היי

אוקי

מצידי אתה תמשיך להתחמק מתשובות ולהתפלסף מעכשיו עד מחר. אבל אני חוזרת בפעם האחרונה זנות זה רע כי זה אוכל את הנפש של הבחורה שעוסקת בזנות, ולא מעניין בכלל מה החברה חושבת על זה.
 

פלטרון

New member
מחקר בנושא?

אני גם סיימתי לדון. אם יש לך מחקר בנושא שעונה לתנאים: אין סרסור, אין דיעה חברתית קדומה (שיכולה לגרום לפגיעה נפשית ולא הזנות עצמה), המחקר לא מומן/הוגש/הוכן בעבור וועדות לקידום האישה או דומה (כי אז הוא מוטה מראש).. אם יש כזה - אשמח לקרוא. אני מדגיש - מחקר! תודה על הדיון
 
מצרפת לינק

אני מצרפת שוב לינק של פרוייקט "ערים בלילה" של עמותת על"ם. אני ממליצה לך להיכנס ואולי אף להתקשר
 

Krishi

New member
אם מקודם חשבתי שאת סתם מדברת

עכשיו את בכלל פולטת שטויות בקצב של רובה על אוטומט. גם אני עבדתי בניקיון ויצא לי לנקות דברים שאני לא מאחל לאף אחד, אז מה? אז את השטויות שלך על התנשאות תטיפי למישהו אחר. אני לא זורק סיסמאות לאויר, אם כבר, אני בא ומפרט ואומר יש ככה ויש ככה ואל הכח שחור ולבן ויש הרבה אפור באמצע. ככה שאם כבר מי שבאה ומפרזת סיסמאות לאויר ש-"כולן מסכנות" "כולן עושות זה מכפיה" ועוד כהנה וכהנה... לרגע לא אמרתי שאני בעד סחר בנשים או ניצול נשים ואני מגנה את התופע הזאת, זה לא אומר שכל הנשים שם נסחרות וכלן שם מנוצלות. אני אגיד לך איך אני מכבד זונה, דבר ראשון בזה שאני מכבד את המקצוע שלה (משהו שאת לא עושה), ובזה שאני לא מזלזל בה כאדם ולא משפיל אותה ולא צוחק עליה. יופי לך לקחת מקרים קיצוניים והפכת אותם לנחלת הכלל. כל הכבוד לך. זכית בתואר המדיינת הכי שוקיסטית בפורום. מזל טוב. תשפטי אותי כמה שבא לך, כי אם אני בור אז את טפשה לגמרי. ואני עם אנשים טפשים לא מנהל יותר דיונים אז לכי חפשי .
 
זנות זה לא מקצוע !!!

ובמקום שאני נמצאת בזה מכירת גוף ונפש היא לא מקצוע. תמשיך להתנשא אדם חלול שכמוך, תמשיך לשקר לעצמך ותמשיך להגיד שהכל בסדר. כי גם אם היא בחרה בדבר הזה, אני מבטיחה לך שהבחירה לא חופשית ב100% , וכן.. הבחורה זקוקה לעזרה ולשיקום. אני לא שופטת אותה אבל אני כן רוצה שהיא תשתקם. ככה זה גם עם נרקומנים, אני לא שופטת אותם אבל אני מאחלת להם גמילה. אל תנהל איתי דיון, עדיף לכולם שאת השטויות שלך אתה תפסיק לפרסם.
 

magenta73

New member
אין לי כוחות לזה יותר.

אני פשוט מתחזקת מהעובדה שאני לא מכירה או יותר נכון לא חברה של אנשים שחושבים ככה במציאות.
 

באז באז

New member
אז לא היית יכולה להתאפק

למרות שאני בטוח שאת מכירה ופשוט לא מודעת לזה.
 

magenta73

New member
אי אפשר להתאפק,

במיוחד כשאת קולטת אחות בצרה. ותן לי להיות בטוחה/מודעת לגבי מי ומה אני מכירה בחיי האמיתיים. תודה.
 

באז באז

New member
לפי כמות האנשים שהולכים לזונות

אנשים שהפתיעו אותי, זה פשוט גדול מדי בשביל זה. אבל אם זה נוח לך...
 

magenta73

New member
כבר הצלחתי לגרום לשני גברים להפסיק להשתמש

"בשירותים" הללו. ויחד עם זאת אני מכירה גם מספיק שזה מגעיל אותם אפילו לחשוב על זה. זה בסופו של דבר עיניין חברתי ועיניין של חינוך. לדבר לדוגמא עם גבר דרום-אמריקני על ללכת לזונה בשביל הזיון הראשון, זה כמו לדבר איתו על שלום כיתה א'. האבות שלהם לוקחים אותם לזונות, לפעמים אפילו בכוח, כמתנת יומולדת לגיל 12 או 13. ומה שמצחיק, או ציני, או אירוני, או שלא, זה שדווקא הם הרבה יותר מודעים לעוול שנעשה לנשים שעובדות בזנות. אולי בגלל חווית ה"מתנה" הזו שלהם. הגיוני שיש גברים שאני מכירה שלא מספרים לי (או לאף אחד) שהם הולכים לזונות. אני לא חושבת שיש הרבה גברים שמתהדרים בכך שהם צריכים לשלם על סקס. אבל בגדול אני בוחרת את החברים שלי, לפחות עכשיו, בקפידה, ומי שרואה בזנות דבר הגיוני, אלמנטרי ולא פוגע, אני לא יודעת כמה יש בינינו מחנה משותף.
 

באז באז

New member
גם גברים שלא הולכים יכולים להיות לא מודעים

ככה אני הייתי עד לא ממזמן. זה קצת מוזר שאנשים שהלכו לזונות לא היה לכם מחנה משותף עד ששכנעת אותם. אני קראתי מספיק הודעות\כתבות שלך בשביל לדעת כמה הנושא הזה קרוב אליך אבל אני חושב שהתגובה המחמירה שלך היא לאו דווקא נכונה.
 

luminary

New member
אוי נו באמת

איך בדיוק אתה מכבד זונה? בזה שאתה לא זורק לה כסף בפרצוף? בזה שאתה לא דוחף את הראש שלה למכנסיים שלך? בזה שאתה לא מחטיף לה איזה כאפה בסוף? זה שאתה מצליח לא להשפיל זונה ולא לצחוק עליה לא בדיוק הופך אותך למישהו שנותן כבוד. ומה בסוף? אתה אומר תודה רבה על השירות גברתי וקד קידה? מה אני אגיד לך מזל שאתה מכבד זונות.. צריך עוד כמוך בעולם
 

Krishi

New member
וואלה? באמת?

אז איך את מכבדת אנשים? קונה להם דברים? שולחת אותם לשיט בעולם? חשבתי שאנשים מכבדים ע"י זה שלא מזלזלים בהם, מתנהגים אליהם בכבוד, לא צוחקים עליהם, לא משפילים אותם, מתנהגים אליהם בנימוס וכד'... או שאת רוצה להגדיר לי מחדש את ההגדרה "להתנהג בכבוד" כלפי מישהו? לא יזיק להפעיל קצת את הראש לפני שרושמים את התגובה.
 
למעלה