אגוז מוסקט (nutmeg)

gimigr

New member
אגוז מוסקט (nutmeg)

אני מאוד רוצה לנסות את האגוז מוסקט אבל אין לי אם מי..... :(..... הייתי רוצה לנסות את זה אם מישהו\מישהיא שזאת גם הפעם הראשונה שלהם!!!!! אבל אם אין אז אני אשמח פשוט לנסות את זה אם משיש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! דברו איתי דרך האי מייל... [email protected] כי זאת הפעם הראשונה שלי בפורומים אז אין לי מושג איך זה עובד!!!!!
 

Eyedan

New member
לפי מה ששמעתי על האגוז האכזרי הזה

הייתי מציע לך לוותר על התענוג הזה. אבל אם החלטת לנסות שיהיה בהצלחה ותדאגי שיהיה מי ששומר עלייך.
 
אממ

שמע, לבד זה לא כזאת חוויה נהדרת אז עם בן/בת זג זה עוד יותר לא כיף הבחילה פשוט גדולה מדיי
 

j i m m y

New member
אגוזי מוסקט זה דבר כל כך מסריח

אגוזי מוסקט מסריחים מאוד (פשוט יש להם ארומה וטעם נורא ואיום) עד כדי כך שאני לא בטוח שזה שווה את זה. ובנוסף לכך, הכאפה של המוסקט תימשך איזה יומיים וחצי, וכל הזמן הזה ישאר לך טעם מגעיל נורא של מוסקט בפה. הטריפ של המוסקט הוא חזק מאוד, אמנם לא טריפ הזייתי כמו LSD, אבל עדין אתה בסרטים כבדים חבל על הזמן.. מימד זמן-חלל רץ ממש מהר מול העיניים, אבל הזמן עצמו זוחל, יש הזיות של שמיעה, ובחילות קלות, וגרעפצים נורא נורא מסריחים, ובכלל הפה מסריח, וגם יש עצירות לא קלה. זה לא משתלם, בכלל לא. (מניסיון)
 

gimigr

New member
תודה רבה על ה....

תודה לכל משדואג לשלומי!!!!! אבל אמי קראתי על הרבה ואני יודע שזה מאוד מסריח ומגעיל אבל אני פשוט חייב לעשות את זה...... זה באמת מגניב לראות אנשים דואגים לאנשים שהם לא מכירים ולא יכירו לעולם!!!!! תודה רבה!!!! אם עדיין יש משהו\משהיא שרוצים לנסות איתי אני אשמח!!!
 

gimigr

New member
אבל אני עדיין מחפש אנשים

אני עדיין מחפש משהו או משהיא לנסות איתם את זה!!!!
 

j i m m y

New member
אגוזי מוסקט לא עושים עם מישהו

קודם כל תדאג שיהיו לך איזה 3 ימים פנויים, ואז תרסק איזה 8 אגוזי מוסקט, שים עם מים רותחים, שוקו והמון המון המון המון סוכר (כדי להרחיק את הטעם כמה שאפשר, לפעמים גם 3 כפות סוכר על אגוז מוסקט. כן, עד כדי כך.) קצת חלב, סתום ת'אף כדי שהסירחון לא יכנס לך לאף, ותבלע.
 

shkool

New member
אתה רוצה להרוג אותו???

8 אגוזים??? לי הספיקו 4 אגוזים, הכניס אותי לסטלה של יומיים אני חושב ש8 זה מוגזם, אלה אם אתה ממש שמן(הבנתי שכמות האגוזים היא ביחס למשקל הגוף)
 

sickX6

New member
מ"טריפ ריפורטס" בארוויד נשמע ש

דווקא עדיף עם עוד מישהו, להזיות קוליות משותפות
 

j i m m y

New member
כן, וזה בטח ילך ככה:

א:"אמרת משהו?" ב:"לא." אחרי דקה א:"ממתי אתה מגדל חתולים?" ב:"איזה חתולים? נראה לי שאתה הבאת להקה של עורבים" א:"בעעעעעעעעע"
 

gimigr

New member
כמות של אגוז מוסקט לקחת..

קראתי שצריכים לקחת 1 עד 1.25 גרם לכל 4.5 קילו של משקל גוף.
 

gimigr

New member
יש שם משהו???

את\ה רוצה???? או אולי יש לך משהו בשביל לי?????
 

gimigr

New member
כן משם אני יודע את משאני יודע

הייתי באתר הזה הרבה זה אחלה אתר. משם אני יודע את משאני יודע על אגוז מוסקט.
 
למעלה