מה דעתכן/דעתכם על תנועת הMGTOW?

waspaloy

Member
מי שצריך מערכת יחסים שמבוססת על כסף בשביל להיות מאושר

צריך לפתור עם עצמו את הבעיה הנפשית שלו ולנהל חיים טובים ובריאים שלא כוללים זוגיות מזויפת שמבוססת על כסף.
אגב סוג האנשים שאתה מדבר עליו הם בדיוק סוג האנשים שתנועת הMGTOW מנסה לשחרר כי הם אומללים ללא אותה "זוגיות" בגלל שהחברה משכנעת אותם שאם הם לא "משיגים" בחורה אז הם "לוזרים" או "חסרי יכולת".
אתה צריך להבין שהדבר היחיד שהגבר מסיג באותה מערכת יחסים מזויפת שמבוססת על כסף/טובות הנאה ושקרים זה אך ורק אישור לעצמם שהם לא "לוזרים" וכמובן בוסט לגבריות שלהם. זה הדבר האחד והיחיד שיש ב"זוגיות" מהסוג הזה וזה משהו שאתה מסרב להפנים.
 

aaa123

Member
אני לא מסכים עם ההנחה שלך

על גברים שמשלמים במסגרת של זוגיות.
גברים שמרגישים אומללים ללא בת זוג שהם בחרו לא מרגישים אומללים בגלל החברה אלא בגלל שהם נמשכים אליה ויש להם רגשות כלפיה.
&nbsp
המטרה שלהם זה לא זוגיות עם כל בת זוג אפשרית,ואם תשלום הוא תנאי הכרחי לזוגיות עם אותה בת זוג שהם בחרו אז הם ישלמו.
&nbsp
 

waspaloy

Member
קודם כל הגברים האומללים שאתה מדבר עליהם יהיו בזוג עם כל אחת

שיש לה לב פועם וואגינה בין הרגליים, אין להם בחירה ספציפית לסוג מסוים של נשים ובטח לא למישהי ספציפית. הם אומללים כי הם רואים את הגבריות ואת כל הערך העצמי שלהם תלוי באיך שהם "משיגים" נשים וזה למה אין להם בעיה לשלם על נשים בשביל "זוגיות".
&nbsp
ובמקרה של מישהו שהתאהב במישהו שדורשת תשלום על הזוגיות והוא אומלל מזה שהוא לא "משיג" אותה כדי לו פשוט לשכוח מימנה ולעבור הלאה במקום ליצור זוגיות מזויפת שמבוססת על כסף. זה ממש לא משנה אם הוא מאוהב בוא או אם היא הנפש התאומה שלו, שום דבר לא משנה אם הזוגיות לא אמיתית והיא איתו רק בשביל הכסף וטובות הנאה אחרות שהוא נותן לה.
 

aaa123

Member
ההנחות שלך לא משקפות את המציאות

נראה לי שאתה יוצא מנקודות הנחה שקריות,ואתה כותב דברים שממש לא מאפיינים את רוב הגברים.
&nbsp
הנחה לא נכונה מספר אחת שלך:רוב הגברים יסכימו להיות בני זוג של כל אחת ולשלם.
הנחה לא נכונה מספר 2 שלך:רוב הגברים יסכימו לתמוך כספית ללא תמורה כולל אי תמורה בעבודות הבית מלבד מה שאתה מכנה זוגיות מזוייפת(אני לא רואה מה מזוייף בזוגיות כי מזוייף אומר שקרי ,ואם הגבר יודע שהאישה איתו בגלל שהוא תומך בה כספית אין שום זיוף).
 

waspaloy

Member
עובדה שגברים מתחילים עם כל אחת כמעט, זאת המציאות בשטח

במקרה ולא שמתה לב. נשים מכוערות ועם אישיות של מאפרה יכולות להסתובב באיזה מועדון או אפילו סתם ברחוב ולהיות מחוזרות על ידי לא מעט גברים.
&nbsp
וכן הגברים האומללים שאתה מדבר עליהם הם מין הסתם אומללים כי הם נואשים והם כמובן ישלמו על כל אחת שיכולה לספק את הצורך שלהם ב"להשיג" בחורות. אני לא מבין למה אתה מנסה בכלל להכחיש את זה.
&nbsp
וכן זה מזויף כי זה פשוט לא זוגיות אמיתית, ויותר מכך זה גם מזויף בגלל שהגבר לא באמת מקבל שום דבר אמיתי מהקשר, החברה תולה את הגבריות והבטחון העצמי שלו ב"הצלחה" שלו עם נשים מה שיוצר צורך מזויף להתחיל עם כל בחורה רק כדי שהוא "ישיג" מישהי.
למה אתה חושב שגברים משלמים כל הזמן על דייטים ודרינקים לנשים זרות רק בשביל איזה סטוץ עלוב אם הם יכולים פשוט לשלם לזונה או נערת ליווי ישירות במקום על דייט?.
&nbsp
&nbsp
 

