מה דעתכן/דעתכם על תנועת הMGTOW?

Berethor

New member
אם למראה של אישה אין חשיבות אז למה נשים משקיעות במראה הרבה

יותר מאשר גברים? על בסיס מה שראיתי עד היום, נשים הרבה יותר מתפשרות בדרך כלל בנושא של מראה מאשר גברים(וזאת גם אחת הסיבות שיש יותר נשים שיוצאות עם גברים שהרבה יותר מבוגרים מהן מאשר גברים שיוצאים עם נשים שהרבה יותר מבוגרות מהם), גברים בדרך כלל לא פרייארים בנושא הזה, גברים בדרך כלל פראיירים בנושא של לשלם על אישה זרה בדייט, אישה שלא בטוח שיצא אפילו סקס איתה(למרות שזה מה שהרבה גברים מקווים שיצא להם מזה כאשר הם משלמים כפול). סטנדרט היופי הנשי הוא הרבה יותר גבוה מזה של שהגברים, ונשים נחשבות למין היפה, ובתור המין היפה יש יותר ציפייה שהן היו יפות, מהגברים יש בעיקר ציפייה שהם היו חזקים ואקטיביים, בתור המין החזק. "במדבר כל קוץ נראה כמו פרח", אבל לנשים בלא מעט מקרים יש תחרות קשה מול נשים אחרות על צומת ליבם של גברים, וזאת אחת הסיבות שנשים נוטות לשאול הרבה שאלות בסגנון, "האם אני מושכת מספיק, האם הוא ירצה אותי, "האם היא יותר טובה ממני" וכו. לאישה לא יפה קשה למצוא גבר ליותר מסטוץ בסמטה חשוכה, במיוחד אם אין לה קסדה של אופנוע על הראש. לנשים יותר קל להשיג סטוץ, אבל לא קשר רציני(ותדמית סטוצרית מפחיתה עוד יותר תסיכוי למצוא קשר רציני), לדעתי לגברים יותר קל למצוא קשר רציני, משום שיש יותר נשים שמחפשות קשר רציני.

"Certain ideals are expected to be embodied by male and female characters for them to be seen as attractive to the opposite sex. Sexy female characters are physically desirable; Sexy male characters are strong and proactive. This is a consequence of Men Act, Women Are as applied to sex appeal: A woman's attractiveness is mostly due to her passive physical attributes, while a man's attractiveness is mostly a result of his behavior."

"For female characters, passivity does not detract from their attractiveness. In extreme cases, female characters who are very active will be seen as undesirable, or that they can only love a man stronger than themselves. Furthermore, a physically unattractive woman will always be unattractive regardless of how proactive she is. Male characters are viewed as less attractive if they are passive. In fact a dynamic evil man is more likely to be viewed as attractive than a decent but weak man. "

"In summary, physical attractiveness only ever adds to a woman's sex appeal while being active may ormay not detract. Whereas for men being proactive only ever adds to a man's sex appeal while being physically attractive may or may not add to his desirability."

"For women the implication is that your actions are irrelevant to your attractiveness to the opposite sex. As long as you're beautiful, even if you're 105 lbs of useless deadweight or a complete and utter bitch you're still desirable. And if you're not born beautiful enough, no matter what you do, Failure Is the Only Option for you."

http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/MenAreStrongWomenArePretty

"A very common trope is the Ugly Guy, Hot Wife pairing. This is mostly because society's standards for female beauty are far higher than that for men, and women are often thought of as loving people on the inside, while men love women for their bodies and sexual wiles."

"However, as rare as it may be, the inversion does in fact exist; for example, there are many bird species where the male is brightly colored but the female is duller in its feathers. While it's nowhere near as common, sometimes a totally hot hunk will end up with a Gonk of a girl. This usually plays on previous misconceptions of men and women's stances on love. Maybe the man has some ulterior motive. Maybe the girl managed to force him into such a relationship. Or maybe, just maybe, they really are in love."

