אפשרות לביטול אבחון על הספקטרום

צלליתי

New member
נראה לי

שאפילו אתה נאלצת להודות שאם תינוקות היו פחות מתוקים/סימטרים, הם היו מעוררים פחות התלהבות ורצון לגונן...
אפילו במקרה שלך.


יש רמה מסויימת של סימטריה (לא סימטריית מראה..אלא כזו שעוצרת קצת לפני)) שנוטה למשוך את רוב האנשים.
ברור שאם מדובר בבר, שנראת מאוד ריקנית (ואני גם לא מבינה למה היא נחשבת הכי יפה, בלי שום קשר) והיו לה יותר מדי הזדמנויות להתחבר לעצמה ברמה הכי נרקסיסטית שיש (זה שאחרים נאלצו לוותר על זה, לא אומר שהם לא היו קופצים על הפריבילגיה), היופי (או ה"יופי") הזה יכול לעורר גועל , לעומת מראה שיכול להיות סכ"ה מאוד דומה לשלה (או מאוד שונה ומדורג נמוך יותר מבחינה חברתית) ומשדר הקשרים פנימיים ועמוקים יותר - נראה הגיוני שימצא חן בעיניי הפילוסוף (לא הוגה דעות מקצועי. פשוט מי שנוטה להתפלסף יותר מהממוצע).

אני עדיין טוענת שכמה שאנשים יטענו שהם בכלל מחפשית כיעור וחוסר סימטריה, הם עדיין נמשכים (לרוב) ליופי במובנו הקלאסי. אולי עם סוויצ', אבל קרוב לקלאסי.
 
זה נכון.

אבל תינוקות זה תינוקות הם מעוררים בך כזה חיבור לא רק כי הם יפים ( לא כל התינוקות יפים כל כך) אלא כי הם טהורים ותמימים, לכן בר רפאלי שהיא אישה מבוגרת יכולה להיות הכי יפה בעולם. אבל לא למושך אותך מבחינה רוחנית כי אתה צריך להמשך גם וגם אם אתה אדם עם לב ולא מכונת זיונים. וכן ארנה נוטה להתפלסף זה נכון אבל זה רק חלק ממנ,ו גם אני נוטה ויש לי נטיות כאלו אבל פחות. אבל כמו שאמרת במידה ומי שהיא היא יפה אבל גם משגרת על אותו גל זה יכול להתאים... אבל נכון שרוב האנשים נמשכים ליופי קלאסי למוכר לשגור בכל תחום זה ככה, זה לא שונה משום תחום אחר, אנשים אוהבים את המוכר..
 
בר היא בכלל לא הכי יפה יש הרבה אבל הרבה יותר

יפות ממנה גם בארץ וגם אני ראיתי במציאו,ת בר היא צעצוע ותו לו היא בכלל לא מושכחת אותי אלא טיפוסים מאוד מסומים, עלק הכי יפה איזו שטויות..
 

arana1

New member
נאלצתי להודות ? זה שהמציאות עקומה לא הופך את הדברים לעובדות

אני גם "מודה" שנשים וגברים מכוערים ומכוערות נתקלים בקשיים הרבה יותר גדולים מאנשים יפים, אז מה זה בדיוק אומר ?
יש גם מחקרים שמראים שהסיכוי של אדם מכוער לשרוד בבית חולים נמוך משמעותית מאוד מזה של אדם יפה, וכאן מדובר במרחב שאמור להיות הכי הכי מקצועי והכי פחות מוטה.

אז אני "מודה" שיש בחברה המון עוולות והתנהלויות הכי לא הולמות ויחס נורא דפוק שהופך את החיים של כולנו לסיוט,
זה מוכיח שהיחס הזה משקף את האמת, את הראוי והרצוי ?

שוב ושוב אני קורא מחקרים שאומרים, כמוך, שהעובדה שדברים מתנהלים בצורה מסויימת מוכיחה שתפישות מסויימות הן לא נכונות,
ואין דבר טיפשי מזה,
כי דברים נוטים להתנהל גם בצורה שמאשרת ומנציחה את מה שדפוק ושינויים לוקחים זמן, ובעולם מושחת וכחני הם גם יכולים לקחת הרבה מאוד זמן.

