אני מתעלפת! רז זלצמן המדהים מגיע אלינו!

ליאנוש17

New member
רזוש נשמה שמחה מאוד שניצחתה - מברוק

לא עזבנו את המחשב כל היום, מאתמול אנחנו רק מצביעים לך. גאה בך, שתצליח בכל דרכך. תצחקו אבל לא נכנסתי היום כמעט לפורום כדי לא לפספס דקות הצבעה. הרבה מזל טוב!!!! וסע בזהירות נשמה טובה - אתה מדהים.
 

ליאני27

New member
ררז , י'מלללך אוהבת אותך - הכי הגיע לך .

רז אוהבת אותך הכי בעעעולם , מגגגיע לך לזכותת באוטו ששקיבלת , בגלל האומץ על הקעקוע ו בשידדור חי . כל היום הסתכלתי עלייך בשידור חי , הצבעעתי לך מלא עד שנגגמר. לא פספסתי דקה אחת , רק בשביל שתנצח. ובאאמת הגיע לך , חחולה עליייייייייייייייייייייך י'חחחחתתתתתתתתתתתתתתתתתתתיך :) :) :) :) :) :) מקווה שתרראה את ההודעה :p. ליאאנוש : )
 
אני מתעלפת! רז זלצמן המדהים מגיע אלינו! ../images/Emo23.gif

המנצח הגדול...
היפיוף הענק...
האיש שלא לכלך את ידיו והוכיח שאפשר גם אחרת...
יגיע אלינו וישיב לשאלותינו החל משעה 19.00. מי מתחיל/ה?
 

omer719

New member
../images/Emo27.gif כללי האירוח -

אני רוצה שוב להזכיר את חוקי האירוח שלנו - השאלות צריכות להיות עניניינות, אתם מוזמנים לשאול מה שבא לכם, כל עוד זה עומד בסטנדרט מסויים של כבוד למתמודד/ת. שאלות פרטיות מידי יימחקו, או ניסוח בוטה/מעליב/ מכיל קללות יימחקו מיידית והמשתמש ייחסם מהפורום. לשרשר לפה רק שאלות, לא סתם דיעות על האירוח או על המתמודד/ת, בשביל זה יש לנו שירשורים אחרים.
בתכנון לימים הקרובים יהיו גם אירוחים עם מאיה ואיתן, והכל תלוי בכם. אני מקווה שיהיה שירשור מעניין
 

zyyhgy

New member
לרז - בבקשה תיכנס, זה חשוב לי מאוד - כמעריץ.

