חדש מנת"ע - גרסה נוספת של מפת הקווים המלאה

Bus Nerd

Active member
חדש מנת"ע - גרסה נוספת של מפת הקווים המלאה

מהם הקווים החדשים שפועלים מ-22.7 עד 31.7?
תודה
חדש מנת"ע - גרסה נוספת של מפת הקווים המלאה
מקור: דף הפייסבוק של נת"ע.

במפה רואים את הארכת אחד קווי המטרו לכיוון טרמינל 3 של נתב"ג, כמו שהוצע בעבר בפורום.

לדעתי זה הרבה יותר הגיוני מההארכה של הקו הסגול או החום לתוך שדה התעופה.

 
זו שלוחה של הקו ההיקפי ושלוחה זה לא דבר כל כך מוצלח

חדש מנת"ע - גרסה נוספת של מפת הקווים המלאה
מקור: דף הפייסבוק של נת"ע.

במפה רואים את הארכת אחד קווי המטרו לכיוון טרמינל 3 של נתב"ג, כמו שהוצע בעבר בפורום.

לדעתי זה הרבה יותר הגיוני מההארכה של הקו הסגול או החום לתוך שדה התעופה.
זו שלוחה של הקו ההיקפי ושלוחה זה לא דבר כל כך מוצלח
 

Bus Nerd

Active member
תחנת רק"ל בנתב"ג בטרמינל 3? בוודאי שיקר ומורכב

כיצד זה פתרון זול יותר מהארכה של הקו החום?
תחנת מטרו זה דבר יותר יקר ומורכב מתחנת רק"ל.
תחנת רק"ל בנתב"ג בטרמינל 3? בוודאי שיקר ומורכב
אף אחד לא אמר שהמסילה של המטרו צריכה להיות תת קרקעית בשלוחה הזו, אם היא תהיה לאורך כביש 4404 והתחנה תוכל להיות מדרומית לחניה לטווח קצר בין הרמפות המסובכות של מערכת הכבישים שם. העלות של תחנת מטרו במפלס הקרקע לא שונה משמעותית מהעלות של תחנת רק"ל במפלס הקרקע.

לעומת זאת להאריך את הקו החום מלוד או מצריפין לנתב"ג זה הרבה יותר יקר, כי צריך להפקיע הרבה יותר קרקע, ואורך המסילה שצריך לסלול הוא הרבה יותר ארוך.
 
אורך המסילה מצפון מערב לוד לא הרבה יותר ארוך

תחנת רק"ל בנתב"ג בטרמינל 3? בוודאי שיקר ומורכב
אף אחד לא אמר שהמסילה של המטרו צריכה להיות תת קרקעית בשלוחה הזו, אם היא תהיה לאורך כביש 4404 והתחנה תוכל להיות מדרומית לחניה לטווח קצר בין הרמפות המסובכות של מערכת הכבישים שם. העלות של תחנת מטרו במפלס הקרקע לא שונה משמעותית מהעלות של תחנת רק"ל במפלס הקרקע.

לעומת זאת להאריך את הקו החום מלוד או מצריפין לנתב"ג זה הרבה יותר יקר, כי צריך להפקיע הרבה יותר קרקע, ואורך המסילה שצריך לסלול הוא הרבה יותר ארוך.
אורך המסילה מצפון מערב לוד לא הרבה יותר ארוך
לא יותר ארוך בכלל.
 

Bus Nerd

Active member
יש כבר קו למרכז העיר: רכבת ישראל

מטרו היקפי לשדה התעופה ? המטרה צריכה להיות קו למרכז העיר.
יש כבר קו למרכז העיר: רכבת ישראל
יביא את הנוסעים למרכז ת"א וגם למרכז ירושלים. בתוכנית אחרי המסילה הרביעית באיילון, פרוייקט החשמול והמסילה המזרחית תדירות הרכבות לת"א תגבר.

לחלק מהאנשים יישתלם (כן, גם עם מזוודות) לקחת את המטרו הטבעתי ולהחליף לאחד הקווים האחרים כדי להגיע למחוז חפצם.

יש לך הצעה אחרת?
נתב"ג לא יכול להצדיק לבדו קו נפרד לת"א, וגם לקו מטרו שוהם-נתב"ג-ת"א אין היתכנות גדולה.

