הצקות של ילדה בכיתה א

birty

New member
מסכימה בהחלט


לצערנו על מערכת החינוך בארץ (נעזוב רגע בצד אם היא טובה או לא, מנסה או לא) מופעל הרבה מאוד לחץ (גורמים פוליטיים, הורים, מורים, ילדים) והיא מתמודדת עם חברה רב תרבותית ורב מעמדית במדינה עם בעיות ביטחון קשות (לא נכנס לפוליטיקה). האם ככה זה במדינה בה אתם גרים?

בריונות היא בעיה כלל עולמית ורב גילאית (גם אצל מבוגרים!). כמו שכתבו כאן מנוסים ממני - יש בתי ספר (מדובר באנשי צוות, מנהלים, מורים, רכזים ועוד) שיודעים להתמודד איתה בהצלחה ויש כאלה שפחות. מה שבטוח שתמיד אפשר לשפר ותמיד יש עבודה.
 

gwenskai

New member
נשמע כמו פוסט טראומה

הילדה שלך ושל כל מי שמאפשר התעללות בבית ספר (כן, מאפשר) תהיה ייתכן פוסט טראומטית ודיכאונית.
אל תעשו ילדים אם אין לכם מספיק שיניים להוציא אותם מבית ספר ולשמור על בריאותם הנפשית והפיזית. שלא יהיה לך ספק שהילדה שלך כנראה תהיה על כדורים /ויד/סמים כדי להרגע מהטראומה הזו. הייתי שם ואמא שלי למרות שניסתה לעזור והעבירה אותי כיתה ( בדיחה כי הילדים מספרים אחד לשני הכל) לא העבירה אותי בית ספר ועד היום ( אני בת 35) אני מטופלת ומשתדלת לתפקד.
ילדה משלי לא בא לי להביא כי אני עדיין מטפלת בעצמי והאמת שקנאביס עוזר לי.
בכא, הפתרון היחיד הוא להעביר בית ספר בכל מקרה של התעללות כיוון שילדים אחרים רואים איך מתנהגים לבת שלך/של פלוני ולמדים מכך על מעמדה בחברה ואיך מותר ואפשר להתנהג אליה. וכך נוצר כדור שלג שייעצר בסוף היסודי כשיהיה מאוחר מדי. תהיו אמהות חזקות ותוציאו את הבנות שלכן מבתי הספר או שתלמדו אותן להחזיר מכות כמו שמישהי כתבה כאן
 

birty

New member
אוווקיייייי

תודה לך התגובה הכנה!
נראה לי לקרוא למה שהבת שלי עוברת "התעללות" זה היסחפות. במצב הנתון הייתי קוראת לזה "הטרדות והצקות" וממה שנדמה לי, לצערי, הרבה מאוד ילדים במערכת החינוך הישראלית חווים את זה (לפעמים על בסיס יומיומי) ונאלצים להתמודד עם זה (אומר גם משהו על החברה שלנו. לא?).
וזה רע מאוד ויש אכן להילחם בזה בלי פשרות! מקווה גם שהפוסט הזה עורר מחשבה אצל כולנו.

ציער אותי לקרוא את מה שכתבת על עצמך. ואני מאחלת לך ולמשפחתך רק טוב.
אני מאוד מסכימה עם מה שכתבת לגבי האחראיות שלנו כהורים לדאוג לרווחת ילדינו בכל מחיר.

לגבי התנהגות קבוצתית (גם של ילדים וגם של בוגרים) - ידוע שאנשים בתוך קבוצה מתנהגים מאוד שונה מאשר באופן פרטני. על כן יש להתמודד עם כך באופן מתאים.
במקרה שלנו מדובר בילדה אחת, בת 7, שהתחילה כיתה א לפני שלושה חודשים, עם בעיות קשות בויסות, עם היפראקטיביות וכנראה תוספות אחרות.
 
למעלה