הסדרות החדשות שאנחנו מצפים להן ב-2022

גםצופה

Member
מנהל
הנה כמה מהסדרות האהובות שצפויות לשוב ב-12 החודשים הקרובים
 

דיברגנט חדש

Well-known member
הנה כמה מהסדרות האהובות שצפויות לשוב ב-12 החודשים הקרובים

"כנופיית ברמינגהם", "ווסטוורלד" ו"בית הנייר" הקוריאני: הסדרות השוות של יוני

הקומדיה החדשה עם מליסה מקארת'י שקורצת ל"ברוס הגדול מכולם", הגרסה הבריטית ל"10 אחוז" האהובה, הסדרה בכיכוב גיבורת העל המוסלמית הראשונה של מארוול ועונות חדשות ל"אקדמיית המטרייה" ו"הבנים" - אלה הסדרות שכולם ידברו עליהן בחודש הקרוב​

ynet|27.05.22 | 08:13

הבנים - עונה 3 (The Boys)​

מתי ואיפה: 3 ביוני, אמזון פריים.
מה הסיפור: סדרת הקומיקס שמעבירה ביקורת תרבותית על גיבורי העל ומקומם בחברה האמריקנית חוזרת החודש לעונה חדשה. כזכור, הסדרה עוסקת בנבחרת גיבורי העל המכונה "השבעה", ששולטת בים, באוויר, ביבשה ואפילו בשיח הציבורי האמריקני. עם זאת, בחייה הפרטיים קבוצת המגנים של ארצות הברית סובלת מבעיות אישיות ומהתמכרויות לתשומת לב ולסמים, וכאילו זה לא מספיק - מולם מתייצבת מחתרת סודית ונחושה של ארבעה בני אנוש נקמנים שעושים הכול כדי להסיר מגיבורי העל את המסכה, ואפילו לחסלם.

העונה השנייה נגמרה כאשר הבנים כבר לא מתחבאים, אף שהומלנדר - נציג הדור הישן של גיבורי העל ופסיכופת לא קטן - עדיין חי וקיים במגדל של תאגיד ווייט. כעת, עם פתיחת העונה החדשה, נכיר את סולדג'ר בוי, הקפטן-אמריקה הראשון, וקבוצתו המקורית הקרויה "תגמול" (Payback, שהוא גם שמו של הפרק הראשון בעונה החדשה). יוצרי הסדרה, שמבוססת על הקומיקס החתרני של גארת' איניס ודריק רוברטסון, רמזו כי בעונה השלישית מבטיחים הבנים לחקור את המקורות הנוראיים של תאגיד ווייט, "השבעה", וכמובן את יחסיהם הקרובים עם ארצות הברית עצמה.

מתוך הבנים

מתוך "הבנים"
(צילום: אמזון פריים)

מי בפנים: ג'נסן אקלס ("על טבעי"), צ'ייס קרופורד ("גוסיפ גירל"), קארל אורבן ("ת'ור"), ג'ק הנרי קווייד ("צעקה"), אנטוני סטאר ("באנשי"), ארין מוריארטי ("נמלטת"), וכמובן תומר קאפון הישראלי ("פאודה").

אירמה ופ (Irma Vep)​

מתי ואיפה: 7 ביוני ב-yes ,HOT וסלקום tv.
מה הסיפור: דרמת האקשן החדשה של HBO מבוססת על סרט באותו השם בבימויו של אוליבייה אסאיאס, הבמאי הצרפתי-יהודי שכתב וביים גם את העיבוד הטלוויזיוני הנוכחי. למי שלא יודע, הסרט הצרפתי עלה על מסכי הקולנוע ב-1996, קיבל ביקורות חיוביות ואף הוקרן בפסטיבל קאן.

הסדרה החדשה עוסקת במירה, כוכבת קולנוע אמריקנית שמעוניינת לשנות את כיוון הקריירה שלה ולהתנער משערוריות בצהובונים ומפרידה מערערת שחוותה. היא מגיעה לצרפת כדי לככב בתפקיד אירמה ופ, בגרסה מחודשת לקלאסיקה של סרט אילם צרפתי בשם Les Vampires. במהלך הצילומים של מותחן הפשע מטשטשים הקווים בין חיים לאומנות, ומירה מתקשה להבחין בין זהותה האמיתית לבין הדמות שאותה היא מגלמת בסרט.

מתוך אירמה ופ

מתוך "אירמה ופ"
(צילום: HBO)

מי בפנים: אליסיה ויקנדר ("טומב ריידר"), טום סטארידג' ("סאנדמן"), אדריה ארחונה ("מורביוס").

(Ms. Marvel) מיס מארוול​

מתי ואיפה: 8 ביוני, דיסני +.
מה הסיפור : גיבורת העל הפקיסטנית-אמריקנית, שמככבת בחוברות קומיקס כמיס מארוול כבר מ-2014, מגיעה סוף סוף לטלוויזיה. על הסדרה אמונים בישה קיי. אלי, התסריטאית שיצרה עבור הולו את העיבוד הטלוויזיוני ל"ארבע חתונות ולוויה אחת", וארבעה במאים מוסלמים - עאדיל אל ערבי, שרמין עובייד-צ'ינוי, מירה מנון ובילאל פלאח.

מיס מארוול היא דרמת נעורים שעוסקת כאמור בדמותה של קמלה קאן, צעירה מוסלמית בת 16 מניו ג'רזי, שלמראית עין עושה רושם של מעריצה מתבגרת ומעט חנונית של גיבורי על, המבלה את רוב זמנה מאחורי מסך מחשב. ההסתערות שלה כגיבורת על מתחילה כשהיא משנה את הנראות שלה לזו של קפטן מארוול - שיער בלונדי והכול - עד שהיא מבינה שהיא יכולה להיות גם גיבורה וגם להישאר עצמה. בהמשך, האתגר הגדול ביותר שלה יהיה לנסות לאזן בין החיים הרגילים והיומיומיים לבין הצלת העולם, כשכמו פיטר פארקר (או ספיידרמן, בשבילכם), גם היא מגלה שכוחות-על לא בהכרח הופכים את החיים לפשוטים יותר. בכלל.

מתוך מיס מארוול

מתוך "גברת מארוול"
(צילום: דיסני +)

מי בפנים: אימאן ולאני (שזהו תפקידה הראשון), אראמיס נייט ׁ("המשחק של אנדר"), יסמין פלטשר ("קסם בלתי נשלט"), אליסיה ריינר ("כתום זה השחור החדש"), מאט לינץ ("המתים המהלכים").

כנופיית ברמינגהם - עונה 6 ואחרונה (Peaky Blinders)​

מתי ואיפה: 10 ביוני, נטפליקס.
מה הסיפור: הסדרה התקופתית, זוכת פרס BAFTA לדרמה הטובה ביותר, תשוב החודש עם עונתה האחרונה בהחלט. כזכור, בפעם האחרונה שבה ראינו את תומס שלבי, המנהיג האכזרי של הכנופייה האנגלית, הוא היה בשפל המדרגה - רגע לפני שהוא נוטל את חייו. כעת, כשאנחנו יודעים שהוא שרד את הסיום המותח נותר לנו רק לגלות איך זה קרה - האם מישהו עצר אותו, או שהוא פשוט לא הצליח ללחוץ על ההדק?

לפי יוצרי הסדרה, העונה השישית של הסדרה הפופולארית של נטפליקס תמשיך בדיוק מאותה תמונה שבה שהיא נעצרה, שבה נצפה טומי כשהוא מצמיד אקדח לראשו. בהמשך העונה נראה את מנהיג הכנופייה בתפקיד סגן איגוד הפשיסטים הבריטי, לצד אוסוואלד מוסלי, שניסיון ההתנקשות של טומי בו נכשל בעונה הקודמת, לאחר שמישהו בגד בו. השאלה הגדולה שתלווה את עונת הסיום היא מי הוא הבוגד? מי הלשין? כולם מן הסתם חשודים.

מתוך כנופיית ברמינגהם - עונה 6

מתוך "כנופיית ברמינגהם" - עונה 6
(צילום: באדיבות נטפליקס)

מי בפנים: קיליאן מרפי ("דנקרק"), סם קלאפלין ׁ("ללכת בדרכך"), טום הארדי ("ונום"), פין קול ("ממלכת החיות"), קונרד חאן ("בפטיסט"), אמבר אנדרסון ("אמה"), פול אנדרסון ("סמטת הסיוטים").