[URL]http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/HotGuyUglyWife[/URL]

 

waspaloy

Member
נשים אובססיביות למראה שלהן אבל לא דווקא משפרות אותו

בדרך כלל נשים מכערות את עצמן עוד יותר כשהן מוסיפות כל הזמן לקים וגוונים ואיפור מוגזם כל הזמן. הן חושבות שכל פעם שהן עושות משהו עם המראה שלהן זה מוסיף להן "ניקוד" למראה אבל בתכלס כל המוסיף גורע.
וזה לא משנה כמה הן מכוערות וכמה הן מכערות את עצמן עדיין יהיו גברים שירדפו אחריהן באופן עיוור והן עדיין יחשבו שהן מינימום דוגמניות על בלי קשר לתחרות שיש להן אם נשים אחרות כי מבחינתן עצם העובדה שיש להן וואגינה בין הרגליים הופכת אותם לדוגמניות על. אני מציע שתזכור שניה את הדוגמה שהבאתי עם הדוגמנית קארה דלווין המכוערת שהיא בהחלט לא הדוגמנית המכוערת היחידה.
&nbsp
&nbsp
וכמו שאמרתי קודם ברוב המקרים המראה עצמו בדרך כלל לא שווה כלום אם יש לך זיין בין הרגליים, הנשים שאני מדבר עליהן מחפשות רק גבר שיתמוך בהן בדרכים שונות ולא גבר שימשוך אותן מינית.
&nbsp
&nbsp
 

Berethor

New member
לדעתי אתה סותר את עצמך, מקודם דיברת על נשים שתפסו גבר שהרבה

יותר שווה מהן, אתה באמת חושב שהן לא מודעות לעובדה שהוא יותר שווה מהן? כן יש כאלו שתופסות מעצמן יותר מדי וחושבות שהן מאוד אטרקטיביות אפילו אם במציאות זה לא כך, אבל יש גם כאלו שבאופן מכוון מנסות להשיג גבר אטרקטיבי, אפילו אם הוא הרבה יותר אטרקטיבי מהן. שאני רואה אישה מכוערת עם גבר יפה, הדבר הראשון שאני חושב זה שהיא בכוונה תפסה לעצמה גבר שיותר שווה ממנה, אני מתפלא על הגבר שהוא התפשר עליה ולא עליה על כך שהיא שהיא עם גבר שווה, משום שמבחינתה זה משתלם, מי שמתפשר זה הגבר במקרה הזה, האם היה שווה לו להתפשר? בהרבה מהמקרים התשובה היא לא, אבל קשה לדעת מה היו השיקולים שלו לכך, נואשות לזוגיות, בגלל שיש לה אבא עשיר, או בגלל רגשות, אני מאמין שבדרך כלל זה שני הראשונים.

לדעתי קארה דלווין היא לא כזאת נוראית כפי שאתה עושה ממנה, יש יפות ממנה, אבל יש גם הרבה פחות יפות ממנה. אם איפור לא היה מוסיף למראה בעיני הרבה גברים, אז נשים לא היו שמות איפור, זה שאתה לא אוהב איפור/איפור מוגזם, לא אומר שאתה בדעת הרוב, וכן מי שיש לה יופי טבעי לא צריכה איפור כדי להראות טוב/סביר. אפילו נשים שמחפשות בעיקר כסף או/ו הגנה, עדיין לא אומר שמראה לא חשוב להן, גברים מפורסמים רבים לדוגמה יש להם גם כסף וגם מראה טוב, וזה עדיף מאשר רק כסף, לכן הם זוכים לפופולריות רבה יותר בקרב נשים, ובנוגע להגנה פיזית זה אפילו יותר רלוונטי, משום שגבר שחזק פיזית רואים את זה גם במראה שלו ברוב המקרים, לדוגמה גבר גבוה ושרירי, וגבר חזק הוא בדרך כלל גם נראה טוב יותר, ואטרקטיבי יותר לנשים, גם בגלל ההגנה שהוא יכול לספק וגם בגלל המראה שלו.

"Exactly What It Says on the Tin. This trope is behind the stereotrope that any given girl would prefer to date the captain of the football team instead of the captain of the chess team. The former is bigger, broader, and more physically fit. Back in the day, this is the kind of guy that would spear boars or kill bandits, i.e. a more practical husband."

