שבועות ארוכים. ברכבות גם לא ניכר כי נוקו לאחרונה והחלונות היו מאובקים מאוד (כפי שאפשר להתרשם מהסרטונים שפורסמו בשרשורים אחרים). בכלל, הרכבת ממודיעין לנהריה כל כך מאובקת מבפנים, עד שהמושבים כבר נראים אפורים.

הנסיעה עצמה הייתה חלקה ומהירה, שינוי עצום למי שהורגל לפיתולים ולדפיקות ולשינויי המהירות בקו הרכבת הישן למלחה. הרכבת אכן הגיעה למהירות של כ-140 קמ"ש, אבל עשתה עצירה קצרה בענבה (למה?).

החלפת הרכבת בנתב"ג עברה בלי תקלות, הרכבת החשמלית יצאה בחזרה לירושלים באיחור של כ-2 דקות מאותו הרציף, והרכבת לת"א גם הגיעה לאותו הרציף ויצאה לת"א, גם היא באיחור מזערי של 2 דקות.

לסיכום, מבחינת זמן הנסיעה הרכבת מתחרה בהצלחה בקו 480. לגבי הנוחות נותר לראות מה יקרה בערב ולצבור עוד כמה ימי תפעול כדי להגיע למסקנות.
שוקולדים

שי נחמד לנוסעים בחול המועד מחולק בכניסה לתחנה מיד אחרי עמדת הבידוק

 
הנסיעה הסדירה הראשונה מי-ם לת"א בקו החדש
הנסיעה עברה באופן חלק. היו הרבה אנשים של רכבת ישראל וניכר רצון להפעיל את התחנה והקו באופן טוב. כבר בכניסה לתחנה נאסף פורום קטן של עיתונאים וצלמים כדי לתעד את האירוע, ולפחות עיתונאי אחד ניסה לצוד לו נוסע דובר אנגלית כדי להצטרף אליו לנסיעה ולתעד את המשמעות העמוקה של הגעת הרכבת לבירה. את כרטיסי הנסיעה היה צריך לרכוש לפני הבדיקה הבטחונית והופנינו לכיוון המכונות האוטומטיות שם. המכונה גם (אמורה הייתה) לטעון את הסדרי הנסיעה, וגם הדפיסה את הוואוצ'רים. משום מה הסדרי הנסיעה לא נטענו כשורה על גבי הרב קו, והיה צריך "לרכוש" אותם שוב במכונות ליד הולידטורים. יש לשער שתקלה זו תתוקן בקרוב. הירידה למטה לא ארכה זמן רב, לפחות לאלו שנכונים ללכת במדרגות הנעות, אבל ייתכן שבמהשך אשנה את דעתי על העניין. מצאתי לי מקום פנוי הרחק מההמון הסואן, וברכבת הראשונה בהחלט לא היה המון סואן.

וכאן אני חייב לציין דבר אחד שהטריד אותי: זו הפתיחה החגיגית של קו הרכבת שהמתנו לה שנים רבות כל-כך. התחנה כבר מוכנה מזה מספר חודשים במצב הסופי, ולפני מספר ימים מועט נחנכה לעיני התקשורת העולמית בטקס חגיגי בהשתתפות ראש הממשלה, שר התחבורה, וכל מי שיכול היה להידחף לפריים. אז איך אף אחד לא חשב לנקות אותה ולקרצף ממנה את אבק הבנייה? על קוביית הזכוכית בכניסה ניכר היה שלא נוקתה מעולם, וגם כיסוי הזכוכית על המדרגות היורדות לרציפים נשא כמות עצומה של אבק ושבילי נוזלים ששירטטו בו את דרכיהם לפני שבועות ארוכים. ברכבות גם לא ניכר כי נוקו לאחרונה והחלונות היו מאובקים מאוד (כפי שאפשר להתרשם מהסרטונים שפורסמו בשרשורים אחרים). בכלל, הרכבת ממודיעין לנהריה כל כך מאובקת מבפנים, עד שהמושבים כבר נראים אפורים.

