תגובה בנוגע לשיפוע בקו
כתבת בפייסבוק (ולצערי השמטת את זה כאן) שהשיפוע המירבי בהארכה להדסה יעמוד על 9%. השיפוע המירבי בקו כעת הוא 7% בקטע שער שכם-העיריה. התקן הרגיל לטראמים עומד על 8% מקסימום.
יש בעולם מסילות ברזל בעלות שיפועים גדולים יותר (עד 14.5%!) ואני לא מדבר על מסילות-שיניים אלא על מסילות-חיכוך רגילות אבל זה מחייב שכל הגלגלים יהיו מונעים והתאמות נוספות.
9% זה לא טריוויאלי.
תגובה בנוגע לשיפוע בקוהארכת קו הרק"ל להדסה עין כרם.
מחברת הניהול, "דן בן עמרם - הנדסה וניהול" הגיעו אליי תמונות ממכרז הביצוע ברחוב הנרייטה סולד. תודה גדולה לאולג פורר מנה"פ!
קרדיט לצילומים: שירן גרנות מ"אלמנטס".
בתמונה הפותחת: מבט כללי דרומה לכיוון צומת אורה.
כתבת בפייסבוק (ולצערי השמטת את זה כאן) שהשיפוע המירבי בהארכה להדסה יעמוד על 9%. השיפוע המירבי בקו כעת הוא 7% בקטע שער שכם-העיריה. התקן הרגיל לטראמים עומד על 8% מקסימום.
יש בעולם מסילות ברזל בעלות שיפועים גדולים יותר (עד 14.5%!) ואני לא מדבר על מסילות-שיניים אלא על מסילות-חיכוך רגילות אבל זה מחייב שכל הגלגלים יהיו מונעים והתאמות נוספות.
9% זה לא טריוויאלי.