בעלי רוצה להתגרש

NEO83

New member
כאשר הוא שיגשג בעבודה

ידעת טוב מאוד להנות מהפירות האלה וגם הכסף הזה הושקע בעסק שלך,
עכשיו כאשר הוא יכול להנות מהפירות של העסק שלך את לא רוצה שהוא יהנה מהם?
אם זה היה הפוך, לא היית רוצה שזה יהיה המצב?
זכותו המלאה להנות מהעסק הזה
 

Mrs Dolores

New member
מאיפה ההבאת את השטות הזאת?

אני זוכרת שהתחננתי עם דמעות בעיניים שנשקיע מהחסכונות בציוד וחומרים שהייתי ממש צריכה בתחילת הדרך והוא התנגד. היה אומר שזה לזרוק כסף. הלכתי לבקש כסף מההורים שלי בפנסיה. כשהעסקים התחילו לפרוח, פתאום התחיל לגלות עניין. פירות יש בשוק.
 

NEO83

New member
כשהוא עבד בהייטק

ואת היית בתקשורת, היה בינכם פערי שכר?
 

NEO83

New member
זה לא אומר שהוא השקיע

זה רק אומר שהם חיו ברמת חיים גבוה והוא זה שהשקיע בחיים שלהם יותר מאשר היא כי היא בעצם הביאה פחות כסף הביתה,
פרט לזה היא רשמה שהם השקיעו בעסק, פשוט הוא לא רצה להשקיע בהתחלה
 
אני לא רואה כתוב בשום מקום שהוא הרוויח יותר ממנה

להיפך, שהקריירה שלו מקרטעת והוא נמצא הרבה בבית. אתה בטוח שאתה קורא מה שכתוב ולא מה שהיית רוצה שיהיה כתוב?
 

NEO83

New member
אני קורא טוב מאוד

בהתחלה הוא עבד בהייטק והיא בתקשורת,
סלח לי על הסטגימה אבל רוב הסיכויים שהוא הרוויח יותר ממנה,
רק עכשיו כאשר הקריירה שלו מקרטעת אז לה זה מפריע
 

סיגלית 2014

New member
מנהל
אותי מעניין דבר אחד

אם המצב היה הפוך:

היית עוברת משבר בעבודה (או כל משבר אחר), נכנסת לדיכאון. לא היית מוצאת טעם להמשיך הלאה, היית חסרת חיים, עושה רק את המינימום בעוד שבעלך פורח לנגד עינייך. הוא "מנסה" להעסיק אותך כדי שתרגישי משמעותית ותורמת, אבל זה לא זה, את עדיין מרגישה את הריקנות הזו, את תחושת הכובד הזו שאת לא מוצלחת, כל דבר שאת נוגעת בו לא טוב, את לא מצליחה להתרומם.
הריקנות הזו גורמת לך לעצבנות יתר, שום דבר לא מספק אותך, אף אחד לא מבין אותך וכולם מעצבנים אותך.
גם בעלך לא מבין אותך, הוא מתחיל להראות סימנים שנמאס לו. את לא "מספקת את הסחורה" והוא לא הסכים לדבר כזה כשהתחתן. הוא חיפש שותפה לחיים ולא נטל. הוא מרגיש שעול החיים והמשפחה נופל על כתפיו והוא מחזיק את הכרטיס הצהוב בידיו. את בעיניו סתם עצלנית ונצלנית. איך את מעזה בכלל לעבור משבר, איך את מעזה ליפול ולא להצליח להתרומם?

מעניין כיצד היית מרגישה וכיצד היית מגיבה.

בהצלחה
 

SupermanZW

Well-known member
כתבת שאם לא הנושא הכספי היית מתגרשת

משמע את לא מעוניינת להמשיך לחיות עם בעלך והסיבה היחידה שאת לא פותחת בהליך גירושין היא שאת יודעת שאת הולכת להפסיד הרבה כסף (מתשובתך ל"אני הבוס"), לדברייך כמות כסף שתספיק לו עד יום מותו מבלי שיצטרך לעבוד עוד יום בחייו. מכיוון שאת לא אוהבת אותו ולא רוצה לשקם את היחסים ביניכם לא תוכלי להציל את הנישואין, תתגרשי במוקדם ובמאוחר וככל שתחכי יותר זמן תפסידי יותר כסף כי בינתיים ממשיך להצטבר וממילא את מיליונרית. לאור העובדות הנ"ל את צריכה להתגרש כמה שיותר מוקדם. לא מגיע לך לחיות עם גבר שאת לא אוהבת ולא מגיע לו לחיות עם אישה שאינה אוהבת אותו. חצי מהכסף תפסידי בכל מקרה. אל תשלי את עצמך, את לא מוכנה לעשות דבר כדי להציל את נישואייך ואהבה כבר אין בהם, עשי לעצמך ולו טובה ופתחי בהליך גירושין ויפה שעה אחת קודם.
 

