האם המשיח בדרך למודיעין ?

מצב
הנושא נעול.

rans778

New member
חוץ מעפולה???

מטרופולין כבר קיבלה שני אשכולות גדולים
וגם בקרוב היא תקבל את קווי צפון ת"א. כנראה שמשרד התחבורה לא רוצים כח רב מדיי בידי חברה אחת. והיות שיודעים שקווים לא תקבל את גוש דן, אז מרשים לה לקחת עוד אשכול חוץ מעפולה.
חוץ מעפולה???
תתעדכן,
קווים כבר מתפקדת כמפעילה של 2 אשכולות לא קטנים כלל: פ"ת, וקרית אונו
 

mister K

New member
אף אחד לא הבטיח שהיא תקבל את צפון תל אביב.

מטרופולין כבר קיבלה שני אשכולות גדולים
וגם בקרוב היא תקבל את קווי צפון ת"א. כנראה שמשרד התחבורה לא רוצים כח רב מדיי בידי חברה אחת. והיות שיודעים שקווים לא תקבל את גוש דן, אז מרשים לה לקחת עוד אשכול חוץ מעפולה.
אף אחד לא הבטיח שהיא תקבל את צפון תל אביב.
אתה ממשיך לכתוב פה דברים בלי שמץ של ביסוס.
 

droriko

New member
אם משרד התחבורה

מטרופולין כבר קיבלה שני אשכולות גדולים
וגם בקרוב היא תקבל את קווי צפון ת"א. כנראה שמשרד התחבורה לא רוצים כח רב מדיי בידי חברה אחת. והיות שיודעים שקווים לא תקבל את גוש דן, אז מרשים לה לקחת עוד אשכול חוץ מעפולה.
אם משרד התחבורה
מלכתחילה לא רצה לתת למטרופולין את אשכול רמלה אז בשביל מה הוא נתן להם להשתתף במכרז מלכתחילה? מה הוא משחק איתם בשביל הכיף שלו?
 

droriko

New member
כמובן שזאת היתה שאלה רטורית

אם משרד התחבורה
מלכתחילה לא רצה לתת למטרופולין את אשכול רמלה אז בשביל מה הוא נתן להם להשתתף במכרז מלכתחילה? מה הוא משחק איתם בשביל הכיף שלו?
כמובן שזאת היתה שאלה רטורית
להראות כמה ההודעה של איציק היתה שגוייה
 

846

Active member
מי אמר שמשרד התחבורה לא רצה את המטרופולין?

אם משרד התחבורה
מלכתחילה לא רצה לתת למטרופולין את אשכול רמלה אז בשביל מה הוא נתן להם להשתתף במכרז מלכתחילה? מה הוא משחק איתם בשביל הכיף שלו?
מי אמר שמשרד התחבורה לא רצה את המטרופולין?
כל החברות ניגשות למיכרז ומי שמציע את ההצעה הטובה יותר והציונים שלו הכי טובים, זוכה.
זאת התחרות.
 

droriko

New member
איציק אמר, אני בסך הכל הייתי ציני

מי אמר שמשרד התחבורה לא רצה את המטרופולין?
כל החברות ניגשות למיכרז ומי שמציע את ההצעה הטובה יותר והציונים שלו הכי טובים, זוכה.
זאת התחרות.
איציק אמר, אני בסך הכל הייתי ציני
 

846

Active member
גם אני.... "הכי טוב זוכה...."


איציק אמר, אני בסך הכל הייתי ציני
גם אני.... "הכי טוב זוכה...."
 

mister K

New member
איציק אומר הרבה דברים.

איציק אמר, אני בסך הכל הייתי ציני
איציק אומר הרבה דברים.
הבעיה שלו היא שהוא לא אומר לפני כן שדבריו הם ספקולציות ולא דברים בדוקים ואמינים.
ולא, נהגים מזדמנים הם לא מקורות אמינים.
 

droriko

New member
אני יודע,בגלל זה הגבתי בסרקזם

איציק אומר הרבה דברים.
הבעיה שלו היא שהוא לא אומר לפני כן שדבריו הם ספקולציות ולא דברים בדוקים ואמינים.
ולא, נהגים מזדמנים הם לא מקורות אמינים.
אני יודע,בגלל זה הגבתי בסרקזם
 

FreakOfNature

New member
מצער לשמוע

האם המשיח בדרך למודיעין ?
הפתעה, למרות שמועות שחברת מטרופולין תזכה במכרז התח"צ במודיעין ותחליף את חברת ואוליה מפרסם אתר NEWS1 שחברת קווים היא הזוכה המאושרת.

ימים יגידו מה התושבים יחושו
מצער לשמוע
מקווה שהמצב אצלכם יהיה טוב מאצלנו בפ"ת.
איכשהו קווים עדיין לא מצאו לנכון להפעיל אוטובוסים בקו 53, אלא מיניבוסים מעפנים שאין בהם מקום לכלל הנוסעים בקו.

