הקטע המעניין הוא בהקשר לרב קוהאם המשיח בדרך למודיעין ?
הפתעה, למרות שמועות שחברת מטרופולין תזכה במכרז התח"צ במודיעין ותחליף את חברת ואוליה מפרסם אתר NEWS1 שחברת קווים היא הזוכה המאושרת.
ימים יגידו מה התושבים יחושו
הרעיון דומה לרכבת הקלההקטע המעניין הוא בהקשר לרב קו
"לראשונה בישראל יוצב "קורא כרטיסים" מחוץ לאוטובוס, שיאפשר לבעלי כרטיס ה"רב קו" לדלג על הנהג ולעלות לאוטובוס גם דרך הדלתות האחוריות."
דומה לרכבת הקלה אבל בהבדל חשובהרעיון דומה לרכבת הקלה
ויאפשר גם רכישת כרטיסים והטענת הרב-קו עצמאית ולא רק אצל הנהג.
קווים נמצאת בתהליך מתמיד של שיפורהאם המשיח בדרך למודיעין ?
הפתעה, למרות שמועות שחברת מטרופולין תזכה במכרז התח"צ במודיעין ותחליף את חברת ואוליה מפרסם אתר NEWS1 שחברת קווים היא הזוכה המאושרת.
ימים יגידו מה התושבים יחושו
קווים במודיעיןקווים נמצאת בתהליך מתמיד של שיפור
לפחות בקו 55... שזה הקו העיקרי של קווים שיוצא לי לנסוע בו. אפילו הכריזה השתנתה בזמן האחרון, ועכשיו היא סבירה למדי.
אז אולי יהיה בסדר.
טוב, מהתחתית שהם התחילו ממנהקווים במודיעין
קווים, שבדוח ריבה ההמבקר את חברות התחבורה הציבוריות, זכתה לציונים גבוהים במיוחד באשכולות אותן היא מפעילה, תפעיל כ-400 אוטובוסים בערים מודיעין-מכבים רעות, מודיעין עלית, רמלה והישובים שסביבן.
-------------------
סליחה איזה שיפור. האוטובוסים מתפרקים. מרעישים, מלוכלכים.ועל עמידה בזמנים אין מה לדבר
נשמע לי יותר כמו חמור לבן...האם המשיח בדרך למודיעין ?
הפתעה, למרות שמועות שחברת מטרופולין תזכה במכרז התח"צ במודיעין ותחליף את חברת ואוליה מפרסם אתר NEWS1 שחברת קווים היא הזוכה המאושרת.
ימים יגידו מה התושבים יחושו
לעומת סופרבוס ברמלוד, גם קווים זו ישועה.נשמע לי יותר כמו חמור לבן...
אז זאת כנראה התשובה לשינוי הלוגו והצבעיםהאם המשיח בדרך למודיעין ?
הפתעה, למרות שמועות שחברת מטרופולין תזכה במכרז התח"צ במודיעין ותחליף את חברת ואוליה מפרסם אתר NEWS1 שחברת קווים היא הזוכה המאושרת.
ימים יגידו מה התושבים יחושו
כל כך רוצה לקוות שיהיה ערעוראז זאת כנראה התשובה לשינוי הלוגו והצבעים
להדמות לסופרבוס ואחר עך להחליף אותם..
למה אני לא מתפלא?
כנראה שזה מה שמגיע לתושבי רמלה-לוד
(וגם למודיעין ש"העזו" להתלונן על מרגלית וויאוליה)
הגיע הזמן כנראה לקנות רכב ולהתחיל להסתמך רק על עצמנו
(למרות שהבנתי שקווים בעפולה נותנת שירות טוב יותר מאשר קווים בקעת אונו,אני משער שבגלל הקרבה נקבל את תחלואי בקעת אונו)
אני בטוח שהמשיחהאם המשיח בדרך למודיעין ?
הפתעה, למרות שמועות שחברת מטרופולין תזכה במכרז התח"צ במודיעין ותחליף את חברת ואוליה מפרסם אתר NEWS1 שחברת קווים היא הזוכה המאושרת.
ימים יגידו מה התושבים יחושו
אני חושב שזה באמת מפליאהאם המשיח בדרך למודיעין ?
הפתעה, למרות שמועות שחברת מטרופולין תזכה במכרז התח"צ במודיעין ותחליף את חברת ואוליה מפרסם אתר NEWS1 שחברת קווים היא הזוכה המאושרת.
ימים יגידו מה התושבים יחושו
רק שלא נראה טיוליותאני חושב שזה באמת מפליא
אני נתקל עדיין באוטובוסים של קווים שהחלונות מודבקים במסקינטייפ במקרה הטוב, או בסלוטייפ במקרה הפחות טוב...
אני באמת לא מבין איך העדיפו אותם עם כל הבעייתיות הידועה שלהם על פני מטרופולין שזוכה לשבחים מקיר לקיר.
זה ממש לא ברור.
האמת שהגעתי לכאן כדי לפרסם הודעת תמיהה אחרי ששמעתי דיווח בקול ישראל [שמופיע גם בקישור המצורף] אך כהרגלי בדקתי לפני הפרסום אם מישהו הקדים אותי וכך אני מצטרף לשרשור הקיים.