אני גם "מודה" שנשים מופלות לרעה במקומות העבודה, אז לדעתך העובדה הזאת מהווה את המציאות הראויה והנכונה רק מכך זה שהיא קיימת ?
פחחחח.....

הכרתי לא מעט נשים שוויתרו בשמחה על הפריבלגיה של קריירה של בובת מין והעדיפו קיום משמעותי יותר, והיו לא פחות יפות ממנה.

מה זה ומי זה "אנשים" ? שוב את טועה לחשוב שבחירות הרוב מעצם היותו רוב משקפות איזה אמת נצחית,
הן לא.

אני לא טוען שהחיפוש אחר סימטריה הוא דפוק,
אני טוען שהזיהוי של סימטריה עם סוג מסויים של מופע, נפשי או פיזי, הוא הבסיס לכל מה שדפוק.
 
אני לא אוהב בחורות שהם בובות מי זה לא מוששך אותי....

איזה דאין לה אופחי או עומק מזה דווה? אבל אני חייב להעיר גם לך : שיכול להיות שמה שאנו רואים מפה לא רואים משם כלומר אנחנו רואים אוותה כאיזו דמות ותו לו, יכול להיות שיש בה גם עומק שרב הקרובים לה יודע מה אתה חושב? האם צריך להסתכל על החצוני ולא לחשוב דשאולי יש מעבר? מה דעתך? כי יכול להיות שתוך תוכה היא אישה נפלאה, ורגישה, ועמוקה אני כלל לא מכיר אותה אבל אני מדבר באופן כללי...
&nbsp
ולנושא :
&nbsp
ני טוען שהזיהוי של סימטריה עם סוג מסויים של מופע, נפשי או פיזי, הוא הבסיס לכל מה שדפוק.
&nbsp
- אני חושב שאתה צודק ולו היה ורק מעט גווין מסיום ואפשרות לבחןר בסכל מיני סוגי יופי ואפשרות לדון על זה היה טוב ופחות פוגע בך ונותן לך את החופש הראוי כדי שתוכל לבחור מה טוב ומה רע ללא שיאמרו לך " על מה אתה מדבר ומקשש מה אתה מבין" כמו שאומצרים עם בר וכמו שאמרו לי שאני הומו ולא מבין...
 

arana1

New member
הבחירות שאדם עושה בהחלט מעידות עליו

העובדה שאדם בוחר להתמקד בחיצוניות ולהישען עליה מעידה שהפנימיות שלו כנראה לא משהו בכלל,
כי אם היה לה ולו מעט משקל היא הייתה מאזנת את הבחירות שלו לקראת כיוונים קצת פחות דפוקים.

מה זה בתוך תוכה ? לדעתך הפנים מופרד לגמרי מהחוץ ?
התפישה של הפרדה טוטאלית בין הפנים ולחוץ היא התשתית לזיוף ולצביעות וכיוון שהיא זאת שמקובלת היא הופכת את הקיום של מי שלא יכול להרשות לעצמו הפרדה כזאת לסיוט.

אז אני לא מאשים נשים שהפכו לבובות מין, ברור שברוב המקרים הן פשוט סורסו וסורסרו על ידי ההורים, והוסללו על ידי הלחץ החברתי הבלתי נסבל למסחר ולנצל ולבזות את כל מה שאפשר, ובחברה פרוצה היופי הוא פרצה הקוראת לגנב.

וחוויתי הכרות אישית ועמוקה יחסית עם כמה נשים שהיו יפהפיות מדהימות וראיתי מקרוב וחווית איתן את הסיוט שבו הן נאלצות לחיות רק משום כך,
אחת מהן אפילו ניסתה לכער את עצמה כמה שיותר וכל הזמן רק בשביל שהסביבה קצת תפסיק להוריד אותה לזנות כל הזמן,
וכאוטיסט מאוד הזדהיתי עם המאבק 'האבוד' שלה, וסופה שהדרדרה לצריכת סמים קשה ואני ממש לא מאשים אותה.
 
לא אני חושב שיש קשר.

