הארכת קו הרק"ל להדסה עין כרם.

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
תגובה בנוגע לשיפוע בקו

הארכת קו הרק"ל להדסה עין כרם.
מחברת הניהול, "דן בן עמרם - הנדסה וניהול" הגיעו אליי תמונות ממכרז הביצוע ברחוב הנרייטה סולד. תודה גדולה לאולג פורר מנה"פ!
קרדיט לצילומים: שירן גרנות מ"אלמנטס".
בתמונה הפותחת: מבט כללי דרומה לכיוון צומת אורה.
תגובה בנוגע לשיפוע בקו
כתבת בפייסבוק (ולצערי השמטת את זה כאן) שהשיפוע המירבי בהארכה להדסה יעמוד על 9%. השיפוע המירבי בקו כעת הוא 7% בקטע שער שכם-העיריה. התקן הרגיל לטראמים עומד על 8% מקסימום.

יש בעולם מסילות ברזל בעלות שיפועים גדולים יותר (עד 14.5%!) ואני לא מדבר על מסילות-שיניים אלא על מסילות-חיכוך רגילות אבל זה מחייב שכל הגלגלים יהיו מונעים והתאמות נוספות.

9% זה לא טריוויאלי.
 

Rubim88

New member
איזה תקן קובע שיפוע מקס' לטראמים/רק"ל?

תגובה בנוגע לשיפוע בקו
כתבת בפייסבוק (ולצערי השמטת את זה כאן) שהשיפוע המירבי בהארכה להדסה יעמוד על 9%. השיפוע המירבי בקו כעת הוא 7% בקטע שער שכם-העיריה. התקן הרגיל לטראמים עומד על 8% מקסימום.

יש בעולם מסילות ברזל בעלות שיפועים גדולים יותר (עד 14.5%!) ואני לא מדבר על מסילות-שיניים אלא על מסילות-חיכוך רגילות אבל זה מחייב שכל הגלגלים יהיו מונעים והתאמות נוספות.

9% זה לא טריוויאלי.
איזה תקן קובע שיפוע מקס' לטראמים/רק"ל?
 

Rubim88

New member
בכלל..

בירושלים או בכלל?
בירושלים שמעתי את זה מאלכס קוסקין בזמנו - המהנדס הראשי של סיטיפס.
בכלל..
אם בירושלים החליטו לגבי שיפוע מקסימום מסויים אז זה עניין מקומי של הנחיות תכנון ולא תקן.
 
תודה על התמונות

הארכת קו הרק"ל להדסה עין כרם.
מחברת הניהול, "דן בן עמרם - הנדסה וניהול" הגיעו אליי תמונות ממכרז הביצוע ברחוב הנרייטה סולד. תודה גדולה לאולג פורר מנה"פ!
קרדיט לצילומים: שירן גרנות מ"אלמנטס".
בתמונה הפותחת: מבט כללי דרומה לכיוון צומת אורה.
תודה על התמונות
 

בועז ל

New member
אהלן שבי. טוב לראות אותך.


תודה על התמונות
אהלן שבי. טוב לראות אותך.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה