ישנם כאלו שטסים פעם בשנה לחופשה בחו''ל..

guinness76

New member
והפתרון ...

ע"ע wizz או EASY
אין אפשרות להטות את המושב.
בצורה כזאת הויכוח מחוסל.
אני חושב שאם יש אפשרות להטות ומותר להטות .... אז אני לא מוצא פגם.
שתבוא הדיילת ואסביר לה שגם זה שלפני מטה את המושב וזה שלפניו מטה את המושב ואני לא רואה סיבה לסבול.
שתלך ותסדר את כל המטוס רק בשביל זה שלא נוח לו.... מצטער . שלם יותר וטוס בנוחות.
 

moco10

New member
רק שזה לא פתרון לבעייה הזו

אלא מקרי.
יכולת הטיית המושב זה פתרון לאי נוחות שבטיסה.
wizz ואיזי דווקא פתרו בעייה אחרת - איך להרוויח יותר על ידי הכנסת עוד מושבים, וגם חיסכון בעלותם ותחזוקתם.
 

iris mom of two

New member
באמת יש מחקרים

שמראים שהנוסעים יותר נוטים למלחמות ויש יותר כעס.
&nbsp
החוצפה היא לא שלך, או של אותו נוסע. היא של חברות התעופה. מילא בטיסה קצרה. ובטיסה קצרה באמת אני מהמתחשבים שלא מטים את המושב. וטיסה קצרה הכוונה כל טיסה מתחת לשלוש שעות, או טיסת יום מתחת לחמש שעות.
&nbsp
פעם אם הטית את המושב עדיין היה מקום לרגליים, היום לא. וכן, קל להגיד אז תקנו כרטיס יקר יותר, אבל לא לכולם זה אפשרי. ולא לכולם יש בחירה בקשר לטיסות.
&nbsp
אז מה שאני מצפה מהנוסעים, למען שלום בית, זה התחשבות. זה שיושב מקדימה לא חייב להטות את המושב לגמרי. וכשהולך לשרותים או בזמן האוכל כדאי שיישר את המושב.
&nbsp
זה שיושב מאחורה יתאפק. אלא אם כן באמת כואב לו, ואז אפשר לבקש בנימוס ועם חיוך (יש יותר סכוי שכזו בקשה תתקבל בהבנה). בטח ובטח לא מרפקים, ברכיים והתעללות.
&nbsp
אחרי כמה שעות כל טיסה נגמרת. זו מנטרה שאני משננת לעצמי כל פעם שאני עולה על מטוס.
 

moco10

New member
לא הבנתי מה החוצפה של חברות הצעופה כאן

שעל ידי דחיסת עוד מושבים וצמצום המרווחים, מתאפשר להם להיות רווחיות כאשר מחירי הכרטיסים נמוכים מבעבר?
כתבת שלא לכולם אפשרי לרכוש כרטיס יותר יקר. הרי אותם אלה שכמה עשרות הדולרים הנוספים לרכישת מרווח רגליים זה בשבילם מעבר לגבול, הרי לא יוכלו להרשות לעצמם לטוס בכלל אם המרווחים לכולם יוגדלו.

מסכים שברוב המקרים, עם רצון טוב והתחשבות משני הצדדים, מסתדרים.
לא מבין למה חברת התעופה אשמה במקרים שזה לא כך.
 
אני טס עשרות שנים (החל מ-1964)

ובעשרים השנים האחרונות אני מרגיש כמו מי שמובל לשוק בתוך ארגז עופות על משאית, וכאשר אני יוצא מהמטוס ביעד, אני נושם לרווחה כמי שיצא מבור מחניק משופע בראדון.....