aaa123

Member
אני חושב שהגברים האלו הם מיעוט של הגברים

רוב הגברים לדעתי מתחתנים ומולידים ילדים ולא עסוקים בלהתחיל כמעט עם כל אישה.
&nbsp
גברים משלמים כל הזמן על דייטים ודרינקים לנשים זרות לא משקף לדעתי את המצב של רוב הגברים.
 

waspaloy

Member
חלק גדול מאלה שמתחתנים עשו את זה אחרי שהם התחילו

עם כל אישה כמעט. חוץ מיזה אתה דיברתה על גברים אומללים ללא בת זוג ואותם גברים הם גברים נואשים.
&nbsp
ואני לא מדבר רק על דייטים ודרינקים, זה לא נגמר בדייטים כי כמו שאמרתי כבר לא פעם האישה בדרך כלל לא מחפשת זוגיות אמיתית אלה תמיכה כספית ופיזית וטובות הנאה או במילה אחת: היפרגמית.
ומה הגבר מקבל באותה זוגיות? לא שום טועלת וכמובן לא קשר זוגי אמיתי, כלום מלבד סיפוק צורך מזויף שהחברה דחפה לו לראש.
&nbsp
תנסה להבין מה אני אומר לך במקום להתווכח.
 

aaa123

Member
אני מבין אבל לא מסכים

אתה מנסה לצייר תמונה כאילו גברים הם המין המקופח אבל זה פשוט לא נכון והעובדות הן שגברים מרוויחים רוב מוחלט של הכסף ,ואם אתה חושב שהם נותנים אותו לנשים ללא תמורה אתה טועה.
במשפחות שאני מכיר האישה היא זאת שעושה את רוב עבודות הבית למרות שהיא לא בדיוק עקרת בית,ולא ברור לי איפה אתה חי אם אתה חושב שבעולם שלנו מה שנהוג זה שגברים משלמים לנשים בלי לקבל תמורה או שאולי המדגם שאתה מכיר הוא לא מייצג.
 

waspaloy

Member
אני לא הופך אף אחד ל"מקופח" אלה מצביע על חוסר שוויון בעייתי

בעניין הזוגיות בה מה לעשות הגבר תקוע עם חובות של התפקידים המגדריים המסורתיים בזמן שהאישה נהנת מהחופש והמודרניות תוך כדי שהיא נהנת מהחובות של הגבר.
&nbsp
נשים תמיד מחפשות גבר שמרוויח יותר, בלי שום קשר לכמה הן עצמן מרוויחות. היפרגמיה היא צורת התנהגות אופיינית לרוב הנשים ואין לזה שום קשר ללסדר קצת את הבית שזה מה שבאמת אתה מדבר עליו כשאתה אומר "רוב עבודות הבית" שזה מה ששני בני הזוג עושים כשיש להם זמן. בחיים לא ראיתי גבר שמצפה מחברה/אשתו לסדר את הבית, ראיתי הרבה יותר גברים עם נשים שמצפות מהם לסדר את הבית ומעירות להם על כך שהם צריכים לסדר את הבית למרות שהם עובדים הרבה יותר מימנה.
&nbsp
ואנחנו חוזרים שוב פעם למה שאמרתי שוב ושוב כי אתה מסרב להקשיב, המצב כיום רחוק מהמצב שהיה פעם מבחינת האיזון שהיה, לגבר יש את כל החובות בזמן שהאישה לא נותנת שום דבר בתמורה כי הדבר היחיד שהגבר מקבל זה בוסט לאגו שלו כשהוא איתה.
עובדה גם שאתה לא באמת יכול לספק תשובה בנוגע למה גברים כן מקבלים בתמורה אחרי כל המאמצים שהם משקיעים בשביל "להשיג" ולשמור על ה"בנות זוג" שלהן שלא יעזבו אותם. אם אתה חושב שאני טועה בנושא אתה צריך לתת תשובה כל שהיא לשאלה הזאת מבלי להתחמק.
&nbsp
&nbsp
 

aaa123

Member
אני לא מסכים איתך על העובדות

בשבילך חיפשתי מחקר ומצאתי שברוב המקרים האישה היא זאת שעושה את מרבית עבודות הבית.

