לפעמים אני קוראת כתבות וחושבת: לאנשים האלה מגיע עונש מיוחד

דיברגנט חדש

Well-known member
אני יודע ממנו שעומדים בפניו כבר 5-6תלונות שהוגשו כי הייתה

חריגה מזערית, כגון החזיר את הילד 10 דק' לאחר הזמן שהיה צריך להחזיר וכד'.
&nbsp
הוא לא יכול לצאת לחופשה בחו"ל, למרות שיש לו סידור לילדיו אצל הוריו, כי בית המשפט קבע שרק הוא יכול לקחת את הילדים מהאישה ועוד דברים הזויים ולא הגיוניים שמראים את חוסר השוויון המובהק.
&nbsp
&nbsp
 

michal@gal

Active member
מנהל
אני מקווה שברור לך שהוא היוצא דופן

אני מכירה כל כך הרבה מקרים שהילד מחכה ומתכונן ו-5 דקות לפני השעה אבא מתקשר להודיע שלא יגיע, או שהוא לא מגיע ואפילו לא טורח להתקשר ולהודיע.
&nbsp
מקרים שבהם האישה יצאה מהנישואין בלי כלום, עם מזונות אפסיים, רק בשביל שהגבר יסכים לתת גט.
 
להפך - הסיבה שהילדים הולכים אוטומטית לאם

זה כי אחרת האבות מנסים לסחוט את האם (להשתמש בילדים כקלף מיקוח בהסכם הגירושים, כדי להוריד את גובה המזונות, לתת לאישה חלק קטן יותר מהרכוש וכו׳). זה דופק חלק מהגברים שבאמת מעוניינים בילדים, אבל מציל חלק גדול יותר מהמשפחות, כנראה, מפני סחיטה על ידי אותם גברים שלא באמת מעוניינים בילדים.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
אבל יש לזה הגיון, לא?

אם הילדים אצל האב, הנטל הכלכלי הוא עליו ולכן אין שום סיבה שישלם מזונות לאישה, לא?
 
לא הבנת. הם לא מעוניינים לטפל בילד,

וגם האישה יודעת את זה - והם אומרים לה שהם יתנו לה משמורת רק אם כך וכך (מבחינת מה שהיא והילדים יקבלו בהסכם הגירושין). הם משתמשים בזה כאמצעי סחיטה של הסכם שהם מעוניינים בו, ולא משנה כמה אותו הסכם דופק את האישה והילדים. והרי האישה לא תרצה שהילדים שלה יהיו חצי מהזמן, נניח (או אפילו כל הזמן אם לבעל יש עורכי דין מספיק טובים שהם מסוגלים להשיג לו משמורת בלעדית) אצל מישהו שלא באמת מעוניין לגדל אותם, כי היא רוצה שיהיה לילדים שלה טוב.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
העולם השתנה והיום האבות הרבה יותר מחוברים ומעורבים בילדים

מאשר מה שהיה פעם, כאשר הגבר היה המפרנס הבלעדי.
&nbsp
לא צריך להיות כל הבדל בגישה בין המינים ואסור לצאת מתוך הנחה ראשונית שהאישה רוצה את הילדים יותר ולכן לא צריך להיות לה שום קדימות.
 
זה לא שהיום האבות יותר מעורבים - זה שהיום

יש יותר אבות שהם מעורבים מאשר היה בעבר. השאלה איזה חלק מהאבות שמתגרשים הם כאלה. רק אם מתברר שבאמת רוב האבות מעוניינים לטפל בילד, אפשר לוותר על חזקת הגיל הרך וכו'. כאמור, הנקודה היא לא שהאישה רוצה את הילדים יותר, אלא שהאבות שלא רוצים את הילדים משתמשים בהם כקלף מיקוח. השיקול המכריע הוא טובת הילד - אם וכאשר באמת נגיע למצב שבו שני ההורים תמיד רוצים ומסוגלים לטפל בילד, טובת הילד תהיה להיות עם שניהם, כנראה, ולא יהיה צורך בחזקת הגיל הרך. חזקת הגיל הרך אף פעם לא הייתה כי האישה רוצה את הילדים יותר, ולכן נותנים לה אותם, כמו שלגבר נותנים את החוט המאריך כי הוא רוצה אותו יותר. השאלה הייתה תמיד מה הכי טוב עבור הילד.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
היום מכיוון ששני ההורים עובדים, הכל מתחלק בצורה פחות או יותר

