היי

Krishi

New member
תמשיך תמשיך להזין את עצמך מכל מה שאתה

שומע ורואה בתקשורת, המתכון הבטוח לחיים מלאי חרדה. לא אמרתי בשום מקום שהסחר בנשים לא קיים, הוא פשוט לא במימדים כאלה כמו שמנסים להפחיד אותך. לגבי נערות ליווי מלא מהן עושות את זה מבחירה, סטודנטיות רגילות, הבת של השכן מה שנקרא, לך צא לעולם ולמד קצת במקום להיות תקוע מול הקופסא הזאת ואחר כך להטיף לאחרים על מה נכון ומה לא. כנ"ל לגבי רוב הזונות בבית זונות. לך תבדוק תראה תקרא מה באמת הולך שם וכמה מהן עוסקות בזה מבחירה, כמה מהן חוזרות לזה למרות שהמשטרה כלאה את הסרסור וסגרה להן את העסק. לכמה מהן יש תעודת זהות כחולה (רמז, כמעט לכולן) ולא איזה מוברחת שאיש לא יודע על קיומה. היחיד שהוא "עאלק מבין" פה זה רק אתה ואת הטמטום שלך בהודעה הצגת מצויין.
 
איזה סטודנטית אתה בדיוק מכיר שהיא

אשכרה "נערת ליווי" , אני רוצה שתכנס לפה סטודנטית ותגיד לי "אני" אני רוצה לראות את זה !!! יש שמועות , אבל יש גם שמועות שאבא שלי ביל גייטס , בלי הוכחות אני לא מאמינה, אולי הבחורות האלה אומרות שהן סטודנטיות בשביל להקל על המצפון של הלקוחות שלהם. אבל לא נראה לי שזה באמת ככה. וגם אם כן , אני לא מוכנה לקבל את זה, עדיף לעבוד 3 שנים בחרא עבודה- מאשר להתפרנס ככה. הכי קל לבן אדם להתאבד במקום להילחם על החיים הכי קל לבחורה ללכת למכור את הגוף שלה האם אנחנו כחברה מעודדים התאבדויות ?! למה שנעודד זנות ?! אני אספר לך מה ראיתי בבית מלון מונטפיורי אוקי ? שלוש לפנות בוקר, נפתחת המעלית , יוצאת בחורה בלונדינית שבוא נגיד בחיים לא הייתה עושה טובה לאף אחד, היא גבוהה ולבושה במיני ובגופיה בצבע טורקיז , היא יוצא מהמלון נכנסת למכונית שמחכה לה , שם בתוך המכונית השחורה היא מוסרת את כל הכסף שהיא הרוויחה, והיא ממשיכה ללקוח הבא. הנהג שלה הוא גנסטר, הוא קובע לה כמה היא תזדיין באותו הלילה. לילה אחד הוא עלה לאחד החדרים כי היא לא ענתה לשיחה. מסתבר שהלקוח החליט לעשות סקס קשוח ולא נתן לה להתארגן על עצמה. היא ירדה עם סימן כחול בעיין , כאשר נראה לי שהלקוח שלה לא נראה טוב יותר אחרי שהיא והמאבטח שלה נעלמו - הזמנתי אמבולנס. אוקי . לא הכל פאגינג ורוד בעולם הזה ! מי שחושב שזה מבחירה ומי שחושב שזה אחלה - שיסתום את הפה ויחשוב אם הוא היה מוכן להתמודד עם זה אם מישהי מהמשפחה שלו הייתה במצב כזה ומה הוא היה אומר לה אז . אוקי !?
 

Krishi

New member
סבבה אל תאמיני. אף אחד לא מכריח אותך להאמין

ואת יכולה להמשיך לא להאמין כמה שבא לך. חוסר האמונה שלך עדיין לא ישנה את המציאות שתיארתי. ולא אמרתי שהכל ורוד. לא אמרתי שהכל מריח ריח שושנים, אבל בוודאי שלא הכל שחור כמו שמנסים לתאר את זה. אוקי?!?!?
 
