הסדרות החדשות שאנחנו מצפים להן ב-2022

גםצופה

Member
מנהל
סנדמן (The Sandman)

הרומן הגראפי של ניל גיימן מבית די.סי קומיקס,

בשנת 1916, מורפיאוס, מלך החלומות ואחד משבעת האינסופיים, נלכד בטקס נסתר. לאחר שהוחזק בשבי במשך 105 שנים, הוא נמלט ויוצא להחזיר את הסדר לממלכת החלומות שלו. טום סטארידג' ("להיות ג'וליה") מככב בתפקיד הראשי, ולצדו ג'נה קולמן ("ויקטוריה", "דוקטור הו"), ג'ואלי ריצ'רדסון, דיוויד ת'יוליס, סטיבן פריי, פאטון אוזוולט, וכן פליטי "משחקי הכס" גוונדלין כריסטי (שהייתה בריאן מטארת') וצ'ארלס דאנס (טיווין לאניסטר).

הסדרה משודרת בנטפליקס
 

גםצופה

Member
מנהל
The Last of Us

משחק הווידאו הפופולרי זוכה לעיבוד מענקית הכבלים האמריקנית, עם שניים מגונבי ההצגה של "משחקי הכס": פדרו פסקל (שגילם את אוברין מארטל, וגם מככב ב"המנדלוריאן") ובלה רמזי (היא ליאנה מורמונט). השניים מגלמים שורד מחוספס בשם ג'ואל ונערה צעירה בשם אלי, שחוצים את ארצות הברית בעקבות אפוקליפסת זומבים.

הסדרה משודרת ב-HBO (בישראל ביס, הוט וסלקום טיוי)
 

גםצופה

Member
מנהל
בית הדרקון

סדרת הבת של "משחקי הכס".
העלילה מתרחשת כשלוש מאות שנים לפני אירועי "משחקי הכס", כאשר לראשונה בית טארגאריין (ממנו לימים הגיעה דאינריז) התיישב בדרגונסטון אחרי חורבן ואליריה. שמות שנשמעו בסדרת הלהיט, כמו אאיגון הכובש שיצר את כס הברזל, צפויים להפציע בסדרה בדמותם.

הסדרה משודרת ב- HBO (בישראל ביס, הוט וסלקום טיוי)
 

גםצופה

Member
מנהל
Halo

סדרת משחקי הווידאו המד"בית האולטרה-פופולרית נמצאת בפיתוח רצוף תהפוכות כבר שנים רבות. השנה היא צפויה לנחות סוף סוף על המסך. פבלו שרייבר ("הסמויה", "אלים אמריקאים", אחיו של ליב) מככב בתפקיד הגיבור, מאסטר צ'יף, חייל העל שנבנה על ידי הצבא כדי להילחם בחייזרים שפולשים אל כדור הארץ. מלבד שרייבר נמצאת כאן גם נטשה מקאלהון ("קליפורניקיישן", "השורד המיועד").

הסדרה משודרת ב- שואוטיים
 

גםצופה

Member
מנהל
שיחות עם חברים (Conversations with Friends)

אחרי ההצלחה הענקית של העיבוד הטלוויזיוני היפהפה לספר "אנשים נורמלים", חוברים שוב הגופים שהביאו אותה אל הטלוויזיה, BBC והולו, עם אותו במאי (לני אברמסון) כדי לעבד את ספרה הראשון של סאלי רוני - אף הוא יצא בישראל בהוצאת מודן - לכדי מיני-סדרה.

העלילה עוקבת אחר שתי סטודנטיות צעירות בטריניטי קולג´ שבדבלין, שהן גם חברות נפש עוד מימי התיכון ומאהבות לשעבר. הקשר של הצעירות עומד למבחן כשהן מוזמנות על ידי צלמת אל ביתה לטובת כתבה עליהן. את הסדרה, שתמנה 12 פרקים בני חצי שעה, כותבת אליס בירץ', שכתבה גם עבור "אנשים נורמלים".

הסדרה משודרת ב- BBC/הולו
 

גםצופה

Member
מנהל
The Curse- הקללה

קומדיה העוקבת אחר בני זוג צעירים (סטון ופידלר) שקללה מונעת מהם להיכנס להיריון, בעודם מככבים ביחד בתכנית שלהם בערוץ הבית, הסובלת אף היא מצרות כאלה ואחרות.

