כריכות הספר השביעי

רונילי92

New member
../images/Emo58.gifבבקשה: ../images/Emo3.gif../images/Emo108.gif../images/Emo19.gif

בתרגום חופשי: הארי עסוק במשימה האפלה, המסוכנת והנראית בלתי אפשרית שהוטלה עליו: לאתר ולהשמיד כל זכר להורקרוקסים של וולדמורט. מעולם לא הרגיש הארי כה בודד, או עומד מול עתיד כל כך אפוף בצללים. אבל הארי חייב איכשהו למצוא בתוך- תוכו את הכוח להשלים את המשימה שקיבל. הוא חייב לעזוב את המחילה החמימה והמוגנת, ולעקוב בלי פחד או היסוס אחר המסלול שלפניו, שאין לשנותו. באמצע כבר תירגמתי.. ושמאל זה חירבושים על רולינג.. תגידי לי אם את רוצה.. מקווה שעזרתי
סורי ויקי שלא שמתי ספוילר מקודם
 

רונילי92

New member
../images/Emo58.gifהמשך צד ימין../images/Emo108.gif../images/Emo19.gif

הנה.. בתרגום חופשי: בסיום המכריע הזה, הספר השביעי והאחרון של סדרת "הארי פוטר", ג'.ק. רולינג חושפתבצורה מרהיבת עין את התשובות להרבה שאלות שכולם ציפו להן כך כך. העלילה המרהיבה, המרתקת, העשירה והארוגה בצורה מורכבת ועוצרת נשימה הופכת את את הספרים של רולינג לספרים שיקראו שוב ושוב ושוב...
 

Gummy Bears

New member
אני אנסה.../images/Emo13.gif

צד ימין: הטילו על הארי משימה אפלה, מסוכנת, ו*אזהרה, תרגום גרוע לפניך*כזו שנראת, באופן לא אמיתי כלשהו, בלתי אפשרית: לאתר ולהשמיד את ההורק' הנותרים של וולדי. הארי מעולם לא חש בודד כ"כ, או עמד בפני עתיד מלא בכ"כ הרבה צללים(אמאמ, גם זה תרגום לא משהו). אבל הארי חייב למצוא בתוכו את הכוח שדרוש כדי להשלים את המשימה שניתנה לו. הוא חייב לעזוב את החמימות, הבטיחות והחברוּת של המאורה(?) בשביל לעקוב, בלי פחד או הסוס, ולעבור את המעבר ה*אין לי תרגום טוב למילה הזו* שמחכה לו. בחלק השביעי, האחרון והמכריע של סדרת הארי פוטר, ג'קר חושפת באופן ייחודי ומרהיב את התשובות לשאלות שהמתינו בכזה להט(?). השזירה המקסימה הזו (אני יודעת שזה נשמע זוועה), שמסבכת בקצב עוצר נשימה, מאמתת את הסופרת, שספריה יקראו שוב ושוב ושוב, כגברת של הסיפור(כן, כן, הסתבכתי פה, אם מישהו רוצה לתרגם את המשפט הזה טוב יותר, הוא בהחלט מוזמן). האמצע: הארי מחכה בשדרות פריווט. מסדר עוף החול מגיע כדי ללוות אותו בבטחה בלי שוולדי ותומכיו ידעו - אם הם יכולים. אבל מה הארי יעשה אח"כ? איך הוא יכול לבצע את המשימה רבת החשיבות והכביכול בלתי אפשרית שדמבי נתן לו? צד שמאל: ג'יי קיי (ג'ואן קת'לין) רולינג כתבה fiction (איך מתרגמים את זה ככה שזה ישמע טוב? זה עובד טוב רק באנגלית) מאז שהייתה ילדה, ותמיד רצתה להיות סופרת. ההורים שלה אהבו לקרוא, והבית שלהם ב-chepsrow (אני מניחה שזו עיר באנגליה) היה מלא בספרים. למעשה, ג'קר כתבה את ה'ספר' הראשון שלה בגיל שש - סיפור על ארנבת ששמה ארנבת! (באנגלית - a rabbit called Rabbit). הרעיון של הארי פוטר צץ לג'קר בזמן נסיעתה ברכבת ממנצ'סטר ללונדון. היא אומרת שהארי פוטר פשוט 'טייל לו אל ראשי כיסוד שלם' (ושוב, אם למישהו יש תרגום יותר טוב, שיתכבד בעונג. היא בעקרון אומרת שזה פשוט צץ לה בראש, הרעיון במלואו, סתם ככה כשהיא ישבה לה ברכבת בסוטול), ועד שהיא הגיעה לקינג קרוס, הרבה מהדמויות כבר היו בעלות קווי אופי (הוספתי קצת פרשנות אישית
). במשך חמשת השנים שלאחר מכן, היא רשמה (בסוג של קווים כללים, כמו שרטוט) את קו העלילה בכל אחד מהספרים והתחילה לכתוב את הספר הראשון בסדרה, הארי פוטר ואבן החכמים, שפורסם לראשונה בהוצאת bloomsbury בשנת 1997. ספרי הארי פוטר האחרים: הארי פוטר וחדר הסודות, הארי פוטר והאסיר מאזקבאן, הארי פוטר וגביע האש, הארי פוטר ומסדר עוף החול והארי פוטר והנסיך חצוי-הדם, באו בהמשך. ג'קר גם כתבה שני ספרים נוספים, 'קווידיץ' בראי הדורות' ו'חיות הפלא והיכן למצואן', בסיועו (או שהיא סייעה להן, מה שנשמע דווקא יותר הגיוני) של ארגון קומיק רליף. מצטערת אם התרגום קצת צולע, אבל זה מספיק בשביל להבין את קו העלילה הכללי. את השביעי אני כבר לא אקרא באנגלית, זה בטוח.
 