"Studies have shown that this is generally Truth in Television, although Real Life attraction is of course more complex than just one factor."

[URL]http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/WomenPreferStrongMen[/URL]

 

waspaloy

Member
אתה מתכוון לסרט עם קארה דלווין? לא הבנתה על מה אני מדבר

הבחור שנראה טוב בסרט עם הנער שהתאהב בנערה לא באמת שיחק גבר חתיך בדיוק כמו שקארה דלווין לא שיחקה מישהי מכוערת למרות שהיא כן מכוערת. כל אחד עם שני עיניים שמסתכל כמו שצריך רואה בבירור שהבחור נראה הרבה יותר מקארה דלווין והדמות שלה, אך בכל זאת הסרט היה על נער מרובע וכביכול לא מושך שמתאהב באיזה נערה "יפה".
&nbsp
מה שאני ניסיתי להדגים לך פה זה שלא משנה כמה אישה מכוערת היא תמיד תתפס כמושכת על ידי החברה והגבר תמיד נתפס כלא מושך אם הוא לא ממלא את תפקידו בתור תומך כספי ופיזי של האישה.
&nbsp
כשאתה רואה אישה מכוערת עם גבר חתיך האישה בדרך כלל לא רואה את זה כך, מבחינתה היא הסקסית והמושכת, והגבר בכלל למד ממזמן להתעלם מהיופי החיצוני שלו ולהתמקד רק באיך הוא מושך אם הוא משרת ותומך בנשים כספית ופיזית.
&nbsp
ובכלל אני מציע לך להסתכל שוב, יש לך קצת בעיה לראות מי יפה ומי לא, קארה דלווין מכוערת וכנ"ל גם הגברים ה"חתיכים" שצרפתה בתמונה, גושי כיעור מגודלים.
 

aaa123

Member
מי אתה שתחליט בשביל אחרים מי היא מכוערת?

[URL]http://www.rosh1.co.il/18-%D7%93%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%9C%D7%90-%D7%99%D7%93%D7%A2%D7%AA%D7%9D-%D7%A2%D7%9C-%D7%A7%D7%90%D7%A8%D7%94-%D7%93%D7%9C%D7%95%D7%95%D7%99%D7%9F/[/URL]

ציטוט לא שלי:
"1. אור הזרקורים לא זר לקארה. בעצם, היא החלה לדגמן כבר בגיל עשר! אנחנו חייבים לומר לכם שיש לנו דילמה אמיתית פה: אין לנו מושג מתי היא יותר יפה, בילדות או היום. בואו נסכם את זה ככה: קארה יפה תמיד."
 

waspaloy

Member
גם האני בובו(אלנה תומפסון) היא דוגמנית/"מלכת יופי" מגיל צעיר

אז?(תראה את התמונה שצירפתי) אם יש דוגמניות מבוגרות שהן מכוערות(ולא חסר כאלה) למה שמצב הדוגמניות בנות 10 ופחות יהיה שונה?.
קארה דלווין מכוערת ורואים את זה יפה מאד בכל תמונה מאותה כתבה, אפילו עשיתי חיפוש בגוגל ונראה שמין הסתם אני לא היחיד שרואה את המובן מאליו שקארה דלווין מכוערת
[URL]https://answers.yahoo.com/question/index?qid=20131222220926AAqRCBE[/URL]
אגב באחד מהתגובות אתה יכול לראות מישהי שאמרה בדיוק את מה שאני אמרתי על הסרט עם קארה דלווין(ערים של נייר) שהנער "המרובע" וה"לא מושך" שהתאהב בה נראה הרבה יותר טוב מימנה.

