אפשרות לביטול אבחון על הספקטרום

כן יש הרבה התבוננות קשה שאתה מביט בעצמך.

שאתה נכנס לתוך המעגל הזה שאתה מסתכל על כולם אבל כולך בתוך עצמך, אנשים קשה להם להיות רגע לבד אני מרגיש שהלבד זה הדבר היחד שגורם לי לנושם ולחיות ,ולהרגיש אחרת מזמן הייתי שם קץ להכל. אני איני מסוגל להיות בחברה עם הרבה אנשים וגם אם מעט, כל אדם בשבילי הוא נשמה שהיא חלק ממני. וגם אני הבנתי מהיותי ילד שהנורמה לעולם לא תתן לי את הכלים להתמווד, שהכל משחק והצגה ואין סיכוי בכלל לצאת מזה זעזרתם אלא רק להבלע שוב ושוב לכאס ולסבל האין סופי, ודווקא הסדר הוא עם המרחק מכול,ם עם עצמך. אני מאוד מריגש כמוך..
 

גור42

New member
ובכל זאת, אתה לא משתמש בשם האמיתי שלך ברשת, נכון?

אז תספיק לזבל בשכל.
 
אני יודע מי הוא, ראיתי אותו בפייס.

כל מה שהוא אומר כאן הוא אומר שם בשמו האמיתי.
 
מין מוצא את מינו את זה ארנה לימד אותי.

אני צריך למצוא אנשים שדמים לי, הבעיה שכאלו כלואים 24/7 ואני לבד.....
 

HollyGolightly

New member
אתה קולט מה כתבת? שאתה נתנאל הוא החוקר, השופט והמוציא

לפועל את גזר הדין שלך עצמך. אז אתה מסובך ומתוסבך ורגיש ולא רגיש ואוטיסט ולא יודעת מה עוד. אבל מה שברור הוא שאין בך דבר שנעלה על נ"ט שעושה אותם דברים. נ"ט היה יכול לכתוב כאן בדיוק את שכתבת אתה. ואף אחד לא היה נוטה לו חסד או בכלל נותן לו להמשיך לכתוב בפורום הזה או כל פורום אחר. סביר להניח שהיו חוסמים אותו ומיידעים את המשטרה. אבל היות ואתה אוטיסט, זה בסדר גמור שתנסה להרעיל, לנסות לרצוח באמצעים אחרים ולבקש שיתייחסו אליך כאל אדם נעלה. אתה בכלל קולט מה אתה כותב?
 
אני רוצה שיכתבו עלי כאדם נעלה? להפך אני רוצה שיבקרו אותי.

אני באה לפה כדי שיבקרו אותי, אני לא מחפש חנופה, ואף אחד לא יכול לעשות לי כלום, כל מה שעשיתי היה שהייתי נער, זה נגמר מזמן ואת העונש שלי קיבלתי ( אמנם סבא שלי הציל אותי אבל נענשתי די ויותר). אני לא חושב שאני אדם נעלה ממש לא הפך הוא הנכון. ואני לא חושב שצריך להתייחס עלי יפה להפך. את יכולה לשפוט אותי כמה שבא לך, אני לא מזיז לי. ... אבל זה נכון שלא היו נותנים לגטמיצה לכתוב מה שבא לי אילו לא הייתי אנ,י אבל אני זה א,י ואני כותב את זה לא רק פה אלא כמעת בכל מקום : אנשים מחביבים אותי משום אמרו לי שאני נראה מאוד אמפתי ( זה מאוד מוזר אבל זה המציאות). אז כן אני
&nbsp
כותב חופשי מה שבא ל,י באים עלי לפעמים שוטרים, רואים מי אני והולכים, אי אפשר לעשות איתי כלום, במצב שלי זה מצב של מוות, אי אפשר לעניש אותי יותר מכמה חודשים במחלקה מאוד סגורה, גם אם אני פוגע הכי קשה ,אי אפשר להחזיק אותי. וכן אני קולט מה שאני כותב. ואני יודע מה עשיתי, זה די מבייש אבל אני חושב שכל אדם ראוי לסליח,ה ומי שאני פגעתי וסכנתי את עצמי ( גם את חיי ואני יכול לתת לא מעט דוגמאות) מראה שיש בי חוש צדק מפותח מאו,ד לא פגעתי בחפים מפשע, אז את יכולה להזעזע, אבל אני גדלתי במציאות כזו, ואני מבדיל בין רוצח טוב לרוצח רע, אני נראה לי משתייך לאופציה א....
 

גור42

New member
מה שהולי אומרת, זה שההתנהגות שלך מפריכה את הטענות שלכם

אתה, אישית, בכלל לא הנושא כאן.

הנקודה שלה היא שיש אוטיסטים טובים ורעים, בדיוק כמו שיש נ"טים טובים ורעים.
 
אני הבנתי מה שהיא אמרה.

אני מביא תמיד את עצמי לדוגמה אני לא טוב ולא רע ומי שרואה בן אדם טוב או רע הוא אידיוט יד אנשים טובים יותר ואנשים טובים פחות, בכולם יד רוע ולא מעט בטח בי, אבל גם הרבה טוב..., ואני לא אוטיסט רע האמין לי אבל שכחו לי את ז,ה סכנתי את עצמי ואת החופש שלי לעזור לחפים מפשע ולחסרי ישע מגיל אפס החל מחתולים עד אוטיסטים בתפקוד נמוך, כולם שכחו, כי כולם צדקנייםגדולים.
 

arana1

New member
לא נכון בכלל

כי הנסיבות והסיבות וההקשר הוא אחר, וזה מה שחשוב, וגם בתי משפט קיימים בדיוק בשביל לנסות לשקול כל מעשה בהקשר ועל הרקע שבו הוא מתרחש.

אוטיסטים יכולים להיות איומים ונוראים אבל כל העניין שאנשים בכלל לא מנסים לחשוב מה הביא אותם לפינה,
להפליל אוטיסטים בלי לנסות להבין מה זה אומר להיות אוטיסט בחברה זה גרוע מרצח,
וזה מה שאתה ואחרים כאן, ובמקום אחר, עושים כל הזמן, ובכך מניחים את הבסיס לסבל ולחוסר המוצא שיתפרץ בסופו של דבר כאלימות,
ואז תגלגלו עיניים לתקרה כי אתם צבועים בטירוף
 
נכון צריך להבין את הסיבה זה מה שאמרתי לצלילת...

יש הבדל בין אדם נורמטיבי שעושה מעשה כזה לאוטיסט הניסיות שונות לגמר,י כלב שמרעבים אותו ומכים אותו כל היום בסוף או ינסה לבורח או ינשוך.. זה הסביבה שגדלתי בה אני לא מכיר מציאות אחר,ת אבל חפץ להכיר..
 
נכון ללא הבנה של הרקע לא ניתן לבחון את המקרה.

צריך לסיים לב תמיד מי עומד מול,ך מי הוא ומה הוא ואז לבחון אותם באותם הכילים שיש ברושתך. הבעיה שהחברה הנמרטיבית בודקת אוטיסטים בכלים נורמטיבים ומחטיא את המט,ה הם צריכים למצוא כלים אוטיסטים וכך הם יבינו את האוטיזם, למה אוטיסט יכול להיות כזה שטני, ואלים, ונורא, ורוצח אבל הבעיה שהם בכלל לא מנסים להבין אלא
&nbsp
מתייחסים עליך כמו לאיזה עוד עכבר בתוך המעבדה עוד סתם אבחנה ולא יותר וככה הורסים את הקשר הכי עמוק שיכול להיות במחקר, אמיתי, כנה ופתוח שבודק יותר ולא מדבר הרבה ומזיין המח, אם היו מבינים למה כל אוטיסט בשלב מסיום מתחיל לפתח גישה כזו לחיים במידה ויעבור אי אילו דברים, ולא רק לאשים אות,ו או להכניס אותו לאיזה משבצת, ולנועל אותו שם, ולהסתכל עליו מו איזה מתכנת הודי מפגר היה טוב, אבל השיטה הקיימת היא נטו טכנית חסרת נשמה ובלי טיפת ל,ב מכער,ת ומקריסה כל חלקה טובה. והורסת והופכת אוטיסטים למפלצות.
 
נכון אוטיסט שרוצח הוא כמו נ"ט שרוצח זה נכון לגמרי.

אבל באוטיסט עדיין לא משנה אם הוא רוצח או לא יש מאפיינים גם טובים יות,ר זה שאוטיסט הוא רע כי רצח זה נכון, אבל עדיין יש עוד תכונות אחרות שהופכות אותו לטוב יותר לטעמי....
 

anti is back

New member
אז זהו, שלא. שום נ"ט לא היה כותב את הדברים כפי שכתבם נתנאל

בפורום ציבורי, בפתיחות מלאה, עם אפס אפולוגטיקה, מתוך ניסיון כן ומיוסר להבין מי הוא ומה הוא, ומה מקור הרוע והאלימות שבו, ובאיזו מידה הם מהותיים לו וכו'
 
אוי הדודה באה לפה איזה כבוד.

שמחת אותי מאוד מאוד, לראות אותך זו מתנה, וכן אני כותב באופן גלוי לגמרי זה סיבך אותיע המון פעמים בכך שלקחו אותי למעצר לא פעם ולא פעמים אחרי שאשימו אותי אף בנסיון רצח שלא היה קיים אבל התפרש ככה מתגובה שלי ( שהייתה בכלל אודנית +הזיה). אז כן בהחלט לנ"ט הממוצע לא היה אמוץ.
 
למען האמת אף אחד לא היה עושה מה שאני עשיתי גם לא אוטיסט.

עד היום לא ראיתי אף כותב שעושה ככה : זו לא ממש גאווה אבל כנראה שבגלל שאין לי מקום אחר חוץ מהרשת ומהפורום הזה זה מה שקורה..
 
עשיתי דברים הרבה יותר גרועים מלהרעיל.

הניסיון רצח ראשון שלי היה בתור ילד ספרתי את זה כמה פעמים, יש לי קריז זה נכון, ואני בן אדם די חרא זה גם נכון, אני לא ולא לא טוב ולא רע. אני מורכב, אני מאוד פסיכופת ,גם מאוד קר אבל גם מאוד רך לב, ורוצה לעזור קיצור מורכב, אם את רוצה לדעת מה עשיתי תכתבי , האם אני פסיכופת".
 
אני חושב שאת לא הבנת מה שארנה הסביר.

יש סיבה מאוד ברורה למה אוטיסטים הופכים למפלצות, מאוד ברורה הבעיה שהגישה הטיפולית עושה הכל כדי לומר שברגע שאוטיסט אלים - זה בגלל סיביות כאלו ואחרות שהם בעקרם טכניות, אבל יש פה משהוא עמוק דהגישה הטיפולית לא רואה וזה הכלא שבם חיים האוטיסטים לפי מה שהבנתי גם את חריגה אולי אוטיסטית, אז זה כמו להכניס אריה לתוך כלוב ולהכות אותו ולצפות שלא יחשוך שיניים ויכה, הוא יסבול שעה שעתייםן, עשרים שנה כמה הוא יכול? זה ענוי, כי אין אנטלרנטיבה אחרת, יש נורמה = ככה כולם צריכים לחיו אם לא יענשו אותך ותייישר קו אם לא דינך מוות לא פיזי אלא נפשי או שתהיה אתה וגם ככה תמוות כמו שאני חיי וכמו שארנה חיי ,את מבינה. אז יש מסובב ויש סיבה, יש דברים שגורמים לאוטיסט להיות מפלצת וזו התשתית הקיומית הרווחת שלא מתאימה לנשמה שלו, וזה כואבכ לו אז הוא משתגע נהיה אלים ונהיה הכי חרא שיש, זה דעתי.
 

צלליתי

New member
כשאין לאדם יכולת להסביר עצמו או לתקשר עם הסביבה

וכשמבינים אותו הפוך, או לא מבינים בכלל - זה מתסכל בטירוף ואין ספק שיכול לגרום להתפוצצות עצבים.


ועדיין , חלק נוטים מלידה להיות חסרי רגישות, פסיכופטים וכן הלאה (אוטיסטים או לא).


אז ברור שכאשר אין יכולת לתקשר עם העולם החיצון (במקרה זה הנ"ט), זה יותר מתסכל מאשר כשיש יכולת כזו...ואז יש יותר סיכוי להתפוצץ על אנשים..


וכמובן שאנשי המקצוע, שהם לרוב בעלי גישה יותר מדי מתמטית לחיים (וככל שהם גבוה יותר בהיררכיה הטיפולית, כך הם מנותקים יותר מהסבל האנושי כנראה), לא רואים את עומק הבעיה אלא רק את התגובה שהיא "חלק מהסנדרום"....
אבל רוב המוחלשים בחברה זוכים ליחס האטום הזה .


ככל שהמחשבה היא יותר מורכבת, כך קשה יותר להסביר אותה לסביבה...וכך גם ככל שהמחשבה רחוקה מהמיינסטרים וזוכה לשנאה רובוטית.
וזה קורה גם להרבה נ"ט. אולי כאן הם יכולים להזדהות עם מי שבכלל לא יודע איך להעביר את מצבו.

ועדיין - יש המון בני אדם שהעולם הזה תפור עבורם (אין התנגשויות כה גדולות של הבנה ותחושה של עולם הפוך) והם דווקא הפסיכופטים הגדולים ביותר. הנה, הם לא אמורים לצבור יותר מדי תסכול, כי הכל בנוי למענם ובהתאם לטבע שלהם...והם עדיין חארות באופן מולד.



אגב, אני מרגישה שאין לי שום יכולת להעביר את מה שאני מרגישה.
חבל שזה לא הופך אותי למפלצת. זה היה מקל מאוד.
 
את צודקת מאוד זה סיוט מתמשך.

לחיות עם אוטיסט שלא מתקשר בכלל שלא מבין אותך ואת לא מבינה אותו זה שדה קרב לגמרי, זה לרות לעצמך ברגל - כל פעם שאתה מנסה לומר מילה או להבין - זה ישר קרב שמתנהל מולך - מול האדם שאמור להיות איתך, אח שלך, להבין אותך, אני לגמרי מבין אותך שלא תביני אותי לא נכון, אח שלי גם סובל ממני ,והוא גם אומר כמוך. ותיארת דבר נכון יש אנשים שנולדים לעולם והוא תפור אליה,םן הם יכולים לצלול בתוכו, לאנשים כמוך, שהם רגישי,ם טובים, וגם אחיך זה קשה כי הם לא בנוים באותה צורה, הם לא יכולים להשתחל לאותו בקבוק - המציאות לכן את צועקת ולכן רע לך ואת לא תהיה מפלצת כי את לא יכולה,כי אנשים רגישים הם מפלצות כי הפכו אותם לכאלו, לקחת אדם ולזרוק אותי לתוך כלוב עם קופים ולהשאיר אותו שם ללא מים, ללא אהבה ,ללא רגש הוא יהפוך לקוף אבל הוא אדם אטבל הוא הפך לקוף - למי שהוא לא רוצה להיות, אח שלך במצב זבל, ואת במצב זבל, שניכם סובלים, אתם חייבים עזרה, דחוף, אני אנסה לעזור לכם.
&nbsp
וגם לי אין שום יכולת לעביר את מה שאני מרגיש- זה מוטט אותך נפשית, וזה אחד הסיבות לאלימות עצמית של אוטיסטים כלפי עצמם, שאני מנסה להוציא מהפה את אשר אני מרגי,ש לתרגם בשפתך ואת לא מבינה את הפירוש שאני מבין - התפוצצות. הלוואי שהייתי יכול לומר שהיה טוב הלוואי, ממש נורא, מקווה שתצליחו לצאת מהזבל הזה.
 

גור42

New member
גם אני אוטיסט, ואני לא מסכים עם הגישה של אראנה ונתנאל

למעשה, אני חושב שהגישה שלהם מסוכנת לא פחות מהגישה של הפסיכיאטרים. בשני המקרים מדובר בהכללות נבובות שקובעות "מי שלא כמוני הוא נחות".

אז תדעי שלא כל האוטיסטים חושבים כמוהם. ובהחלט מותר להגיב ולהתווכח, רק שאין בזה הרבה תועלת כי אראנה מזמר את אותן הזמירות כבר כמעט 10 שנים. אז חבל על האנרגיות שלך. באמת.
 
למעלה