 

ANZ1

New member
הקמצן מתלונן שלא קיבל יחס של מלך

כרטיס טיסה זה מוצר, תקנה מוצר יותר טוב ,תקבל מוצר יותר טוב,
לכל חברת תעופה ולכל סוג מחלקה יש נתונים ידועים,
הגודל של הכיסא, המרחק בן הכיסאות, הכל ידוע,
תקנה כרטיס בחברה אחרת, תקנה כרטיס במחלקה יותר טובה ויהיה לך יותר מקום,
אתה רוצה להיות יותר לארג טוס רק עסקים, אתה רוצה להיות עוד יותר לארג טוס מחלקה ראשונה, אתה רוצה להיות יותר לארג, תשכור מטוס פרטי, או חלק ממטוס פרטי,
אבל אתה לא יכול לקנות כרטיס אוטובוס ולצפות לנסוע ברולס רויס.
ואגב לגבי התמונה שלך, יחסית למחיר, אל על היא הקניה הכי לא טובה, המחיר הוא שלך חברת תעופה מעולה, התמורה של חברת תעופה רוסית .
 

iris mom of two

New member
זה לא מדויק

יש מרחב אישי שמעתחת לו זה באמת לא בריא לנוסעים. חברות התעופה מגיעות אליו, בנוסף תקריות הכעס עולות לחברות התעופה גם כן.
&nbsp
בארה"ב פנו לחקיקה בנושא, לקבוע מרחב מינימאלי לטיסות.
&nbsp
וכן, אני טסתי את הטיסה הבינלאומית האחרונה שלי במחלקת הבקר. למזלי אני יכולה להרשות לעצמי אקונומי פלוס. לא שזה כל כך מוצלח בחברות מסוימות.
 

ANZ1

New member
לא בריא ?

חברות כלכליות מוכרות אלכוהול, סיגריות, נשק
דברים הרבה יותר לא בריאים מכרטיס טיסה.

וללכ מי שמתלונן על מה שהיה פעם...
פעם לפני עשרות שנים כרטיס טיסה עלה כמו חצי משכורת, לא כמו מחירי הכרטיסים היום,משלמים פחות מקבלים פחות.
 

iris mom of two

New member
לא מנסה להשוות למה שהיה פעם

וכן, לא בריא.
&nbsp
טרומבוסיס יכול לקרות תוך ארבע שעות. וכן אנשים מתים מזה. חפש בגוגל על מה שאני מדברת
 

moco10

New member
קצת פרופורציות

"יכול לקרות" זה תמיד נכון על כל דבר בכל מקום. כדי להגדיר משהו כלא בריא צריך מספרים. ויש הבדל בין מאוד לא בריא ללא בריא לסיכוי קטנטן לפגיעה בבריאות.
 

אספרסו2

New member
אסור להתעלם ולהמעיט ברמת הסיכון

כי התוצאות הרות אסון.בעיקר מעל גיל חמישים בטיסות ארוכות כשאנשים שותים אלכוהול
ונרדמים,עדיף להתייעץ עם רופא למניעת היווצרות הקריש.
 

iris mom of two

New member
תודה, כי זה נכון

לפני מספר שנים, כתב בן 40 נפטר בגלל קריש שכזה.
&nbsp
ניתן למנוע גם עם הצפיפות. זו אחת הסיבות שאני למשל, שבסכון נמוך (למרות הגיל), קמה כל כמה שעות ומסתובבת במטוס. עושה תרגילי מתיחה קלים, כמה תרגילים לחיזוק גב.מדובר בטיסות ארוכות, 11 שעות. גם בישיבה, מותחת אצבעות, כל מני.
&nbsp
שונאת להשמע כמו שפירא, אבל זו סכנה ממשית. שלא שומעים עליה הרבה, כי גם אם משהו נפטר מקריש דם, זה קורה אחרי הטיסה לא במשך הטיסה עצמה.
&nbsp
לאמא שלי למשל אני לא מרשה לטוס יותר במחלקת תיירים. זה מאד מסוכן לה לבריאות.
 

אספרסו2

New member
גם הטייסים ,הדיילות והדיילים

נושאים ברמת סיכון של מעל פי שתיים ללקות בסרטן העור,בגלל רמת הקרינה המצטברת
שהם סופגים.
 

moco10

New member
לא טענתי שאין תופעה כזו, אלא שצריך להתייחס למספרים

זה לא סיכון מאז'ורי. בטח לא מהסיכונים העיקריים שכל אדם לוקח על עצמו כל יום.