 

Berethor

New member
לא היה דגש על המראה של הדמויות בסרט הזה, ככה שעיוותה לחלוטין

את הנושאים שעוסק בהם הסרט "ערים של נייר", חוץ מזה הסרט די טיפשי, ואין סיבה לחשוב עליו יותר מדי לעומק, לפחות הסרט יודע לא לקחת את עצמו יותר מדי ברצינות בתור קומדיה, אבל נראה שאתה לא יודע את זה. אתה רוצה דמות של גבר שנראה טוב, שלא מתעלמים מהמראה שלו בעלילה, אתה יכול לקחת לדוגמה את הדמות של ג'ון סנואו ממשחקי הכס, קראסטר אמר עליו "הוא נאה יותר ממחצית מהבנות שלי". הביקורת על הדמות של קוונטין מהסרט "ערים של נייר" לא הייתה על המראה שלו, אלא על כך שהוא היה פחדן.

הגוף של הגבר מיועד קודם כל להיות חזק, ורק אחר כך יפה, לדוגמה לגברים יש עצמות עבות יותר בדרך כלל, וזה לא דבר שמוסיף ליופי בדרך כלל אבל זה מוסיף לעמידות, הרבה דברים יפים הם שבריריים, וכפי שאמר Nico Okarr על הספינה שלו, "She's not pretty, but she's tough.". מי שיש לו בעיה לראות מי יפה ומי לא זה אתה, החברה מכירה בקונספט של "Pretty Boy", אבל לרוב אנשים מעדיפים "Hunk" מאשר "Pretty Boy", משום שHunk גם נראה טוב וגם מאוד גברי/חזק. אתה לא יודע מזה כיעור אמיתי אם קארה דלווין וגברים שצירפתי בתמונה הם מכוערים לדעתך. מודל היופי וההתנהגות שלך עבור גברים, הוא מאוד נשי, מה שמהווה עוד עדות לכך שהבעיה היא בשיפוט שלך ולא שלי.

[URL]http://www.thefreedictionary.com/hunk[/URL]

"You know that ruggedly handsome manly man the ladies all sigh for?"

"This isn't that guy."

"Oh, he still gets the sighs, but it's because he is so dang pretty. These guys are often slender or slight, with fine facial features. Height is variable: if his prettiness comes from his youthfulness, then he's probably shorter; if it comes from his status as Mr. Fanservice, then he's going to be taller."

"This doesn't necessarily mean he's androgynous or looks like a girl, though. (That's a different trope, Dude Looks Like a Lady, or Viewer Gender Confusion, if he's androgynous enough that the audience is genuinely confused about his sex.)"

[URL]http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/PrettyBoy[/URL]

"One guy will be your everyday Macho Man. He's rough, aggressive, and strong (or at least that's how he sees himself). He loves sports, cars, power tools, and general physical activity. The other guy in contrast will be much "softer". He loves poetry, literature, art, and is generally more In Touch with His Feminine Side."

"Occasionally these personality traits extend to their looks. The Macho Man will be tall and well-muscled. The Sensitive Guy will be slender. Anime usually gives him a bishounen look while Western production might go for a more nerdy one. If the characters are attractive, the manly guy will often be a Hunk, and the sensitive one will often be a Pretty Boy."

[URL]http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/SensitiveGuyAndManlyMan[/URL]
 

waspaloy

Member
בטח שהיה דגש על המראה, על זה כל הדמויות שלהם מבוססות כמעט

הנער ייצג מישהו לא מושך באופן כללי בזמן שקארה דלווין ייצגה מישהי מושכת שהיופי שלה מסנוור את הנער החנון והכביכול לא מושך. למה אתה חושב שהביאו "דוגמנית" שתשחק את הנערה?. הסרט הזה הוא רק דוגמה וכל הקשקוש הזה של לשפוט גברים רק לפי איך שהם מגוננים ותומכים בנשים הוא טיפשי בעצמו.

ולמה אתה מדבר כאילו הגוף של אחד מהמינים מיועד להיות יפה? זה ממש לא נכון. האבולוציה לא הקדישה סדר עדיפויות כל שהוא למראה של הגברים או של הנשים. האבולוציה(בין אם זה סלקציה חברתית או הישרדותית) לא כיוונה ל"סדר עדיפויות" שונה לנשים של יופי מאשר כוח בניגוד למה שאתה רומז מכיוון שאין באמת סלקציה שמנעה או אפילו המעיטה את סיכוייהן של נשים מכוערות בעבר הרחוק להוליד ילדים מכיוון שלא היה דרוש הרבה לבחורה למצוא בן זוג כל שהוא ולהתרבות, הדבר היחיד שהיא הייתה זקוקה לו(וזה נכון גם היום) זה לב פועם וכוס בין הרגליים.