(The Old Man) האיש הזקן​

מתי ואיפה: 16 ביוני, הולו.
מה הסיפור: "האיש הזקן" מבוססת גם היא על רב המכר בשם זהה מאת תומס פרי, שיצא ב-2017. לגרסה הטלוויזיונית אחראים ג'ונתן איי. שטיינברג ורוברט לוין, שיצרו ביחד ב-2014 את הסדרה "מפרשים שחורים" - פריקוול לאירועי הספר "אי המטמון". הסדרה כוללת גם קאסט מרשים שמובל על ידי ג'ף ברידג'ס.

הסדרה עוסקת בדן צ'ייס, סוכן CIA לשעבר שעזב את תפקידו לפני יותר מ-20 שנה וכעת חי בבדידות ובניתוק מהציוויליזציה. הסיפור מתחיל כאשר רוצח שכיר מנסה לרצוח את צ'ייס, מה שמאלץ אותו לחיות במנוסה ולהתמודד עם עברו. הסדרה תכלול גם פלאשבקים לתוך עברו של צ'ייס, ותציג את הגרסה הצעירה והמושחתת שלו - אז, כשהוא ברח עם מיליוני דולרים. העלילה עוקבת גם אחרי סוכני ה-FBI וה-CIA שיוצאים למצוא את צ'ייס, וחושפים במהלך פעולותיהם כמה אמיתות לא נעימות על אלו שנמצאים בראשי הארגונים שלהם.

מתוך The Old Man

מתוך The Old Man
(צילום: HULU)

מי בפנים: ג'ף ברידג'ס ("ביג לבובסקי"), ג'ון לית'גו ("מפגשים מהסוג האישי"), ג'סיקה הרפר ("אישה בצל הפחד"), איימי ברנמאן ("היט") ואלייה שאוקט ("הזוג ריקרדו").

דברו עם הסוכן שלי / 10 אחוז (Ten Percent)​

מתי ואיפה: 21 ביוני, ב-yes ו-HOT.
מה הסיפור: זוכרים את ארווה, קמיל וגבריאל? אז עכשיו אותו הדבר רק בבריטית מדוברת. כן, מדובר בגרסה האנגלית ל"10 אחוז", הלהיט מנטפליקס שעלה ב-2015. הסדרה עסקה כזכור בצוות של סוכנות כישרונות מקומית, שעושה הכול כדי לרצות את הלקוחות התובעניים ולשמור על הסוכנות בחיים, מול בעיות כלכליות ומשברים לא צפויים. הקומדיה הבריטית צפויה להכיל סיפורים שמבוססים על חוויותיהם האישיות של סוכני שחקנים אמיתיים, כאלה שהשחקן ג'ק דוונפורט תיאר למגזין וראייטי כ"רגעים שאתה אומר לעצמך, 'אלוהים, אין סיכוי שזה אמיתי'".

זוכה פרס BAFTA, ג'ון מורטון, שאחראי על כתיבת העיבוד הבריטי, שמר על כמה מרכיבים מרכזיים של העלילה הצרפתית, כמו דמויות המפתח שלה - גם כאן תהיה אשת הקריירה הקשוחה (אנדראה), הסוכן המפוזר והחביב (גבריאל), הסוכנת הוותיקה (ארלט) וזה ששולט בכול (מתיאס), שבמקרה הזה הוא בנו של מייסד הסוכנות. אגב, גם בתו הסודית של מתיאס תופיע כאן, ותשמש כעוזרת האישית של אנדראה הבריטית.

מתוך דברו עם הסוכן שלי

מתוך "דברו עם הסוכן שלי"
(צילום: אמזון פריים)

מי בפנים: ג'ק דוונפורט ("שודדי הקאריביים"), ושלל תפקידי אורח של שחקנים שיגלמו את עצמם, כמו קלי מקדונלד ("ארץ קשוחה"), אוליביה וויליאמס ("לחנך את ג'ני"), אמה קורין (דיאנה מ"הכתר") פיבי דיינבור ("ברידג'רטון"), דומיניק ווסט ("הרומן") ועוד.