מה שכן, אם יהיה חיבור מסילתי בין הקו הלולאתי לקווים האחרים יהיה ניתן להפעיל (בנוסף או במקום) תבנית שירות שבה חלק מהרכבות של M2 ייפנו מזרחה לM3 ומשם לנתב"ג, או לחלופין לתפעל את הקו הזה כשלוחה נוספת של M1 - מנתב"ג מערבה בM3 ומשם צפונה בM1.

תפעול כזה לא יוכל לעבוד בשעות השיא שבו יהיה צריך את כל הסלוטים ליוממים, אבל הוא יהיה מעולה בשעות השפל, בעיקר בהתחשב בעובדה ששעות השיא של שאר המערכת שונות משמעותית מהשעות הפעילות ביותר של נתב"ג.
 

Ccyclist

Well-known member
אתה בשלבי הכנת חולצה עם ההצעה שלי :)

יש כבר קו למרכז העיר: רכבת ישראל
יביא את הנוסעים למרכז ת"א וגם למרכז ירושלים. בתוכנית אחרי המסילה הרביעית באיילון, פרוייקט החשמול והמסילה המזרחית תדירות הרכבות לת"א תגבר.

לחלק מהאנשים יישתלם (כן, גם עם מזוודות) לקחת את המטרו הטבעתי ולהחליף לאחד הקווים האחרים כדי להגיע למחוז חפצם.

יש לך הצעה אחרת?
נתב"ג לא יכול להצדיק לבדו קו נפרד לת"א, וגם לקו מטרו שוהם-נתב"ג-ת"א אין היתכנות גדולה.

מה שכן, אם יהיה חיבור מסילתי בין הקו הלולאתי לקווים האחרים יהיה ניתן להפעיל (בנוסף או במקום) תבנית שירות שבה חלק מהרכבות של M2 ייפנו מזרחה לM3 ומשם לנתב"ג, או לחלופין לתפעל את הקו הזה כשלוחה נוספת של M1 - מנתב"ג מערבה בM3 ומשם צפונה בM1.

תפעול כזה לא יוכל לעבוד בשעות השיא שבו יהיה צריך את כל הסלוטים ליוממים, אבל הוא יהיה מעולה בשעות השפל, בעיקר בהתחשב בעובדה ששעות השיא של שאר המערכת שונות משמעותית מהשעות הפעילות ביותר של נתב"ג.
אתה בשלבי הכנת חולצה עם ההצעה שלי :)
המשך M2 בדרום העיר בצורת U עד נתב"ג.
&nbsp
מבחינתי חיבור הקווים החום והסגול זה פתרון משני לפרברים והשלוחה של הקו ההיקפי זה באותה הליגה.
&nbsp
קו רכבת ישראל לא יגיע ליותר מ 5 רכבות לשעה בתוכנית 2020 ו 9 רכבות לשעה ב2040. זה לא דומה במאומה למטרו שמעביר 20-30 רכבות בשעה לשדה.
 
ולמה צריך מטרו כזה? נתב"ג זה לא הית'רו

אתה בשלבי הכנת חולצה עם ההצעה שלי :)
המשך M2 בדרום העיר בצורת U עד נתב"ג.
&nbsp
מבחינתי חיבור הקווים החום והסגול זה פתרון משני לפרברים והשלוחה של הקו ההיקפי זה באותה הליגה.
&nbsp
קו רכבת ישראל לא יגיע ליותר מ 5 רכבות לשעה בתוכנית 2020 ו 9 רכבות לשעה ב2040. זה לא דומה במאומה למטרו שמעביר 20-30 רכבות בשעה לשדה.
ולמה צריך מטרו כזה? נתב"ג זה לא הית'רו
היקף הפעילות בנתב"ג לא נובע מיותו נמל תעופה של עיר ואפילו לא מהיותו נמל תעופה של מטרופולין, אלא מהיותו נמל תעופה בינלאומי יחיד (למעשה) של מדינה שלמה.
ולכן יותר חשוב לחזק את הקישורים לנתב"ג ממקומות שונים מאשר להגיע לתדירות של עשרות רכבות בשעה בין תל אביב לנתב"ג.

לעיתים ההשלכות שאתה עושה, ממה שאתה מכיר באירופה, לישראל מפספסות את המציאות.
 

Ccyclist

Well-known member
המקרה היחיד של מטרו היקפי לשדה התעופה שאני מכיר זו ברצלונה

ולמה צריך מטרו כזה? נתב"ג זה לא הית'רו
היקף הפעילות בנתב"ג לא נובע מיותו נמל תעופה של עיר ואפילו לא מהיותו נמל תעופה של מטרופולין, אלא מהיותו נמל תעופה בינלאומי יחיד (למעשה) של מדינה שלמה.
ולכן יותר חשוב לחזק את הקישורים לנתב"ג ממקומות שונים מאשר להגיע לתדירות של עשרות רכבות בשעה בין תל אביב לנתב"ג.