בצורה שווה והגברים זוכים להיות יותר עם ילדם מאשר היה בעבר.
בהתחלה, הגברים לא היו רגילים לזה, אבל כעת, ראינו שזה בעצם נחמד וכייף לבלות עם הילדים, לקחת אותם מבי"ס, לקחת אותם לחוגים, לשחק ולעזור להם בשיעורי בית.
&nbsp
כפי שיש פרימיטיביים, שעדיין לא מקבלים את הקידמה בנושאים רבים, כגון זוגיות חד מינית, כך גם יש כאלו שעדיין חיים בתקופה שהאישה עשתה הכל, אבל רובנו התקדמנו והלוואי שזה היה כפי שכתבת, שאילולא זה היה כך, היה שוויון מלא, כי אצל רובנו זה כך.
&nbsp
 
זה לא נכון. נראה לי שאתה מדבר על עצמך

ואולי על הסביבה הקרובה שלך. כדי לדעת מה "הגברים" עושים צריך אשכרה לבדוק את העניין בצורה מחקרית, לא להסתמך על הרושם שלך מעצמך ומסביבתך הקרובה. וכמו כן, אתה מדבר על ילדים גדולים יותר. חזקת הגיל הרך היא עד גיל 6 - לפני בית ספר. גם היום כמעט תמיד, אם מישהו מההורים נשאר בבית לטפל בתינוק בזמן שההורה השני ממשיך לעבוד - זו האישה שנשארת.
אגב, זה גם לא ממש קשור לעניין ששני ההורים עובדים. כי האבא עדיין נמצא לרוב אותו מספר שעות מחוץ לבית וזה לא שכשהאמא עובדת הוא בבית. לפעמים יש יום שהוא יוצא מוקדם - בעוד האישה לפעמים מחפשת מראש משרת אם ומגבילה את ההתקדמות המקצועית שלה רק כדי לטפל בילדים. מה שהשתנה אצל חלק מהגברים - ושוב, בלי קשר לאם האישה עובדת - הוא שהם מעוניינים להשתתף יותר בטיפול בילדים ואפילו בבית. גם אבא שלי היה עוזר לנו בלימודים - החלק הזה דווקא לא השתנה, והיה קיים גם בעבר. כנ"ל לגבי הסעות כשהוא נמצא. אפילו לשחק עם הילד או לקחת אותו לגן שעשועים מחוץ לשעות העבודה היה גם אז. מה שהשתנה הוא דווקא שחלק מהגברים משתתפים ממש בטיפול השוטף - החתלה, רחצה, השכבה, בישול, ניקיון - כל הדברים שצריך באמת לעשות כשמטפלים בילד. ובמקרים כאלה באמת ברור שאין שום בעייה לחלק את המשמורת, כי לא רק שהגבר מסוגל תיאורטית לטפל בילדים - הוא ממש עושה את זה בפועל, וברור שהוא לא סתם אומר שהוא יעשה את זה כדי לסחוט את האישה. אחרי שהתינוק נגמל מהנקה, פשוט אין הבדל בתפקוד ההורי של ההורים בזוגות כאלה - אלא רק בעניינים כמו אחוזי משרה, וכו', שלרוב לא קשורים לרצון או אי רצון של הגבר לטפל בילדים.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
התייחסתי גם לגילאים שציינת למעט חופשת הלידה