אבל אני נוטה לחשוב שיכול להיות שאדם מבחוץ נראה אחרת ממה שהוא מפנים, למשל אדם יכול להראות מאוד נחמד מבחוץ אבל הוא חרא מבפנים או הפך לזה אני מתכוון. בקשר לבחורות שהייתה איתם בקשר אני מכיר את זה גם על עצמי ,גם אני מכער את עצמי מאוד, ואני מוזנח מאוד, ותמיד אחרי שמספרים אותי ומגלחים אותי אומרים לי " ואו אתה דווקא נראה מאוד יפה" וגם אני פגעתי הרבה פעמים בעצמי גם באופן קשה מאוד, אני מאוד מסכים שהחברה מסרסרת אותן לגמרי וזו לא אשמתם.
 
במה הנ"ט עולה על האוטיסט?

חוץ מפוזה ומשחק? אני יכול לומר שאני גדלתי עם הנורמטיבים כל ימיי חיי, אני יודע איך הם פועלים. ואני הצלחתי להבין אחרי מעט מאוד זמן שלחריג ונורמטיי אין מה לעשות ביחד, אין זו עובדה, אני נולדתי אוטיסט, אני לא בחרתי להוולד כז,ה אם הייתי בוחר להוולד הייתי אומר לא תודה. מה שאת ושולמית וגור וכל מיני דרעקס צדקנים עושים זה לא לתת לגטיצימה למאבק אמיתי ,כי מאבק אמיתי חייב לכלול בתוכו ביטוים כאלו, אני מדבר עם אוטיסטים ואני מדבר עם נ"ט אין מה להשוות, זו דעתי האישית אני לא כופה אותה על אף אחד, אבל לעומת זרת החברה המשונת והזלזלנית רואה בכל האוטיסטים פוגמי,ם ושוחטים אותם יום יום. אז אני וארנה ועוד קומץ קטן אומרים די, אז מה הבעיה בזה?
אוטיסטים חכמים יותר זו עובדה ( תוווכחי עם מבני מנת משכל 30 אחוז מאוטיסטים בעלי יכולות מיוחדות או מחוננות או אפילו גאונות) מוסר? ברור שאוטיסט מוסרי יותר, אני לא רואה שום מוסר בנ"ט רק משחק ופוזה, זה שיש נחמדים זה נכון אבל יש גבול, שום נורמטיבי לא יקבל אוטיס,ט חולה נפש אף אחד, ואם תני לי אחד שהיה מוכן לקבל אותי כמו שאני אני חוזר בי, ואומר שהם גם טובי,ם וזה לא יקרה...
 

צלליתי

New member
נתנאל

אתה בעצמך טוען שאתה פסיכופט ומצתאר כמה רע אתה רוצה לעשות ואיך אתה עוקב אחרי נשים (ולא יודעת מה עוד)

העובדה שאתה בעל קווים אוטיסטים, ממש לא הופכת אותך לטוב יותר, כי יכול להיות שאתה נופל על קווים אוטיסטים מגעילים ופסיכופטים.

אז במקרה שלך סבלת ובמקרה של אחרים - סובלים למוות בדיוק בגלל יצורים כמוך.

בינתיים אני רואה יותר נ"ט שאכפת להם מאחרים מאשר אוטיסטים שאכפת להם מאחרים, אז כחל אחד וחוויותיו.


אגב, נשים הם בדר"כ לא אוטיסטיות (לפחות לא ע"פ האוריינטציה הגברית של אוטיזם....ובכלל מלכתחילה זה הוגר ע"פ תכונות גבריות) ולמרות שהן לא אוטיסטיות, הן לא מגיעות לרמות האכזריות שיש בהרבה מאוד גברים (חלקם מאוד אוטיסטים).

אז אתה הכרת אוטיסטים מדהימים ואחרים הכירו אוטיסטים זוועתיים.


לא סתם קשה לקבל את הטענות שלך, כי הן לא קרובות לחוויות שלנו ואתה מזלזל בחוויות שלנו ובסבל שלנו.

אני גם בטוחה שאתה מזלזל בסבל שאתה (אולי) גרמת לאנשים.


אני לעומת זאת אוכלת את עצמי לנצח - אולי גם בגלל שגרמתי איזשהו סבל לאוטיסט, בשל התגובות שלי לסבל הנוראי והמחריד והנצחי שהוא גרם לי.


אבל בדבר אחד אתה צודק - בגלל שאתם קומץ, אז אולי אסור להגיב לזה ולתת גם לגישה שלכם מקום. לא יודעת.