אם האישה לא נותנת דבר בתמורה איך זה שברוב הזוגות האישה עושה את מרבית עבודות הבית כמו שמוכיח הלינק הבא שמראה שב73 אחוז מהמקרים האישה עושה את מרבית עבודות הבית.

[URL]http://www.themarker.com/career/1.2705518[/URL]
 

waspaloy

Member
אתה מתעלם מהעובדה שזה מתאזן עם העבודה שלהן

[URL]http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=1048099[/URL]
וזה אפילו לא רלוונטי לחלק גדול מהזוגות שאין להם ילדים ו/או לא גרים ביחד.
המושג "מטלות בית" זה מושג שנורא קל לשחק איתו לפה או לשם כך שאי אפשר לדעת בוודאות איך אותה חוקרת החליטה לראות את הדברים, אבל מה שאנחנו כן יודעים זה שהן לא עקרות בית וגם לא מתקרבות להיות כאלה.

מה שמחזיר אותנו לשאלה המקורית, על מה בעצם הגבר משלם? האישה לא בבית לגדל את הילדים ולעשות עוד דברים שעקרת בית עושה ולמרות מצבה העצמאי של האם הגבר לוקח אותה תחת חסותו ומאפשר לה גמישות תעסוקתית גם בבית וגם בעבודה כי בסופו של דבר הגבר נשאר בתפקיד המפרנס וזה מה שהאישה דורשת מימנו.

לא סתם מחקרים גילו שנשים נשארות היפרגמיות למרות העצמאיות שהחברה המודרנית נותנת להן, מציע לך לקרוא את הערך בויקיפדיה בנוגע להיפרגמיה
[URL]https://en.wikipedia.org/wiki/Hypergamy[/URL]
 

aaa123

Member
הלינק שלך מוכיח שהגבר מקבל תמורה על מה שהוא משלם

בלינק הראשון מסבירים שהאישה גומרת את העבודה מוקדם כי היא צריכה לאסוף את הילדים מהגן.

מה שאתה כותב :"מה שאנחנו כן יודעים זה שהן לא עקרות בית וגם לא מתקרבות להיות כאלה." פשוט לא מדוייק.
לא עקרות בית נכון אבל אישה שעובדת בחצי משרה כי היא צריכה לאסוף את הילדים לא מאוד רחוקה מעקרת בית,וברור שהיא זאת שנמצאת רוב הזמן עם הילדים ולא בן זוגה.
&nbsp
אני חושב שצריך לשנות את מבנה שוק העבודה שאומר שמי שרוצה להרוויח הרבה כסף לשעה צריך להיות מוכן לעבוד הרבה שעות,ואולי רצוי להגביל בחוק את המעסיקים ולמשל לאסור עליהם להתנות העסקת עובדים בעבודה של יותר מ8 שעות ביום ולאסור עליהם לתת העדפה בקידום או בשכר לשעה לעובדים שעובדים שעות נוספות.
 

waspaloy

Member
נו באמת לאסוף את הילדים עם רכב בדרך הביתה בחצי שעה זה

לתרום את חלקה? אולי תפסיק לחפש בכוח "עבודות" שהאישה עושה כביכול? הרי גברים עובדים הרבה בשביל להרוויח יותר כסף בשביל הנשים ובגלל שבלי זה אף אחת כמעט לא תרצה "זוגיות" איתם.
&nbsp
בשביל לחזור הביתה מוקדם בשביל הילדים אף אחד לא צריך אישה שרק מוסיפה מאמצים על הגבר(שעות עבודה בשביל משכורת גבוהה יותר) במקום לשפר את המצב.
&nbsp
מה שמחזיר אותנו לשאלה המקורית, על מה בדיוק הגבר משלם כל הזמן בכל המובנים?.
התשובה לכך היא ברורה, הגבר תקוע בתפקידים מסורתיים בזמן שהאישה עובדת באיזה עבודה שנוח לה ועובדת רק אם מתחשק לה לעבוד בזמן שהיא לא עושה דבר ממה שעקרת בית מסורתית הייתה עושה מלבד להשגיח קצת על הילדים כמו בייביסיטר כי הבעל תקוע בעבודה כל הזמן בשבילה.
 

aaa123

Member
טרול שנמצא כאן רק בשביל להרגיז. מתי המנהלת כבר תחסום אותך?