אין דבר כזה ייעוד לגבר להיראות יפה או ייעוד לאישה להיראות יפה, זה אולי נשמע נכון לפי איך שנהוג בדרך כלל לראות נשים וגברים אבל בתכלס זה קשקוש חסר קשר למציאות.
ובכלל אתה עושה הקשרים לא קשורים שאין לי מושג מאיפה הבאתה אותם.

בין אם אתה גבר או אישה אתה יכול להיראות יפה או מכוער ואין לזה שום קשר לגודל או לשרירים שלך.
המשיכה שאתה מדבר עליה היא עניין אינטרסנטי ולא משיכה אמיתית, יש נשים וגברים עם פטיש לשרירים אבל לדעתי בתכלס יש הרבה יותר גברים שנמשכים לנשים עם שרירים(אפשר לומר שיש לי קצת פטיש לזה ואני מכיר גברים עם פטיש יותר רציני לזה) מאשר נשים שנמשכות לגברים שריריים באופן אמיתי ולא אינטרסנטי.
כי בדרך כלל גבר שנמשך לנשים עם שרירים לא באמת רוצה מישהי שתגן עליו, למעשה חלק מהם רוצים שאישה חזקה תכאיב להם והם מתחרמנים מזה.

והתמונה שהבאתה זה לא תמונה של גברים יפים וחזקים אלה תמונה של גברים מכוערים שרק מהווים מוקד משיכה לנשים שרוצות שומר ראש בתור בן זוג.
אין פה עניין של "מודל יופי גברי" או "מודל יופי נשי" אלה פשוט עובדה, זה שאתה רואה רק שרירים זאת בעיה שלך.
 

Berethor

New member
אז כל הנשים אטרקטיביות בעניך או/ו בעיני גברים אחרים?


ברגע שלגבר יש בחירה בין אישה שנראת טוב לבין אישה שנראת רע, למה שהוא ילך על האישה שנראת רע? במיוחד אם מדובר בקשר רציני, ויש נשים שכל כך לא אטרקטיביות שגברים אפילו לא ירצו סטוץ איתן, שלא לדבר על יותר מזה. אבל מישהו שלדעתו קארה דלווין היא דוגמה לכיעור האולטימטיבי, יתקשה להבין מזה כיעור גדול ואמיתי, ברמה שדוחה גברים את כל/רוב הגברים, ולא רק גברים מפונקים ושיפוטיים. רוב האנשים באופן טבעי נמשכים יותר למה שיפה ומעדיפים את מה שיפה, זאת הסיבה שיופי הוא כל כל פופולרי. איבר מין נשי יש לכל הנשים, ככה שזה לא משהו שהוא כל כך מיוחד, ולכן אטרקטיביות של אישה נמדדת בפרמטרים נוספים וכך גם אטרקטיביות של גבר, במיוחד בהשוואה לבני מינם.
 

waspaloy

Member
כבר ממש לא ברור על מה בדיוק אתה מתווכח

כמו שאמרתי כבר 20 פעם גברים רודפים אחרי כל אישה באופן אוטומטי מה שתורם לתפיסה המוטעת בחברה שכל אישה היא מושכת כל עוד היא לא שמנה באופן קיצוני ושגברים הם מושכים רק אם הם מציעים משהו לבחורה מבחינת כסף, הגנה ומעמד חברתי וכד'.
&nbsp
לא אמרתי שקארה דלווין היא "כיעור אולטימטיבי" היא פשוט דוגמה לסתם מכוערת שגברים נמשכים אליה רק כי היא אישה והסרט בוא היא שיחקה מדגים עד כמה החברה רואה בצורה מעוותת גברים מושכים ונשים מושכות כמו שהסברתי כבר.
&nbsp
&nbsp
 