בית הנייר: קוריאה ׁ(Money Heistׂ)​

מתי ואיפה: 24 ביוני, נטפליקס.
מה הסיפור: "בית הנייר" הפופולרית אומנם הגיעה לסיומה בסוף 2021, אבל הסיפור שלה ממש לא נגמר שם. בעקבות ההצלחה הגדולה של הסדרה הספרדית הודיעה נטפליקס כי היא תפיק גרסה קוריאנית משלה, לצד ספין-אוף שיתמקד בדמות של ברלין. הבחירה לקחת את העלילה לקוריאה לא מפתיעה, שכן הלהיט הנוסף של נטפליקס, "משחק הדיונון", עבר את "בית הנייר" בשיאי הצפייה של סדרה שאינה בשפה האנגלית.

אז כן - מוסקבה, ריו, טוקיו, דנבר, ניירובי, ברלין והפרופסור חוזרים אלינו ממש עם אותם השמות, אך עם שינויים באופי ובאישיות של כל דמות. העונה הראשונה כוללת 12 פרקים בעלי אורך של שעה כל אחד, כמו קודמתה, וגם המבנה העלילתי נשאר זהה לגרסה הספרדית. עם זאת, בעיבוד החדש ישנה התייחסות ספציפית למצב החברתי-כלכלי בקוריאה הדרומית, ולקונפליקט המתמשך בינה לבין אויבתה מצפון.

מתוך בית הנייר: קוריאה

מתוך "בית הנייר: קוריאה"
(צילום:Jung Jaegu/Netflix)

מי בפנים: פארק היי סו ("משחק הדיונון"), ג'יון ג'ונג-סאו ("בערה"), יו ג'י-טיה ("הילר"), יוג'ין קים ("אבודים").

 

גםצופה

Member
מנהל
גברת מארוול / Ms. Marvel
לפני שתצטרף לקפטן מארוול (ברי לארסון) ומוניקה ראמבו (טיונה פאריס) בסרט “המופלאות” בשנת 2023, אנחנו צריכים להכיר את גברת מארוול – קאמלה קאן (אימאן ולאני), ילדה בת 16 שמעריצה את הנוקמים ויום אחד מקבלת כוחות על משל עצמה ובסופו של דבר מצטרפת לנוקמים. קאמלה הייתה לאחרונה דמות מרכזית במשחק של הנוקמים שזמין לרוב הפלטפורמות וזו הפעם הראשונה שהדמות מוצגת במדיה.

גברת מארוול תגיע לדיסני פלוס במהלך 2022.
 

גםצופה

Member
מנהל
מון נייט / Moon Knight
אחד הפרוייקטים היותר מעניינים של מארוול ואחד האפלים שבהם (בהמשך ל”וונדהויז’ן” ו”דוקטור סטריינג’ בממדי הטירוף”). מארק ספקטר (אוסקר אייזיק) הוא חייל בחיל הנחתים האמריקאי לשעבר ושכיר חרב בהווה, אשר מלבד להתמודד עם פיצול אישיות הוא נבחר על ידי האל המצרי ח’ונסו להפוך להיות מון נייט – לוחם קטלני בפשע. הסדרה, על פי התוכן איתה היא מתעסקת כנראה תהיה יותר בוגרת מרוב התכנים של מארוול, ובנוסף לאייזיק יככבו בה גם אית’ן הוק ומאי קלמאווי.

הסדרה מון נייט תגיע לדיסני פלוס במהלך 2022.
 

גםצופה

Member
מנהל
שי-האלק / She-Hulk
ג’ניפר וולטרס (טטיאנה מסלני) היא עורכת דין שמתמחה בתיקים הקשורים לגיבורי-על. אה, והיא גם האחיינית של ברוס באנר, שבעקבות העברת דם הפך אותה בטעות (או שלא) לשי-האלק. בניגוד לבאנר של לפני “סוף המשחק”, ג’ניפר תמיד מצליחה לשמור על האישיות שלה גם בצורת ההאלק שלה.

את הסדרה שהוגדרה כ”קומדיה משפטית” כתבה ג’סיקה גאו (“ריק ומורטי”), ובנוסף יופיעו בה גם דודה הנוקם של ג’ניפר – ברוס באנר/האלק (מארק רופאלו) ואמיל בלונסקי/אבומניישן (טים רות’) ששב לשחק את הדמות אחרי שראינו אותו כבר ב”ענק הירוק” (2008) ולאחרונה עשה קאמבק ב”שאנג צ’י ואגדת עשר הטבעות” (2021).