לעיתים ההשלכות שאתה עושה, ממה שאתה מכיר באירופה, לישראל מפספסות את המציאות.
המקרה היחיד של מטרו היקפי לשדה התעופה שאני מכיר זו ברצלונה
וגם שם מדובר במשהו תואם "הקו הצהוב" (דרך בן גוריון בגדה המזרחית של האיילון) ז"ל.
&nbsp
חיבור המטרו לשדה התעופה הוא בדרך כלל בקו שמגיע חמרכז העיר.
&nbsp
אין לי מושג מדוע בארץ אוהבים להמציא את הגלגל מחדש בצורה הכי עקומה שאפשר.
&nbsp
ההשוואה ל 13 מערכות המטרו שנסעתי בהן ולאחרות שראיתי את מפותיהן ברשת היא במקומה כי אפשר ללמוד מהם הכללים והחוקיות ביצירת מערכות כאלו על מנת ליישם אותם.
 
אבל אין צורך בקו מטרו שמגיע למרכז העיר כי יש כבר קו רכבת

המקרה היחיד של מטרו היקפי לשדה התעופה שאני מכיר זו ברצלונה
וגם שם מדובר במשהו תואם "הקו הצהוב" (דרך בן גוריון בגדה המזרחית של האיילון) ז"ל.
&nbsp
חיבור המטרו לשדה התעופה הוא בדרך כלל בקו שמגיע חמרכז העיר.
&nbsp
אין לי מושג מדוע בארץ אוהבים להמציא את הגלגל מחדש בצורה הכי עקומה שאפשר.
&nbsp
ההשוואה ל 13 מערכות המטרו שנסעתי בהן ולאחרות שראיתי את מפותיהן ברשת היא במקומה כי אפשר ללמוד מהם הכללים והחוקיות ביצירת מערכות כאלו על מנת ליישם אותם.
אבל אין צורך בקו מטרו שמגיע למרכז העיר כי יש כבר קו רכבת
כבדה ואין שום צורך בתדירויות שציינת בין נתב"ג לתל אביב.
אני לא חושב שיש צורך שהמטרו ההיקפי יגיע לנתב"ג, אבל חיזוק הקשר לנתב"ג נחוץ יותר ממקומות אחרים מאשר מתל אביב.
צריך לזכור שנתב"ג זה נמל תעופה שמשמש בעיקר (אפשר לומר כמעט רק) טיסות בינלאומיות. זה לא נמל תעופה שיש לו תפקיד משמעותי בתעבורה הפנים-ארצית.
וכבר נכתב ששעות העומס בו לא חופפות לשעות העומס בתעבורה היבשתית.
זה לא להמציא את הגלגל מחדש, זו פשוט המציאות שהיא שונה ממה שאתה מכיר באירופה.
 

Ccyclist

Well-known member
נתב"ג ואיירפורט סיטי הינם מעסיקים גדולים.

אבל אין צורך בקו מטרו שמגיע למרכז העיר כי יש כבר קו רכבת
כבדה ואין שום צורך בתדירויות שציינת בין נתב"ג לתל אביב.
אני לא חושב שיש צורך שהמטרו ההיקפי יגיע לנתב"ג, אבל חיזוק הקשר לנתב"ג נחוץ יותר ממקומות אחרים מאשר מתל אביב.
צריך לזכור שנתב"ג זה נמל תעופה שמשמש בעיקר (אפשר לומר כמעט רק) טיסות בינלאומיות. זה לא נמל תעופה שיש לו תפקיד משמעותי בתעבורה הפנים-ארצית.
וכבר נכתב ששעות העומס בו לא חופפות לשעות העומס בתעבורה היבשתית.
זה לא להמציא את הגלגל מחדש, זו פשוט המציאות שהיא שונה ממה שאתה מכיר באירופה.
נתב"ג ואיירפורט סיטי הינם מעסיקים גדולים.
הצעת ה U שלי למטרו מזרח-מערב היתה מחברת את נתב"ג ואירפורט סיטי למרכז תל אביב דרך חולון, בית החולים וולפסון, בת ים ודרום תל אביב בצורה שהיתה מחזקת אותן הן ע"י חיבור לשדה התעופה והן ע"י קישור למרכז תל אביב.
&nbsp
אלו אזורי תעסוקה חשובים שאי אפשר למקם אותם על שלוחה משנית של קו היקפי שתפקידו אחר לחלוטין. לקווים היקפיים יש בדרך כלל תדירות ועדיפות מופחתת מאשר לקווים מהפרברים למרכז ושלוחות משניות עליהם עוד פחות.
&nbsp
לרכבת בינעירונית או פרברית לשדה התעופה יש מטרות שונות מאשר לקו המטרו לשדה. התדירות פחותה ומספר התחנות פחות כי הקו הבינעירוני נועד לשרת טווחים גדולים יותר והמטרו נועד לשרת את המטרופולין. קיומו של אחד לא מבטל את הצורך בשני.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
נתב"ג ואירפורט סיטי אלה אזורי תעסוקה שהעובדים בהם לא מגיעים

