אייל ברקוביץ ואופירה אסייג - הישראלים החדשים

poseidon111

Active member
עשרים שנה? הייתי אומר בצער שאני מקווה שמעידת החשבון שלך

היא חד פעמית אם היה מדובר בחשבון אכן אך לצערי אני חושב שמדובר בפרופגנדה לא מוצלחת דווקא הנשענת איך לא, על ידע לקוי.
הלאה,
דרכים עקלקלות? רגע זה לא מה שעשה אלופך דהיינו לטעון שראש ממשלה שחשוד בפלילים לא יכול להישאר בתפקידו? כמובן שכן רק שאז הוא היה בצד השני זה שלטענתך מנסה בדרכים עקלקלות להפיל ראש ממשלה שלא דרך הקלפי, את אהוד אולמרט כמובן.
הלאה,
ההפגנות לימדו אותך על חוסר יכולת בקלפי? מה את אומרת בעצם שרק למפלגה שניצחה בקלפי יש את הזכות למחות ולהפגין כנגד מפלגה שהיא רוצה להחליף אותה? את יודעת את מנסה להקנות את ההרגשה שההפגנות הן נגד מזג האוויר ומשום מה מאשימים את ביבי? העם רוצה להחליף את ביבי כי הוא אשם בכשלונות נבחרת ישראל בכדורגל...
את מבינה את האבסורד בדברייך? אנשים מביעים כעס על עוולות, על מדיניות חברתית ומדינית מחורבנת, מפגינים כנגד השלטון ואת קוראת לזה דרכים נלוזות.
הלאה,
אלדד יניב. היה עדיף שלא היית כותבת זאת לו היית מודעת למשמעות "הסכם עודפים" בבחירות.
אה כן, אם היתה שחיתות שלטונית שבגלל בוחרי הליכוד הפלגמטים דאז לא דרשו שיחקרו, מן הראוי שגם עכשיו לא יחקרו כי למה חוקרים את הליכוד פתאום?
הרי מן המפורסמות הוא שעוול אחד מבטל לגמרי עוול אחר גם אם הוא מתרחש אל מול ענינו כרגע. לא דרשו אז בוחרי הליכוד לחקור אז למה "השמאלנים" דורשים זאת פתאום?
את רק צעד אחד מלפלוט את המשפט הסוריאליסטי של אחד מגדולי המעוותים ההיסטוריים בדבר " ואני מצהיר מראש כי המלצותיה בכל הנוגע לנושאים פוליטיים "שוות לתחת". זה הוא כתב על המשטרה, כן, לא על שרה נתניהו.
משום מה שכח גדול הדור עד כמה הוא וחבר מרעיו צהלו ושמחו כשביבי זוכה מחשד זה או אחר או אפילו אשתו על ידי אותה משטרה.
אז ההמלצות היו לעניין ומאוד מאוד ענייניות.
היום כשהלהבות המאיימות מגיעות קרוב מאוד לבית אסור לסמוך עליהן.
תעשי לי טובה, אל תיפלי לעולמם הצר מאוד של תועמלנים בשכר, של מעתיקי ברושורים מבית הליכוד ולכאלו ששמים בפיהם מילים שהם לא מבינים את המשמעות שלהן.
את מעבר לזה כפי שראיתי בעבר.
 
אענה בשלבים..

נתניהו נבחר לראשונה בשנת 1996?

טרם היבחרו של נתניהו היה רחש בחש שנתניהו כלל לא ישראלי במהותו,אלא אמריקאי(בנג׳מין)ואני תוהה כיצד יכלו לטעון טענה כזו לאחר שאנחנו מודעים להסטוריה המשפחתית שלו של משפחתו???!

-נתניהו כמדומני אמר מה שאמר כאשר היה מצב של החלטה בפני נסיגה מהגולן ונתניהו כיוון לכך שראש ממשלה במצבו של אולמרט בזמנו,אינו יכול לקבל מנדט להחלטה גורלית שכזו.

מה גם שאתה ממש לא יכול להשוות בין חקירת נתניהו בתיק 1000 ובין ההאשמות שהיו כלפי אולמרט,לא בר השוואה כלל(ואני לא מדברת על תיק הצוללות שלא רלוונטי לנתניהו..)