הסדרה שי-האלק תגיע לדיסני פלוס במהלך 2022.
 

גםצופה

Member
מנהל
פלישה סודית / Secret Invasion
עיבוד לסדרת הקומיקס בעלת אותו השם שהולכת להפגיש מחדש את ניק פיורי (סמואל ל. ג’קסון) עם הסקרול משנה הצורה טאלוס (בן מנדלסון) אחרי אירועי “קפטן מארוול” ו”ספיידר-מן: רחוק מהבית”. לא הרבה ידוע על עלילת הסדרה חוץ מכך שהיא תערב מזימה סודית ולא מעט סקרולים, כשאף אחד מהדמויות של מארוול לא מוגנת וכל אחד יכול להיות סקרול בתחפושת.

הסדרה פלישה סודית תגיע לדיסני פלוס במהלך 2022.
 

גםצופה

Member
מנהל
פיסמייקר
הסדרה היא ספין אוף לסרט יחידת המתאבדים (2021) וסדרת הטלוויזיה הראשונה שמתרחשת ביקום הקולנועי של די.סי. הסדרה מופקת על ידי DC Films, The Safran Company וחברת Troll Court Entertainment. הסדרה זכתה לביקורות משבחות בקרב המבקרים והקהל על האקסצנטריות, הפעולה, הקומדיה והמשחק שבה.
הסדרה עלתה לשידור בHBO מקס
 

גםצופה

Member
מנהל
Wolf Like Me

ג'וש גד ואיילה פישר מככבים כבני זוג במערכת יחסים חדשה, ששניהם נכנסו אליה בעודם נושאים מטענים קודמים. גארי הוא שבר כלי שנאבק לפרנס את בתו מאז מות אשתו. למרי יש סוד שהיא לא יכולה להביא את עצמה לחלוק עם אף אחד. היקום הפגיש את שני אלה מסיבה מסוימת, הם רק צריכים להמשיך לעקוב אחר הסימנים.
מיני הסדרה הופקה ומשודרת ב פיקוק ובסטן וכן גם NBC אוניברסל
 

גםצופה

Member
מנהל
מנקודת מבטנו (As We See It)

גרסה אמריקנית לסדרה הישראלית "על הספקטרום". גם כאן, שלושה שותפים לדירה על הספקטרום האוטיסטי מכוונים את שנות ה-20 המוקדמות לחייהם למציאת אהבה, רכישת חברים, מציאת עבודה, להיות מבוגר - עם כל האושר, הדמעות והצחוק שכרוכים בדבר. במושכות העיבוד החדש אוחז ג'ייסון קייטימס ("אורות ליל שישי"), שמכיר מקרוב את נושא האספרגר - בנו שלו לוקה בתסמונת, והוא כבר עסק בנושא באחת הסדרות הקודמות שלו, "הורים במשרה מלאה". סוזי בייקון, בתם של קווין בייקון וקירה סדג'וויק, ששיחקה בסדרות כמו "13 סיבות" ו"הסודות של איסטאון", מגלמת את המדריכה של הצעירים.



הסדרה משודרת דרך אמזון פריים וידאו
 

גםצופה

Member
מנהל
העידן המוזהב (The Gilded Age)

ג'וליאן פלוז, יוצר "אחוזת דאונטון", חוצה לראשונה את האוקיינוס האטלנטי לטובת סדרה חדשה, וגם הפעם כזו העוסקת במלחמת מעמדות.
בניו-יורק של סוף המאה ה-19, מריאן (לואיזה ג'ייקובסון, בתה הצעירה של מריל סטריפ) היא בתו של גנרל שהתייתמה לא מזמן, המגיעה לגור בעיר עם דודותיה העשירות. היא נשאבת למלחמה של הדודות שלה, שהן "כסף ישן", אל מול טייקון רכבות ואשתו הנחשבים "נובורישים".
הסדרה מתהדרת בקאסט מרשים במיוחד: שתי נשות "הטובות לקרב" - כריסטין ברנסקי ואודרה מקדונלד, קארי קון ("הנותרים"), סינת'יה ניקסון ("סקס והעיר הגדולה"), ג'ין טריפלהורן ("אהבה גדולה"), ניית'ן ליין ("משפחה מודרנית") ועוד.