נתב"ג ואיירפורט סיטי הינם מעסיקים גדולים.
הצעת ה U שלי למטרו מזרח-מערב היתה מחברת את נתב"ג ואירפורט סיטי למרכז תל אביב דרך חולון, בית החולים וולפסון, בת ים ודרום תל אביב בצורה שהיתה מחזקת אותן הן ע"י חיבור לשדה התעופה והן ע"י קישור למרכז תל אביב.
&nbsp
אלו אזורי תעסוקה חשובים שאי אפשר למקם אותם על שלוחה משנית של קו היקפי שתפקידו אחר לחלוטין. לקווים היקפיים יש בדרך כלל תדירות ועדיפות מופחתת מאשר לקווים מהפרברים למרכז ושלוחות משניות עליהם עוד פחות.
&nbsp
לרכבת בינעירונית או פרברית לשדה התעופה יש מטרות שונות מאשר לקו המטרו לשדה. התדירות פחותה ומספר התחנות פחות כי הקו הבינעירוני נועד לשרת טווחים גדולים יותר והמטרו נועד לשרת את המטרופולין. קיומו של אחד לא מבטל את הצורך בשני.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
נתב"ג ואירפורט סיטי אלה אזורי תעסוקה שהעובדים בהם לא מגיעים
בעיקר ממרכז תל אביב.
אם אתה מתייחס אליהם כאל אזורי תעסוקה, אז הארכת הקו הסגול והחום לכיוונם יותר הגיונית מקו מטרו שייצור תדירות של עשרות נסיעות בשעה בין נתב"ג למרכז תל אביב.
אתה צריך להבין שבגוש דן יש הרבה מאוד זרימת חיים שלא קשורה כלל למרכז תל אביב בפרט ולתל אביב בכלל.
יש תושבים רבים בגוש דן שתדירות נסיעתם השנתית (כן - השנתית) למרכז תל אביב זניחה. יש הרבה מאוד חיים בגוש דן בלי תל אביב.
ואגב, הארכת הקו הסגול לכיוון אירפורט סיטי תקשר על הדרך גם את אחד המפעלים הגדולים ביותר במדינת ישראל - התעשיה האווירית. שגם בו יש הרבה מאוד עובדים שלא מגיעים ממרכז תל אביב.
 

Ccyclist

Well-known member
בגירסאת ההארכות שלי אכן הצעתי חיבור כזה בין הסגול והמטרו.

