הורים שלי מתביישים בי

HollyGolightly

New member
"אבא שלך צרח כל הזמן לתשומת לב הוא מעולם לא קיבל אותה"

אבי קיבל תשומת לב כל הזמן. כולנו התאמנו את עצמנו (הבנות מגיל אפס) אליו. היינו מסונכרנות אליו. אמרנו את הדברים שידענו שישמחו אותו. העלנו נושאים שידענו שיעניינו אותו. הייתי שואלת אותו שאלות שידעתי את התשובות עליהן רק כי ידעתי כמה ישמח לענות עליהן וכו' וכו'. בכל חלקיק שנייה. הייתי עושה את עצמי מתעניינת בדיבורים הלא פוסקים שלו והוא היה פשוט משתגע מנחת.

כשביקרתי את הורי אמי בארה"ב אחרי הצבא: יצאתי עם רשימה של ספרים שאבא רצה לקרוא (בקשר לאותו נושא עליו כתבתי שאמי תרגמה עבורו וכו'). לא רק שמצאתי את כולם (ואלה ספרים שהיה מאד קשה למצוא), חיפשתי נוספים. הנוספים האלה הפכו להיות האורים והתומים של אבא, דרך אגב. לא שהוא אי פעם זכר שבכלל קניתי לו אותם ושלחתי במיוחד מארה"ב. קרובה שלי נבהלה לראות אותי בכל יציאה העירה רק מחפשת ספרים לאבי ולא עושה כלום בשביל עצמי. לי זה נראה טבעי לגמרי.

אותו דבר בקשר לאחיותי.
 

arana1

New member
כמו שכתבתי, זה היבט מסויים, חלקי

ותשומת לב מעולם לא מספיקה כי אין ולא היה בעולם אדם שאי פעם קיבל תשומת לב שלמה.

וגם לא כתבתי שהוא היה בסדר ואתן לא,
כתבתי אני מבין וחווה את הרעב והצמא האין סופי הזה,
ואולי מוטב לדעת את זה כי לא בטוח שלתאר את אבא שלך כאדם הכי רע בעולם זה מדוייק.

אני עצמי חש את הדברים האלה אבל לא מתנהג כמוהו,
ואני כותב את זה לא בגלל שאני חושב שאני טוב ממנו אלא בגלל שנדמה לי שמה שמציל אותי מסוג כזה של התנהלות, שמשקפת גם כמיהה אין סופית להכרה ציבורית,
זה דווקא זה שאני אוטיסט ופחות נורמטיבי.

אנשים כמו אבא שלך הם חצי אוטיסטים וחצי נורמטיבים,
והצירוף הזה יכול להיות הכי קטלני

ואני מכיר וכואב התנהלות מאוד דומה של אלה שאמורים להיות קרובים שלי ולי,
ובגלל זה אני לא מתפלא.

תראי, השיפוט כרגע פחות מעניין אותי, למרות שלדעתי אי אפשר ואסור לוותר עליו, אני מנסה להבין מנגנון, התפישה שלי כרגע היא מכנית יותר
 

HollyGolightly

New member
וסתם דוגמא ספציפית

בשלב מסויים אבי החליט לשלוח למומחים באותו נושא צילומים של ממצאיו. היה לו סופר-חשוב שהצילומים יהיו מזוויות מסויימות מאד וברורים מאד מאד. כשבאתי לבקר הצעתי לחפש עבורו צלם. (אבי התייאש. אף אחד לא מילא אחר הדרישות שלו).

חברה בעבודה סיפרה לי על מישהו. הלכתי אליו ודיברתי איתו. מסרתי את הפרטים לאבי בטלפון. אבי היה אצלו לסשן צילומים ארוך והיה סופר-מרוצה מהתוצאות.

פעם הבאה שאני מבקרת בבית הורי:

הוא: "איך מצאת אותו?"

אני "דרך מישהי בעבודה".

הוא: "ומתי דיברת אתו?"

אני: "אחרי העבודה".

הוא: "עבודה!!!!!!!!!!????????" תוך כדי הצחוק הכי מלגלג שאתה יכול לתאר. "יושבת כל יום שמונה שעות על התחת!".

הוא היה חקלאי. וכל מה שלא היה כרוך בעבודה פיזית היה בעיניו משהו לזלזל בו זלזול תהומי, וכמובן - ללגלגל עליו.
 

arana1

New member
דוגמה מעולה למה שכתבתי קודם

אנשים שהם חצי אוטיסטים חצי נ"ט נוטים להיות הכי רעים לצד האוטיסטי, שלהם ושל אחרים.
מבחינתי,
הדבר הכי חשוב בחיים זה לא לעשות כלום,
ואני אומר את זה כמי שעבד הרבה בחקלאות ובבניין ואפילו נהנה מזה
 

HollyGolightly

New member
לא בטוחה שאני מבינה

איפה בדברים שכתבתי אתה מוצא צד שהוא חצי אוטיסטי וחצי נ"טי? גם אצל אבי וגם אצלי. ואיפה אתה מוצא שהלגלוג מכוון לשם? לי בהחלט יש קווים אוטיסטים מסויימים. אבל אחיותיי ואמי: נ"טיות. וכתבתי איך התנהג אליהן.
 

בודלר

New member
כי הוא על קו התפר לכן משתגע

חיי בשני נתבים הנורמטבי ואוטיסטי ארנה לטעמי מכוןן שהוא לא פה ולא פה וזה נשמע הגיוני . כמו האובסיסה לכבוד והערצה ודיקטטורה זה מאפיין נטיי או אוטיסטי מדוכא מבין את זה מעצמי אני מאוד דוומה לאביךך אךך גם שונה.
 

HollyGolightly

New member
ברצינות? יש לך אובססיה לכבוד ולהערצה?

