בעלי רוצה להתגרש

RonspotNL

New member
אולי כן ואולי לא

זה סיכון גדול כי אין כל הבטחה שזה מה שיהיה אם במידה והיא תתגרש
 

RonspotNL

New member
?

יש לה אחריות שמייד תמצא בן זוג חדש? לא! יש לה אחריות שהחיים כגרושה יהיו קלים ויפים ושכל הגברים ירוצו אחריה? לא כי מאוד ייתכן שהחיים יהיו אחרים ממה שחשבה ומשהו לא יעבוד הרי מה אם תמצא זוגיות וגם היא תיפול למשבר כזה או אחר? אי אפשר לדעת מה יקרה בעתיד כתוצאה מהגירושים מאוד ייתכן ותמצא אהבה חדשה והכל יהיה נפלא מאוד ייתכן שלא יקרה כלום מאוד ייתכן וירוצו אחריה הרבה גברים אבל גם מאוד ייתכן שתישאר לבד קשה לדעת
 

RonspotNL

New member
לא חושב שזה מצחיק

מאוד ייתכן שאת תצליחי במובן הזה אני מאחל לך הצלחה בכל אופן אבל אי אפשר לדעת מה יהיו ההשלכות של הגירושים ומה יקרה אחרי
 
דבר פעם עם גרושה יפה ששמה פרופיל באו קיי קיופיד או דומיו

תראה כמה מה שכתבת תלוש מהמציאות.

גם אחרי שהיא תנפה את 2,000-3,000 הלא-רציניים הראשונים, עדיין ישאר לה מבחר נאה של עשרות גבריםבסטטוס שלה, רציניים, מצליחים, נראים טוב. זה המצב בשוק הבשר של פרק ב.
 

RonspotNL

New member
בוא לא נגזים

לא יפנו אלייה 3000 גברים וגם אם יפנו אליה הרבה רציניים מצליחים ונראים טוב זה עדיין לא מבטיח לה קשר מוצלח בסופו של דבר לטווח הארוך
 

RonspotNL

New member
אתה כן מגזים

אבל שוב גם אם כן זה עדיין לא מבטיח לה קשר מוצלח לטווח ארוך
 
אם ככה את מרגישה אז לדעתי חבל לחכות

תזמי את את הגירושין. תמיד תחשבי על העתיד, לא על העבר. והעתיד שלך טוב יותר לבד. את רוצה לדבר במונחים עסקיים? תתייחסי להסכם הגירושין כהפסד שכבר קרה. אין לך דרך לשנות זאת רטרואקטיבית. החוק ברור מאד בנושא. הצעתי אליך, כגרוש בעצמי, תחתכי משם, תתמקדי בעתיד. בהצלחה.
 

Mrs Dolores

New member


זאת הייתה גם ההמלצה של עורכת הדין שלי.
 
אני סתם שאלה... יש לך עסק משגשג ואת עדיין מחפשת איך לרוקן

אותו מהמעט שיש לו?!?! כאילו את עושה כסף ועוד דורשת מהמסכן מזונות וכתובה? איזו מין אישה את?
לגבי חצי חצי... ברוכה הבאה לעולמם של גברים שהרבה פעמים מפרנסים פרזיטית במהלך נישואים ואז עוד נותנים לה חצי מהרכוש שעשו אותו במו ידיהם.
 

Cherry Bloom

New member
החלוקה חצי חצי של ההון

כל תחום הגירושין עבר תהפוכות בזמן האחרון. עד לפני כמה שנים היה מקובל שהילדים נשארים עם האמא והאבא משלם. בשנים האחרונות משמורת משותפת הפכה למודל המקובל כך שההוצאות מתחלקות חצי-חצי ולפני שנה בית המשפט העליון עשה סדר במזונות במקרה של משמורת משותפת.

חלוקת ההון חצי-חצי נגזרת מעיקרון שיש עבודות בתשלום ועבודות שלא בתשלום ובפועל אי אפשר לומר כמה מהעבודה של המפרנס העיקרי התאפשרה בזכות זה שמישהו (או מישהי ליתר דיוק) שמרה על הבית, הוציאה את הילדים מהבי"ס ובד"כ הקריבה את הקריירה שלה.

הבעייה שהחוקים מתקשים להתמודד עם בן זוג שלא עובד ולא מרוויל מבחירה. פה נכנס שיקול הדעת של השופט במגבלות שחלות על שיקול הדעת של שופטים.

מי שחי עם פרזיט או פרזיטית עדיף לו לצמצם הפסדים, להתחלק בשלב הזה חצי חצי כדי שמיום זה והלאה, הרווחים יהיו שלו.
 