aaa123

Member
הפמיניזם לא נאבק בנשים

כולל בנשים שמסכימות להיות עקרות בית כנועות כדי למצוא בן זוג.
&nbsp
לא מקובלת עלי הטענה שלגברים שוטפים את המוח שהם צריכים לרדוף אחרי נשים.
אני לא רודף אחרי נשים,ולא מתכוון לרדוף אחרי נשים.
&nbsp
חוץ מזה אני לא כאן כדי למתוח ביקורת על מרבית הנשים,והגישה שלך בה אתה מכנה נשים נצלניות רק בגלל שהן פועלות לפי הנורמה לא לעניין(מדובר בנורמה שהבסיס שלה הוא מצב לא שויוני ואילו נשים היו מרוויחות לא פחות מגברים לא היתה נוצרת נורמה שאישה בוחרת בן זוג שמרוויח יותר).
.
מי שכאן בשביל למתוח ביקורת על רוב הנשים הוא לא פמיניסט בעיני כי בגדול פמיניזם הוא בעד נשים.
&nbsp
לא שמעתי אותך מותח ביקורת על גבר שהוא נצלן כי הוא לא דורש שיורידו לו במשכורת(וגברים מרוויחים בממוצע הרבה יותר מנשים שלא בצדק לדעתי).
לא שאני חושב שצריך לכנות גברים שלוקחים את מה שנתנה להם החברה(אפשרות להרוויח יותר) בתואר נצלנים, אבל אותו דבר נכון גם לגבי נשים.
 

Berethor

New member
יש לך כמה נקודות טובות, אבל אני מעדיף את MRM על פני MGTOW

הטיעונים של הMGTOW לא רעים אבל בסופו של דבר הם באים להצדיק צורת חיים אנוכית וסטוצרית(או א-מינית) ואלהורית, ובדרך כלל איך שהעקרונות באים לביטוי בפועל יותר חשוב לי מאשר הסיבות שמאחוריהן. אני לא מתנגד לכל "תכתיבים החברתיים" שיש כלפי גברים, אני מאמין שלחלק גדול מהן יש סיבות ביולוגיות ואני גם מכיר חלק גדול מהסיבות האלו, וככה גם יותר קל לשפוט מתי זה מוצדק ומתי לא, בלי להכליל שתמיד זה מוצדק או לא מוצדק. כן זה שגבר משלם על האישה בדייטים ובאופן כללי זה מנהג שאבד עליו הכלח בחברה המערבית המודרנית(ברוב המקרים), משום שהמקור למנהג הזה הוא מהתקופה שלנשים לא היו עובדות מחוץ לבית ולא היה להן כסף, מלבד הכסף שהבעל היה נותן להן(בעיקר בשביל קניות), ולכן כיום זה מוצדק בעיקר עבור עקרות בית במשרה מלאה, או אם האישה ענייה ולגבר יש הרבה יותר כסף והוא מוכן לשלם עליה, אבל יש אנשים שרוצים זכויות בלי חובות, ולא מבינים שלעצמאות אמיתית יש גם מחיר. הגישה של "Men Are the Expendable Gender" גם פחות רלוונטית לזמן המודרני, משום שגם ככה יש הרבה אנשים בעולם, כלל מדינות עם התפוצצות אוכלוסין, ומשום שיש לא מעט נשים כיום שבקושי מביאות ילדים. גבר שמגונן פיזית על האישה נשאר רלוונטי, משום שבאופן טבעי נשים קטנות וחלשות יותר מגברים בדרך כלל, ואני לא חושב שלגברים יש בעיה לגונן על בת הזוג שלהם, לפחות עד גבול מסוים, בשביל להיות מוכן להקריב את החיים בשביל מישהו נדרש יותר מגוננות שלא כוללת סיכון/הקרבה של חיים. כן אני לא חושב שגבר חייב להגן על האישה, במיוחד על אישה זרה, אבל זה יפה, אמיץ וגברי מצידו אם הוא עושה את זה, אלא אם כן מדובר במישהי שלא צריכה או לא ראויה להגנה ממנו. אם גבר לא מוכן להגן על האישה שלו, זה בדרך כלל מעיד על כך שלא אכפת לו ממנה או/ו שהוא חלש. אני גם לא מאמין גדול בחיזורים, אם האישה באמת רוצה קשר אינטימי ורוצה את הגבר הספציפי, אין ממש צורך בחיזורים, בלא מעט מהמקרים חיזורים נראים כמו ניסיון לשכנע מישהי שלא מספיק מעוניינת, בחלק מהמקרים צורות השכנוע הן לגיטימית, אבל בלא מעט מהמקרים הן מפוקפקות, על גבול לא חוקיות, כמו לדוגמה בהרבה מהשיטות של אומנות הפיתוי.