מה לעשות שהחוק לא מאפשר לגבר לצאת לחופשת לידה, גם אם הוא רוצה בכך.
בשנים האחרונות מאפשרים לדבר לצאת במקום האישה לאחר מחצית מתקופת חופשת הלידה, אך בוסים לרוב לא מקבלים את זה בהבנה למרות החוק.
&nbsp
אני, בהחלט מדבר על סביבתי, שזה אומר על חבריי, מכריי והוריי ילדים אחרים במסגרות של ילדיי.
אולי חבריי ומכריי זה פלח שוק שלא מייצג את רוב האוכלוסייה, אבל הורי ילדים אחרים במסגרות הם בהחלט סביבה הטרוגנית, החל מערסים ועד מתורבתים ואכן חלקם באמת עם דעות חשוכות של פעם, אבל הם באמת לא מייצגים את הרוב.
 
רק שלא הבנתי מהתאור שלך

במה אתם שונים מהדור הקודם. כל מה שתיארת עשו אבות גם בדור הקודם. מה שהם לא עשו זה כל מה שקשור בטיפול וסיפוק צרכים של הילדים. הסעות, בילויים ושיעורי בית עשו האבות עם הילדים גם אז - נשים רבות בכלל לא נהגו. השאלה היא לא אם כן או לא יוצאים לחופשות לידה ומעבר לה - אלא מה עושים עם הילד כשחוזרים מהעבודה או בסופי שבוע. מי מבשל, מי מנקה, מי מאכיל, מי מקלח, מי משכיב לישון, מי מחליף חיתול כשצריך או לוקח לשירותים בזמן הגמילה, וכו'. אם את כל הדברים האלה אתה עושה באופן קבוע - אז כן, המצב אצלכם שוויוני. את אתה מסיע, משחק ועושה שיעורי בית - אני לא רואה הבדל בינך לבין הדור הקודם או משהו שנראה שאתה רוצה ומסוגלים לטפל בילד.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
כל מה שציינת, גברים עושים היום

אני, למשל, לא מבשל, לא כי אני לא רוצה, אלא כי לא רוצים לאכול את תוצריי, אבל פרט לזה, עושה ועשיתי (חיתולים וכד') הכל.
 
השאלה כמה אתה עושה ומה.

כי מדגמית - גם אז גברים עשו את הדברים האלה (חוץ מלחתל, אבל זה כי אז זה היה קשה והיום, עם החתולים החד-פעמיים, זה קל). אם באופן קבוע אתה עושה אותם כשאתה בבית או כשהילד איתך בחוץ, אז כן, אתה כלול.ב"שינוי", אבל לא כל הגברים כלולים.
 
אממ... אלא אם כן כולכם הפכתם להומוסקסואלים

אני לא רואה מה הקשר. בנושא של השוויון בין המינים שאנחנו מדברים עליו אתם אשכרה צריכים לעשות כל מיני דברים ולשנות את כל אורח החיים שלכם, לא סתם, לא יודעת, לא להגיד שמשהו שמישהו אחר עושה הוא מגעיל או להסכים שמותר לו לעשות אותו או לקבל זכויות.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
כשכתבתי 'הפנמנו', התייחסתי ל-2 המינים, קרי לא רק לגברים.

המחלוקות בציבור בנושא חד מיניות היא הפרובוקטיביות שלהם, כמו למשל מצעד הגאווה הטיפשי שלהם שגורם להם לתוצאות בדיוק הפוכות למה שרצו.
אם כל אחד היה, בבית שלו עושה מה שרוצה, לאף אחד לא היה אכפת מה הוא עושה בחדר המיטות וכנראה גם היה להם הרבה יותר קל לקבל זכויות שהיום עדיין אין להם.
 
אה, אז אתה גם חושב שנשים הן טיפשות? אין ספק

שאתה מופת של ה"גבר החדש". תודה לאל על המאה ה-21.
 
למעלה