לרז ה-מ-ד-ה-י-ם! דבר ראשון, אני רוצה לומר שהערצתי אותך מאוד. היית הפייבוריט שלי במשך כל העונה, וביום האחרון הצבעתי לך עד אשר הידיים שלי כבר הסתדקו. תמיד חשבתי שאתה אמיתי וישר, ושאין בך אפילו לא טיפת צביעות אחת. ואם נתעלם מהעובדה שהערצתי את נטע לי בהישרדות, אז רק אגיד שאתה ענק מבחינתי. תודה לך, על עמידה בכבוד האדם הבסיסי, שלא העלבת רמסת או השפלת אנשים כהרף עין כמו שחברך האהוב עשה, העונה לשם איתן לואיס. תודה לאל שהמדינה שלנו לא נרקבה, ושנשארה לנו טיפת כבוד והדדיות לחברה הבריאה, השפויה. ששומרת על כבוד האדם. נגעלתי מצורת התנהגותו של איתן, כלפי מירב. הצורך הזה להשפיל בן אדם, ולדרוך עליו על מנת להשיג עוד כמה נקודות חיים שיתרמו לו, בסופו של דבר לחמישים ושלושה שקלים כלומר כרטיסיית אוטובוס, הוא נבזי, משפיל ואגואיסטי לחלוטין. נהנתי לראות את הצד השפוי והרגוע שפועל בחכמה. אתה גם לא טיפש, וברור לי שתהיה לך קרירת דוגמנות מוצלחת לאחר שתצא מהבית, אם עוד לא קיבלת. באמת ובכנות, אני מעריץ אותך. הלוואי שהייתי יכול להיות שקט ולהשפיע כמוך. כנראה שהפתגם "מים שקטים חודרים עמוק" נבנה עליך, כי הוא מזכיר אותך. בן אדם יוצא דופן, ומדהים באשיותו. רואים שאתה אח של נטע לי. =) ועכשיו, לשאלות: 1) מה באמת חשבת על איתן? למה ישבת בצד בשקט בכל פעם שהוא דאג להשפיל את מירב ולגרום לה להזיל עוד דמעה? האם זה היה מהרצון לא לקחת צד לטובת הבית, או לטובתנו, הצופים? 2) האם תסכים להשתתף בעוד תוכניות ריאליטי בעתיד? ומה אתה חושב על הזאנר הבעייתי הזה, שנקרא ריאליטי? האם זה בעניך דבר טוב, או להפך, דבר רע? 3) מהי המחשבה הראשונה שעברה לך בראש אחרי שמד החיים עלה על הצג? ומה רצית לעשות באותו שלב? הלוואי והיינו מקבלים עוד איכות ממך למשך שבוע נוסף של תוכנית, אך אני מניח שאתה מרגיש שמיצית את עצמך בבית. אחרי הכל, השאפו האמיתי הוא לך - הזוכה הגדול של מגודלים, 2209. מי יתן ושמדינתנו תפעל עפ"י ערכיך. אני בטוח שיהיה לנו הרבה יותר טוב. אתה השפעת עלינו, או לפחות עלי, בצורה מדהימה. לימדת אותי לקחים ששום בית ספר לא יוכל ללמד. תודה רבה לך על כך! הרבה בריאות, עושר ואושר, מעריך גדול שלך.
 

הערסי

New member
אוקייי- ל" zyyhgy " תיכנס ומהר!!!

הנה, אני אגיד לך מה הראליטי עושה- הוא גורם למעריצים כמוך! שהיו זורקים את עצמם לאש בשביל אדם אחד!!!-- אל תנסה להכניס אחווה וכבוד בתכנית שבנויה על תככים ואסטרטגיות!! אינך יכול לדעת מי הוא האדם באמת- ועובדה שבנאום בגמר הוא השתמש בכך והזכיר את זה שהוא לא רמס אף אחד-אולי הוא תיכנן את זה מהתחלה כדי לציין את זה בגמר כדי שיצביעו לו!!! וכ-מ-ו-ב-ן!!!! לגנות את איתן לואיס-שהותקף על ידי כולם זה לא נקרא לרומם את רז!!! כי זה לא חוכמה לרומם את עצמך על ידי רמיסת האדם האחר- וחוץ מזה איתן הכי ישר!!!!1
 
מה קורה גבר..

ממ כמו שאמרתי גם לאיתן אני מאוד מאוד אוהב אותו, אבל מצד שני היה לי מאוד קשה לגור לחיות איתו 24 שעות ביממה אני חושב שלכולם, איתן הוא בחור טוב ואני והוא חברים גם עכשיו מחוץ למעבדה.ממ ישבתי בצד כול עוד זה לא גלש למגע פיזי כי אני לא מאמין שאנשים צריכים להתערב בעיניינם של אחרים,לא מכניסים גוף בריא למיטה חולה. אני לא לקחתי צד אני נתתלי להם לפתור את הבעיות שיש להם בינהם לבד כי אלו היו הבעיות שלהם ולא עינייני. אני בהחלט מוכן לחשוב על זה כי אני חושב שזאת חוויה מדהימה וכול כך נהנתי אפילו ברגעים הקשים אתה מגלה על עצמך דברים שלא ידעת שקיימים בך זה מגניבבב.. אני חושב שז'אנר הראילטי זה דבר מעולה הוא נותן לכול אחד את האפשרות לקחת חלק בחוויה מדהימה ומרגשת וכך בעצם פותח אפשרויות לכול אדם במדינת ישראל.. שראיתי את מד החיים שלי בזכיה הייתי כול כך בשוק לא ידעתי איך להגיב לא האמנתי שזה קורה אני עד עכשיו לא מעכל את הזכיה המטורפת הזאת.. תודה רבה כיף לשמוע את הדברים האלה כי זאת הייתה המטרה שלי לבוא ולהראות שאפשר להיות בן אדם טוב ועדין חזק ולנצח ...
 

zyyhgy

New member
אתה פשוט אלללללללללללללללללללללליל

ולא היית צריך להתפלל.. יותר מ-20 איש ישבו הוצביעו לך כל היום, בלי הפסקה! אני בינהם XD
 

efi002

New member
אויי איזה הגזמה..