כמה שטויות בהודעה אחת

רוב הנשים שעובדות בזנות חוו ניצול מיני בילדותן, גם אם הן מליחטות על זה על דעת עצמן. אם אתה חושב שהזונות בארץ הן סטודנטיות מגניבות שרק רוצות כסף אז טעות גדולה בידך. מדובר בנשים שהנשמה שלהן נאכלת לאט לאט. אני ממליצה לך לחפש קצת מידע על פרוייקט "ערים בלילה" של עמותת על"ם, אולי תשנה את דעתך העצובה
 

Krishi

New member
הנסיבות שמביאות אותן לזנות זה כבר דבר אחר

כמו הנסיבות שמביאות כל אחד מאיתנו לעסוק בעבודות כאלה ואחרות שנחשבות בזויות. את לא רואה אבל אף אחד מפגין נגד העסקת מנקי שירותים, נכון? אני לא חושב שהזונות בארץ הן סטונדטיות מגניבות שרק רוצות כסף, כי נראה לי שכבר אמרתי שהטודנטיות שייכות למגרז נערות הליווי, שהוא שונה לגמרי ממגזר הזונות. לא אשנה את דעתי העצובה על סמך תעמולות שווא ודמגוגיות זולות.
 

aaronc76

New member
מגזר הזונות שונה ממגזר נערות הליווי?!

 

Krishi

New member
תשמע אחי, אם אתה לא יודע על מה אתה מדבר

עדיף שלא תגיב כי אתה רק עושה מעצמך צחוק. וכן אם היית מכיר קצת את 2 העולמות היית מבין עד כמה הוא שונה (מלבד הקטע שבשניהם יש סקס).
 

aaronc76

New member
קודם כל אני לא אחייך...

שנית, אתה צודק. אין שום קשר בין העולמות. המשך להשלות את עצמך.
 
זה אותו עולם

נערת ליווי שלוקחת 600 ש"ח לא שונה מנערת ליווי שלוקחת 200 ש"ח זאת זנות וזאת זנות. וזאת לא עבודה זה נסיבות מצערות של בחורה. אני לא חושבת שאי פעם דיברת עם בחורה הבחרה להיות זונה. אבל אני כן. דיברתי עם כולן נערות ליווי "יוקרתיות" , נערות שקופות העומדות בפינת רחובות בתחנה המרכזית וגם נערות צעירות ומבולבלות שבשביל קורת גג צריכות להתחבר לאדם מבוגר ורע המנצל אותן. הכל זה זנות, זאת לא עבודה, וזה חרא של חיים. אתה בן אדם בור, ששבוי בסטיראוטיפים, אני מרחמת עלייך ומרמת על האישה שתחיה איתך לבסוף, כי אתה אינך יכול לכבד אישה
 

Krishi

New member
מאיפה לך עם מי אני דיברתי ועם מי לא?

זנות זה זנות אבל חיים של זונה בצומת שונים מחיים של זונה בבית זונות ששונים מחיים של נערת ליווי. זה עבודה, לא הכי יוקרתית ואטרקטיבית אבל עבודה. ההיפך, זה שאת מתייחסת אליהן כאילו הן לא יודעות מה הן עושות וכאילו זה לא עבודה שלהן ומרחמת עליהן ומנסה לבוא "ולהציל" אותן כי את יודעת יותר טוב מהן אז את זאת שמראה על חוסר כבוד כלפיהן. אני אדם חכם מאוד, יש לי בגרות, יש לי ציון פסיכומטרי יחסית גבוה, אני לומד באוניברסיטה, יש לי ידע כללי לא קטן, ודעות על הרבה נושאים. הרבה אנשים אמרו לי שהדעות שלי חכמות ונכונות וחלקן אפילו עזרו להם בחיים בכל מיני תחומים (ויש כאלה שאמרו שלא). ככה שלהגיד עלי שאני אדם בור רק בגלל שאת לא מסכימה אית בנושא מסויים זה בורות בפני עצמה. אם כבר היחידה ששבויה בסטראוטיפים זאת את כי את חוזרת על אותה מנטרה שכל מי שלא מכיר את הנושא חוזר עליו כי זה הסטראוטיפ שהוא מכיר. אני דווקא בא ומביא גישה אחרת. אין לך מה לרחם לא עלי ולא על האישה שתחיה איתי. אני מכבד נשים מצויין, את מוזמנת לשאול את כל האקסיות שלי כמה השקעתי וכמה כיבדתי אותן ואת כל הידידות שלי איך התנהגתי אליהן וכמה עזרתי ותמכתי בהן כשצריך. אני מבין שאת פולטת עכשיו מלא שטויות רק עקב החוסר הסכמה שלנו בנושא ובגלל שזה אינטרנט אז מאוד קל "להתנפל" על מישהו שלא מכירים ולא רואים אבל באמת קחי אוויר תנשמי תרגעי קצת כי אני בטוח שאם היית מכירה אותי אישית ולאורך זמן, בחיים שלך לא היית חושבת להגיד את מה שאמרת במשפט האחרון.
 