הסדרה משודרת ב- שואוטיים
 

גםצופה

Member
מנהל
שר הטבעות (The Lord of the Rings)

עיבוד חדש ומאד יקר לספריו של טולקין

הסדרה תשודר ב- אמזון פריים וידאו מספטמבר 2022
 

גםצופה

Member
מנהל
The Old Man
ג'ף ברידג'ס מככב בסדרת האקשן החדשה הזו.
הוא מגלם סוכן מודיעין בגמלאות שהופך למטרה לחיסול, מה שמאלץ אותו לחזור אל העולם שהשאיר מאחור.

הסדרה משודרת ב- FX בהולו
 

גםצופה

Member
מנהל
WeCrashed

סיפור עלייתה וקריסתה המביכה של WeWork זוכה לעיבוד טלוויזיוני בכיכובם של ג'ארד לטו ("מועדון הלקוחות של דאלאס"), שמגלם את אדם נוימן הישראלי, ואן האתאוויי ("המכשפות", "עלובי החיים") שמגלמת את אשתו רבקה.

WeWork גדלה מחלל עבודה משותף אחד למותג עולמי בשווי 47 מיליארד דולר תוך פחות מעשור. ואז, תוך 14 ימים בלבד, היא הפסידה 40 מיליארד דולר. הסדרה מתארת איך הדבר הזה קרה, ואת סיפור האהבה שבמרכז.

הסדרה משודרת ב- אפל טיוי פלוס
 

גםצופה

Member
מנהל
The Staircase


סדרת הדוקו-פשע "המדרגות", שזמינה בנטפליקס, עקבה אחר מקרה מותה של אשתו של סופר ספרי המתח האמריקני מייקל פיטרסון, שהמשטרה חשדה כי דחף אותה במדרגות וביים את זירת הרצח, כך שתיראה כמו נפילה.

כעת מגיע העיבוד הדרמטי: קולין פירת' ("נאום המלך") מככב, טוני קולט ("החוש השישי", "טרה") מגלמת את אשתו.

הסדרה משודרת ב- HBO מקס
 

גםצופה

Member
מנהל
Gaslit

ג'וליה רוברטס ושון פן מככבים בדרמה המתרחשת על רקע פרשת ווטרגייט, ומאירה פינה פחות מוכרת של האירועים:
מרת'ה מיטשל, ידוענית ואשת חברה מקומית בארקנסו ואשתו של התובע הכללי הנאמן של ריצ'רד ניקסון, ג'ון מיטשל. למרות הקרבה של בעלה לנשיא ושיוכה המפלגתי, מרת'ה הייתה בין הראשונות שהשמיעו בפומבי טענות כלפי המעורבות של הנשיא בפרשה, ובכך החלה כדור שלג שקרע את הנאמנויות של בעלה.

הסדרה משודרת ב- Starz
 

גםצופה

Member
מנהל
The Three Women - שלוש נשים


שיילין וודלי ("שקרים קטנים גדולים"), בטי גילפין ("גלואו") ודוונדה ווייז ("לא יכולה בלי זה") מככבות בעיבוד טלוויזיוני של רב המכר "שלוש נשים" מאת ליסה טדאו.

העלילה מתפרסת על פני שמונה שנים ועוקבת אחר שלוש גיבורות: לינה, אם לשניים מהפרברים שנישואיה כבו לגמרי לאחר עשור, ופוצחת ברומן עם אהבה ישנה שמשתלטת עליה לחלוטין; מגי, נערה בת 17 שלכאורה ניהלה רומן חשאי עם מורה חתיך ונשוי, מה שמוביל למשפט פלילי שמרעיד את העיירה; וסלואן, בעלת מסעדה יפהפייה, מצליחה ואלגנטית, שנשואה באושר לאדם שאוהב לצפות בה מקיימת יחסי מין עם נשים וגברים אחרים.

הסדרה משודרת ב - שואוטיים.
 

גםצופה

Member
מנהל
מר וגברת סמית' (Mr. and Mrs. Smith)

דונלד גלובר ("אטלנטה") ופיבי וולר-ברידג' ("פליבג") חברו כדי ליצור ולככב בעיבוד טלוויזיוני חדש לקומדיית האקשן שפירקה את נישואיהם של בראד פיט וג'ניפר אניסטון.

מדובר ברימייק מסקרן. כמו בסרט, העלילה מתמקדת בבני זוג משועממים מהפרברים, שכל אחד מהם מגלה כי האחר הוא מתנקש שנשכר לחסל את האחר.

הסדרה תשודר בדצמבר 2022 ב- אמזון פריים וידאו
 
למעלה