נתב"ג ואירפורט סיטי אלה אזורי תעסוקה שהעובדים בהם לא מגיעים
בעיקר ממרכז תל אביב.
אם אתה מתייחס אליהם כאל אזורי תעסוקה, אז הארכת הקו הסגול והחום לכיוונם יותר הגיונית מקו מטרו שייצור תדירות של עשרות נסיעות בשעה בין נתב"ג למרכז תל אביב.
אתה צריך להבין שבגוש דן יש הרבה מאוד זרימת חיים שלא קשורה כלל למרכז תל אביב בפרט ולתל אביב בכלל.
יש תושבים רבים בגוש דן שתדירות נסיעתם השנתית (כן - השנתית) למרכז תל אביב זניחה. יש הרבה מאוד חיים בגוש דן בלי תל אביב.
ואגב, הארכת הקו הסגול לכיוון אירפורט סיטי תקשר על הדרך גם את אחד המפעלים הגדולים ביותר במדינת ישראל - התעשיה האווירית. שגם בו יש הרבה מאוד עובדים שלא מגיעים ממרכז תל אביב.
בגירסאת ההארכות שלי אכן הצעתי חיבור כזה בין הסגול והמטרו.
כפי שפירטתי במקרה של הית'רו ( שהינו אחד מחמשת שדות התעופה הלונדוניים) יש 3 קווי רכבת שונים לשדה עם תפקידים שונים.
&nbsp
חיבור הקו הסגול או לנתב"ג או למטרו באיירפוט סיטי ותחנת תעופה או למסוע כלשהו בין כל הנ"ל שישרת גם את טרמינל 1 יאפשר חיבור נחוץ בין בקעת אונו לשדה אבל יהיה בלתי פרקטי עבור נוסעים שיעדם במרכז תל אביב או בשכונות הפנימיות יותר. מצד שני קו רק"ל הוא אמצעי משלים שבדרך כלל נמצא בשולי המערכת ולכן הגיוני שהוא ישרת בעיקר את הפרברים. אני גם בעד חיבור הקו החום לאותה נקודת חיבור (בגלל הסיבוך שבאבטחת נתב"ג אני חושב שתחנת תעופה תהיה מוקד החלפה מוצלח יותר)
&nbsp
קו מטרו לעומת זאת משרת את האזורים הצפופים והמרכזיים ביותר במטרופולין, במיוחד במערכת עם פחות מ 5 קווים. המטרו ההיקפי מנוגד לכל הגיון של מטרו (במערכות אחרות היו מעבירים אותו או לרק"ל או לרכבת הפרברית) וההחלטה שחיבור המטרו של שדה התעופה יהיה לקו הזה הינו עיוות על עיוות.
&nbsp
גם בלונדון יש אנשים שחיים בפרברים ולא נכנסים למרכז העיר יותר מפעם ב... במקביל יש יוממים שגרים במקומות כמו ברייטון (מבחינת המרחק: להבים-רהט) או לוטון (חדרה או טירת הכרמל) שעובדים בעיר ונוסעים אליה כל יום עבודה.
&nbsp
&nbsp
 

Bus Nerd

Active member
הארכת הסגול לאיירפורט סיטי פחות סבירה בגלל החנה וסע

נתב"ג ואירפורט סיטי אלה אזורי תעסוקה שהעובדים בהם לא מגיעים
בעיקר ממרכז תל אביב.
אם אתה מתייחס אליהם כאל אזורי תעסוקה, אז הארכת הקו הסגול והחום לכיוונם יותר הגיונית מקו מטרו שייצור תדירות של עשרות נסיעות בשעה בין נתב"ג למרכז תל אביב.
אתה צריך להבין שבגוש דן יש הרבה מאוד זרימת חיים שלא קשורה כלל למרכז תל אביב בפרט ולתל אביב בכלל.
יש תושבים רבים בגוש דן שתדירות נסיעתם השנתית (כן - השנתית) למרכז תל אביב זניחה. יש הרבה מאוד חיים בגוש דן בלי תל אביב.
ואגב, הארכת הקו הסגול לכיוון אירפורט סיטי תקשר על הדרך גם את אחד המפעלים הגדולים ביותר במדינת ישראל - התעשיה האווירית. שגם בו יש הרבה מאוד עובדים שלא מגיעים ממרכז תל אביב.
הארכת הסגול לאיירפורט סיטי פחות סבירה בגלל החנה וסע
שמתוכנן להיות מוקם ביחד עם דפו ליד בני עטרות ממזרח לכביש 40.

אם כבר אז אולי עדיף להאריך את החום לכיוון איירפורט סיטי:
מלוד לאורך רחוב החשמונאים, משם לאורך כביש 40, תחנה ליד "תעופה" ומשם פנייה מזרחה, חצייה של כביש 46, ונסיעה לאורך רחוב הירדן באיירפורט סיטי. הקישור בין הסגול לתעופה יוכל להתבצע באמצעות "BRT כביש 40" שהופיע בכל מיני תוכניות אבל עדיין רחוק ממימוש
 
חנה וסע לא חייב להיות צמוד לתחנת קצה וגם דפו לא חייב להיות

הארכת הסגול לאיירפורט סיטי פחות סבירה בגלל החנה וסע
שמתוכנן להיות מוקם ביחד עם דפו ליד בני עטרות ממזרח לכביש 40.