גם אם הייתי רואה אותך פנים מול פנים

הייתי אומרת אותו דבר בדיוק. אתה שבוי בסטיראוטיפ. זה לא משנה אפילו עם היית בחור ברמה של פרופסור, זה לך בורות חברתית. אני לא חושבת שהיית שמח עם הבת שלך אותה גידלת כל השנים הייתה רוצה לעשות כסף קל והולכת להיות זונה. זנות זאת לא עבודה, זאת מכירה של הנשמה. הבחורות שאני פגשתי נאכלות מבפנים ומנודות ע"י חברה. הרי לא קיים הגבר שיתייחס בכבוד לזונה, ולא משנה כמה תארים יש לו, ואפילו ציון גבוה בפסיכומטרי (ממתי אינטיליגנציה שכלית מעידה משהו על אינטילגנציה רגשית). אני מצרפת לך לינק , אולי תחכים עוד קצת http://www.elem.org.il/lm/cat2.asp?catid=73&ArticleID=624
 

Krishi

New member
אז עכשיו את סתם מדברת

חשבתי את קצת יותר בוגרת מזה אבל אני רואה שחבל על הזמן. לא, לא הייתי שמח אם הבת שלי הייתה זונה כמו שלא הייתי שמח אם היא הייתה עובדת בתור מנקת שירותים. אז אני הכרתי בחורות אחרות. לא קיים הגבר שיתייחס בכבוד לזונה? אני הכרתי כמה, ביניהם אני בעצמי. זאת את שנראה לי שלא מכבדת זונות יותר מחלק מאותם גברים. האינטליגנציה הרגשית שלי היא מאוד גבוה. אבל זה בסדר, תאמיני למה שבא לך. כל חבריי וכל מי שמכיר אותי יודע מי אני ומה אני שווה. אני ממש לא זקוק לאישור שלך.
 
איך אתה יכול להשוות?

אתה משווה לי ניקיון שירותים לעבודה בזנות??? אתה בסדר? אני את כל התואר שלי מימנתי מלנקות שירותים של אנשים אחרים ואת הבתים שלהם, אז אל תתנשא עלי ועל אנשים שמנקים למחייתם. זאת אולי חרא של עבודה, אבל את הנשמה היא לא מכרסמת. אתה זורק סיסמאות לאויר רק כדי שתרגיש נוח עם העובדה שיש זונות , וסחר נשים וניצול מחפיר בארץ הזאת. אז זה לא נוח, ותאמין לי שאני לא שופטת אף אחת שהגיעה למצב הזה. אני לא שמה את עצמי במצב הזה בכלל. שאתה תעבוד עם ילדה בת 22 כדי לשקם את החיים שלה, אחרי שמאות גברים חיללו לה את הנפש תהיה לך זכות דיבור. שאתה תחבק צעירה שגרה חצי שנה אצל גבר משפיל שנותן לה בית אתה תוכל להגיד שאתה אולי מבין את המצב. ואיך אתה מכבד זונה, בכך שאתה נותן לה טיפ? למה, אתה הולך איתה הביתה? בסוף היום לראות אותה בוכה ולא מצליחה להסתכל על עצמה בראי. תאמין לי שאני לא מדברת מהאויר ואני לא מדברת בסיסמאות. אני עובדת עם הבנות האלו שנמצאות בשוליים, כבר הרבה שנים, זה אף פעם לא מבחירה חופשית. אני עדיין חושבת שאתה בור, ואחד כזה שלא רואה בכלל מה נמצא לו מתחת לאף. אני מאחלת רק שאף אחת ממכרותיך לא תגיע למצב האיום הזה ולא תצטרך לחוות את מה שהבנות הלאו חוות. והרי בעצם למה שזה יקרה? אתה בחור מבריק, לומד באוניברסיטה, קיבלת ציון מעולה בפסכומטרי... מכרייך אוהבים אותך. זה ממש אומר המון. אתה לא קשור לעולם הרגשי של הבנות האלו. את הבנות אני לא שופטת, אבל בחורים בורים כמוך אני אכן שופטת ואמשיך לשפוט.
 

פלטרון

New member
תסכימי שאחיך/הבן שלך ייצא עם זונה (ולשעבר)?