הסדרה משודרת דרך HBO (בישראל משודר ביס, הוט וסלקום טיוי)
 

גםצופה

Member
מנהל
אפטר פארטי (The Afterparty)

אסופה מדהימה של קומיקאים אשר התכנסו לטובת קומדיית פשע: טיפאני האדיש ("טיול בנות"), סם ריצ'רדסון ("ויפ"), אילנה גלייזר ("ברוד סיטי"), בן שוורץ ("מחלקת גנים ונוף"), אייק ברינהולץ ("מאבדים את זה", "מינדי"), ג'ון ארלי ("משלחת חיפוש"), ג'יימי דמיטריו ("Stath Lets Flats") וגם דייב פרנקו.

הסדרה מתמקדת בתעלומת רצח המתרחש במסיבה שאחרי איחוד תיכון. כל אחד משמונת הפרקים מציג את הסיפור של אותו לילה באמצעות נקודת מבט של דמות אחרת, כל אחד עם הסגנון הוויזואלי הייחודי שלו וז'אנר הקולנוע שיתאים לאישיותו של המספר. את הסדרה יצר כריסטופר מילר, ההוא מהשותפות הקבועה עם פיל לורד (המשמש כאן כמפיק), שהניבה יצירות כמו סרטי "רחוב ג'אמפ", "סרט לגו" ו"ספיידרמן: ממד העכביש" שהפיקו.

הסדרה משודרת באפל טיוי פלוס
 

גםצופה

Member
מנהל
ליגה משלהן (A League of Their Own)

אבי ג'ייקובסון, יצרה ומככבת בגרסה חדשה לקלאסיקה הקולנועית של פני מרשל, שהשנה ימלאו 30 שנים לצאתה.

מדובר בסדרה שמתארת את אותו סיפור: הקמתה של ליגת הבייסבול הנשית האמריקנית.
בסרט המקורי כיכבו בין היתר ג'ינה דיוויס, טום הנקס, מדונה ורוזי אודונל. האחרונה תשוב להופעת אורח גם בסדרה החדשה.

הסדרה משודרת באמזון פריים וידאו
 

גםצופה

Member
מנהל
Pam & Tommy

לילי ג'יימס ("אחוזת דאונטון", "המרדף אחרי האהבה") וסבסטיאן סטן ("הפלקון וחייל החורף", :אני, טוניה") מגלמים את פמלה אנדרסון וטומי לי.
הסדרה חוזרת אל שנות התשעים ומתארת כיצד קלטת סקס של השחקנית והרוקר נגנבה והופצה בלי רשותם על ידי צמד מתעשיית הפורנו (בגילומם של סת' רוגן וניק אופרמן).

הסדרה משודרת בהולו.
 

גםצופה

Member
מנהל
חשד (Suspicion)

הגרסה האמריקנית של "כפולים" הישראלית, בכיכובה של אומה ת'ורמן ("להרוג את ביל", "ספרות זולה").

כאשר בנה של אשת עסקים אמריקאית בולטת נחטף ממלון בניו יורק, החשד נופל במהירות על ארבעה אזרחים בריטים רגילים לכאורה ששהו במלון בלילה המדובר. כשהם מוצאים את עצמם במרוץ חתול ועכבר טרנס-אטלנטי כדי להתחמק מהכוחות המשולבים של סוכנות הפשע הלאומית וה-FBI כדי להוכיח את חפותם, מתברר שלא ניתן לסמוך על כולם. מי באמת עומד מאחורי החטיפה המסתורית, ומי רק אשם בכך שהיה במקום הלא נכון בזמן הלא נכון? מלבד ת'ורמן מונה הקאסט גם את קונאל נייאר ("המפץ הגדול"), נואה אמריך ("האמריקנים"), אליזבת הנסטרידג' ("סוכני שילד") ואחרים.

הסדרה משודרת באפל טיוי פלוס
 

גםצופה

Member
מנהל
להמציא את אנה (Inventing Anna)

סדרה של שונדה ריימס.

