אגוז מוסקט (nutmeg)

gimigr

New member
אתה מדבר על תה

את\ה מדבר על לקחת את זה בתור תה... אני מדבר על פשוט לקחת את זה וזהו....
 

skatetough

New member
אולי מישהו יכול להסביר לי

על מה אתם מדברים? ממתי אגוז מוסקט משפיע על המוח בצורה כזאת?
 

humus666

New member
עדיף לך על תפוז

קח תפוז תרסק אותו, שים הרבה שוקו, הרבה סוכר - יהיה לך ריח מסריח יומיים אבל סטלה לא יהיה לך. מה הסיפור עם המוסקט? הכוונה לאגוזים טחונים או שלמים? למה זה גורם לסטלה? ואם אפשר קצת פרטים. ואיך אפשר לעשות סטלה של מוסקט אבל לחצי יום?
 

gimigr

New member
אגוז מוסקט.... כל משאני יודע..

לפני הכל אני עדיין לא נסיתי אה זה וכל משכתבתי כאן קראתי באינטרנט בכמה מקומות שונים ממקורות שונים. יש (כמובן כמו כל דבר בחיים) דעות לכאן ולשם. יש אנשים שמשבחים ויש אנשים שרוצים להשמיד את זה. עוד משהו כמו בכל דבר כזה (כמו סיגריות וגראס וכו') כל אחד מגיב אחרת. יכוליות שאתה תהיה יותר רגיש לזה מאשר חברה שלך או חבר שלך וכו'. כל כמות שכתבתי כאן (שמדובר בזמנים) נתון בספק קטן כלומר אולי זה לא יהיה בדיוק כל כך הרבה שעות. על תקחו יןתר ממש כתבתי כאן זה יכוליות מאוד רע!!!!!!!!!!!!!! תשמע הכוונה זה לאגוזים טחונים. או כאלו שקונים ההסופר או פשוט הטבלין. עדיף שיהיה כמה שיותר טרי. לוקחים 1 עד 1.25 גרם אגוז מוסקט טחון לכל 4.5 קילו של משקל גוף. בכמות כזאת כל התהליך נמשך בין 48 ל72 שעות כלומר בין יומיים לשולשה ימים. חשוב לציין שזה נורא מגעיל נורא מגעיל. לפי משהבנתי זה גם מיבש את הפה באופן קצת דרסטי לא יותר מידי אבל זה בוודאי יותר ממש קורה בסטלה של גראס. בשעות הראשונות כלומר 4 עד 6 שעות אין כלום חוץ מאולי גרפסים. זה ממשיך כמו גראס לא יודע כמה זמן... אבל זה הולך ומתגבר למשהו יותר חזק עם הזיות יותר חזקות מגראס. יש כאלו שחושבים שזה כמו LSD אבל נראה לי שהם מגזימים. זה גורם ליבוש של הגוף ולעצירות. על תשכח שעם אתה לא מרגיש כלום בהתחלה על תקח עוד!!!!!! זב יכול לקחת כמה שעות טובות עד שזה יתחיל לפעול!!!! תמיד עדיף לפספס סטלה מאשר לקחת את הסיכון לOD מנת יתר!!!!!!
 

skatetough

New member
אוקי אז תקשיב אחי

חיטטתי בארון התבלינים ומצאתי כזה אגוז מוסקט מפורר זה גם טוב או שחובה טרי?
 

skatetough

New member
ועוד שתי שאלות

איך לקחת את זה לאכול להסניף או מה? וזה מזיק או שזה בסדר לקחת?
 

j i m m y

New member
לא, לא חובה טרי

והתבלבלתי בקשר לכמות: לא לקחת 8 אגוזים אלא 8 כפיות. כפיות גדושות יענו. ולא להסניף את זה! בשום פנים ואופן לא! צריך לאכול את זה. יותר נכון לשתות.
 

וירוסוס

New member
למה אתה דוחף אותו לזה?:\

הוא יקיא את האגוז המזורגג הזה במשך חודשיים.
 

dr ganga

New member
אחי אם כבר אז רק דטורה

חחח. דיי נו אני לא מאמין שאתם רצינים בקשר לאגוזים. אין מצב
 

וירוסוס

New member
מה אתה רוצה שאני אגיד לך?

כנס לארוויד ותקרא על תופעות הלוואי. שלשולים, הקאות, בחילות, כאבי ראש. אני לא ניסיתי, אבל הסטלה של העיניין לא נראית לי מפתה עד כדי כך... רד מזה.
 

j i m m y

New member
זה כלום לעומת הארומה הדוחה

אני כבר אמרתי שאני ממש לא ממליץ, מניסיון.
 

gimigr

New member
הטעם אותו טעם

הטעם אותו טעם. אין הבדל אפילו עם תקח רק גרם או אפילו חצי גרם עדיין יש לזה טעם מגעיל. פשוט עם תקח חצי מהכמות יהיה לך פחות סטלה.
 

gimigr

New member
איך לקחת....

לא להסניף בשום פנים ואופן!!!!! כמו שjimmy אמר לא להסניף!!!!!!! תשמע קראתי באתר הזה אווריד ויש אנשים שאומרים שזה ממש רע ויש אנשים שאומרים שזה ממש טוב אבל הם לא יעשו את זה יותר מפעמיים שלוש בגלל הטעם הגעיל. אני לא שמעתי על שילשולים והקעות. רק שמעתי שזה מאוד מיבש אותך.
 

gimigr

New member
הכל טוב...

זה גם טוב!!!!! אבל ככל שזה יותר טרי זה יותר טוב!!!! אז עם את\ה רוצה לקחת מהסוג הזה אולי כדי שתקנה חדש מהסופר במקום אחד שישב לך על המדף????
 
למעלה