אם היא מסכנה, ואין פה אלמנט של בחירה (כלומר לא משהו שמעיד על צד שלילי באופי שלה) אז.. לכאורה התשובה צריכה להיות שלא תהייה לך בעיה עם זה. במיוחד אם היא זונה לשעבר. תאמיני או לא - חבר שלי (באמת חבר.. לא אני
) עמד בפני שאלה דומה. התשובה שלי אליו היתה ברורה : לא! 1. כי זה לא הרמה שמגיעה לך. 2. כי אני כן מאמין שיש פה אלמנט של בחירה. היא יכלה להיות מלצרית ולעבוד קשה, ולא לנסוע לחו"ל, אבל היא בחרה לפרסם מודעת "קשר דיסקרטי", לסנן מועמדים, ולהיות זונה. החיים נתנו לה קלפים קשים, אבל.. היא עדיין זו שבחרה מה לעשות איתם. אני מבדיל בינה לבין הרבה מקרים אחרים של בחורות שנכלאות ונאנסות וכו'. לא אותו דבר, ולא מכוון דבריי אליהן. זו תשובתי אליו, השאלה היא האם, לאור הדיעה שלך שאין כאן בחירה, היית מסכימה למצב שבו אחיך/הבן שלך יבחר לצאת עם בחורה שהיתה/עדיין זונה? תהיי כנה.
 
תשובה כנה

מבחינתי שאח שלי או הבן שלי יצאו עם הבחורה הכי זורמת בארץ, מצידי שינהלו קשר פתוח שיזדיינו עם חצי עולם. זה לא מפריע לי בכלל. אבל שוב,נערה שהחליטה לעסוק בזנות בדר"כ (אם לא תמיד)עברה סוג ניצול מיני או הטרדה מינית (ותורידו את הגבה, אחת משלוש נשים תעבור או עברה הטרדה מינית במהלך חייה). לבחורה שעובדת בזנות או עבדה בזנות קשה לקבל אהבה כמו שהיא אמורה להיות, וקשה לתת במצב זה אהבה. כנראה רק בגלל זה אני לא אאחל קשר כזה לקרובים אליי. שוב כל מקרה לגופו. אני מכירה בחורות מדהימות שהשתקמו ומנהלות אורח חיים נורמלים. ותברר טוב אצל הבחורה שאתה מדבר עליה. אני בטוחה שבעברה יש אקט של ניצול.
 

פלטרון

New member
אוקי תודה. שימי לב שיש בעיה בטיעון שלך.

1. היא ידידה של חבר.. אז אין לי אפשרות לברר. אני אשאל אותו אם הוא יודע משהו. מעניין. 2. את אומרת "אני בטוחה ש..", עם כל הכבוד אני חושב שקצת נסחפת בהכללה הזו. ואפילו הוכחת את הטעות שלך - כל בחורה שלישית עברה סוג של ניצול/הטרדה מינית, והנה לא כל בחורה שלישית עוסקת בזנות. מדוע? כי הסטטיסטיקה הזו (המתאם בין עיסוק בזנות לעבר של התעללות וכו') לא חשובה (מסתבר). באותה מידה יכולתי לומר ש-99% מהבחורות העוסקות בזנות התנסו באכילת לחם (ואני בטוח שה-99% האלו אפילו גבוהים יותר מאשר העבר של התעללות וכו'), אז.. כנראה שהלחם גרם לעיסוק שלהן בזנות? לא. למה? כי עובדה שהרבה אחרות אוכלות לחם וזה לא מביא אותן לעסוק בזנות. ציון העובדה של 1 ל-3 רק מחזק שהקשר לא כל-כך מובהק וצריך לברר למה חלק כן ואחרות לא. אולי בחירה? אולי אופי חלש יותר?
 
אולי אלו הנסיבות

ולא כל מי שעברה ניצול או הטרדה תהפוך לזונה. זה ממש לא ככה. חלק כן פנו לזנות ממגוון סיבות שונות. לפעמים זה סמים ולפעמים זאת מצוקה כלכלית. בשורה האחרונה מדובר במצוקה.
 

פלטרון

New member
מדובר במצוקה. ו..

אנשים יעשו הרבה דברים, חלקם משפילים או מבזים, בגלל מצוקה כלכלית. ו.. ? האם יש כאן טענה כללית, או שהטענה לגבי המצוקה תקפה רק לזנות? הטענה שלי היתה ונשארה - יש סטיגמה (זנות = רע), ואנשים משתמשים בה בשביל להוכיח שזנות = רע. זה לא עובד ככה, לא משתמשים ב"עובדה" בשביל להוכיח את עצמה. אני גם מאמין בסטיגמה הזו, אבל אני עדיין שואל שאלות - למה זה רע? דרך אגב, אפשר לדבר על הרבה עקרונות דומים, למשל שפעם האמינו שזה פסול שגבר ואישה יחיו יחד או יקימו משפחה ללא חתונה. רע כמו או יותר מזנות. והנה היום עושים זאת ואף אחד לא חושב שזה פסול. אז.. האם זו נורמה (זנות = רע) או עובדה? ראיות לעובדה הזו עוד לא קיבלתי.
 
למעלה