היי

כל עוד זה מבחירה, זה לא פסול

מה שכן, יש הבדל גדול בין לנקות שירותים מלאים בחרא לעומת לשכב עם מישהו. המעשה הראשון הינו חיצוני שלא דורש הקרבה פיזית באותה רמה של זו הזנותית. התחושות והתפיסות לגבי זה כמובן שונים. פשוט הייתי צריכה להבהיר, ברור שבעיניך זה לא אותו הדבר, אבל לשם הדוגמא כשזה נעשה מבחירה אז כן, אבל מה קורה כשזה לא נעשה מבחירה ורצון חופשי? האם גם אז מבחינתך אין הבדל (עושים עבודה שלא בהכרח מעוניינים בה, לשם ההשתכרות).
 
מן הסתם

שאם אומרים לך "בואי תעבדי בנקיון " זה לא מעליב כמו שאומרים לך "בואי תעבדי בזנות" ואם זה כל כך מעליב... כנראה שזה לא מתאים
 

פלטרון

New member
מה קשור מעליב למתאים..

את באמת רוצה להכנס "לשם" ? אני מתפלא עלייך, את תמכרי כל טיעון לא לוגי בשביל לתמוך בדיעה שלך?! בואי נחשוב יחד: 1. "בואי תעבדי בזנות" לא מעליב כמו "בואי תעבדי בזנות עם בע"ח" ואם זה כל-כך מעליב.. כנראה שזה לא מתאים. 2. יש אנשים שלא נעלבים אז.. זה בסדר עבורם לשיטתך. אחלה. 3. אם היו מציעים לי להיות מנקה רחובות, הייתי נעלב ברמות. אז.. נכריז על המקצוע לא מוסרי/לא חוקי וכו'?
 
כשהייתי בצבא ניקיתי חדרי מדרגות

ואני נראת דיי טוב בשביל להרשות לעצמי להיות נערת ליווי - ולא - לא הלכתי ובחרתי בדרך הזאת , הלכתי וניקיתי חדרי מדרגות בשביל 30 שקל לשעה ולא 600 - כי מבחינתי לא הגיוני ולא שוקלים בכלל את האופציה השניה . מכירת גוף. אתה לא תקנה נייקי כי שמעת שמעסיקים ילדים בני 6 בתנאים איומים , אבל תקנה אישה ?!
 

פלטרון

New member
למה "לקנות אישה"..

כי הרגילו אותך לחשוב שלקנות סקס = לקנות אישה? למה שלא תאמרי שבצבא "קנו אותך" כשקנית מדרגות? את לא תתחמקי מהנקודה הראשית - יש כאן סטיגמה על כך שזנות = דבר רע, ולכן.. מכאן מתחילה כל התיאוריה. כאשר אני שואל שאלה תמימה - למה זה רע? לאף אחד אין תשובה רצינית, והכל חוזר לאותו כיוון של "זה רע כי .. אמרו לי שזה רע.. וכי אתה יודע שזה רע.. וכי אמרו גם לך שזה רע". נימוק עוד לא קיבלתי בשרשור הזה. והייתי שמח לקבל נימוק.. כי גם אני חושב/מאמין/אמרו לי שזה רע. הייתי רוצה לדעת שמה שאני מאמין בו גם נכון, אבל זה לא מונע ממני להמשיך לשאול שאלות.
 
למה זה רע ? כי זה רע לחברה.

מבחינתי לתמוך בזנות, לתמוך בחשפניות , לתמוך בנערות ליווי ולהגיד - זה נורמאלי התופעה הזאת כי אתן הנשים רוצות להרוויח כסף אז זה לגיטימי שתמכרו את הגוף שלכן , זה למעשה כמו להגיד "אוקי גם רוצח שכיר בחר להיות רוצח שכיר ורוצה להרוויח כסף" - זה נראה לך הגיוני ? "בחר " ? כאשר האדם לא יודע מה טוב בשבילו, התפקיד של המדינה שבה הוא חיי להסביר לאדם הזה מה טוב בשבילו. האדם לא צריך לעשות כל מה שעולה על רוחו ולתרץ את זה כחופש בחירה. האדם צריך לעשות את הדבר הנכון שמצופה ממנו ולא את הדבר הנכון שהוא חושב לעצמו. כי אם כל אחד יעשה פה מה שבא לו , אנחנו נראה לא רק מתפרעים חרדים בירושליים , ולא רק נשים כרותות גפיים צפות בנחל אלכסנדר או בחורי ישיבה שמתים בגלל שאמרו דבר מה על רב, אנחנו נראה כאן אנרכיה, זונות זה הרע במיעוטו, רצח, פעולות אלימות אחד כלפי חברו - אדם לאדם זאב - לשם זה יגיע אם כל אחד פה יצא ויתפנפן שיש זכות בחירה... בלה בלה בלה .. מבחינתי בשביל לא להגיע לאנרכיה צריך להקשיב לחוק - החוק אומר זונות ליווי וחשפנות לא חוקי - כשזה יהיה חוקי נדבר על זה אז. אני לא מקבל את המשפטים הדפוקים האלה ש"זה מבחירה , והיא בחרה". היא יכלה גם "לבחור" להיות מלצרית ולהרוויח 60 שקל לשעה... ו"היא " יודעת את זה ... לפעמים לוקחים החלטות לא טובות בחיים - זאת אחת ההחלטות האלה. לא חושבת בכלל שבני אדם כל כך צריכים להתעסק כל הזמן בבולבול שלהם. זכותי. נראה לי שכל החלאות אדם האלה שהולכים לזונות , הם לא הולכים לפרק יצרים אלא לצחוק על נשים , הם בטח כל כך מסורסים במקומות העבודה שלהם עם בוסיות מעל הראש שבא להם לדפוק איזה זיון בבחורה בשביל להשפיל. ואני אומרת בא לך לפרוק יצרים - לך למכון כושר. תלמד כישורים חברתיים , לא כל בחורה היא מחשב עם כפתורים וחוקיות , קצת מאמץ ואפשר לקבל סקס עם כבוד. ומבחינתי , כל אדם שאומר "מה היא רוצה לעבוד בזה ! היא עובדת בזה מבחירה !! " = איזה בחירה ואיזה נעליים ... לכל בן אדם יש בחירה בחיים , אם אדם הגיע למצב כזה שהוא מוכר את הגוף שלו, זה כנראה שאין לו שום דבר אחר להציע יותר , כאשר מגיעים לקרקעית זאת אדם יכול להתפתות לרצוח בשביל יותר כסף , אדם יכול להתפתות לעשות דברים נוראיים - כי אם כבר מכרת את הגוף שלך - מה העניין פה לעשות דברים אחרים ?
 