זאת תגובה אחרונה שלי להודעות שלך ואני קורא לכולם פשוט להתעלם ממך.
&nbsp
אני לא חושב שאתה מטומטם ואני חושב שאתה לא מאמין במילה אחת ממה שאתה כותב.
 

waspaloy

Member
אני פה בשביל להרגיז? אתה זה שמתווכח רק בשביל להתווכח

ולא מנסה להעביר פואנטה כל שהיא בהתנגדות העיוורת שלך למה שאני אומר.
אל תשליך עליי את מה שנכון לגביך רק כי אין לך מה לומר בשביל להמשיך להתנגד לכל מה שאני אומר.

התגובה שלך ילדותית ממש, לא ככה פורשים מוויכוח.
 
קראתי קצת מה שכתבת

אם מה שאמרת נכון על הקבוצה אז נושמת כל מילה שלהם !

סוף סוף קבוצה שאומרת מה שאני חושבת. אין פמניזם בהעדר שוויון. זה לא שוויון מה שקורה היום וזה פוגע לא רק בגברים אלא גם בנשים.

אדם שלם גם בלי זוגיות,בפני עצמו. תפקידו של כל אדם לשאוף לעצמאות ולקחת אחריות על חייו.
 

waspaloy

Member
שמח לראות סוף סוף מישהו שלא בא בגישה של אנטי


 

גאיה1323

New member
הבא שכותב שכל הנשים הן זונות

וכל מערכות היחסים הרומנטיות הן זנות, כל הנשים תאבות בצע ומבקשות להשיג כסף באמצעות תחלופה של מין ועוד כל מיני מילים יפות מהסוג הזה
תמחק הודעתו והוא ימחק מהפורום לצמיתות ללא הודעה מוקדמת תודה.
אני אישה, בי זה פוגע, מספיק.
 

aaa123

Member
לא ראיתי הכללה אבל ראיתי הודעות מרגיזות רבות של waspaloy

מה שאותי מרגיז זה שממה שהוא כותב אני מבין שלטענתו בדרך כלל נשים מנצלות גברים במערכות יחסים(בדרך כלל זה לא הכללה והכללה זה לטעון שזה בכל המקרים).
כמו כן מרגיזה אותי עצם ההשוואה שלו בין מערכת יחסים רומנטית כשהגבר משלם, וזנות,והטענה שעדיף ללכת לזונה כאילו הגבר משלם בשביל מין.
&nbsp
הטענה שלו כאילו הגבר לא מקבל שום תמורה לכסף שהוא משלם פשוט איננה נכונה ,וגם אחרי שהוכחתי לו שנשים חוזרות הביתה מוקדם יותר כדי לאסוף את הילדים לפי הלינק שהוא עצמו הביא הוא זלזל בזה כאילו מדובר רק בחצי שעה שהן אוספות את הילדים כאשר ברור(ולדעתי גם לו ברור והוא סתם בא לכאן בשביל להרגיז) שהאמהות שעובדות בחצי משרה גם עסוקות עם הילדים בזמן שהגבר עובד בשעות מאוחרות יותר.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

גאיה1323

New member
מערכות יחסים רומנטיות היא לא פעולה עסקית

נקודת המוצא של ״אני נותן איקס כסף אז אני צריך לקבל Y התנהגות״ זו נקודת מוצא שלא ראויה למערכת יחסים רומנטית ועלולה להוביל מאוד בקלות לניצול וכפייה.
למה? כי זה לא אקט של קנייה, המטרה היא לא שירות לקוחות במערכת יחסים, המטרה היא שכולם יהיו מרוצים ובנוח. ואם מישהו מכריח מישהי לשכב איתה כי הוא קנה לה ארוחת ערב ולמעשה שילם על יחסי מין על אף שהיא לא רוצה, זה אונס לכל דבר ועניין, אקט של כפייה.
לעומת זאת אם מישהו קונה במכולת קולה ומקבל רק חצי קולה הוא רשאי לתבוע את המוכר, גם אם למוכר ממש לא בא לתת לו קולה. מבינים את ההבדל? מין אינו משאב ומי שמסתכל על מין כמשאב אני מציעה לו בחום לא להכנס למערכות יחסים מיניות (גבר או אישה).
 
למעלה