הנסיעה עצמה הייתה חלקה ומהירה, שינוי עצום למי שהורגל לפיתולים ולדפיקות ולשינויי המהירות בקו הרכבת הישן למלחה. הרכבת אכן הגיעה למהירות של כ-140 קמ"ש, אבל עשתה עצירה קצרה בענבה (למה?).

החלפת הרכבת בנתב"ג עברה בלי תקלות, הרכבת החשמלית יצאה בחזרה לירושלים באיחור של כ-2 דקות מאותו הרציף, והרכבת לת"א גם הגיעה לאותו הרציף ויצאה לת"א, גם היא באיחור מזערי של 2 דקות.

לסיכום, מבחינת זמן הנסיעה הרכבת מתחרה בהצלחה בקו 480. לגבי הנוחות נותר לראות מה יקרה בערב ולצבור עוד כמה ימי תפעול כדי להגיע למסקנות.
"ספרים רבותיי, ספרים..."

ליד עמדת השוקולד, אפשר גם וגם...

 
הנסיעה הסדירה הראשונה מי-ם לת"א בקו החדש
הנסיעה עברה באופן חלק. היו הרבה אנשים של רכבת ישראל וניכר רצון להפעיל את התחנה והקו באופן טוב. כבר בכניסה לתחנה נאסף פורום קטן של עיתונאים וצלמים כדי לתעד את האירוע, ולפחות עיתונאי אחד ניסה לצוד לו נוסע דובר אנגלית כדי להצטרף אליו לנסיעה ולתעד את המשמעות העמוקה של הגעת הרכבת לבירה. את כרטיסי הנסיעה היה צריך לרכוש לפני הבדיקה הבטחונית והופנינו לכיוון המכונות האוטומטיות שם. המכונה גם (אמורה הייתה) לטעון את הסדרי הנסיעה, וגם הדפיסה את הוואוצ'רים. משום מה הסדרי הנסיעה לא נטענו כשורה על גבי הרב קו, והיה צריך "לרכוש" אותם שוב במכונות ליד הולידטורים. יש לשער שתקלה זו תתוקן בקרוב. הירידה למטה לא ארכה זמן רב, לפחות לאלו שנכונים ללכת במדרגות הנעות, אבל ייתכן שבמהשך אשנה את דעתי על העניין. מצאתי לי מקום פנוי הרחק מההמון הסואן, וברכבת הראשונה בהחלט לא היה המון סואן.

וכאן אני חייב לציין דבר אחד שהטריד אותי: זו הפתיחה החגיגית של קו הרכבת שהמתנו לה שנים רבות כל-כך. התחנה כבר מוכנה מזה מספר חודשים במצב הסופי, ולפני מספר ימים מועט נחנכה לעיני התקשורת העולמית בטקס חגיגי בהשתתפות ראש הממשלה, שר התחבורה, וכל מי שיכול היה להידחף לפריים. אז איך אף אחד לא חשב לנקות אותה ולקרצף ממנה את אבק הבנייה? על קוביית הזכוכית בכניסה ניכר היה שלא נוקתה מעולם, וגם כיסוי הזכוכית על המדרגות היורדות לרציפים נשא כמות עצומה של אבק ושבילי נוזלים ששירטטו בו את דרכיהם לפני שבועות ארוכים. ברכבות גם לא ניכר כי נוקו לאחרונה והחלונות היו מאובקים מאוד (כפי שאפשר להתרשם מהסרטונים שפורסמו בשרשורים אחרים). בכלל, הרכבת ממודיעין לנהריה כל כך מאובקת מבפנים, עד שהמושבים כבר נראים אפורים.

הנסיעה עצמה הייתה חלקה ומהירה, שינוי עצום למי שהורגל לפיתולים ולדפיקות ולשינויי המהירות בקו הרכבת הישן למלחה. הרכבת אכן הגיעה למהירות של כ-140 קמ"ש, אבל עשתה עצירה קצרה בענבה (למה?).

החלפת הרכבת בנתב"ג עברה בלי תקלות, הרכבת החשמלית יצאה בחזרה לירושלים באיחור של כ-2 דקות מאותו הרציף, והרכבת לת"א גם הגיעה לאותו הרציף ויצאה לת"א, גם היא באיחור מזערי של 2 דקות.

