מספר דיווחים מטיול ראשון בפריז

  • פותח הנושא Soak
  • פורסם בתאריך

Soak

New member
מספר דיווחים מטיול ראשון בפריז

לפני מספר שבועות פרסמתי כאן בפורום הודעה על טיול ראשון בפריז שאני מתכנן וקיבלתי בה מספר המלצות שהיו שימושיות וטובות, ואני חוזר לדווח עליהן כאן.

הדיווחים יהיו בהודעה נפרדת על כל מקום, וכן ברשותכם אצרף תמונה אחת להודעה והשאר בתגובות, שכן אני לא ממש אוהב את ממשק הצגת התמונות המרובות של תפוז (במיוחד כשנכנסים דרך סלולרי).
בהמשך אני מקווה אולי גם להחיות את הבלוג הישן שלי בתפוז (בניק אחר - ההוגה) ולהעלות את הדיווחים לשם לקריאה נוחה יותר.
 

Soak

New member
La pâtisserie des rêves - רובע 7

פטיסרי שהומלצה בחום ע"י salo22 ולא היה סיכוי שאפספס אותה בזמן ביקורנו ברובע. במקור תכננו לאכול שם ארוחת בוקר אבל מסתבר שמדובר במקום קטן וללא מקומות ישיבה, אז אכלנו במקום אחר וקינחנו במתוקים משם על הדשא שמול האייפל.

דגמנו מילפיי אלוהי, מאפה שמרים במילוי קרם וניל שהיה מצויין גם הוא והמוצלח מכולם - מאפה נוסף של בצק נוגט חמאתי ופריך עם קרם ופרופיטרולים.
בתמונה - המילפיי

 

salo22

New member
הסיינט אונורה לאורו יצעדו

כל המקבילות המתיימרות האחרות ביקום
תודה רבה על השיתוף המצויין, תמיד מהנה לקריאה.
 

RandS

New member
אבל איפה הפיתות?


סתם סתם, נראה מושלם. במיוחד הבצק של המיל פיי. אפשר לדמין את הפצפוצים.
ואיזה מזג אוויר!!
 

Soak

New member
Angelina - רובע 1

זו אמנם לא המלצה שקיבלתי כאן בפורום, אבל נראה שאי אפשר לחמוק מהמלצות על המקום הזה - שמופיעות כמעט בכל טיפ קולינרי שקשור לפריז וגם בספר של שרון היינריך. אז מה, לא נלך?

הגענו בשת צהריים, התור השתרך עד מחוץ למקום אבל הם יעילים שם ומצאו לנו מקום אחרי המתנה של 15 דקות. מדובר בהיכל ענק ומפואר שעיצוב קלאסי שהזכיר לנו גברות צרפתיות עם פודלים ששותות קפה ומאפה


ההמלצה של המקום שאי אפשר לחמוק ממנה היא כמובן משקה השוקולה שו החם, ועוגת "מון בלאן" שעשויה ממרנג, קצפת וקרם ערמונים. כיוון שהיינו קצת רעבים התחלנו עם מנות מלוחות לפני שעברנו למתוקים.

מרק הבצל שלהם היה מענג, עשיר וסמיך עם המון גבינה וריבועי בצק בתוכו. הוא היה מתוק בטעמו ודי היה ברור שהוסיפו לו לא מעט סוכר. לי זה לא הפריע - אחד המרקים הטובים שטעמנו בפריז.

סטייק הטרטר שהזמנתי הגיע עם סלט עלים ופנכה של צ'יפס דקיקים וחביבים. הסטייק עצמו היה מעניין בטעמו, פעם ראשונה שאני טועם סטייק טרטר והמלצרית "הזהירה" אותי 4 פעמים שמדובר בבשר לא מבושל (כנראה מנסיון עבר עגום). הוא היה חתוך גס והכיל צלפים שהוסיפו טעם חרדלי, וחלמון חי שניגר מעל. חוויה שלא בטוח שאחזור עליה.