Gummy Bears

New member
יופי, ועכשיו עם ספוילר - ../images/Emo58.gif!

שכחתי.
צד ימין: הטילו על הארי משימה אפלה, מסוכנת, ו*אזהרה, תרגום גרוע לפניך*כזו שנראת, באופן לא אמיתי כלשהו, בלתי אפשרית: לאתר ולהשמיד את ההורק' הנותרים של וולדי. הארי מעולם לא חש בודד כ"כ, או עמד בפני עתיד מלא בכ"כ הרבה צללים(אמאמ, גם זה תרגום לא משהו). אבל הארי חייב למצוא בתוכו את הכוח שדרוש כדי להשלים את המשימה שניתנה לו. הוא חייב לעזוב את החמימות, הבטיחות והחברוּת של המאורה(?) בשביל לעקוב, בלי פחד או הסוס, ולעבור את המעבר ה*אין לי תרגום טוב למילה הזו* שמחכה לו. בחלק השביעי, האחרון והמכריע של סדרת הארי פוטר, ג'קר חושפת באופן ייחודי ומרהיב את התשובות לשאלות שהמתינו בכזה להט(?). השזירה המקסימה הזו (אני יודעת שזה נשמע זוועה), שמסבכת בקצב עוצר נשימה, מאמתת את הסופרת, שספריה יקראו שוב ושוב ושוב, כגברת של הסיפור(כן, כן, הסתבכתי פה, אם מישהו רוצה לתרגם את המשפט הזה טוב יותר, הוא בהחלט מוזמן). האמצע: הארי מחכה בשדרות פריווט. מסדר עוף החול מגיע כדי ללוות אותו בבטחה בלי שוולדי ותומכיו ידעו - אם הם יכולים. אבל מה הארי יעשה אח"כ? איך הוא יכול לבצע את המשימה רבת החשיבות והכביכול בלתי אפשרית שדמבי נתן לו? צד שמאל: ג'יי קיי (ג'ואן קת'לין) רולינג כתבה fiction (איך מתרגמים את זה ככה שזה ישמע טוב? זה עובד טוב רק באנגלית) מאז שהייתה ילדה, ותמיד רצתה להיות סופרת. ההורים שלה אהבו לקרוא, והבית שלהם ב-chepsrow (אני מניחה שזו עיר באנגליה) היה מלא בספרים. למעשה, ג'קר כתבה את ה'ספר' הראשון שלה בגיל שש - סיפור על ארנבת ששמה ארנבת! (באנגלית - a rabbit called Rabbit). הרעיון של הארי פוטר צץ לג'קר בזמן נסיעתה ברכבת ממנצ'סטר ללונדון. היא אומרת שהארי פוטר פשוט 'טייל לו אל ראשי כיסוד שלם' (ושוב, אם למישהו יש תרגום יותר טוב, שיתכבד בעונג. היא בעקרון אומרת שזה פשוט צץ לה בראש, הרעיון במלואו, סתם ככה כשהיא ישבה לה ברכבת בסוטול), ועד שהיא הגיעה לקינג קרוס, הרבה מהדמויות כבר היו בעלות קווי אופי (הוספתי קצת פרשנות אישית 8)). במשך חמשת השנים שלאחר מכן, היא רשמה (בסוג של קווים כללים, כמו שרטוט) את קו העלילה בכל אחד מהספרים והתחילה לכתוב את הספר הראשון בסדרה, הארי פוטר ואבן החכמים, שפורסם לראשונה בהוצאת bloomsbury בשנת 1997. ספרי הארי פוטר האחרים: הארי פוטר וחדר הסודות, הארי פוטר והאסיר מאזקבאן, הארי פוטר וגביע האש, הארי פוטר ומסדר עוף החול והארי פוטר והנסיך חצוי-הדם, באו בהמשך. ג'קר גם כתבה שני ספרים נוספים, 'קווידיץ' בראי הדורות' ו'חיות הפלא והיכן למצואן', בסיועו (או שהיא סייעה להן, מה שנשמע דווקא יותר הגיוני) של ארגון קומיק רליף. מצטערת אם התרגום קצת צולע, אבל זה מספיק בשביל להבין את קו העלילה הכללי. את השביעי אני כבר לא אקרא באנגלית, זה בטוח.
 