כי אני חושבת שלאבי יש את זה. כלומר יש לו את הצורך לזה, רק שמאפייני הכבוד וההערצה שהוא דורש לא יתבטאו אצלו כמו אצל נ"ט (למשל מסיבה מפוארת וכו'), אבל שזה חלק מרכזי מאד ממי שהוא. ואם אנחנו - בנותיו ואשתו שעשינו כל מה שעשינו (והבנות עדיין עושות) לא הצלחנו למלא את החלל בצורך הזה, אין לדעתי אדם בעולם שיוכל. כי ויתרנו לגמרי על עצמנו בשבילו. סינכרנו עצמנו לחלוטין לצרכים שלו.
 

בודלר

New member
יש לי רגשי נחיתות שמתבטאים בשגעון גדלות חריף

אני כמו פאוסט של גתה מחפש אחרי האלוהי אחרי המשמעות ומאמין שיש סיכוי שאני יגע קצת בזה אני כמו אביך לא רודף אחרי החומר ובדומה לו מתחרפן הגלל. גילוים כאלו ואחרים אני לא מחפש כבוד מאף אדם אלא מעצמי אןלי תבני אותי לא בטוח כי ישר יתגו אותי כתסמנות נפלאון ורוצח למען המטרה אך זה לא מדיוק ומורכב בשיא הטירוף.
 

HollyGolightly

New member
תודה ושאלה

להתחרפן זה מילה קלה מאד לעומת מה שאבא שלי עשה ועושה. אם היית מתחתן והיו נולדים לך ילדים (שרצית ותכננת) האם היית מתנהג אליהם כמו שאבי התנהג לאשתו ולבנותיו?
 

בודלר

New member
אני ניסתי לרצח את אחי שהייתי בן עשר את זה אביך עשה?

ואת אמי בגיל חמש עשרה עם חוט חנקתי אותה ולהצית תבית ועוד ועוד אני מאמין שאני אלים מאביך וגם מסוכן ממנו אבל היום? בקושי אני אלים עבדתי על עצמי , בקשר לילדים לא הייתי מביא ילדים לעולם אם הייתי יודע שהיה כזה וחושב אלף פעם אם להביא הנה זו תשובתי.
 

cosmo15

New member
נתי זה מאוד אמיץ להודות בזה

גם לי היו קשיים עם משפחתי בגלל ההתפוצצויות זעם שלי.
אני מעדיפה לא לפרט, אבל אני שמחה לקרוא תמיד מה שאתה כותב-
זה נותן לי כוח להתמודד עם עצמי.
 

בודלר

New member
לא רואה בזה אומץ אלא כנות אני לא מסתיר מי אני

זה כלל ראשון בחברות אם מתאים לך תפדל אפ לא חבל אבל זה מה יש זה אני קבל או ברח.
 

HollyGolightly

New member
לא. בכל אופן עד כמה שידוע לי הוא

לא ניסה לרצוח את הוריו או אחותו. הוא כן היה מתעלל באחותו וניסה לרצוח את אשתו.

למה ניסית לרצוח את הוריך ואת אחיך?
 

בודלר

New member
כי אני חמום מוח וקרמנל .

את אמי כי הזמינה משטרה ואת. הורי כי הם. התעללו בי בצורה קשה מגיל אפס כי הייתי חריגו התבשו בי ובאותו תקופה הייתי במצב נפשי ירווד תקופה שבצעתי הרבה. פשעים חלקם קשים וגם אושפזתי נעצרתי וישבתי.
 

cosmo15

New member
איך אתה מרגיש כשאתה אומר שאתה קרימנל ?

זה חלק לדעתך שצריך להאמר כדי שיהיה נוכח שאדם ידע מי ומה אתה
או שאתה מרגיש על זה משהו כמו "אשמה" או "לא נכון"?

אני לא מרגישה הרבה אשמה אחרי זמן מהמאורע,
אני מרגישה שיש שם משהו לא נכון שעשיתי.

מעניין אותי לדעת איך אתה רואה את זה נתנאל
 

בודלר

New member
זה הכל קשור לתקופה שהייתי נער הייתי מאוהב בזה.

זה נתן לי לוק מאוד מיוחד עד היום המטפלים שלי עוסקים בזה מצד אחד כמו רוצח מצד שני עדין נפש ומגן על חלשים או מתעסק במדע, שירה רפואה ועוד אין ספור תחומים ושמדמינים קרימנל רואים אותו כעילג , לא משכיל , חמום מוח וטיפש ואני ממש לא כזה אני שואף לכמה שותר ידע אני אוהב תרבות אני מזכיר בעיני את אלכס מתפוז מכיני , וה מרתק אנשים ולי זה עושה די כיף כי בסך הכל אני איש מאוד בודד לא מבחינה פיזית דווקא אלא מנטלית אז הקריבה ההפסאדו חברתית הזו מעין קריבה מדומה שמחזיקה אןתי קצת , וכמו שאמרת על הגאונים הם רחוקים וומוסתוורים אני מרגיש רחוק מעצמי ומאחרים וגם ממני לא כי אני " גאון" אלא כי אני חריג מאוד זה די מקביל לגאון קיצור אני לא גאה בזה שאני אלים להפך, אני די מתבייש בזה זה שיש לי רגשות אשמה

לא ממש לכן אבחנו אותי כהפרעת אייות אנטי חברתית בשומה לאביה של הולי אני נראה מאוד אלים ומפלצתי לחברה אבל למראית עין חצונית שטחית אני נראה דובון אכפתולתץ לי חמוד ומתוק כולם אומרים : אני לא מאמין עליו הוא כזה: כי אני מופנם,וגם הכי פרוע קיצור הכל קשור לתקופה בה אני נמצא
 
למעלה