-הדרכים העקלקלות להפלת שלטון מכהן,כוונתי היא שמספיק לראות את השלטים שנראים בהפגנות השונות,כדי להבין עד כמה הדרך עקלקלה ומתוזמרת היטב במטרה אחת ועיקרית!!!הפלת שלטון מכהן עפ׳י שנאה תהומית לאיש ולמשנתו וללא כל קשר למה שיאמר,או יעשה,אלא אם יחליט על החזרת שטחים ואז אולי יניחו לו,מושחת כל שיהיה....

ההפגנה כהפגנה לגיטימית והינה בהחלט אחד ממרכיבי הדמוקרטיה,למרות שאני ממש לא מבינה מדוע צריך לשתק את התחבורה הציבורית,למשל,או ליצור פקקים מטורפים ומטרד גדול לתושבי מקום ההפגנה,אבל זה כבר נושא אחר,אני אישית מאמינה שאת כל המרתונים למינהם וההפגנות השונות,ניתן לרכז באזורים אחרים,אולי בקרבת גני יהושע?!

ומרתון?! שיקחו איזה שהוא איצטדיון ויקיפו אותו 40 פעם ויפסיקו כבר לשתק כל פעם מחדש את ה׳עיר ללא הפסקה׳

אבל כפי שציינתי,זה נושא אחר,שבלהט הדברים נזכרתי בו.

בהמשך אענה לך בנושא של אלדד יניב,לו רציתי לכתוב הסכם עודפים,הייתי כותבת כך,אבל לא זכרתי בדיוק מה היה..
 

poseidon111

Active member
שלבים: 1. "עשרים שנה לא הצלחת להחליף שלטון", כך את כתבת

ולא אף אחד אחר. אז כתבתי לך שאין הגיון בזה כי השלטון התחלף לפני הרבה
פחות מעשרים שנה. מה הקשר ל"נתניהו נבחר לראשונה בשנת 1996"? לא כתבת על שנת היבחרו אלא על החלפת השלטון וחבל שעירבת מין שאינו במינו.
2. מה זה משנה מתי הוא אמר? מה? הרי מדובר על אמירה עקרונית שראש ממשלה לא יכול לתפקד תחת חקירות. האם זה לא המצב של ביבי היום? האם אינך חושבת שהחלטות גורליות הן לפתחנו מידי יום, קל וחומר בתקופה זו עם כל השינויים המתרחשים באיזור?
3. אי אפשר להשוות? בקלות אפשר. שניהם חשודים בקבלת טובות הנאה, חריגה ממנהל תקין ועוד כמה סופגניות. זאת בנוסף להסתייגותי מאמירתך ושל עוד כמה ש" זה לא פייר, אולמרט היה פושע גדול יותר". עברתי את גיל ההשוואות בין מי יותר חכם, מי יותר מכוער ומי יותר פושע. לדעתי זו טענה ילדותית.
4. אחד מה"שיאים" של הודעתך מופיע כאן: "הדרכים העקלקלות להפלת שלטון מכהן,כוונתי היא שמספיק לראות את השלטים שנראים בהפגנות השונות,כדי להבין עד כמה הדרך עקלקלה ומתוזמרת היטב במטרה אחת ועיקרית!!!הפלת שלטון מכהן עפ׳י שנאה תהומית לאיש ולמשנתו". אז נכון שבשלטים לא מופיע "
רבין מוכר את הארץ" אבל להפיל שלטון מכהן ולשנוא את האיש בראש הפירמידה, זה שאחראי על השלטון המושחת וכפי שמסתבר על ידי קרוביו, מושחת בעצמו, ובכן זו מצווה. מצווה לטהר את הארץ משחיתות ומושחתים. אז מה הבעיה עם הפגנות שנאה למעלליו? העובדה שיש אשר אינם רואים אותו כמנהיג שנשלח על ידי האל וככזה אסור לפגוע בו? הרי לא היו הפגנות שכאלו נגד מנהיגי ימין אחרים, אפרופו הערתך הלא נכונה לגבי "משנתו". לא, מדובר בביבי ובמשנתו השלטונית, לא המדינית, אל תערבי מין שאינו במינו.
5. אז הבנתי, מה שמפריע לכם בעצם (או לך) זאת העובדה שההפגנות מפריעות לתנועה הציבורית. מעניין, למה לי מפריעה יותר העובדה שהמדינה בראשות ביבי
הופכת לרפובליקת בננות? למה לי מפריעה העובדה שכל אלו שזה כל כך מפריע
להם, לא קמו כשהיו הפגנות אחרות ששיתקו את התנועה? קצת מוסר כפול הייתי אומר, את לא חושבת? פתאום סדרי התנועה מפריעים, פתאום שלוות שנתם של הדיירים בפ-ת מפריעה...מוזר ביותר.
ואת יודעת מה, כל הנימוקים הליגלסטיים כביכול על מי יותר אשם, מי מפריע לתנועה ומי אמר על מי ולמה שלא יתכן ראש ממשלה תחת חקירות נועדו בעצם להסיט את האש מהנקודה החשובה: ראש מפלגתכם חשוד בפלילים, ראש הממשלה נחקר על מעשים שכל ראש ארגון אחר היה עף מזמן ואתם מודאגים. מודאגים בצדק שמישהו אחר יעלה לשלטון כי הרי אם הוא ילך, מי יחליף אותו חזן? ביטן, רגב, אמסלם?
כן אני יודע, זו תהיה הצרה של כולנו .
 