הסיפור האמיתי על אנה דלבי, יורשת הון גרמנייה מזויפת, שהשתחלה בכזבים אל העילית של החברה הניו יורקית. תכל'ס זה נשמע קצת כמו הסבוניה "נקמה" בכיכובה של אמילי ואן קאמפ, שהקדימה את הסיפור האמיתי. ג'וליה גארנר האהובה מ"אוזרק" מככבת בתפקיד הראשי, ומלבדה גם אנה קלאמסקי ("Veep") ולאברן קוקס ("כתום זה השחור החדש").

הסדרה משודרת בנטפליקס
 

גםצופה

Member
מנהל
ניתוק (Severance)

מותחן חדש בכיכובו של אדם סקוט ("מחלקת גנים ונוף", "שקרים קטנים גדולים"), המגלם את מארק, מנהל צוות ב"לומון תעשיות" שעובדיו עוברים הליך יוצא דופן: זכרונותיהם עוברים הפרדה מלאה בין העבודה לחייהם האישיים.

הניסוי הנועז הזה ב"איזון בין עבודה לחיים" מוטל בספק כאשר מארק מוצא את עצמו במרכזה של תעלומה מפותלת, שתיאלץ אותו להתעמת עם הטבע האמיתי של עבודתו, כמו גם של עצמו. הקאסט המכובד כולל גם את ג'ון טורטורו ("המזימה נגד אמריקה", "ליל האירוע"), רוזנה ארקט ("הבריחה מדאנמורה", "התבגרות") וכריסטופר ווקן.

הסדרה תשודר באפל טיוי פלוס
 

גםצופה

Member
מנהל
The Dropout

אמנדה סייפריד, מגלמת את היזמית הנודעת לשמצה אליזבת' הולמס, שגייסה מאות מיליוני דולרים ממשקיעים לטובת מימון של סטארט-אפ בתחום הביוטק. הולמס הפכה ליקירת התקשורת, בעודה מסתירה את העובדה שמכונת בדיקת הדם המהירה שהחברה שלה מתהדרת בה - כלל לא עובדת.

הסדרה תשודר בהולו
 

גםצופה

Member
מנהל
Winning Time: The Rise of the Lakers Dynasty

הסדרה, דרמת ספורט החוזרת בזמן אל שנות השמונים, מתחקה אחר חייהם האישיים והמקצועיים של שחקני האל איי לייקרס כשהיו אחת הקבוצות הכי טובות ב-NBA. הקאסט הענף כולל גם את סאלי פילד, אדריאן ברודי, ג'ייסון סיגל, גיליאן ג'ייקובס, מייקל צ'יקליס והמונים אחרים.

הסדרה תשודר בHBO (בישראל ביס, הוט וסלקום טיוי)
 

גםצופה

Member
מנהל
פצ'ינקו (Pachinko)

דרמה בת שמונה פרקים.
הסדרה עוסקת בסיפורם של ארבעה דורות של משפחת מהגרים קוריאנית, שמתחיל בסיפור אהבה אסור ונפרש לאורך שלוש מדינות: יפן, קוריאה וארה"ב, ולפיכך גם יסופר בשלוש שפות. סו יו (העונה הראשונה והמופלאה של "האימה")

הסדרה תשודר באביב 2022 באפל טיוי פלוס
 

גםצופה

Member
מנהל
אווטאר: כשף האוויר האחרון (Avatar: The Last Airbender)


עיבוד לייב אקשן נוסף לסדרת אנימציה קלאסית ואהובה שחצתה קהלים.
כמו במקור, סדרת האקשן וההרפתקאות מתרחשת בעולם שסוע מלחמה, שבו אנשים מסוימים יכולים "לכופף" את אחד מארבעת היסודות הקלאסיים - מים, אדמה, אש או אוויר. אנג הוא ה"אווטאר", היחיד המסוגל לכופף את כל האלמנטים ונועד להביא שלום לעולם מאומת האש. עם חבריו החדשים, אנג יוצא לשלוט באלמנטים בעודו נרדף על ידי נסיך אומת האש הגולה, המבקש להחזיר את כבודו על ידי לכידת האווטאר. את הגיבור מגלם גורדון קורמייר בן ה-12 ("העמדה"), ומלבדו נמצא כאן בין היתר גם דניאל דיי קים ("אבודים").

הסדרה משודרת בנטפליקס
 
למעלה