האם המשיח בדרך למודיעין ?

מצב
הנושא נעול.

mister K

New member
כבר נשרפו להם כמה.

בקרוב בקרוב, אוטובוסים וולוו של קוים נשרפים
כבר נשרפו להם כמה.
אבל יש לציין שדגמי וולבו החדשים לא נשרפים יותר מדגמים אחרים.
דגמי הוולבו שמרבים להישרף הם B10B, B12B ו-B7L עד שנתון 2005.
 

mister K

New member
צ"ל: מעט בינעירוניות כמובן. עירוניות יש המון.

אין יותר רכישת אוטובוסים משומשים.
כיום כל זוכה במכרז מחויבת לרכוש אוטובוסים חדשים בלבד.
השאלה היא רק אם יירכשו דגמים איכותיים או נחותים. במקרה של קווים מן הסתם אלו יהיו דגמי וולבו בלבד.
כיום יש לקווים מעט עירוניות. רובן באשכול עפולה ומעט בפתח תקוה ובקעת אונו.
צ"ל: מעט בינעירוניות כמובן. עירוניות יש המון.
 

mister K

New member
רק אלוהים יודע איך נקבעים ה-"ציונים".

האם המשיח בדרך למודיעין ?
הפתעה, למרות שמועות שחברת מטרופולין תזכה במכרז התח"צ במודיעין ותחליף את חברת ואוליה מפרסם אתר NEWS1 שחברת קווים היא הזוכה המאושרת.

ימים יגידו מה התושבים יחושו
רק אלוהים יודע איך נקבעים ה-"ציונים".
אין שום מצב שחברה כמו קווים תדורג מעל חברות כמו אגד, דן ומטרופולין בדירוג רמת השירות.
אלא אם הפרמטרים של משרד התחבורה הם גימיקים מטופשים, כמו שינוי לוגו ורכישת שניים וחצי אוטובוסים חדשים כדי להיראות טוב.
בכל אופן, יהיה מעניין לראות איך היא תפעיל את האשכול הזה, שלדעתי הוא אשכול יותר קל להפעלה מאשכולות בקעת אונו ופתח תקוה.
 

scooby5

Member
אני חושב שאגד ודן כלל לא מורשות להתמודד

רק אלוהים יודע איך נקבעים ה-"ציונים".
אין שום מצב שחברה כמו קווים תדורג מעל חברות כמו אגד, דן ומטרופולין בדירוג רמת השירות.
אלא אם הפרמטרים של משרד התחבורה הם גימיקים מטופשים, כמו שינוי לוגו ורכישת שניים וחצי אוטובוסים חדשים כדי להיראות טוב.
בכל אופן, יהיה מעניין לראות איך היא תפעיל את האשכול הזה, שלדעתי הוא אשכול יותר קל להפעלה מאשכולות בקעת אונו ופתח תקוה.
אני חושב שאגד ודן כלל לא מורשות להתמודד
 

mister K

New member
הן לא מורשות להתמודד אבל זה לא קשור.

אני חושב שאגד ודן כלל לא מורשות להתמודד
הן לא מורשות להתמודד אבל זה לא קשור.
הציונים ניתנים על בחינת המפעילים באשכולות הקיימים.
גם אגד ודן מקבלות ציונים.
 
אני לא יודע אם זה המקרה כאן, אבל אולי לעילית

הן לא מורשות להתמודד אבל זה לא קשור.
הציונים ניתנים על בחינת המפעילים באשכולות הקיימים.
גם אגד ודן מקבלות ציונים.
אני לא יודע אם זה המקרה כאן, אבל אולי לעילית
היה תפקיד כאן במתן הציונים.
הרי לא מזמן החברות התאחדו ויתכן שבעת שקלול הציונים, נלקח בחשבון גם האשכול של עילית, שם ייתכן מאוד שהשירות טוב יותר ממה שאנחנו מכירים מקווים.
כך שיכול להיות שקומבינת אומני אקספרס חזרה בשינוי אדרת.
 
יכול להיות שיש קשר

אני לא יודע אם זה המקרה כאן, אבל אולי לעילית
היה תפקיד כאן במתן הציונים.
הרי לא מזמן החברות התאחדו ויתכן שבעת שקלול הציונים, נלקח בחשבון גם האשכול של עילית, שם ייתכן מאוד שהשירות טוב יותר ממה שאנחנו מכירים מקווים.
כך שיכול להיות שקומבינת אומני אקספרס חזרה בשינוי אדרת.
יכול להיות שיש קשר
עילית משרתת את ביתר עילית החרדית (כולל קווים למודיעין עילית ולבני ברק). אחרי המכרז החדש, קווים תשרת את מודיעין עילית.
מה שמצחיק זה שחברה שלא רצתה שקוויה ייכנסו לתוך בני ברק עומדת לשרת את שתי הערים החרדיות הגדולות ביותר לאחר ירושלים ובני ברק, כולל קווים לבני ברק.
לשינוי הזה כנראה אחראי באמת המיזוג עם עילית.
 