 
עדיין חייבת תשובה לגבי עידן יניב ובהמשך על השאר..

קראתי ממש ברפרוף מה שכתבת ואקרא בהמשך בריכוז וכרגע רק דבר אחד לי אליך:בבקשה בבקשה אל תסלף את דבריי,לגבי מנוחת השכנים וכו׳ ממש לא קישרתי לנושא הדיון ואף אמרתי מראש שזה לא נושא הדיון,שיתוק העיר ללא הפסקה מפריע לי ללא קשר למי מפגין או מי רץ מרתון..
 

poseidon111

Active member
מנוחת השכנים זו שטות שמישהו אחר אמר. את ציינת למיטב

זכרוני שההפגנות משתקות את העיר.
לא מבין למה אם כן ציינת זאת אם זה אינו קשור להפגנות שאנחנו מדברים עליהן
במסגרת הדיון הזה.
מי זה עידן יניב?
 
תשובה לפוסידון בהקשר למה שכתבתי לגבי אלדד יניב

לא ממש נתת לי את הקרדיט שאני יודעת מהו הסכם עודפים,אך כלל לא כיוונתי להסכם שכזה ולכן לא הזכרתי מלה זו.

בהקשר לאלדד יניב כתבתי שאיני זוכרת בדיוק מה היה וגם עכשיו אני לא בטוחה במה שאני כותבת:כמדומני,בתקופת הבחירות אלדד יניב הבטיח שאם יאמין שאינו עובר ברגע האמת את אחוז החסימה,יפרוש מבעוד מועד.

לא שאני חושבת שכך היה צריך להתנהל,כי אם הוא פורש,אז מה לגבי כל אלה שהריצו אותו,האמינו ותמכו בו?!

בכל אופן,אם אכן אני זוכרת נכון,אז אלדד יניב לא כיבד את הבטחתו שנתן לפני הבחירות והתמודד עד תום יום הבחירות.

ושוב,אני מזכירה לך שאיני במבחן ולא בתחקיר ולגבי ההתנשאות והזלזול אם אני יודעת את משמעותו של הסכם עודפים,זה כבר שלך..
 

poseidon111

Active member
כתבת:

"בכל אופן,אם אכן אני זוכרת נכון,אז אלדד יניב לא כיבד את הבטחתו שנתן לפני הבחירות והתמודד עד תום יום הבחירות".
אז בהנחה שהוא בכל זאת האמין בסיכוייו (יש לך הוכחה שלא?), טענתך מתבטלת על הסף.
ועוד דבר, לפני שאת מאשימה מישהו, הטענה ש"אם אני זוכרת נכון" לא אמורה לרכך את האשמת השווא.
קל לדעת דברים בדיעבד ועוד יותר קל להאשים מישהו על משהו שרק לאחר מעשה
התבררו תוצאותיו.