אני יודעת שאני שייכת ליותר "קומץ" מקומץ - ולכן לי כן מותר להגיד שאתה טועה.
 
אני פסיכופת? את הפסיכולוגיה בגרוש שלך תדחפי לתחת.

ברור שאני מדבר על עצמי, אני מתאר את מה שאני חווה את מה שאני מרגיש לא מה שאת מרגישה כי אני לא יודע מה את מרגישה אני נמצא במיעוט לא את את מבינה מתוקה?: את לא צריכה לשנות את עצמך אלא אני ועוד אוטיסטים. כל מה שאמרת הוא קשקוש אכזריות אוטיסטית? על מה את מזיינת לי את המוח? מה את משחקת לי בקקה? ומילה אחת
&nbsp
אחרונה שאת כן צודקת מכל הקשקשוים האלו, את מותר לך לומר כל מה שבא לך, ולהציע כל דרך שבא לך, אין לי בעיה אני לא סותם את הפה לאף אחד אני מוכן להתווכח עד מחר. אבל את הפסיכולוגיה בגרוש שלך אל תעשי עלי.." אני עוקב אחרי נשים" את רצינית? מה את מפליצה מהפה? אני לא מכיר נשים, אין לי קשר עם נשי,ם עוד מעת תהפכי אותי לאנס, הכל פה זה הכפשה אחת גדולה ומגעילה, אני לא סתם לא סובל אדיוטים, ומפגרים מהסוג הנחות שלך. ואחרון אין דבר כזה קווים אוטיסטים פסיכוטים, זה מה שהגישה הטיפולית המזיונת מנסה למכור ל,ך שאנחנו קרים, ולא מראים שום רגש, אני יצור זה נכון יצור לגמרי אבל אני לא מעיד על כלל האוטיסטים, אני זה מקרה פרטי שלי, אל תכנסי אותי למשוואה בכלל לא של אוטיסטים ולא של בני אדם אחרי,ם את החרא שאני עשיתי אני יודע וזה היה לאנשים רעים כמוטך, לא פגעתי מעולם בחפים מפשע לעולם.אין לי מה לומר לך יותר.
 

צלליתי

New member
אתה החלטת שאני לא נמצאת במיעוט. אין יותר מיעוט ממני.

זה שמישהו לא מאובחן כפסיכופט, ממש לא הופך אותו לחלק מאיזשהו "רוב".


אגב, יש תסמונות הרבה יותר נדירות משלכם - ואני דיי בטוחה שאתה מודע לכך.


מלבד זאת - אני חיה בסביבה ובעולם שבו כולם חושבים ההיפך ממני בכל התחומים - וזה לכשעצמו הופך אותי למיעוט.
 
נו אז את חריגה מה רע? יופי...

ואני לא מבין את היגון במשפטים שלך זה שמישהו לא מאובחן כפסיכופט, ממש לא הופך אותו לחלק מאיזשהו "רוב". מז ה אומר מי פסיכופאט? ומי רוב את תצרכי להסביר לי למה התכוונת, כי אפילו אדם כאוטי כמוני לא מבין מה את רוצה לומר את המשפט האחרון הבנתי.
 

צלליתי

New member
...

לגבי הקטע של "אני פסיכופט לגמרי" - את זה אתה כתבת איפשהו...ואם אני טועה, אז סליחה.


ומאיפה אתה יודע שלא קיים דבר כזה "קווים אוטיסטים פסיכופטים"?

בגלל שעולם הרפואה לא משתמש במושג כזה?


כל השילובים בעולם קיימים וזה מאוד שטחי לחשוב שלא.


אתה בדיוק כמו הנ"ט בעניין הזה.



בכל מקרה, אני לא מתכוונת לריב איתך...מספיק לי הגיהנום בלעדיך. אז יאללה תתפוצץ על מישהו אחר ומהר.
 
נכון אני פסיכופת באופן מסיום האשימו אותי הרבה בזה.