על תחבורה ציבורית טובה לתחנות הרכבת בכלל אין על מה לדבר.
 

אוהד11

New member
העיקר שהחברה הזו זוכה לניקוד גבוה מחברת

מצער לשמוע
מקווה שהמצב אצלכם יהיה טוב מאצלנו בפ"ת.
איכשהו קווים עדיין לא מצאו לנכון להפעיל אוטובוסים בקו 53, אלא מיניבוסים מעפנים שאין בהם מקום לכלל הנוסעים בקו.

על תחבורה ציבורית טובה לתחנות הרכבת בכלל אין על מה לדבר.
העיקר שהחברה הזו זוכה לניקוד גבוה מחברת
ריבה. חבל שאנשי משרד התחבורה מסתמכים על חברה חיצונית ואינם מפקחים בעצמם, לעיתים, על הנעשה בתחום ממלכתם.
 

טשאפק

New member
משרד התחבורה עצמו התרוקן מאנשים, מידע מקצועי

העיקר שהחברה הזו זוכה לניקוד גבוה מחברת
ריבה. חבל שאנשי משרד התחבורה מסתמכים על חברה חיצונית ואינם מפקחים בעצמם, לעיתים, על הנעשה בתחום ממלכתם.
משרד התחבורה עצמו התרוקן מאנשים, מידע מקצועי
ומיכולת ביצוע עצמאית.

הכל מועבר לחברות חיצוניות, כולל הפיקוח על חברות חיצוניות.
 
דווקא מ"דן" הייתי מצפה לא להפעיל שירות אל

מצער לשמוע
מקווה שהמצב אצלכם יהיה טוב מאצלנו בפ"ת.
איכשהו קווים עדיין לא מצאו לנכון להפעיל אוטובוסים בקו 53, אלא מיניבוסים מעפנים שאין בהם מקום לכלל הנוסעים בקו.

על תחבורה ציבורית טובה לתחנות הרכבת בכלל אין על מה לדבר.
דווקא מ"דן" הייתי מצפה לא להפעיל שירות אל
הרכבת, שהרי דן תפסיד מכך שאנשים ייסעו מפ"ת לת"א ברכבת.
אבל מה האינטרס של קווים??? הרי קווים לא מפעילה אוטובוסים לתל אביב, ואף אחד כמעט לא ייסע ברכבת בתוך פ"ת. אז אין לי מושג מה ההיגיון של קווים לא להרוויח כסף, סה"כ הם צריכים להאריך את קו 53 בעוד תחנה, ולהעביר את קווי 7,27,22,98,10 שיוצאים מהחרש דרך הרכבת. זה לא מאריך הרבה את המסלול.
 

rans778

New member
שישאירו מיניבוסים

מצער לשמוע
מקווה שהמצב אצלכם יהיה טוב מאצלנו בפ"ת.
איכשהו קווים עדיין לא מצאו לנכון להפעיל אוטובוסים בקו 53, אלא מיניבוסים מעפנים שאין בהם מקום לכלל הנוסעים בקו.

על תחבורה ציבורית טובה לתחנות הרכבת בכלל אין על מה לדבר.
שישאירו מיניבוסים
קו 53 הוא קו מאסף משכונת אם המושבות לתחנה המרכזית.
תדירות גבוהה באמצעות מיניבוסים (שמן הסתם זולים יותר לתפעול מאוטובוסים גדולים) בשכונות מגורים צפופות, זו מדיניות מבורכת.
מי שרוצה לתפוס אוטובוסים גדולים במרכז העיר, שיקח קו אחר.
 

alantan

New member
האמת היא שמיניבוסים אינם זולים כל כך

שישאירו מיניבוסים
קו 53 הוא קו מאסף משכונת אם המושבות לתחנה המרכזית.
תדירות גבוהה באמצעות מיניבוסים (שמן הסתם זולים יותר לתפעול מאוטובוסים גדולים) בשכונות מגורים צפופות, זו מדיניות מבורכת.
מי שרוצה לתפוס אוטובוסים גדולים במרכז העיר, שיקח קו אחר.
האמת היא שמיניבוסים אינם זולים כל כך
נכון שהם עולים פחות מאוטובוסים, אבל עיקר עלויות התפעול הוא משכורות לנהגים. זה החלק הארי של ההוצאות של כל מפעיל תחבורה.

עם זאת, ממילא התדירות אינה גבוהה (פעם ב-15 ד'). במקרה זה עדיף אולי לתגבר את התדירות לפעם ב-12 ד' בשלב ראשון, במקום להגדיל את כלי הרכב. לגידול בתדירות יש נטיה למשוך נוסעים מכלי רכבם, ואפקט כדור שלג שיכול לגרום לצורך בהגדלה נוספת של תדירות עד שישתלם גם להפעיל אוטובוסים רגילים.
 