"ההתנשאות והזלזול" במקרה זה הם בראשך מסיבה זו או אחרת.
 
אמאל׳ה,כבר הסברתי קודם שאני מוסיפה משהו ללא קשר ישיר לנושא

בעת כתיבת תגובתי,נזכרתי עד כמה תל אביב-עיר ללא הפסקה משותקת בעת מרתון והפגנות והסברתי מראש שאני מזכירה זאת בלהט הדברים וללא קשר ישיר לנושא הדיון,מה כבר קרה?!אני לא במבחן נהיגה כאן,תחקיר או כל מבחן אחר.

אז אני מבהירה שוב,למען הסר כל ספק,כל הפגנה שהיא,מפריעה לי כאשר היא משתקת את העיר ללא הפסקה וכן,אני בהחלט רואה מצב של חוסר התחשבות מינימאלי בפרטיות ובמנוחת השכנים,אבל לי זה לא מפריע אישית,איני גרה באיזור כלשהו של הפגנה,מופע או מרתון.
 
והפגנות הנכים, והפגנת עולי אתיופיה,

וחסימות הכבישים האין סופיות על ידי ה"כתומים" לפני ההתנתקות מעזה?
שלא לדבר על השבתת המשק לחצי יום?
על סגירת שדה התעופה ?
אלו לא מפריעים את סדר היום של הציבור הרחב?

(ואני לא מדברת על מופעים, על משחקי כדורגל והשבתות אחרות)

מטבע הדברים הפגנות-עצרות-השבתות מפריעים לציבור.
אבל חלק מהמטרה שלהן היא ליצור תהודה
וזו נוצרת (גם) בשיבוש חיי היום יום השלווים והנוחים של הציבור.
 

poseidon111

Active member
זו אחלה טקטיקה. להכניס משהו לא קשור (רק בעקיפין) וכשזה

נסתר על ידי האחר לצעוק שזה לא קשור.
מכיון שההודעות פה אינן כתיבה אסוציאטיבית אלא כתיבה עניינית לנושא
ומכיון שאת העלית טענה שהושמעה על ידי מתנגדי ההפגנות, אל תבואי בטענות אל מי שמתייחס לכלל מה שכתבת ולא למה שכתבת אך ביקשת שלא להתייחס.
 
ממש אבל ממש לא נכון!שום טקטיקה.

עוד כמה ימים אתן מענה לשאר הדברים,דווקא בגלל שאני רוצה לתת התייחסות רצינית ונרחבת.

בכל אופן,לא היתה כאן שום טקטיקה ואף ציינתי מראש שבלהט הדברים נזכרתי גם בנושא השיבוש בעת הפגנות ומרתון.(נראה כאילו אתה ממתין בפינה ל׳טרף׳,זה פורום להחלפת דעות,לא שדה קרב)
 

poseidon111

Active member
אוקיי אז אני מתנצל שלקחתי את כל מה שכתבת ברצינות ועקב כך

התייחסתי אל הודעתך כמקשה אחת.
דווקא מכיון שזה פורום להחלפת דיעות כדברייך אני שייך למוזרים הללו שמצפים כי אנשים יעמדו מאחורי דברים שכתבו, מאחורי דברים שהם מאשימים אחרים
ובעיקר שלא ישתמשו במושגים של "התנשאות" או "טרף" בהעדר דברים אחרים.

אין לי בעייה לסיים את הדיון כאן מכיון ש"בעוד כמה ימים" הוא כבר לא יהיה רלוונטי.
 
אני עומדת מאחורי כל דבר שאני כותבת!

גם כאשר ב׳מאמר מוסגר׳ אני כותבת דבר שבו אני נזכרת בלהט הכתיבה.

מוזמן לקרא איך הגבת לי בנושא של ׳הסכם עודפים״,אולי תבין מהיכן טענתי לגבי התנשאות ואם ממש לא תחשוב כך,אני מוכנה להתנצל.