"The men's rights movement (MRM) is a part of the larger men's movement. It branched off from the men's liberation movement in the early 1970s. The men's rights movement is made up of a variety of groups and individuals who are concerned with issues related to male disadvantage, discrimination and oppression. The movement focuses on numerous social issues (including family law, parenting, reproduction, domestic violence) and government services (including education, compulsory military service, social safety nets, and health policies) which men's rights advocates say discriminate against men."

https://en.wikipedia.org/wiki/Men's_rights_movement



 

waspaloy

Member
דווקא ראיתי אנשים מתנועת הMGTOW שנמצאים בזוגיות

עם בת זוג שמודעת לתנועה שלהם. לדעתי בגדול הMGTOW יותר בעד להפסיק את האובססיה של גברים רבים כלפי נשים והגישה של לראות את הביטחון העצמי והגבריות כמשהו שתלוי באישה שאתה "משיג".
אגב יש אפילו א-מיניים שעושים סקס בזוגיות עם מישהו.
 

Berethor

New member
הגבריות גם ככה לא תלויה לחלוטין בנשים, גבר יכול להיות חזק גם

מבלי שיש אישה לצידו, למעשה יש לגבר יותר זמן כדי להשקיע בלחימה או/ו בקריירה בתור רווק, אם כי זה בא על חשבון הקרבה של חיי משפחה. אחת הסיבות העיקריות לכך שנזירים לוחמים(כגון נזירי שאולין וטמפלרים) הם לוחמים ברמה גבוהה זה משום שיש להם יותר זמן להשקיע בתפקיד שלהם. אם הגבר מספיק חזק, הוא יכול להיות גברי גם בלי אישה לצידו, אבל יש דברים בגבריות שבדרך כלל כן קשורים לנשים, במיוחד דברים בפן המיני והמשפחתי. מה גורם לך לחשוב שהאובססיה של גברים רבים כלפי נשים היא בעיקר בשביל לנסות להוכיח כמה הם גברים, ולא בעיקר משום שגברים בדרך כלל מיניים יותר מנשים, באופן טבעי(בגלל הטסטוסטרון).

"מסדר אבירי היכל שלמה או בשמם הרשמי האבירים העניים של ישו ומקדש שלמה, הידועים בעיקר בשם טמפלרים ("Temple" היא מילה ממוצא לטיני שפירושה בגרמנית, בצרפתית ובאנגלית: "היכל" או "מקדש") היה מסדר צבאי נוצרי של אבירים-נזירים שנוסד בשנת 1119 ופעל בתקופת מסעי הצלב. תפקידו הרשמי, כפי שעולה מהצהרת מייסדיו היה להגן על הממלכה הצלבנית בארץ הקודש, ועל הצליינים העולים לרגל למקומות הקדושים בממלכת ירושלים. לצד ההגנה על עולי הרגל, סיפקו האבירים כח צבאי חזק מאוד שכלל מאות חיילים, בהם כמה עשרות אבירים להגנתה של ממלכת ירושלים."