פלטרון

New member
כמה סטיגמות בהודעה אחת.. לא יאומן

זה רע - כי ..? זה לא נכון, זו בחירה שגויה - כי..? אנשים שהולכים לזונה הם חלאות.. אפשר אחרת.. וכו' כי..? בחורה נחשבת "מוכרת את גופה" אם היא זונה, אבל לא אם היא מנקה חדרי מדרגות.. כי? צאי מהסרט או לפחות על תשכחי להחזיר אחורנית כשאת מסיימת. תכלס - הכל פה סטיגמה בדיון איתך, לא הבאת הוכחה אחת למה זה רע שאדם יבחר לתת מין תמורת כסף. הוא בטח ירגיש רע בגלל שטיפת מוח חזקה מאוד. בדיוק כמו שפעם אישה עלולה היתה לחשוב שהיא לא מסוגלת לנהוג כי.. ככה לימדו אותה על נשים. מעניין שהודית שתשובות אין לך. אני סיימתי את הנושא.
 

Krishi

New member
אין חוק נגד עיסוק בזנות בארץ

יש חוק נגד סרסור זונות או שידול לזנות אבל לעסוק בזנות עצמה? חוקי לגמרי. ולא כל הגברים שהולכים לזונות הם כמו שתיארת אותם. רחוק מאוד מכך אפילו. עובדתית אני אומר לך. לא דעה אישית או תחושה. אין לך יכולת להתווכח עם זה.
 

פלטרון

New member
תשובות..

1. חיצוני לעומת פנימי: אז אם יש פורקן חיצוני (אני מתלבט מה מותר לכתוב בפורום - לעשות ביד, או כל איבר אחר בגוף שלא דורש חדירה) - חוקי? לגיטימי? מוסרי? מה בדבר עבודות אחרות בהן יש חדירה לגוף, למשל: נסיין של תרופות? זה אומר שמשהו פה משפיל ולא מוסרי. 2. תשובה לשאלתך: אם מכריחים אדם לעבוד, בניקוי שירותים או בלכתוב תוכנת מחשב או בלשכב עם גברים/נשים, זה פסול מוסרי.
 
יש הבדל

בין הכנסה של דברים אל הגוף כמו תרופות או פורקן חיצוני לבין מעשה כ"כ אינטימי. אני מניחה שאולי אצל גברים זה נתפס אחרת כי אתם החודרים ואילו אנחנו הנחדרות. אני לא מצליחה להעלות על הדעת שמישהו זר יסייר במקומות הכי אינטימיים שלי, בהם אני מרגישה הכי בטוחה עם מי שאני בוחרת להתפשט מולו, במקום בו אני זו אני בלי מסכות ובלי שום דבר. זה שונה מתרופות או אורגזמה באמצעות עזרים חיצוניים.
 

פלטרון

New member
הבדל תמיד יהיה..

הנקודה היא שאנשים מסויימים מעדיפים להתייחס לכל מי שב"תעשיה" הזו כקורבן מוחלט, והנה אפילו בשרשור הזה עוד לא קיבלתי טיעון רציונאלי למה. כל טיעון מעלה סיטואציות דומות, אבל לא זהות (כלומר יש הבדל). ואין לאף אחד מיקוד לאלמנט שמצדיק את ההבדל בגישה.
 