הוא רק בן אדם כמו כולנו, לא שום אליל.
 

Misanthropic

New member
חחחח 20 אנשים

בפייסבוק יש למגודלים שמונתאלפים פאנס... וכמובן יש מלא שלא פאנס בפייסבוק אבל רואים את התכנית ותרמו את חלקם בזכייה הזאת
 
תודהההה רבה רבה!!

אני מאוד מודה לכול מי שהצביע לי ועזר לי לנצח זה גם הניצחון שלכם!!!
 

Misanthropic

New member
חחחחח איתן

נראה כמו גמד זועם אין איזה מתיחות בינך לבין השאר כי אתה זכית והם לא? וגם עם אחותך חחח, כי היא הגיעה מקום שלישי ואתה ראשון?
 
רז . . . . ../images/Emo47.gif

קודם כל המון המון המון המון ברכות על הזכייה
בהחלט הגיע לך לנצח! גם אם הייתי יותד בעד מאיה....אתה מתמודד ראוי לניצחון! הנוער יכול רק ללמוד ממך . .להישאר אמיתי בלי ללכלך את היידים, ככה מנצחים! :] ממש לא באלי להתנהג כמו עוד מעריצה ולזרוק מחמאות לאוויר , אבל האמת חזקה מידי , אתה מדהים מעלףףף חתיך עללללללללל אין דברים כאלה!!!!!!!! :) איך היה אתמול בקלרה ?:) האם הסובארו נמצא אצלך בחנייה מתחת לבית כבר ? אתה הולך למכור את האוטו או להשאיר אותו אצלך? איך אתה הולך להמשיך את הקריירה המפורסמת שלך ?(אם בכלל) איך זה להיות בבית ? :) עם מי תשמור על קשר משאר המגודלים ? למי הכי התחברת ? האם יש משהו בין איתן ודר ? O: האם יהיה מגודלים 2 ? D: שאלות פתטיות , הכול מהתרגשות חחחחחח . . :) מאחלת לך המון הצלחה בעתיד , מאחלת את כל מה שאתה מאחל לעצמך ,רק רק רק רק טוב : ] באהבה , ♥ .
 
עוד כמה שאלות

שהלכת - ציפית לנצח? איך בכלל הגעת לתוכנית? על מה אתה מתחרט שעשית? יצא לך לקשקש עם החבר'ה אחרי זה? עם מי לדעתך תשמור על קשר? עם מי ממש לא?
 
מה קורה פרפר במנוסה:)

ממ שהלכתי לתוכנית אמרתי לעצי אתה הולך לשם נותם 100 אחוז ומנצח אבל שהייתי שם ופתאום ראיתי שמד החיים שלי יורד אז קצת יירד לי הביטחון אך בכול זאת לא נשברתי והמשכתי להילחם ובסוף זה השתלם... ממ עשיתי אודישנים כמו כולם עברתי כול מיני שאלונים ובסופו של דבר התקבלתי.. ממ תאמת אני לא מתחרט על כלום יצאתי מהתוכנית בלב שלם עם חוויה מטורפת וחברים חדשים:) ברור אתמול ייצאנו כולנו למסיבה אחר כך גם מיכאל הנגבי הצטרף וגם היום אני יוצא עם חלקם.. אני אוהב את כול המגודלים שהיו איתי שם אנשים טובים כולם.. ממ אני חושב שאני יישמור על קשר עם מירב ואיתן ודר וסואזנה אני מקווה בגדול לשמור על קשר עם כולם מקווה שזה יסתדר...
 
למעלה