לא נשמע שהוא כזה מסכן בכלל

יוצא מהנישואין עם סכום שמספיק לו לחיות עד סוף ימיו ואם הבנתי נכון, זה איש עם יכולות טובות שבוחר לא לממש אותן. אולי מה שהוא צריך זאת טפיחה מהמציאות כדי לשוב לצד הפרודוקטיבי. אולי היה לו נוח מדי לחפש את עצמו ואת התפקיד המושלם בעוד אשתו מפרנסת את המשפחה. כבר אמרו חכמים ממני necessity is the mother of all invention. אולי כשלא תהיה לו ברירה, הוא יתפקד הרבה יותר טוב בעצמו.
 
הכי קל זה לחלק כסף של מישהו אחר

קראתי את כל השרשור הארוך הזה וזאת המסקנה שהגעתי אליה. כל אלה שאמרו לך להתחלק בכסף כלאחר יד, לא היו במצבך ולא יכולים להרגיש את מה שאת מרגישה. ספק אם עבדו קשה לבנות עסק מצליח מאפס כדי לדעת איך מרגיש מישהו שצריך להיפרד מפרי עמלו.

יחד עם זאת אני מסכימה עם הבוס, שכדאי להתייחס לזה כרע במיעוטו. כי ההזדמנויות שיהיו לך בהמשך לא שוות לסחוב את המטען הזה איתך.

בהצלחה.
 
אין קשר לקל/קשה או כסף של מישהו אחר

כל אלה שאמרו לה להתגרש ולשאת בתוצאה של חלוקת הרכוש, אמרו לה את זה משום שאין לה אפשרות לחלוקה אחרת של הרכוש בהעדר הסכם ממון.
ואפילו אם בוחנים את זה מבחינה כלכלית (ללא קשר להזדמנויות למע' יחסים אחרות), כיוון שהוא לא מכניס כסף והיא ממשיכה להכניס, עדיף לה לעשות את זה כמה שיותר מהר.
תסתכלי על זה ככה. יש מניה שהשקעת בה, הניבה לך רווחים יפים, ועכשיו היא מתחילה לרדת, כאשר את יודעת בוודאות גבוהה מאוד שתמשיך לרדת וכבר לא תעלה. אז אמנם כואב על הכסף שאבד, אבל זה משהו שלא ניתן להחזיר וככל שתדחי את מכירת המניה רק תפסידי.
 
זוגיות זה לא עסק, אין פה שיקולים של רווח או הפסד

מבחינתי זוגיות זאת אהבה, ואם אני אוהב משהי אני לא מחשבן כמה אני נותן וכמה אני מקבל. אני רוצה להרגיש ולהאמין ששני הצדדים עושים את המקסימום לטובת הזוגיות
&nbsp
ברגע שמתחילים עם פנקסנות, זהו שעון חול לסוף הזוגיות והאהבה
&nbsp
לדעתי הבחורה פה כלל לא אהבה את הבחור מעולם ופשוט התחתנה איתו כי הוא היה אבא מתאים שיכל להרוויח טוב ולפרנס את הילדים ברמה מסויימת
&nbsp
ברגע שהילדים נוצרו והוא כבר לא מכניס כסף - אין מבחינתה צורך בו
אילו הייתה אוהבת אותו, הייתה מבינה שהוא במשבר ובדיכאון ועוזרת לו
&nbsp
אני דווקא חושב שכגרושה היא תבין שהיא לא כזאת מציאה, יהיו לה קצת סטוצים ובילויים אבל גבר שיסכים לסבול את האופי המעצבן שלה ולהתחייב לה למערכת יחסים משמעותית - אני בספק
&nbsp
 
לא אמרתי שזוגיות היא עסק

אבל אם היא כבר מתייחסת לזה כעסק - אז ההחלטה הנכונה היא להפרד כמה שיותר מהר במקרה הזה. עצם העובדה שכואב לה להפרד ממחצית הרכוש לא מהווה דילמה, אלא אם היא שוקלת לחסל אותו (כמו שחובטת שטיחים הציעה בבדיחות הדעת)
 
האהבה הזאת שאתה מדבר עליה היא קצרת מועד

יש על זה הסכמה בין כל החוקרים. מהר מאד, חצי שנה עד שנה, נישואים הופכים לסוג של ארגון קטן שבו לכל אחד יש תפקיד מאד פונקציונלי. אם מישהו לא ממלא את התפקיד שלו, הארגון בבעייה. לא בהכרח מתפרק אבל בבעייה.
 
למעלה