מספר דיווחים מטיול ראשון בפריז

  • פותח הנושא Soak
  • פורסם בתאריך

Soak

New member
דיווח אחרון - שבלולים בפלאס דו טרטר - רובע 18

לצערי אין לי את שם המקום ולא הצלחתי למצוא ברשת. זה מקום שבחרנו "על הדרך" בידיעה שיתכן ומדובר במלכודת תיירים, שכן הוא נמצא בלב "פלאס דו טרטר", הכיכר השוקקת וההומה אמנים שליד הסקרה קר ברובע מונמארטר, ורצינו לשבת בליבה ולספוג אווירה. אני מדווח עליו בכל זאת כי אי אפשר לפספס את המקום, הוא נמצא ממש בכניסה לכיכר מהכיוון של הסקרה קר ויש בו מושבים בפנים, בחוץ ובלב הכיכר. בסוף זה גם היה מקום חביב מאוד, מלבד העובדה שהיה נורא קר והם לא הסכימו להדליק לנו את התנור שהיה מעלינו ("זה עובד רק בערב") למרות שלשולחן לידנו בו ישבו מקומיים הם הדליקו בלי בעיה.

כדי להתחמם הזמנו מרק בצל ואני ראיתי שיש אסקרגו בתפריט והחלטתי לעשות את טבילת האש הראשונה שלי בתחום. בנוסף הזמנו גם פלטת גבינות ובאגט.
מרק הבצל היה טעים ומושחת, עם הררי גבינה (נטעמה גם כחולה) והרבה פחות מתוק מזה של אנג'לינה. הגבינות היו טובות, כך נאמר לי (אני לא חובב גבינות מסריחות). והאסקרגו? נו, בסדר. לא לפה ולא לשם. הזכיר לי נורא מולים, וזה לא היה מושי כמו שחשבתי. סימנתי V, ולא חושב שאחזור על זה.

בתמונה - מרק בצל (האסקרגו ברקע)

 

RandS

New member
אתם נחמדים מדי. מדליקים תנור לאחרים ולא לי? שלום ולא להת'.

 

Soak

New member
סוף דבר

נהננו מאוד בפריז, ונשבענו לחזור לשם בהקדם. כמובן שהיינו בעוד המון מקומות עליהם לא ראיתי לנכון לדווח - ארוחות בוקר בבתי קפה מדי יום, הרבה פטיסרי ובולנז'רי שמצאנו "על הדרך" כמו גם אוכל רחוב נוסף ובית הקפה המקסים מהסרט "אמלי". בגדול מצאנו בפריז את מה שהובטח לנו (ולא התקיים) באיטליה - רוצים למצוא מסעדה טובה? היכנסו לאחת. פשוט בכל מקום, גם הפשוט ביותר, היה לנו טעים ומעניין.
&nbsp
תודה למי שקרא הכל ותודה לכם על ההמלצות מהשרשור הקודם :)
 

Omnivore

New member
דווקא להפך
עושה הרגשה שהייתי שם בעצמי

התמונות, התאורים והירידה לפרטים (שאפו על הזיכרון) עושים הרגשה כאילו הייתי שפ בעצמי.
 
למעלה