droriko

New member
השאלה אם מודיעין עלית זה כמו בני ברק

יכול להיות שיש קשר
עילית משרתת את ביתר עילית החרדית (כולל קווים למודיעין עילית ולבני ברק). אחרי המכרז החדש, קווים תשרת את מודיעין עילית.
מה שמצחיק זה שחברה שלא רצתה שקוויה ייכנסו לתוך בני ברק עומדת לשרת את שתי הערים החרדיות הגדולות ביותר לאחר ירושלים ובני ברק, כולל קווים לבני ברק.
לשינוי הזה כנראה אחראי באמת המיזוג עם עילית.
השאלה אם מודיעין עלית זה כמו בני ברק
לא מכיר את מודיעין עלית , אבל בני ברק זה ממש ג'ונגל
 

droriko

New member
אם אתה רוצה להשוות

רק אלוהים יודע איך נקבעים ה-"ציונים".
אין שום מצב שחברה כמו קווים תדורג מעל חברות כמו אגד, דן ומטרופולין בדירוג רמת השירות.
אלא אם הפרמטרים של משרד התחבורה הם גימיקים מטופשים, כמו שינוי לוגו ורכישת שניים וחצי אוטובוסים חדשים כדי להיראות טוב.
בכל אופן, יהיה מעניין לראות איך היא תפעיל את האשכול הזה, שלדעתי הוא אשכול יותר קל להפעלה מאשכולות בקעת אונו ופתח תקוה.
אם אתה רוצה להשוות
אז תבדוק את טיב השירות שלהם בעמק בית שאן , שגם הוא אשכול קל יותר מפתח תקווה ובקעת אונו
 

droriko

New member
גם שם יש להם לא מעט פאנצ'רים

אם אתה רוצה להשוות
אז תבדוק את טיב השירות שלהם בעמק בית שאן , שגם הוא אשכול קל יותר מפתח תקווה ובקעת אונו
גם שם יש להם לא מעט פאנצ'רים
רוצה להזכיר לך שהמשטרה(!!) החרימה להם צי שלם של אוטובוסים בגלל שהם סיכנו נוסעים
 


האם המשיח בדרך למודיעין ?
הפתעה, למרות שמועות שחברת מטרופולין תזכה במכרז התח"צ במודיעין ותחליף את חברת ואוליה מפרסם אתר NEWS1 שחברת קווים היא הזוכה המאושרת.

ימים יגידו מה התושבים יחושו
 

olli3

New member
מנהל
אז יהיה כרטוס משותף בתחומי רפורמת גוש דן?

האם המשיח בדרך למודיעין ?
הפתעה, למרות שמועות שחברת מטרופולין תזכה במכרז התח"צ במודיעין ותחליף את חברת ואוליה מפרסם אתר NEWS1 שחברת קווים היא הזוכה המאושרת.

ימים יגידו מה התושבים יחושו
אז יהיה כרטוס משותף בתחומי רפורמת גוש דן?
במילים אחרות, האם קווי סופרבוס/ויאולה שפועלים כעת בעיקר בין רמלה ולוד לת"א ולאחר שיועברו לחברת קווים, האם ישתתפו בכרטוס משותף בתחומי איזור 1 של רפורמת גוש דן?

אם כן, זה ממש טוב... לגבי כל השאר, נחיה ונראה. גם מטרופולין לא הייתה משהו בדרום ובאשכול השרון הדברים הרבה יותר טובים (למרות שגם שם יש בעיות).
 

mister K

New member
הכל תלוי במה שיחליט משרד התחבורה.

אז יהיה כרטוס משותף בתחומי רפורמת גוש דן?
במילים אחרות, האם קווי סופרבוס/ויאולה שפועלים כעת בעיקר בין רמלה ולוד לת"א ולאחר שיועברו לחברת קווים, האם ישתתפו בכרטוס משותף בתחומי איזור 1 של רפורמת גוש דן?

אם כן, זה ממש טוב... לגבי כל השאר, נחיה ונראה. גם מטרופולין לא הייתה משהו בדרום ובאשכול השרון הדברים הרבה יותר טובים (למרות שגם שם יש בעיות).
הכל תלוי במה שיחליט משרד התחבורה.
אם משרד התחבורה היה רוצה, הוא היה מחייב גם את סופרבוס להיכנס לכירטוס המשותף.
אזור 1 זה בטוח לא יהיה, הקוד לרמלוד יהיה גבוה יותר. אבל לא מן הנמנע שהאזור ייכלל בכירטוס המשותף כמו שצריך להיות וכמו אזור השרון כיום.
 

olli3

New member
מנהל
התכוונתי כשירות בין אזור לת"א למשל על כביש 44

הכל תלוי במה שיחליט משרד התחבורה.
אם משרד התחבורה היה רוצה, הוא היה מחייב גם את סופרבוס להיכנס לכירטוס המשותף.
אזור 1 זה בטוח לא יהיה, הקוד לרמלוד יהיה גבוה יותר. אבל לא מן הנמנע שהאזור ייכלל בכירטוס המשותף כמו שצריך להיות וכמו אזור השרון כיום.
התכוונתי כשירות בין אזור לת"א למשל על כביש 44
ועל דרום ת"א וכו'...

כמו שקו 244 בעל תעריף X לרמלה ולוד אבל בתוך גבולות איזור 1 הוא משתתף בכל תנאי הרפורמה.

במילים אחרות, האם זה יהיה כמו מטרופולין הדרום שלא מבצעת כרטוס משותף ותעריף זהה בראשל"צ לתעריף הרפורמה או שזה יהיה במודל שכל קו של אגד שעובר בגבולות הרפורמה, מקבל את כל תנאי הרפורמה. בכל מקרה ענית לי, שזה תלוי במשרד התחבורה, אז סבבה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה