האמת יצאה לאור..

רולדההה

New member
תתבישו לכם! ../images/Emo98.gif

אתם בכלל יודעים מה זה להיות במחסומים? את הסכנה? את הלחץ הנפשי, את החרדה? קל מאוד להגיד שצבא זה חרא של דבר ושהחייל רוצח ופושע, אבל כשאתה נמצא בכזה לחץ, בכזו אחריות, אז כן. הילדה הקטנה ז"ל יכולה הייתה להיות מחבלת. באותו רגע, המ"פ הזה היה אחראי לחייו ולחיי חיליו. הוא פחד, בדיוק כמו שכל אחד מאיתנו היה מפחד. הוא פעל על פי הנהלים וקרתה טרגדיה. הצבא הזה שומר עליכם. החיילים הנהדרים הללו מגינים עלינו בחייהם ובגופם. מגיע להם יותר מהזלזול המגעיל הזה שלכם.
 

Rotema3

New member
די לנסות להצדיק.

אותו הדבר ניתן לאמר על הפת"ח, מהצד שלהם כמובן. הפת"ח הם לוחמים חילוניים, שפועלים לשחרור פלסטין, והפסקת הכיבוש. הם נלחמים בהתנחלויות, ונגד חיילים בלבד. מה תאמרי נגדם? הרי בשבלהם כל מתנחל\חייל מהווה סכנה. צבא זה חרא של דבר. במיוחד צבא כיבוש. {גם אם המדינה אחראית לכיבוש}.
 

One Echoe

New member
מה הקשר?

דיברתי על צבא באופן כללי. איפה ראית זלזול בהודעה שלי? הייתי מעדיף שלא יהיה צבא. אבל ברור שאני מכבד את הצבא שלי ...אין לך מושג כמה בכלל...אז אל תתחילי לדבר שטויות. כן בטח..ילדה יכולה להיות מחבלת..תפסיקו לבלבל את הביצים.
 

Rotema3

New member
שתקי כבר. כמה ילדים נרצחו

ע"י חיילים! רק היום שמעתי על עוד ילד פלסטיני. דם ערבי אינו הפקר.
 

רולדההה

New member
ברור שלא. ../images/Emo98.gif

אבל גם דם חיילים הוא לא הפקר. החייל הזה היה בעמדת נחיתות, בסיר לחץ במקום הכי נורא שיכול להיות. הוא עשה מעשה מאוד אנושי ובחר בחייו ובחיי החיילים שלו. אני לא יכולה להאשים אותו וסביר להניח שאת, וכל אדם אחר היה עושה בדיוק אותו דבר.
 

One Echoe

New member
כן אבל למה חשבו שהיא מחבלת?

תראי אני לא מאשים את החייל...אם הוא באמת צודק.. אני פשוט לא מאמין לו.
 

רולדההה

New member
כבר קרה שנתפסו נערים ונערות ../images/Emo98.gif

עם חגורות נפץ בדרכם למחסומים, גיל. כואב לי על הילדה שמתה, אבל אני בהחלט יכולה להבין את המניעים של החייל שירה בה, שחשב שהיא, מנסיון קודם ומוכח, רואה איום ממשי לחייו ולחיי חייליו לפניו. בדיוק כמו שאני יכולה להבין את הסבל של הפלשתינאים ולראות שהם לא מושלמים, כך גם החייל הזה. גם הוא סובל מחולשות, גם הוא בן אדם ותאמין לי שהוא לא היה רוצה שהילדה הקטנה הזו תמות. "צבא זה חרא של דבר" - לא נראה לי כמו כיבוד הצבא במיוחד, אבל אני הרי ילדה קטנה ויכול להיות שמשהו פגום בהבנת הנקרא שלי.
 

One Echoe

New member
משהו פגום בהבנה שלך, לא

בהבנת הנקרא... צבא זה חרא של דבר=צבא זה חרא באופן כללי...
 
../images/Emo41.gif

"צבא זה חרא של דבר" - לא נראה לי כמו כיבוד הצבא במיוחד, אבל אני הרי ילדה קטנה ויכול להיות שמשהו פגום בהבנת הנקרא שלי. גם אני מכבדת את הצבא מאוד ומצדיעה לחיילינו האמיצים והצדיקים ששומרים עלינו, אבל גיל התכוון(אם אני לא טועה) לצבא באופן כללי. כמה שאני אוהבת את הצבא ואת החיילים, המצב האדיאלי והמצב שכולם רוצים זה מצב שלום בלי עוד מלחמות ואוייבים, במצב הזה לא צריך צבא, לפחות לא ללחימה.
 

Rotema3

New member
תנסי לעשות הפרדה.

הצבא-חרא של דבר. גוף רצחני, מלטרסטי, שובנסטי, וכ"ו.
 
למעלה