jack 1

New member
*שוקיסט*

אוקי,במשך חמש דקות שלמות התלבטתי אם לפתוח את הקישורים או לא,אבל בסוף השתכנעתי ולא התאכזבתי!!! יווו עכשיו הספר מרגיש ממש קרוב!!!
 

מה יא

New member
לייק או מי גאשששש!!!../images/Emo96.gif

כתבתי הודעה אבל היא נמחקה *אהמאהמ*
[סתםסתם מצטערת, שחכתי לסמן ><] אין לי כוח לכתוב שוב הכל.. סתם דמיינו קולות התלהבות כאלה. אאאאאאאא א אא אאאאאאא א!!!
 

Bakura

New member
../images/Emo96.gif ואו.

גרסת הילדים היא פשוט פאקינג יצירת אומנות, כריכות הארי פוטר מעולם לא היו יפות יותר (ובאמת תהיתי למה היא המשיכה לשכור את הצייר העקום הזה לכריכות.) כאילו, הלחיים שלהן קצת מזוויעות, כאילו הם חבורת דראג קווינז שקצת הגזימו, אבל זה משתלב טוב. גם הציור של הפטרונוס של הארי מדהים. אני מקווה שזאת תהיה הכריכה. הזאתי האמריקאית השתפרה קצת מפעם, אבל עדיין זה נראית כריכה די טיפשית. משהו בסגנון "בוא אליי פרפר נחמד, שב אצלי בקצה היד D:!~" וגרסת המבוגרים היא ממש מגוכחת. מי רוצה את הצילום המעפן הזה שאפשר לקנות את גרסת הילדים?
למרות ש
זה מגניב שעשו את הקמע של סלית'רין, אבל עדיין ממש לא ככה דמיינתי אותו. (או בקיצור; רואים שהאבנים האלה זה גולות בשני שקל XD )
 

noosh

New member
מה, המבוגרים הכי יפה שם!!!

וואו. היא פשוט מהממת.
 

Bakura

New member
../images/Emo96.gif בכלל לא מגניבה.

סתם צילום פלצני >_>. שום השקעה.
 

noosh

New member
הוא לא פלצני ../images/Emo10.gif

הוא מינימליסטי!! ולעומת זאת, הגרסא הבריטית לילדים, היא צעקנית, לא מצויירת יפה ולא נעימה בעיניי... אבל הממ, זה יצר המינימליזם שלי, כנראה.
 

Dana Argamen

New member
^מסכימה ../images/Emo13.gif

אהבתי את הכריכה של המבוגרים .. והכריכה של הילדים פשוט עושה לי בחילה .. קשה לי להסתכל על הצורה שבה ציירו את הארי, רון והרמיוני
 

Mr Squirrel

New member
בחיים שלי לא ראיתי

ניסיון מכוער כלכך לצייר את הארי. הרמיוני ורון עוד בסדר. איכשהוץ.
 

sprqy

New member
../images/Emo45.gifמסכים

קניתי את גרסת המבוגרים בחמישי והבעייה היחידה איתה שהיא התפרקה לי מהר מאד (טוב אולי בגלל הגודל שלה...)
 

noosh

New member
באמת? אצלי היא מחזיקה יופי

(הארדקאבר, כמובן). וקראתי בה לא מעט פעמים
 

sprqy

New member
כיף לך

התפרקה לי לגמרי משום מה... אולי כי הלוותי לבת דודה שלי
 
אוף, גם שלי.

ניסיתי עכשיו לקרוא את הספר שוב, אבל זה די מעצבן שמתעופפים לי דפים לכל הכיוונים כל הזמן. ובכלל, הדפים שם צהובים וזה מטריד. אוף, לא הייתי צריכה לקנות את הפייפרבק הזה.
 
למישהו יש ניחוש ../images/Emo58.gif

מהו כדור הזכוכית (?) הקטן עם הנחש המתפתל בתוכו, בצד שמאל של כריכת הילדים?
 

רונילי92

New member
../images/Emo58.gifלא נראה לי../images/Emo108.gif../images/Emo19.gif

שזה משו מיוחד.. זה כולה ליד התקציר..
 
למעלה