אייל ברקוביץ ואופירה אסייג - הישראלים החדשים

בדרך כלל נוטים ליחס את המושג ערס למזרחים

והנה הראיתי שיש גם ערס אשכנזי. ואני רואה שהשהות במחילה פתחה לך את הלוע אללה יוסטור...
 

La Milagrosa

New member
רק אנשים אכולי תסביכים ואובססיות מייחסים את המושג הזה למזרחי

והאיזכור של מוצא המשפחה של האיש לא רלוונטי בשום צורה לנושא הדיון.
בקיצור, פעם נוספת חשפת את פרצופך האמיתי. לי היה ברור מזמן ומי ומה את, אבל מי שעוד לא קלט את זה קיבל המחשה עכשיו.
 
בנוסף לכל הנאמר כאן, אני רוצה להוסיף כמה מילים של בן כספית

על אייל ברקוביץ
"על הגסות, בורות, שטחיות, רדידות, זחיחות ובוטות של אייל ברקוביץ נכתב כבר הכל. אני רוצה להתעכב, ברשותכם, על מופע האימים הוולגרי שלו כש"אירח" יחד עם אופירה אסייג את מני נפתלי בשישי האחרון. מעבר לעובדה הצפויה שמהשאלות ששאל ניכר היה שאין לברקוביץ מושג קלוש על מה הוא מדבר, חזר אצלו מוטיב אחד: "למה", שאל את נפתלי שוב ושוב, "לא לקחת את הכסף ונעלמת?"
אני חוזר: האפס הקטן מהטלויזיה דרש ממני נפתלי להיעלם לו מהחיים. למה? ככה. כי בא לו. כי הוא לא ברקוביץ. כי לא יכול להיות שלאחד, מנחם מעפולה, תהיה גם זכות מחאה או צעקה בארץ הזאת.
ראשית, דרש ברקוביץ באותו ראיון מנפתלי, "לכבד את ראש הממשלה ורעייתו". שנית, "אם לא טוב לו לעבוד שם, שיפרוש ביום הראשון". שלישית, אם כבר נשאר, תבע וזכה בפיצויים, הוא היה צריך "לקחת את הכסף ולהיעלם".
אז למה, מר ברקוביץ, גם אתה לא נעלמת אחרי שנגמרה הקאריירה הספורטיבית שלך? האמת שאם היית לוקח את הכסף ונעלם, היו נעלמים יחד איתך 9 מ-10 קבין של טמטום, יהירות, גסות ופרימיטיביות בהם בורכנו במקום הזה."

אז כן, ברקוביץ הרוויח בזכות את כל הקונפטי שניטח עליו מכל הכותבים ברשת.
הכותבים השפויים כמובן. ההזויים והמטורללים ימשיכו כמו מוכי ירח להגן בחירוף נפש על המלך והמלכה אנטואנט בלי קשר לכלום ושום דבר.
ואיכשהו, אסוציאטיבית נזכרתי פתאום בסדרה 'המתים המהלכים' שהאיש שלי רואה באדיקות עכשיו והצרחות משם רודפות אחריי גם כשאני בחדר המחשב שלי


שבוע טוב אנשים


 

dory141

New member
כספית צודק ב-100%

ברקוביץ' היה מהמוכשרים שבכדורגלני ישראל, אבל אדם גס וחשוך. אפשר לסקור את כל קריירת המשחק שלו וגם את תקופת היותו עסקן כדורגל, ולראות בכמה סקנדלים היה מעורב. זה לא מקרי. מיהו ומהו שיטיף למני נפתלי מוסר? הוא מכיר את רוה"מ, עבד אצלו, יצא עם הבת החורגת שלו?
 
אם נתנו לאהובה אלפרון

במה אז כבר מה נשאר??טוב שאני כבר ממש חוץ מארץ נהדרת וערוצי טבע והיסטוריה וסרטים טובים כבר לא צופה ..

הם מביאים רייטינג וזה מה שמחפשים את הצהוב את הפה הגדול של אדם כלשהוא ושידברו על זה אחר כך שבוע ברשת בשביל הפרסום..
אין כבר דמויות חכמות מחכימות ומי יודע מה כבר עושים בכדי לקבל קידום ותוכנית..
 

superman1234

New member
להעמיד את אמנון אברמוביץ ואת אייל ברקוביץ באותו מעמד

כפרשנים , זו בושה לאינטלגנציה.
 

ndia555

New member
נהפוך הוא חלילה מלהפחית במעמדו של אברמוביץ

טוענים כאן למה מה קרה שלפרשן וותיק מהולל ועטור תשבוחות מותר לגדף לקלל ולקלס ואילו ליבחוש בן שלולית כמו ברקוביץ אסור.
או, למה מותר לגדף לקלל ולקלס אחד שהוא מאנשנו ואסור לעשות זאת לאחד שהוא אינו מאנשנו.
יענו - צביעות
אגב לא חסתי על טעמי הענוג וראיתי לראשונה את אופירה וברקו... באחותי שזאת גם הפעם האחרונה איזה כאב ראש... מתה...
 

superman1234

New member
לא ראיתי ולא שמעתי את אמנון אברמוביץ

מקלל ומגדף. גם אם הוא יחליט יום אחד לקלל ולגדף, בהכירי אותו, הוא יעשה זאת בחוכמה כך שזה לא ממש ישמע כגידוף או קללה...
.
ברקוביץ גם כשהוא לא רוצה לקלל או לגדף נשמע ככזה בגלל אוצר המילים המוגבל שלו ו "האינטלגנציה הגבוהה" שלו.
גילוי נאות :
אין בכוונתי לקחת מברקוביץ את הצלחתו כשחקן כדורגל מוכשר, אבל גם על המיגרש , כאשר שיחק ב"ווסטהאם" הלונדונית, הוא חטך בעיטה בפרצוף מחבר קבוצתו שהוא התגרה בו במהלך אימון.
 