מה לעשות שאני מאד עסוקה ורציתי לענות בהרחבה,עוד מס׳ ימים אוכל להשיב (מוכנה גם שזה יהיה במקום נידח בפורום)אם תרצה,תקרא..אם לא,גם בסדר.
 
טוב, בכל זאת כדי לאזן את התמונה הנה הפוסט המבחיל של ציפר

"זר המנצח הולך לאייל ברקוביץ', שעשה מקלחת קרה למני נפתלי בתוכניתו עם אופירה אסייג והעמיד אותו במקומו הראוי. הוא הראה לנפתלי הלה, שכל מה שנפתלי יכול מבחינת פה גדול, ברקוביץ יכול לפתוח פה גדול יותר. והרגשתי אישית שברקוביץ עשה זאת בשבילי, כי בכמה העימותים הטלוויזיוניים שלי עם מני הלה, יצאתי תמיד בהרגשה מזופתת – כי תמיד המנחים היו לצדו. ואילו עכשיו מצא הברנש את עצמו מול המנחה עצמו המכניס לו נוק אאוט.

זר עלי דפנה על ראשך אייל ברקוביץ. אמרת את קולה של השפיות והשכל הישר. יש גבול לאופורטוניזם ולחוצפה. ולחשוב שהחצוף הלה מצליח למשוך אחריו עשרות אלפים של חסרי כבוד – עשרות אלפי ריקים ופוחזים המשכנעים את עצמם וזה את זה שלנאץ את שמו של ראש הממשלה בנימין נתניהו זה דבר לגיטימי.

למרבה הפלצות עומד להצטרף הערב, להפגנת הריקים והפוחזים בשדרות רוטשילד הרב יובל שרלו. כלומר, הוא יעמוד לצדו של האיש המבזה זה שנים את ראש הממשלה ורעייתו, האיש שהתקשורת אוהבת לחבק מפני שהיא ריקנית ופוחזת ומשוכנעת שהחוצפה שלו תביא רייטינג. הרב שרלו יצטרף בכך לחוג הבזוי של רודפי הרייטינג על חשבון הכפשת הזולת – על חשבון הכפשת שני אנשים יקרים וטובים שהם ראש הממשלה ורעייתו.

אני לא חושב שלארגן הפגנת נגד ימנית היא רעיון טוב. הפגנות המוניות הן רעיון גרוע בכל מקרה. מפני שבעולם שנכבש ממילא על ידי אמצעי התקשורת, הפגנות המוניות הן מבצעי יח"צנות. תמיד יש מישהו שמממן אותן, והן אף פעם לא באמת ספונטניות, וגם כשהן מתחילות כדבר ספונטני, מתלבשים עליהן גופים שרוצים להרוויח מהן משהו.

שמחתי לשמוע עוד במוצאי שבת שעברה, וכך לאורך השבוע, שרבים מהמפגינים שבאו לצעוד ברוטשילד בשבת שעברה עשו זאת בלי חשק אלא רק מפני שלא היה להם נעים להימלט מהמערכה. בחור שפגשתי, שהיה תחילה מהמתלהבים מההפגנה, הודיע לי שהוא התאכזב לגלות שהאנרגיה של המחאה גוועה כבר בשבוע שעבר. ואתמול אמרה לי ומול כל עם ישראל, רונית ורדי, עיתונאית רצינית בהחלט, שהיא באה להפגנה בשבת שעברה ולאחר כמה דקות עשתה אחורה פנה מפני שהרגישה שהתלבשו עליה גורמים שאינם לרוחה מהשמאל הקיצוני.

עיתונאי אחר, חבר שלי, מתעקש בנאיביותו לטעון שההפגנות צוברות תאוצה ויכריחו את נתניהו להתחשב בהן. צר לי להודיעו שהוא חי בלה-לה-לנד.

ולמה? כי מאחורי כל הבלה-בלה של השאיפה לטוהר והמאבק בשחיתות עומדת השנאה הפרסונלית של האליטה השמאלנית לנתניהו ולרעייתו האהובה. וכשמנסים לארגן מחאה עממית על שנאה אישית לאדם, זה לא מצליח ולא יכול להצליח.

