אני רוצה להתייחס לטענה שבמכללות

yuvalmadar

New member
אבל טענתי טענה הפוכה

טענתי שבמכללה לא נפתחות הרבה קבוצות, ולא אמרתי שבשאר מרכזי הלימוד תמיד נפתחות. להפך, ברוב הקורסים שלמדתי לאחרונה נפתחו קבוצות לימוד רק בתל אביב. (ואדם ששוקל ללמוד במכללת רמת גן הוא אדם שיכול להגיע בקלות יחסית גם לאליאנס, תיכון חדש וקלאוזנר, שבהם נפתחים רוב הקורסים)
 

SaGreen

New member
מדמ"ח הוא ממש לא אחד התארים

הכי פופולריים באו"פ. תארים במדעי החברה הם התארים הכי פופולריים באו"פ ולפי דעתי גם בהבדל ניכר מתואר במדמ"ח. הנה אינדיקציה: בסמסטר 2007 ב' יפתח 65 קבוצות לימוד בקורס מבוא למיקרו כלכלה, לעומת 5 קבוצות בקורס מבוא למדעי המחשב. 33 קבוצות לקורס מבוא לסוציולוגיה לעומת 16 לשני הקורסים של מבוא למבני נתונים. חוץ מזה, במכללת ר"ג, אם מתארגנת קבוצה של 15 סטודנטים הם מבטיחים לפתוח קבוצת לימוד בכל קורס שתבחר.
 

kimpatsu

New member
ובירושלים,

גם תשעה לפעמים לא מספיק
 

SaGreen

New member
עזבי את זה...

במבוא לסטטיסטיקה א' למדעי החברה נפתחות 90 קבוצות לימוד (!). לפעמים, בפורום של הקורס, יש הרגשה שכל המדינה עושה את הקורס הזה בו זמנית...
 

idansof

New member
תיקון קל

במדעי המחשב יש 24 קבוצות. הספירה שלך לא כללה את מדעי המחשב וjava(האמת שהנתון הזה קצת מנופח בגלל הפיצול לא' וב')
 

SaGreen

New member
ועדיין...

זה כמעט שליש מכמות הקבוצות במיקרו. המכללה וגם האו"פ פועלים לפי ביקוש לקורסים. אם יהיו יותר סטודנטים למדעי המחשב, יהיו עוד קבוצות.
 

yuvalmadar

New member
אני חוזר בי אם כך ../images/Emo13.gif

המספרים מוכיחים באופן חד משמעי את טענתך. מעניין, קיבלתי רושם אחר מהפורום שלנו. (לפיו, פסיכולוגיה ומדמ"ח הם התארים הפופולריים ביותר, לא?)
 

bsagi

New member
אין סיכוי שמדמ"ח אחד מהפופולריים

אמנם למדתי עד עכשיו רק 3 קורסים במדמ"ח ואני רשום לעוד 2, אך ב 4 מאלה נפתחו בסה"כ 2-3 קבוצות לימוד בקורסים. ואם בגלל שהוא לא פופולרי או בגלל סיבה אחרת, התחושה היא שהתחום הזה גם די מוזנח: אתרי תל"ם מוזנחים דרך קבע, קצב ההודעות בפורום הוא אחת ליומיים, מנחים רגילים להחזיר ממ"נים אחרי שבועות רבים וכו'. אין בכלל מה להשוות לניהול/כלכלה/חשבונאות/פסיכולוגיה/מתמטיקה, תחומים אחרים שלקחתי בהם קורסים, לרוב קורסי מבוא אמנם, אבל בכל זאת.
 

vinney

Well-known member
תסתכל על כמות הבוגרים

פעם בעדכן הייתה רשימה של בוגרים, עכשיו כבר אין, אבל הסתכלתי ברשימת בוגרים של הטקס שהברזתי ממנו - מדמ"ח זה אולי עשירית. בפורום אנחנו הרבה, כי אנחנו יודעים להשתמש במחשב, אז זה נראה כאילו זה פופולרי
 

vasermann

New member
לא כולנו כאלה מוכשרים

אני לומד מדמ"ח, אבל בכל בעיה הכי קטנה במחשב אני נעזר בחבר... והוא בדרך כלל מפרמט לי אותו ואז אני צריך להתקין מחדש את כל התוכנות. פעם גם את זה הוא היה עושה לי, אבל אחרי הפעם הרביעית בערך, התחלתי ללמוד לעשות את זה לבד.
 
למעלה