ולסיכום פרשה אומללה זאת, הנה עוד כמה מילים

אריאנה מלמד בעיתון 'הארץ'
https://www.haaretz.co.il/blogs/ariana/.premium-1.4714134

ומישהו בשם דניאל חקלאי:
"1. מאחר שנולד עם כישרון יוצא דופן בתחום הכדורגל (והוא אכן היה כדורגלן מעולה), זכה אייל ברקוביץ' באפשרות הנדירה להתעשר ואף לעשות כן בגיל צעיר. מדובר באפשרות דמיונית מבחינת רוב האנשים שכל מבוקשם הנו קיום בכבוד.
2. ברקוביץ' אפוא לא ידע מצוקה מהי. זאת לעומת ישראלים רבים מאד ובהם מני נפתלי.
3. אך גם אדם שאינו יודע מצוקה מהי, אינו חייב להזדהות אוטומטית עם מוקדי כוח מושחתים ובעיקר נצלניים. גם אדם עילג, שטוח וכוחני שאיננו חכם במיוחד (ואני מתנסח בנימוס) יכול להבין שאסור לחזקים לנצל חלשים. ושהחלש אינו יכול לעזוב מיד מקום עבודה נצלני שבו מתעללים בו.
4. החלש מתקשה לעזוב מיד מקום עבודה נצלני, מפני שהוא חושש מאובדן הפרנסה. מפני שהוא חייב לקיים את עצמו ואת ילדיו במחיצת זוגתו. מפני שלא קל לעתים לקום ולהודות לפני עצמך שאתה קורבן התעללות. ומפני שהמשועבד (ממש כמו האישה המוכה) מתקשה לעתים להינתק מהמשעבד. בעיקר כשהוא צריך לשלם משכנתא או דמי שכירות והוא חושש להיפלט למעגל האבטלה תוך שהוא יודע שבחשבון הבנק שלו לא שוכבים מיליונים (שאותם הרוויח בזכות יכולת כדרור או בישול שערים או בזכות ירושה או בזכות מזל או בזכות קשרים או בזכות כישרון כזה או אחר).
5. אדם מוחלש שאזר אומץ, התפטר ממקום העבודה האלים, תבע את מעסיקיו עתירי הכוח ואז פצח במסע ציבורי נגד השחיתות - הנו אדם שראוי לכל הערכה. אדם עשיר וכוחני שמתנפל עליו בשל כך ומתחנף בצורה כה דוחה למוקדי הכוח הכי נצלניים, לעומת זאת, ראוי לכל בוז.
6. הראיון האלים והדוחה שערך ברקוביץ' עם מני הכן והרהוט היה מופע בלהות. בעצם, זה לא היה ראיון. זו הייתה תשפוכת של אלימות מילולית מטעמו של אדם עשיר, טיפש ומנותק שהתנפל על אדם הגון, קשה יום ומעורר כבוד.
7. במובן מסוים, הראיון הזה חידד את השאלה איזו מדינת ישראל אנחנו רוצים. מדינת ישראל שערכיה ומעשיה מעוצבים בידי אזרחים ישראלים ישרי דרך ואמיצים כדוגמת מני נפתלי או מדינת ישראל שערכיה מתבטאים באושיות תרבות כדוגמת כדורגלן העבר המצוין שהוא איש קטן מאד שמתחנף לשררה ומתנפל על קורבנות הניצול.
8. בתמצית: השאלה היא אם אנו רוצים מדינה דמוקרטית שבמרכזה זכויות האדם והאזרח וכן כבוד האדם או שמא מדינה נצלנית ואלימה שבה החזקים מתעמרים בחלשים הנחנקים ולקינוח גם מתנפלים עליהם באלימות מילולית.
אני יודע מה אני רוצה. אני מקווה שגם אתם."

למותר לציין שאני מסכימה איתם בכל מילה.
ומצידי ציפר ושאר מלחכי פנכה יכולים להמשיך ולהתבוסס במיץ של עצמם. הם לא עושים עלינו רושם כשהם מלקקים את ישבנם של המלך והמלכה והם לא מרשימים כשהם מכתירים את הבריונות והוולגריות כישראליות החדשה שתופסת את מקומה של ישראל הישנה הנתפסת כמעוז של השמאל המשוקץ.
אני לא שמאל ולא ימין. אני בעד הצדק. אני בעד היושר והיושרה.
הישראלים החדשים כמו ברקוביץ ואסייג מעוררים בי בחילה ושאט נפש. אני גאה להישאר בישראל הטובה והישנה.
 
למעלה