[ http://www.iba.org.il/bet/?entity=863971&type=1&utm ]
כנראה קווים השתפרו, ומטרופולין בדרום צנחואני חושב שזה באמת מפליא
אני נתקל עדיין באוטובוסים של קווים שהחלונות מודבקים במסקינטייפ במקרה הטוב, או בסלוטייפ במקרה הפחות טוב...
אני באמת לא מבין איך העדיפו אותם עם כל הבעייתיות הידועה שלהם על פני מטרופולין שזוכה לשבחים מקיר לקיר.
זה ממש לא ברור.
האמת שהגעתי לכאן כדי לפרסם הודעת תמיהה אחרי ששמעתי דיווח בקול ישראל [שמופיע גם בקישור המצורף] אך כהרגלי בדקתי לפני הפרסום אם מישהו הקדים אותי וכך אני מצטרף לשרשור הקיים.
[ http://www.iba.org.il/bet/?entity=863971&type=1&utm ]
אין שום בעיה עם השירות של מטרופולין בדרום.כנראה קווים השתפרו, ומטרופולין בדרום צנחו
מטרופולין לא זוכה לשבחים מקיר אל קיר, כי אם בקיר באשכול השרון במרכז אז באשכול הדרום שלה היא די מפגרת והבנתי שהשירות שם ירוד ופוגע בניקוד של החברה. כמו כן קווים השתפרו במידה ניכרת ביחס לעבר וכנראה זה תרם.
אין מספיק מכונות, אין מספיק נהגים -הלו"ז תקועאין שום בעיה עם השירות של מטרופולין בדרום.
אמנם דגמי האוטובוסים שלהם נחותים אבל זה כבר עניין לחובבים ולא לנוסעים.
השירות שלהם בדרום תמיד היה טוב ובטח שיותר טוב מהשירות של קווים בבקעת אונו ובפתח תקוה, בכל פרמטר אפשרי. אין מה להשוות בכלל.
מטרופולין היא עדיין החברה הטובה מבין החדשות.אין מספיק מכונות, אין מספיק נהגים -הלו"ז תקוע
גניבת נוסעים מאגד תעבורה באופן שיטתי בקו 370 ע"י כניסה לרציף בדיוק בזמן היציאה או ממש שתי דקות לפני זמן היציאה.
נהגים שמסרבים בתוקף להעלות אותך בתוך העיר (באר שבע) כאשר גם ככה מטרודן משרתת בצורה דיי מחורבנת את תושבי העיר.
אוטובוסים שלא אוספים נוסעים מלבד מהמרכזית עקב עומס ולא רק ב380. אי תגבור אוטובוסים שהתמלאו עוד לפני שעת היציאה שלהם מהמרכזית וממשיכים לעמוד ברציף עד לזמן היציאה שלהם, כי אין אוטובוסים ואין נהגים.
סידור עבודה דפוק למדיי בו דווקא קווים מאספים (שמעטים משתמשים בהם כמו 351) נוסעים משום מה דיי קבוע עם מכונה ארוכה יותר ונוחה יותר בעוד קווים ישירים מופעלים בעיקר ע"י המכונות הישנות והזוועתיות. כך גם קווים לעומר ומיתר ומקומות בעלי מיעוט נוסעים.
שילוט בתחנות, משום מה מטרודן דווקא הפכה להיות טובה בזה, אבל מטרופולין... בכל התחנות החדשות שהוצבו בעיר כבר לפני חצי שנה טרם הוצג זכר לכך שקווי מטרופולין עוצרים בתחנות המדוברות. אגד דווקא מופיעים בהן.
אבל אין ספק, אחרי כל הבעיות שתפנה לשירות הלקוחות יהיה מענה ויפצו אותך במידת הצורך.
כמו כן אין ספק שהשירות של קווים בבקעת אונו ופתח תקווה מחפיר הרבה יותר מזה של מטרופולין הדרום. אבל מטרופולין השרון אל מול מטרופולין הדרום - כאן יש משום מה הבדלים מהותיים בשירות.
מטרופולין כבר קיבלה שני אשכולות גדוליםאני חושב שזה באמת מפליא
אני נתקל עדיין באוטובוסים של קווים שהחלונות מודבקים במסקינטייפ במקרה הטוב, או בסלוטייפ במקרה הפחות טוב...
אני באמת לא מבין איך העדיפו אותם עם כל הבעייתיות הידועה שלהם על פני מטרופולין שזוכה לשבחים מקיר לקיר.
זה ממש לא ברור.
האמת שהגעתי לכאן כדי לפרסם הודעת תמיהה אחרי ששמעתי דיווח בקול ישראל [שמופיע גם בקישור המצורף] אך כהרגלי בדקתי לפני הפרסום אם מישהו הקדים אותי וכך אני מצטרף לשרשור הקיים.
[ http://www.iba.org.il/bet/?entity=863971&type=1&utm ]
עפיפימטרופולין כבר קיבלה שני אשכולות גדולים
וגם בקרוב היא תקבל את קווי צפון ת"א. כנראה שמשרד התחבורה לא רוצים כח רב מדיי בידי חברה אחת. והיות שיודעים שקווים לא תקבל את גוש דן, אז מרשים לה לקחת עוד אשכול חוץ מעפולה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.