לסיום לקחנו כמובן את משקה השוקולה שו המפורסם שהיה מעולה, שוקולדי עשיר ומענג. עוגת ה"מון בלאן" לעומת זאת התגלתה כסתמית ביותר, מתוקה יתר על המידה ומאכזבת. השארנו את רובה בצלחת.

בתמונה - מרק בצל

 

RandS

New member
אני עוד לא טעמתי מון בלאן שלא היה מתוק מדי.

משהו במרקם הגרגרי של מחית הערמונים בשילוב עם אבקת הסוכר שטמועה בה הופל את כל העסק לסוכרייתי.
אנג'לינה באופן כללי הוא כבר מזמן מפעל רב סניפי, ולדעתי איבד את קסמו והרבה מאיכותו. את המחירים המופקעים דווקא שימרו שם יפה.
 
לפי הצילום נראה שמחית הערמונים עורבבה עם קקאו או שוקולד.

לא אמור להיות כה כהה. הערמון בהיר. מונט בלאן מצויינים יש בשוויץ ושם אינם מתוקים מדי.
 

החתולית

New member
שימרו גם שירות איום והתעלמות מלקוחות

המונט בלאן שלנו לא היה מתוק מדי לטעמי, השוקולד שו הוא שהיה מתוק מדי, והשירות היה מריר ולא נעים.
 

מחשבות

New member
כשבאתי על הבוקר עם בת המצווש, שלשמה נועדנו

בפריז, אנז'לינה אכן הרשים כמקום מהודר. מנגד, עוגת המון בלאן היתה רעה לשנינו והשוקולה שו סמיך מדי. יכול להיות שמדובר בטעמים נרכשים, אבל למבקר מקרי זו היתה אכזבה.
 
זה מקום שהיה 'מאסט' לפני חמישים שנה ושכחו לעדכן

שזה כבר לא זה, כמו הרבה מקומות. אני חושבת שזה מקום לביקור אחד. לעשות עליו וי ולסגור עניין כי באמת אין סיבה לחזור.
 

Soak

New member
Chez Nicos - קרפים ברובע הלטיני (5)

המלצה שהוכיחה את עצמה מהמדריך של לונלי פלנט שלקחנו איתנו. טיילנו ברובע הלטיני בשעת ערב מאוחרת (22:00) ולא התחשק לנו לשבת במסעדה אלא למצוא אוכל רחוב ולטייל. מדובר על דוכן קרפים קטן ולא מתיימר שנמצא ברחוב Mouffetard 44, ולפי התור שמשתרך בחוץ אי אפשר לטעות בו.

על הלוח שמחוץ למסעדה רשומים עשרות מילויים אפשריים לקרפים מלוחים ומתוקים. יש מספר מקומות ישיבה על בר בפנים אבל כדאי לטייל עם הקרפ ברחוב או לשבת איתו בגן הסמוך וליהנות מהאווירה.
לקחנו את מנת הבית (לה קרפ דו שף) - קרפ עם חצילים, גבינת פטה, מוצרלה, חסה, עגבניות ובצל. היה מצויין, וסיפק לנו בדיוק את מה שביקשנו.

 

Nרב

New member
אני מחפשת מלון עכשיו בפריס ובדיוק נזכרתי בדוכן

הזה שהיה לא רחות מהמלון שלנו לפני שנתיים, ממש ליד שוק מופטארד (הדוכן בהמשך השוק, נכון?). קרפים מעולים לגמרי
 

מחשבות

New member
המלון עליו אני ממליץ בחום הוא

זה. מיקום יוצא מן הכלל במונפרנס, קרפריות נהדרות ברחוב הסמוך ובכלל מסעדות, מגדל מונפרנס בסמוך ושני קווי מטרו שימושיים גם.
 

Nרב

New member
המיקוןם מעולה אבל אני מחפשת חדר ל- 5 זה קצת יותר קשה...

 
למעלה