אני לא רוצה להתווכח על זה

אחרת הייתי מנסחת עבורך מיקוד לאלמנט שיצדיק את ההבדל בגישה. אני מאמינה שהרוב שנמצא בתעשיה הזו הוא קורבן אך לא כולם. מאידך, מכיוון שלא בדקתי זאת מחקרית אני לא יודעת אם אכן זה כך ואני גם לא יכולה שלא לתהות ביני לבין עצמי האם אותו חלק שאיננו קורבן בתעשייה באופן ישיר, האם הוא קורבן באופן עקיף, למשל, האם נשים שפונות לעסוק בתחום הזה עושות זאת אומנם מבחירה אך מכורך הנסיבות למשל, צריכות כסף מהיר, או שקרה להן משהו שגרם להן לפנות לתעשייה הזו (ולא משהו מהנה).
 

too addictive

New member
אבל לא כולן

רואות את הגוף שלהן כמוך, ולא עבור כולן סקס הוא מעשה כל כך אינטימי..
 

magenta73

New member
אתה היית מוכן לעשות סקס עם אישה שדוחה אותך

פיזית תמורת תשלום? דוחה אותך, אבל ממש. כן או לא. ומה אם לא היתה לך ממש אפשרות להגיד כן או לא? וגם אם כן הייתה לך אפשרות לבחור, איך היית מרגיש אחר-כך?... פשוט תנסה לדמיין את זה. זה אולי קשה ורחוק ובלתי ניתן להבנה, אבל תנסה. ורק אז תחשוב שוב על לכתוב מה שכתבת. הטיעון הזה שזנות זה כמו כל מקצוע אחר מרתיח אותי. זה לא אותו הדבר. גם אם יש מקצועות שהם מנצלים במיוחד, זה עדיין לא מתקרב לחילול האינטימיות או יותר נכון להבדל העיקרי בין בחירה לאי בחירה כשמדובר בלעשות סקס עם משהו. וכל מי שמנסה להתפלסף על זה הוא בסופו של דבר די שמוק.
 

באז באז

New member
שום דבר דרמתי

זה כאילו שאני מרגיש יותר 'בבית' שאת כאן (את יכולה להוסיף את זה למשפטים המוזרים).
 

פלטרון

New member
תשובה..

1. אני לא מתייחס למקרים של אלו שתחת איומים פיזיים נאלצים לעסוק במקצוע הזנות, או בכל מקצוע אחר. מבחינתי זה לא מוסרי. באשר לאלו שאין עליהן איום פיזי (למשל אותה בחורה שפרסמה מודעה באינטרנט, מהמחשב הביתי שלה, בלי שהעכבר או המקלדת יאיימו עליה. מקרה אמיתי שמוכר לי, תקראי למעלה), עליהן שאלתי את השאלה - מה רע באדם שבוחר למכור סקס תמורת כסף? התשובה שלך היא - אני מרחמת על מי שבוחר בכך.. כי אני מרחמת וזהו. בקיצור אין תשובה. 2. מישהו למטה הביא דוגמא יפה: אני נגד סיגריות, אבל אני לא אוציא אותן מחוץ לחוק. בדיוק בשל ההיגיון הזה, אני לא חושב שזה משנה מה אני הייתי מוכן/לא מוכן לעשות. 3.בקשר חילול האינטימיות. אני אתן לך 2 דוגמאות שקרובות אליי - איש שעבד במחרטה ואיבד את שמיעתו, איש שעבד במפעל כימי וכיום יש לו בעיית לב. מדוע זה כל-כך פסול כשאדם מחלל (מבחירה) את האינטימיות שלו, אבל זה פחות פסול/יותר מוסרי כשאדם מאבד את שמיעתו או את בריאותו כתוצאה מעבודה שוחקת בריאותית בה הוא בחר לעבוד. כל עבודה שוחקת, כל עבודה הורסת משהו בבריאות. זה קל לקרוא לאדם "מתפלסף" אבל לא לתת תשובה אחת ברורה.
 

magenta73

New member
גם אני לא מתייחסת למקרים של איומים פיזיים.

מספיק איומים או לחצים חברתיים. סנקציות חברתיות פנימיות וכן הלאה והידיעה שאת יכול/ה לאבד את ההכנסה שלך שחשובה לך (במיוחד אם את/ה צריכה לכלכל לא רק את עצמך). וזה מצחיק שאתה אומר ש"קל לקרוא לבן אדם מתפלסף", כשבעצם, בכל התגובה הזו שלך אתה מתפלסף ולא עונה לי על השאלה.
 

פלטרון

New member
בהחלט עניתי על השאלה..

סעיף 2 - מה זה משנה מה אני חושב? המקרה האישי שלי לא עונה על השאלות ששאלתי. וגם - לעבוד בלנקות שירותים אני לא הייתי מוכן, אבל.. זה לא אומר שאני חשוב שיש שם משהו לא מוסרי. המוכנות שלי לא מעידה על כלום. אז את פוסלת מצבים שבהם אדם כתוצאה מלחץ חברתי/הפחד לאבד הכנסה מוכן לעבור השפלה תמורת כסף? אני מכיר עוד כמה דוגמאות שהן לא זנות. אז.. מסקנות כלשהן? כמו שאמרתי - אף אחד מהכללים שציינת(ן) לא הוכיח לי משהו על זנות שלא ניתן לומר על מקצועות אחרים.
 
למעלה