במקרה של קו 53 רק דבר אחד ימשוך נוסעים

האמת היא שמיניבוסים אינם זולים כל כך
נכון שהם עולים פחות מאוטובוסים, אבל עיקר עלויות התפעול הוא משכורות לנהגים. זה החלק הארי של ההוצאות של כל מפעיל תחבורה.

עם זאת, ממילא התדירות אינה גבוהה (פעם ב-15 ד'). במקרה זה עדיף אולי לתגבר את התדירות לפעם ב-12 ד' בשלב ראשון, במקום להגדיל את כלי הרכב. לגידול בתדירות יש נטיה למשוך נוסעים מכלי רכבם, ואפקט כדור שלג שיכול לגרום לצורך בהגדלה נוספת של תדירות עד שישתלם גם להפעיל אוטובוסים רגילים.
במקרה של קו 53 רק דבר אחד ימשוך נוסעים
מכלי רכבם (או כלי רכבם של הוריהם) - העברת תחנת הקצה שלו לתחנת הרכבת קרית אריה. הגדלת התדירות במקרה הזה לא תעביר אליו משתמשי רכב פרטי.
אבל הדבר הכי נכון לעשות לקו הזה הוא לפצל אותו לשני קווים נפרדים. וזה כנראה מה שיקרה בסופו של דבר.
 

mister K

New member
מסכים בהחלט אבל זה לא הכל.

במקרה של קו 53 רק דבר אחד ימשוך נוסעים
מכלי רכבם (או כלי רכבם של הוריהם) - העברת תחנת הקצה שלו לתחנת הרכבת קרית אריה. הגדלת התדירות במקרה הזה לא תעביר אליו משתמשי רכב פרטי.
אבל הדבר הכי נכון לעשות לקו הזה הוא לפצל אותו לשני קווים נפרדים. וזה כנראה מה שיקרה בסופו של דבר.
מסכים בהחלט אבל זה לא הכל.
עוד משהו שלדעתי צריך לעשות הוא להפעיל את 38 של דן במסלול ת"א - תחנה מרכזית פתח תקוה, דרך אבא הלל ר"ג ודרך אם המושבות, וכמובן לתגבר אותו כך שיפעל כל היום בשני הכיוונים ולא כמו היום בתדירות האומללה שלו.
זה באמת מה שישפר את השירות מהשכונה הן לתחנת הרכבת, הן לת.מ פתח תקוה והן למרכז תל אביב, ובמקביל ייתן גם חלופה תח"צית לציר ז'בוטינסקי.
 

cwen

New member


מסכים בהחלט אבל זה לא הכל.
עוד משהו שלדעתי צריך לעשות הוא להפעיל את 38 של דן במסלול ת"א - תחנה מרכזית פתח תקוה, דרך אבא הלל ר"ג ודרך אם המושבות, וכמובן לתגבר אותו כך שיפעל כל היום בשני הכיוונים ולא כמו היום בתדירות האומללה שלו.
זה באמת מה שישפר את השירות מהשכונה הן לתחנת הרכבת, הן לת.מ פתח תקוה והן למרכז תל אביב, ובמקביל ייתן גם חלופה תח"צית לציר ז'בוטינסקי.
 
מאיזו שכונה?

מסכים בהחלט אבל זה לא הכל.
עוד משהו שלדעתי צריך לעשות הוא להפעיל את 38 של דן במסלול ת"א - תחנה מרכזית פתח תקוה, דרך אבא הלל ר"ג ודרך אם המושבות, וכמובן לתגבר אותו כך שיפעל כל היום בשני הכיוונים ולא כמו היום בתדירות האומללה שלו.
זה באמת מה שישפר את השירות מהשכונה הן לתחנת הרכבת, הן לת.מ פתח תקוה והן למרכז תל אביב, ובמקביל ייתן גם חלופה תח"צית לציר ז'בוטינסקי.
מאיזו שכונה?
אם אתה מתכוון להדר המושבות, דווקא לשכונה הזו יחסית אין בעיה, יש לה את קו 44 לתחנה המרכזית פתח תקוה ולתחנת הרכבת קרית אריה. השכונה הזו לא זקוקה ל-53 בשביל להגיע לשני היעדים הללו. לגבי 38 אני מסכים, אבל הוא לא קשור לבעיה עם קו 53. ולהדר המושבות לפחות יש את המעט של קו 38 אבל שפעיל כל היום .
הבעיה עם קו 53 היא בעיקר של שכונת כפר גנים ג' שזה הקו היחיד שמשרת אותה כל היום אבל לא מחבר אותה עם תחנת הרכבת. ולכפר גנים ג' כידוע יש חיבור ישיר לתל אביב 3 פעמים בבוקר מוקדם בלבד בדמות קו 350.
הלוואי שהמצב של הדר המושבות היה מתקיים בכפר גנים ג'.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה