אני מתעלפת! רז זלצמן המדהים מגיע אלינו!

המממ לא נעים לומר אבל יש לנו זוג עיניים....

ושתי אוזניים... אני מבינה את הצורך להגן על הזוגיות של סוזנה אך העיניים שלי לא טועות ואוזניי לא חירשות הממ מסיבה של סקאזי, ג'קוזי בסוף הערב, אתה וסוזנה בג'קוזי, סוזנה הולכת להתקלח.. אתה הולך לחדר, בשעה 3:30 סוזנה משאירה את המיקרופון שלה בסלון, נכנסת לחדרך, שוכבת לידך על הפוך, מחביאה מתחת לחלוק את המיקרופון שלך, אתה מכסה את המנורת לילה עם החליפה, שומעים אתכם מתנשקים, היא מבינה שעשתה טעות, יוצאת מהחדר שלך אתה שואל אותה "את כבר הולכת" היא לא עונה וממשיכה ללכת. רואים את סוזנה שוכבת בחדר שלה בהלם, חוזרת לקחת את המיקרופון מהסלון, ולא מצליחה להרדם... המממ.. הכל היה מתועד :) ומעבר לזה, היה מגיע לך לנצח !
 

sp181

New member
רז תאשר אותי בבקשה בפייסבוק../images/Emo13.gif

LIZ PEREZZ,שלחתי לך בקשה
 

megudalim

New member
שאלה לרז,כנס בבקשה

קודם כל לפני השאלות רציתי להגיד לך מזל טוב ושאתה פשוט מקסים ומגיע לך לנצח! ועוד משהו לפני השאלות: אני כתבתי בפורום עוד שאלות אז בבקשה תענה לי עליהן(לפי הכינוי תראה שזאת אני שכתבתי לך עוד שאלות) למה מאיה לא באה לחגוג איתך ב"קלרה" ובאיזה שלב היא עזבה אותכם(כאילו בדרך ל"קלרה" או מיד אחרי הגמר)? ומי עוד לא הגיע?
 
לרז :) [שאלות נוספות..]

מזל טוב :) 1.אם היית יכול לבחור עוד מישהו שיגיע לגמר במי היית בוחר? 2.אני יודעת שמאיה ואיתן היו חברים טובים שלך אבל אם היו "מחנות" לאיזה היית הולך (איתן או מאיה ? ) 3.ושאלה אחרת..(אתה לא חייב לענות..) אתה יודע מה קרה בין מאיה ומורן?..אתה חושב שזה באשמתך?...
 
--- רז בבקשה תקרא ותגיב :) ---

רז יקירי. רציתי לחזק אותך ולומר לך כל הכבוד על היושרה, הכנות, ההגינות והאכפתיות שהפגנת והראת כלפי המגודלים האחרים, כלפי הצופים וכלפי עצמך. בתור צופה קבועה באמת קיוויתי וייחלתי שתזכה (וישבתי כל היום בבית והצבעתי לך) כי באמת אני מאמינה שמגיע לך. אז תודה על שנתת לנו להיות "חלק" מהחיים שלך.... ולו לזמן קצר ביותר. זה ישמע נדוש וגם אחותך אמרה לך את זה - אבל זה באמת כל כך נכון... תמשיך להיות מי שאתה ולעשות את מה שאתה מאמין בו. תודה על הכל:) (אתה מוזמן להגיב)
 
פונץ של קונץ תודה רבה מאמי...

תודה רבה שהצבעת לי מאמי מעריך מאוד,ותודה על החיזוק זה עושה חם ונעים בלב...:)
 
תודה רבה לכלום על הפירגון המדהים הזה!!!!

אני מבטיח שאני ייכנס כמה שאני אוכל ויענה לכלום על השאלות זה מאוד קשה לענות על הכול כי יש כול כך הרבה שאלות ואני נותן תשובות מכול הלב ככה שאני יושב המון שעות בשביל לענות לכולם אבל אני מבטיח שאני ישתדל תמשיכו לשלוח הודעות ובכלל אתם מוזמנים לבקש ממני מה שאתם רוצים ואני מבטיח שאני ישתדל לקיים. תודה רבה לכולכם לא הייתי זוכה בלעדיכם אתם מדהימים אוהב את כולכם!!!:)
 

megudalim

New member
שאלה לרז המלך,כנס בבקשה

אתם(כל המגודלים)החלטתם לנסוע לאילת? אני פשוט ישבתי בבית וראיתי את התוכנית ושמעתי שאתם רוצים כולכם לנסוע לאילת ביחד,זה נכון?
 
רז תענה לי בבקשה בבקשה !!!!

קודם כל מה שלומך איך אתה מרגיש ?? דבר שני אתה הולך להופיע בקמפיינים של דוגמנות ?? ויאללה תשים תמונות של הקעקוע שלך עם יש לך ..
 

vanilla22

New member
מזל טוב על הזכייה!!../images/Emo25.gif

אני חייבת להודות שדיי התעצבנתי בגמר כשינון אמר שהביאו אותך רק כי אתה "פרצוף יפה", כנראה שהוא לא ראה את מה ששאר הצופים ראו מהבית. כבר אחרי השבוע הראשון היית הפייבוריט שלי. אתה מעניין, כובש, אינטיליגנט ובאמת מהמם חיצונית ופנימית. מקווה שנראה אותך עוד הרבה על המסך או לפחות שנשמע ממך בעתיד
ושיהיה בהצלחה במה שלא תבחר!
 
לא ראית שהם יצאו???????

לא ראית ת'גמר... מה השאלה, ראינו כולנו... זו היציאה לחנייה, זה מתחם סגור והיציאה "מהוילון" של המסוע זה למתחם שבחוץ.
 

zyyhgy

New member
אז מה אתה חושב על איתן? תענה בכנות..

לא הפריע לאדם ישר ולא אלים מילולית ופיזית כמוך לראות כזה סליחה על המילה, גועל, יושב ומעליב חצי מאנשי הבית? מה באמת חשבת על מה שהוא עשה למירב? הצדקת את זה? וחוץ מזה רק רציתי שתדע, היית הפייבוריט שלי מההתחלה. הצבעתי לך יותר משלושת אלפים פעמים אני מאמין, מהסיכום הכללי... תודה רבה על הכל! ד"ש לנטע לי ^_^ מעריץץץץץץץץ
 
למעלה