כי מאחורי השנאה האישית לנתניהו ולרעייתו, מסתתרת עוד שכבה של שנאה: וזו השנאה של האליטה השמאלנית לעם ישראל עצמו. זו השנאה של האליטה השמאלנית לכל אלה שכביכול לקחו לה את המדינה. האליטה הזאת חשבה שהיא תשלוט לנצח ותשפיע לנצח על ידי דיקטטורת הדעות השמאלניות שלה. האליטה הזאת חשבה שהיא תצליח להביא את העם להאמין בהבלים שהיא מפיצה בארשת של כובד ראש, שכביכול ארץ ישראל אינה שלנו, ושיש לחלק אותה עם הערבים הפלשתים, ושהערבים הפלשתים הרוצחים אותנו עושים זאת מתוך זה שהם לוחמי חירות ולא סתם פראי אדם.

איזה כיף שאייל ברקוביץ נתן בעיטה חזקה בישבן לכל מסע השנאה הזה."
****
אתם מבינים? מלחך הפנכה הזה מעז לקרוא לנו 'הפגנת הריקים והפוחזים'

האיש המטורלל הזה שמלקק את ישבנה של אשתו האהובה של הקיסר, מעז לקרוא לנו ריקים ופוחזים וזאת לפני שהוא עצמו הביט במראה וראה את פרצופו המדושן מעונג. איכס בא לי להקיא עליו את שאריות ארוחת הבוקר שלי.
הבאתי קודם סרטון המראה את האנשים שצועדים בהפגנות הללו. אנשים בגיל העמידה. אנשים שראו דבר או שניים בחיים שלהם. בזמן שהצעירים יושבים בבית ומשחקים עם האייפונים שלהם, המבוגרים יוצאים לרחוב וצועדים את מצעד הבושה.
ועיתונאי החצר מעז לקרוא להם ריקים ופוחזים. טפו עליו
 
מסכימה עם חלקיק מהדברים של ציפר

"הפגנות המוניות הן מבצעי יח"צנות. תמיד יש מישהו שמממן אותן, והן אף פעם לא באמת ספונטניות, וגם כשהן מתחילות כדבר ספונטני, מתלבשים עליהן גופים שרוצים להרוויח מהן משהו"
נכון.
זה לא עושה אותן לא צודקות,נכונות, או משקפות אווירה ציבורית-אלא שיש מי שמתלבש עליהן (ואפשר לזהות זאת בלי משקפים).


שתי שכבות של שנאה (נגיב תיעוב...)
אחת השנאה הפרסונלית לבית המלוכה נתניהו
השנייה השנאה למה שהוא מייצג.
נכון.
so?(הרוויח את זה בימים ארוכים של שלטון )


"לטעון שההפגנות צוברות תאוצה ויכריחו את נתניהו להתחשב בהן. צר לי להודיעו שהוא חי בלה-לה-לנד."
נכון.
(לצערי גם).

אבל----
לנסות לגמד את ההתנגדות לשחיתות השלטונית (ועם היד על הלב נתניהו הוא רק "סמל" לשחיתות הזו) לשיים את המפגינים כריקים ופוחזים-מגוחך.
להגיד שמפגינים כי לא "נעים להם" ללכת הצידה- מטופש.
להפוך את ברקוביץ לסמל של הגיבור הלאומי --מביך.
לקרוא לרה"מ ורעייתו שני אנשים יקרים וטובים- מתרפס.

בקיצור --- פוסט מגוחך של אדם מגוחך.
 

La Milagrosa

New member
"ערס אשכנזי"? מה הקשר של ארץ הלידה של סבא שלו לנושא?

אין לי משג מה היה שם וזה לא מעניין אותי גם. אבל מה הרלוונטיות של "אשכנזי" פה? אז מסתבר שאחת כמוך, אכולת תסביכים ואובססיות עדתיות שכבר היו צריכים לעבור מן העולם בשנות השבעים- אחת כמוך מתיימרת לתת למישהו שיעורי מוסר או נימוס?
 
למעלה