בכל מקרה, ההקשר היה הצפיפות במטוסים ולזה זה לא כל כך קשור. זה קשור לישיבה ארוכה של שעות. הדבר המומלץ זה לקום ולזוז. זה היה בדיוק אותו דבר אם היה מרווח רגליים גדול יותר. למשל, גם אם אתה טס בביזנס מומלץ לקום וללכת קצת.
 

moco10

New member
אנשים מצביעים עם הארנק

ומסתבר ש"סכנת הבריאות" הזו לא גוברת על הרצון לחסוך כסף.
בואו לא נגזים. אני טס הרבה, בעיקר טראנס אטלנטי, ועוד לא יצא לי להיתקל בתקרית. מדובר במשהו די נדיר, אך פיקנטי, אז מקרים מעניינים מסופרים לאחרים.

גם, סה"כ זו טיסה עם סוף. גם הארוכות ביניהן מתחת ל24 שעות. לא מדובר במגורים צפופים.

אם החוק המוצע יעבור, מחירי הטיסה יעלו, חד וחלק. היצע המקומות יפחת.
 

iris mom of two

New member
נדמה לי

שכבר עבר.
&nbsp
זה עדיין די צפוף. וכן, אני בוחרת עם הארנק טסה בעיקר ג'ט בלו כי יש להם יותר מקום. בטיסה הטרנסאטלנטית האחרונה טסתי עם אייר קנדה, יש להם יותר מקום, אבל במחיר של כסאות עם מעט מאד רפוד. כך שכל פעם שמי שישב מאחורי רק זז הרגשתי כאילו הוא בועט בי (הוא לא בעט, היינו מאד אדיבים)
&nbsp
לא בטוחה לגבי מחירי הטיסות, לפחות כל עוד שמחיר הדלק בירידה. זה משפיע הרבה יותר על מחירי הטיסות מאשר חמישה אנשים נוספים על טיסה.
 

moco10

New member
אז שיצמידו את המרווח בין המושבים למחיר הדלק

וכך לא יעלו מחירי הכרטיסים
 

iris mom of two

New member
בעצם זה מה שקרה

כשמחירי הדלק התחילו לעלות דרסטית התחילו להרע את תנאי הטיסה. קודם לקחו את האוכל (בזה הם רק עשו טובה לנוסעים), אח"כ מזוודה אחת (זוכר פעם היה אפשר שניים? למה צריך שתי מזוודות לנסיעה של שבועיים, אלוהים יודע), עכשיו בטיסות בתוך ארה"ב משלמים על כל מזוודה.
&nbsp
זה לא הספיק, אז התחילו לצמצם מרווחים.
&nbsp
אממה, מחיר הדלק בירידה. אבל חברות התעופה ראו כי טוב, ולא החזירו כלום.
&nbsp
עכשיו, יש המון בעיות ניהול של חברות תעופה, כמו שאתה בטח יודע. והתנאים שהנוסעים מקבלים מורעים בצורה דרסטית. לטוס ביזנס זה יקר משמעותית מטיסה במחלקת תיירים, כך שאפילו מי שיכול להרשות לעצמו חושב פעמיים. אקונומי פלוס יותר סביר, אבל בחברות מסוימות לא שווה את ההבדל.
&nbsp
לטוס זה כבר מזמן לא כייף. לא שאי פעם אהבתי לטוס, אבל זה ספור אחר.
 

moco10

New member
מחיר הדלק בירידה רק כחצי שנה אז מוקדם מידי לראות

מה יקרה.
שוק התעופה מאוד תחרותי ואת זה ניתן להבין רק מכך שפשיטות רגל אין לא נדירות בענף.
אם הדלק ימשיך לרדת לאורך תקופה משמעותית, זה בהכרח יתבטא כי החברות ימשיכו להתחרות בינהן.
אם זה יתבטא בשיפור השירות, למשל מרווחי ישיבה או שזה יתבטא בירידת מחיר הכרטיסים נדע בעתיד.
אני מהמר על השני (או בעיקר השני) כי ירידת מחירי הטיסות זו תופעה של כמה עשורים, והיא מובהקת הרבה יותר ממחיר הדלק שידע עליות ומורדות.
 
למעלה