לסיכום, מבחינת זמן הנסיעה הרכבת מתחרה בהצלחה בקו 480. לגבי הנוחות נותר לראות מה יקרה בערב ולצבור עוד כמה ימי תפעול כדי להגיע למסקנות.
שוקולד אומנותי

מכיל גלוטן !



 
הנסיעה הסדירה הראשונה מי-ם לת"א בקו החדש
הנסיעה עברה באופן חלק. היו הרבה אנשים של רכבת ישראל וניכר רצון להפעיל את התחנה והקו באופן טוב. כבר בכניסה לתחנה נאסף פורום קטן של עיתונאים וצלמים כדי לתעד את האירוע, ולפחות עיתונאי אחד ניסה לצוד לו נוסע דובר אנגלית כדי להצטרף אליו לנסיעה ולתעד את המשמעות העמוקה של הגעת הרכבת לבירה. את כרטיסי הנסיעה היה צריך לרכוש לפני הבדיקה הבטחונית והופנינו לכיוון המכונות האוטומטיות שם. המכונה גם (אמורה הייתה) לטעון את הסדרי הנסיעה, וגם הדפיסה את הוואוצ'רים. משום מה הסדרי הנסיעה לא נטענו כשורה על גבי הרב קו, והיה צריך "לרכוש" אותם שוב במכונות ליד הולידטורים. יש לשער שתקלה זו תתוקן בקרוב. הירידה למטה לא ארכה זמן רב, לפחות לאלו שנכונים ללכת במדרגות הנעות, אבל ייתכן שבמהשך אשנה את דעתי על העניין. מצאתי לי מקום פנוי הרחק מההמון הסואן, וברכבת הראשונה בהחלט לא היה המון סואן.

וכאן אני חייב לציין דבר אחד שהטריד אותי: זו הפתיחה החגיגית של קו הרכבת שהמתנו לה שנים רבות כל-כך. התחנה כבר מוכנה מזה מספר חודשים במצב הסופי, ולפני מספר ימים מועט נחנכה לעיני התקשורת העולמית בטקס חגיגי בהשתתפות ראש הממשלה, שר התחבורה, וכל מי שיכול היה להידחף לפריים. אז איך אף אחד לא חשב לנקות אותה ולקרצף ממנה את אבק הבנייה? על קוביית הזכוכית בכניסה ניכר היה שלא נוקתה מעולם, וגם כיסוי הזכוכית על המדרגות היורדות לרציפים נשא כמות עצומה של אבק ושבילי נוזלים ששירטטו בו את דרכיהם לפני שבועות ארוכים. ברכבות גם לא ניכר כי נוקו לאחרונה והחלונות היו מאובקים מאוד (כפי שאפשר להתרשם מהסרטונים שפורסמו בשרשורים אחרים). בכלל, הרכבת ממודיעין לנהריה כל כך מאובקת מבפנים, עד שהמושבים כבר נראים אפורים.

הנסיעה עצמה הייתה חלקה ומהירה, שינוי עצום למי שהורגל לפיתולים ולדפיקות ולשינויי המהירות בקו הרכבת הישן למלחה. הרכבת אכן הגיעה למהירות של כ-140 קמ"ש, אבל עשתה עצירה קצרה בענבה (למה?).

החלפת הרכבת בנתב"ג עברה בלי תקלות, הרכבת החשמלית יצאה בחזרה לירושלים באיחור של כ-2 דקות מאותו הרציף, והרכבת לת"א גם הגיעה לאותו הרציף ויצאה לת"א, גם היא באיחור מזערי של 2 דקות.

לסיכום, מבחינת זמן הנסיעה הרכבת מתחרה בהצלחה בקו 480. לגבי הנוחות נותר לראות מה יקרה בערב ולצבור עוד כמה ימי תפעול כדי להגיע למסקנות.
יורדים למפלס הכירטוס

הנוסע השקט ביותר...