Cherry Bloom

New member
כל מה שסופרמן אמר ועוד דבר אחד

אין כל כך משמעות משפטית מי פתח בהליכים. דווקא יש יתרון קל למי שפותח/ת בהליכים כי הוא/היא אלה אשר שיכולים לבחור את הערכאה בה ייערך ההליך אם וכאשר לא תושג הסכמה מחוץ לבית המשפט. אז לאור כל מה שתיארת, וכשגירושין נשמעים כמעט בלתי נמנעים, אז כדאי שתעשי את המהלך ותגמרי עם זה כמה שיותר מהר, לפני שאת צוברת עוד כסף שתצטרכי להתחלק בו.
 
שואלת אותך ואת כל הגברים שהגיבו "מה רק בשביל לא להתחלק

איתו בכסף את לא מתגרשת"
איך הייתם מגיבים אם גבר היה פוסט בנוסח
אישתי רוצה להתגרש ורק רוצה את הכסף שלי , אני כל השנים עבדתי 12 שעות ביום והרווחתי הרבה והיא כל היום הסתובבה בקניונים וביזבזה כסף. היא לא ניקתה את הבית (הייתה עוזרת), לא בישלה (קנתה אוכל מוכן), ובכלל רוב היום סתם ביזבזה את זמנה ואת כספי.
 

SupermanZW

Well-known member
הייתי מגיב אותו הדבר

גירושין תמיד כרוכים בהפסד כספי, עדיף להיות חופשי עם פחות כסף מאשר בזוגיות עם אויב/ת או רודן/ית או נצלן/ית או מתעלל/ת.
 

SupermanZW

Well-known member
כן הייתי מגדיר, אך הייתי מציע את אותו פתרון

לעולם לא אציע לאיש/ה להישאר נשוי/אה מי שאינו/ה אוהב/ת וחש/ה מנוצל/ת או מושפל/ת או קורבן. עדיף להיות חופשי עם פחות כסף מאשר אומלל עם יותר כסף.
 

Cherry Bloom

New member


 

RonspotNL

New member
בואי נתחיל מהסוף

מה זה משנה אם גברים מתחילים איתך? את עדיין נשואה לא? אני מהדברים שלך אם הם אמינים בכלל כי רק נרשמת לתפוז יכול רק להבין שכנראה הבעיה גם אצלך ולא אצלו בלבד נראה שאת מתלוננת עליו ואין לנו כאן את הצד שלו למרות שאת טוענת שהוא מתלונן עלייך לידיעתך לכל אדם יש צד אפל גם אצלך זוגיות היא שותפות וגם לו יש חלק בעסק שלך כמו שלך היה בעסק שלו עכשיו את צריכה לשאול את עצמך דבר אחד : האם את אוהבת אותו והוא אותך אם כן עלייך ביחד איתו לפתור את הבעיות אם לא זה כבר תלוי בך ובו איך אתם מסיימים את הקשר בינכם
 

Mrs Dolores

New member
בוא נתחיל מהתחלה כי לא כל כך הבנת

משנה שמתחילים כי זה אומר שאין בי פחד להישאר לבד אחרי הגירושין אם וככל שהיה כזה.

אם אתה מאמין או לא, זאת בעייה שלך. לא זוכרת שהצעתי למישהו כאן הצעה עסקית או אחרת שמחייבת אותי לתת גילוי נאות. אני כותבת שנים בתפוז בניק אחר, אני מכירה הרבה אנשים והם מכירים אותי, ולא רציתי לדבר על משהו כל כך אישי באופן שיזהו אותי עם הדברים. לכן פתחתי ניק חדש.

אהבה כבר אין פה מזמן, ואם הוא ימשיך לרטון בלי סוף גם החברות שנותרה בינינו בסכנה. תמכתי בו, עזרתי לו, אבל אני לא יכולה לעשות דברים במקומו. אם הוא לא מוכן לעזור לעצמו, אז סורי. גדול עליי. אם הוא רוצה ללכת, שיילך. אבל יש לי הרגשה שהוא רוצה ללכת רק בגלל מצנח הזהב שהוא יוצא איתו ושאותו אני יצרתי. אני מרגישה מנוצלת ונדפקת, אבל כפי שאמרו כאן, אם זאת הייתה שאלה עסקית, היה כדאי לצמצם הפסדים, לחתוך את הקשר בנקודת הזמן הזאת, כך שכל מה שארוויח בעתיד, לא יהיה עוד בר חלוקה.
 

RonspotNL

New member
אני דווקא הבנתי מצוין רק שאני לא מאמין לכל זה

בואי נתחיל מהעובדות : אין לך פחד ע כ ש י ו להשאר לבד אחרי הגירושין מאוד ייתכן שהמצב ישתנה כשתהיי אכן גרושה ומאוד ייתכן שמתחילים איתך בגלל שאת נשואה ?מה יקרה ואם המצב ישתנה ברגע שיגלו שאת גרושה? אם אין אהבה מה השאלה ?בינתיים לא נראה לי שאת חפה מתלונות ומענות הכי עצוב זה שאת רואה את מערכת היחסים שלך כעסק מערכת יחסים היא לא עסק זה לא רק עניין של כסף בלבד לצערי אני קצת מבין את בעלך ...
 
למעלה