[URL]https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%A1%D7%93%D7%A8_%D7%90%D7%91%D7%99%D7%A8%D7%99_%D7%94%D7%99%D7%9B%D7%9C_%D7%A9%D7%9C%D7%9E%D7%94[/URL]

 

waspaloy

Member
תגיד את זה לשאר האוכלוסיה במקום אליי, אתה משכנע את המשוכנעים

אתה יכול לראות את זה כבר מהתגובות שאני מקבל בנוגע לMGTOW, גבר שלא רודף אחרי נשים ישר נתפס כ"חסר יכולת" בדרך זאת או אחרת.
&nbsp
וגברים רודפים אחרי נשים לא בגלל טסטוסטרון, זאת אגדה אורבנית שמקורה בתפיסה שגויה שרואה בטסטוסטרון כסוג של "מיץ גבריות" קסום שגורם לכל מי שיש לו את זה בדם לעשות ולהתנהג בדיוק כמו שהחברה מצפה מימנו להתנהג. כמובן שלטסטוסטרון יש השפעה אבל אנשים לוקחים אותה למקומות לא קשורים ועם הרבה מאד הגזמה.
&nbsp
ואגב אם זה היה נכון הגבר הממוצע היה הולך לזונות כל הזמן במקום לבזבז כל כך הרבה כסף ומאמצים על לרדוף ולשלם על כל כך הרבה נשים זרות רק בשביל סקס חד פעמי.
וזה אגב גם למה אותם גברים לא מסתפקים באישה שיש להם, הם אוהבים את המרדף אחרי נשים זרות, הם למדו לאהוב את ההתנהגות שהחברה הכתיבה להם.
 

Berethor

New member
לא מסכים איתך בנושא, אני מאמין שהם לא מסתפקים בגלל חמדנות

ובגלל שיש להם מיניות גדולה, שבאה לביטוי בצורה בוגדנית ושלילית. בגידה היא לא דבר שמקובל חברתית, בדרך כלל אנשים בוגדים זוכים למוניטין מפוקפק ובצדק, במיוחד אם הבגידה שלהם נובעת מחמדנות ואופי לא מונוגמי, ולא מתוך מחסור אמיתי, אשר נובע מזוגיות עם מישהו/מישהי שגרוע/ה מבחינה מינית.
 

waspaloy

Member
אנשים תמיד יעדיפו לצאת ו"להשיג" בחורות בלי קשר למה שיש להם

נכון שבגידה זה לא מקובל חברתית אבל עדיין החברה מכתיבה להם ומכניסה להם לראש שהם בתור גברים אמורים לרדוף אחרי נשים ולשאוף להשיג נשים כל הזמן באופן עיוור.
נכון שהחברה מכניסה לגברים מסרים סותרים, זה נכון גם לגבי המסרים בנוגע לתשלום על דייטים/זוגיות(מזויפת) ותשלום על סקס באופן ישיר, התנגדות לאותו הדבר רק בצורה עסקית שונה כמו תמיכה בהשכרת דירה לכמה חודשים והתנגדות להשכרת דירה לכמה ימים.
 

aaa123

Member
לא כל גבר שלא רודף אחרי נשים מזדהה עם הMGTOW

אני לא רודף אחרי נשים ואני לא חושב שכל גבר שחי לבד חייב אפילו לחפש קשר עם נשים.
&nbsp
בהחלט יש לי בעיה עם מי שעושה מאי החיפוש האישי שלו אחר נשים או אחרי קשר עם אישה אידיאולוגיה.
 

waspaloy

Member
כשאתה מבין שמשהו נכון לכל אחד אתה מתחיל להפיץ אותו

בתור אידיאולוגיה. מה הבעיה פה בדיוק? האידיאולוגיה של הMGTOW יכולה לשחרר הרבה גברים שנתקעו בתוך המשחק המפגר הזה של לרדוף אחרי נשים מתוך מחשבה שהגבריות והבטחון העצמי שלהם תלוי בכך.
 

aaa123

Member
אז זהו שאני לא מבין שהדברים נכונים לכל אחד

ואני בהחלט יכול להבין שלגבר אחד נכון לא לחפש אחרי זוגיות כי הוא לא מרגיש מאוד זקוק לזה כאשר לגבר אחר כן מתאים מבחינתו אפילו לשלם עבור זוגיות עם מישהי שמוצאת חן בעיניו בלי שהאישה ממלאת את החלק של ביצוע רוב עבודות הבית כי בלי הזוגיות איתה הוא ירגיש אומלל(ואני לא מדבר על רצון לעשות רושם על אחרים שזר לי).
 
למעלה