גם שאני היטלר וגם שאני שונא אדם והרשימה ארוכה.
&nbsp
כל השילובים בעולם קיימים וזה מאוד שטחי לחשוב שלא.
&nbsp
זה משפט נכון מאוד שני טען אותו על גבי הפורום כבר הרבה מאוד זמן כתבתי גם עלזה באריכות הכל הוא משלים והכל הוא אחד, יש מאפיינים פסיכופתים בכול,ם כי לכולנו יש אגו נפוח אבל אצל אוטטיסט לטעמי זה נאמי יותר משתנה, אוטיסט יכול להיות הכי פוץ בעולם, והכי פסיכופת בעולם אבל הוא אינו זה למראית עין, הוא שומר בתוך תוכו זה הכל, ואז הוא נראה הכי אנטי חברת,י הכי אנטי סבבתי, והכי אני בתוך עצמי לכו תזדיינו..
&nbsp
זה נכון זה בעצם אני.
&nbsp
והרפואה בעצם משתמשת בזה לא מעט וגם בארון כהן כתב על הפסיכופת הלא אלים וכיוון את זה על אוטיסטים אז כן זה שימוש רבוי בשפה הרפואית לפחות זו שאני מכיר.
&nbsp
..מספיק לי הגיהנום בלעדיך. אז יאללה תתפוצץ על מישהו אחר ומהר.
&nbsp
אני מאמין שאני בגהנום לכן אני כאן רמבו מכירה.?את יכולה לדבר איתי על התופת שעות לא נמאס לי. וזה גם כיף לי, אז אם את מבקקשת שאני לא אתפוצץ עליך אני אשמח, אבל תשמרי על לשונך, ואל תקראי לי פסיכופת סתם..... כי אני כן אבל מאלו שאת רואה בסרטים שאונסים ילדות קטנות ( אני לא האמיני לי אני מאלו שיהרגו את אלו שאנסו ויכנסו לכלא לכל החיים כי אני טיפש עם הרבה לב שמסתבך.......). כל טוב ואני ני תמיד פה לשמוע על הגהנום שלך, שלך נתי.
&nbsp
 

גור42

New member
ומכניס לאנשים רעל לקפה... ומצית בתים... ומהלל את עולם הפשע

אז תרד מהעץ הזה של ה"עליונות המוסרית" שעליו טיפסת. יש אוטיסטים טובים ויש אוטיסטים רעים, בדיוק כמו שיש נ"טים טובים ונ"טים רעים. מה שממש לא מפתיע, כי כולנו בני-אדם.
 
אני לא מהלל את עולם הפשע.

ומה שאני עשיתי היה לאנשים שמגיע להם, יש פה מוסר והוא קיים יותר אצל אוטיסטים זה בעיניי עובדה ידידי, אתה לא מאמין אל תאמין תעשה מה בא לך. לטעמי אין דבר כזה אוטיסט רע יש אוטיסט מתוסכל שעושהדברים רעים אז אם זה רע סבבה יש אוטיסטים רעים...
 
וכנה, ואמיתי ואומר את האמת על עצמי.

ולא משקר ולא בורח אחרי שאמרתי את הכל על עצמי ישר ואמרתי שאני כזה אז מה יש לך לומר? מי שברח זה אתה לא אני : אתה לא מאמין שאני עומד להשתקם זו בעיה שלך אני לעולם לא שקרתי לך על עצמי, ואמרתי מי אני בדיוק, אתה רצית להמשיך תקשר עד שהייתה לי איזו פליטה אבל מה לעשות לכל אחד יש גבולות...
 

צלליתי

New member
אם אתה מאלה שהורגים אותם, אז אני בסדר איתך.

את הפסיכופטים האלה...
 
כאשר פגעתי או אפגע בחף מפשע באמת זה היה הרגע

בו אני יסייף סוף לחיי, אמרתי את למטפלת שלי, אני מסוגל לעשות הכל, הרגע שאני אפגע בחסר ישע אני אסיים את חיי.
 

HollyGolightly

New member
לא יודעת אם אתה פסיכופט או לא. אתה עצמך העדת

שניסיתי להרעיל מישהי. מצרפת כאן ישר להודעה:
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/612/178833095/תמיכה/אוטיזם_אספרגר_ו-PDD

כלומר אתה אדם מסוכן מאד. גם בהודעות אחרות בשרשור של ההודעה על נסיון ההרעלה אתה מצטייר כאדם מאד מסוכן.

אז נכון, יש נטים מסוכנים מאד. אבל מסתבר שאתה עצמך ניסית לרצוח אנשים בהכרה מלאה.
 
למעלה