 

Moman1

New member
הנסיעה הסדירה הראשונה מי-ם לת"א בקו החדש
הנסיעה עברה באופן חלק. היו הרבה אנשים של רכבת ישראל וניכר רצון להפעיל את התחנה והקו באופן טוב. כבר בכניסה לתחנה נאסף פורום קטן של עיתונאים וצלמים כדי לתעד את האירוע, ולפחות עיתונאי אחד ניסה לצוד לו נוסע דובר אנגלית כדי להצטרף אליו לנסיעה ולתעד את המשמעות העמוקה של הגעת הרכבת לבירה. את כרטיסי הנסיעה היה צריך לרכוש לפני הבדיקה הבטחונית והופנינו לכיוון המכונות האוטומטיות שם. המכונה גם (אמורה הייתה) לטעון את הסדרי הנסיעה, וגם הדפיסה את הוואוצ'רים. משום מה הסדרי הנסיעה לא נטענו כשורה על גבי הרב קו, והיה צריך "לרכוש" אותם שוב במכונות ליד הולידטורים. יש לשער שתקלה זו תתוקן בקרוב. הירידה למטה לא ארכה זמן רב, לפחות לאלו שנכונים ללכת במדרגות הנעות, אבל ייתכן שבמהשך אשנה את דעתי על העניין. מצאתי לי מקום פנוי הרחק מההמון הסואן, וברכבת הראשונה בהחלט לא היה המון סואן.

וכאן אני חייב לציין דבר אחד שהטריד אותי: זו הפתיחה החגיגית של קו הרכבת שהמתנו לה שנים רבות כל-כך. התחנה כבר מוכנה מזה מספר חודשים במצב הסופי, ולפני מספר ימים מועט נחנכה לעיני התקשורת העולמית בטקס חגיגי בהשתתפות ראש הממשלה, שר התחבורה, וכל מי שיכול היה להידחף לפריים. אז איך אף אחד לא חשב לנקות אותה ולקרצף ממנה את אבק הבנייה? על קוביית הזכוכית בכניסה ניכר היה שלא נוקתה מעולם, וגם כיסוי הזכוכית על המדרגות היורדות לרציפים נשא כמות עצומה של אבק ושבילי נוזלים ששירטטו בו את דרכיהם לפני שבועות ארוכים. ברכבות גם לא ניכר כי נוקו לאחרונה והחלונות היו מאובקים מאוד (כפי שאפשר להתרשם מהסרטונים שפורסמו בשרשורים אחרים). בכלל, הרכבת ממודיעין לנהריה כל כך מאובקת מבפנים, עד שהמושבים כבר נראים אפורים.

הנסיעה עצמה הייתה חלקה ומהירה, שינוי עצום למי שהורגל לפיתולים ולדפיקות ולשינויי המהירות בקו הרכבת הישן למלחה. הרכבת אכן הגיעה למהירות של כ-140 קמ"ש, אבל עשתה עצירה קצרה בענבה (למה?).

החלפת הרכבת בנתב"ג עברה בלי תקלות, הרכבת החשמלית יצאה בחזרה לירושלים באיחור של כ-2 דקות מאותו הרציף, והרכבת לת"א גם הגיעה לאותו הרציף ויצאה לת"א, גם היא באיחור מזערי של 2 דקות.

לסיכום, מבחינת זמן הנסיעה הרכבת מתחרה בהצלחה בקו 480. לגבי הנוחות נותר לראות מה יקרה בערב ולצבור עוד כמה ימי תפעול כדי להגיע למסקנות.
הגעה לאייפורט סיטי
לאחר פתיחת הקו,
האם הוא נותן חלופה הולמת לקו 947 לאזרחי ירושלים העובדים בקריית שדה התעופה?
אם ניקח בחשבון ההמתנות וההחלפות, הרי לאחר הגעת הרכבת לתחנה יש לקחת אוטובוס נוסף מהתחנה לקריית שדה התעופה, בעוד שקו 947 עוצר בצומת על אל ומשם ממשיכים ברגיל, הליכה של כ-8 דקות.
&nbsp
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה