לא ממש לפי הרכבת, אלא לפי ynet...
מנסיוננו הרב, לא משנה בכלל כמה קרונות תרכוש הרכבת ומתי - במדור התחבורה של ynet תמיד יהיה חם וצפוף.
רק לסבר את האוזן: האם זכינו לתגובה מהצהובון על
הנתונים האלה? והתשובה היא כמובן, לא. חוץ מזה, כמות הקישקושים הלא-רלוונטיים בכתבה הזאת חורגת מגבולות הטעם הרע... אין לי כח אפילו להתחיל למנות את כל התרגילים הדמגוגיים שבהם משתמש הכותב, כדי להעביר את האשמה מכתפי
משרד האוצר שעיכב וממשיך לעכב כל תכנית ותכנית, על כתפי הרכבת... הנה רק כמה על קצה המזלג: "בדיקה לעומק מגלה את האמת המרה" (האמת המרה! איזה פאתוס!!!), "למרות סכומי העתק שהושקעו בה" (שרובם רק אמורים היו להיות מושקעים ורק חלק קטן ממה שתוכנן הושקע בפועל עד עכשיו, בגלל לאינספור עיכובים), "אינה מסוגלת להסתיר את מגוון הבעיות מהן היא סובלת" (הרכבת הזאת מסתירה מגוון שלם של בעיות! - אומר לנו ש.ה., - אך לא אספר לכם עליהן!!!) - ומרוב דמגוגיה לא נשאר חשק לדון במספרים שבהם מוצפת הכתבה. מספרים שלא ידוע מהיכן נלקחו... ושוב ציטוטים של "עובדי רכבת" עלומים. והאמת נמצאת אי-שם... לסיכום: יש כאן נסיון להאשים את הרכבת בכל התחלואים,
ואף מילה לא נאמרת על משרד האוצר. ציטוט: "רכבת ישראל לא הצליחה לעמוד ביעדי התוכנית התפעולית הקודמת, לשנים 2010 עד 2015" - אין זה סביר להניח כלל, שהכותב ש.ה. מיודענו שכח במיוחד על תפקידה של הממשלה הקודמת בכישלון זה. לא סביר שהוא שכח על כך לאור נסיונו הרב בתחום, וגם לאור נסיוננו הרב עם הכותב. והשורה התחתונה היא: כמות הדמגוגיה בכתבה מוציאה כל חשק לדון בה ברצינות.