אם כבר אז אולי עדיף להאריך את החום לכיוון איירפורט סיטי:
מלוד לאורך רחוב החשמונאים, משם לאורך כביש 40, תחנה ליד "תעופה" ומשם פנייה מזרחה, חצייה של כביש 46, ונסיעה לאורך רחוב הירדן באיירפורט סיטי. הקישור בין הסגול לתעופה יוכל להתבצע באמצעות "BRT כביש 40" שהופיע בכל מיני תוכניות אבל עדיין רחוק ממימוש
חנה וסע לא חייב להיות צמוד לתחנת קצה וגם דפו לא חייב להיות
צמוד לתחנת קצה.
הדפו של הקו האדום לא צמוד לתחנת הקצה הראשית שלו.
הדפו של הקו האדום בירושלים לא צמוד לתחנת קצה שלו.
לכן אלה לא סיבות שמונעות את הארכת הקו הסגול עד לאירפורט סיטי.
 

Bus Nerd

Active member
הוא חייב להיות כי התוכנית כבר בשלבים סופיים ועוד רגע מתחילים

חנה וסע לא חייב להיות צמוד לתחנת קצה וגם דפו לא חייב להיות
צמוד לתחנת קצה.
הדפו של הקו האדום לא צמוד לתחנת הקצה הראשית שלו.
הדפו של הקו האדום בירושלים לא צמוד לתחנת קצה שלו.
לכן אלה לא סיבות שמונעות את הארכת הקו הסגול עד לאירפורט סיטי.
הוא חייב להיות כי התוכנית כבר בשלבים סופיים ועוד רגע מתחילים
או שאתה מציע בעצם להקפיא את פרויקט הקו הסגול כדי לתכנן מחדש את תנוחת המסילות לכיוון הדפו, ולתכנן מחדש איך יעברו המסילות בכביש 40?
צריך בתוכנית כזו להתחשב במחלף הטייסים שעתיד להיבנות שם, בעובדה שקטע כביש 40 היום בין תעופה לבדק הולך להפוך לכביש פנימי של מפעל תעשייה אווירית, ושמה שהיום נקרא כביש 46 הולך להפוך לכביש 40... זה שינוי משמעותי בתכנון, זו תוספת תקציב גדולה בגלל הארכת המסילה והתחנות הנוספות, ויהיה צורך למצוא מקום חדש לאותו חניון חנה וסע, וכו'.

מה שאתה אומר אולי היה רלוונטי לפני שלוש שנים כשנת"ע עדיין עבדו על התוכנית, עכשיו מאוחר מדי.
 
לא צריך להקפיא את הפרויקט בשביל לתכנן הארכה לאירפורט סיטי

הוא חייב להיות כי התוכנית כבר בשלבים סופיים ועוד רגע מתחילים
או שאתה מציע בעצם להקפיא את פרויקט הקו הסגול כדי לתכנן מחדש את תנוחת המסילות לכיוון הדפו, ולתכנן מחדש איך יעברו המסילות בכביש 40?
צריך בתוכנית כזו להתחשב במחלף הטייסים שעתיד להיבנות שם, בעובדה שקטע כביש 40 היום בין תעופה לבדק הולך להפוך לכביש פנימי של מפעל תעשייה אווירית, ושמה שהיום נקרא כביש 46 הולך להפוך לכביש 40... זה שינוי משמעותי בתכנון, זו תוספת תקציב גדולה בגלל הארכת המסילה והתחנות הנוספות, ויהיה צורך למצוא מקום חדש לאותו חניון חנה וסע, וכו'.

מה שאתה אומר אולי היה רלוונטי לפני שלוש שנים כשנת"ע עדיין עבדו על התוכנית, עכשיו מאוחר מדי.
לא צריך להקפיא את הפרויקט בשביל לתכנן הארכה לאירפורט סיטי
גם כך הפרויקט הזה מחולק למקטעי תכנון.
וכפי שלקו האדום יש שלוחה לדיפו ולתחנת קרית אריה גם לקו הסגול יכולה להיות שלוחה קצרה לדיפו ולחנה וסע והקו הראשי יכול להגיע לאירפורט סיטי.
אגב, זה נכון גם אם חלק מהקו יסע בתוך שטח של התעשיה האווירית.
 

Bus Nerd

Active member
פתאום אתה בעד שלוחות? לקו הסגול יש כבר שתיים, שלוש זה הרבה

לא צריך להקפיא את הפרויקט בשביל לתכנן הארכה לאירפורט סיטי
גם כך הפרויקט הזה מחולק למקטעי תכנון.
וכפי שלקו האדום יש שלוחה לדיפו ולתחנת קרית אריה גם לקו הסגול יכולה להיות שלוחה קצרה לדיפו ולחנה וסע והקו הראשי יכול להגיע לאירפורט סיטי.
אגב, זה נכון גם אם חלק מהקו יסע בתוך שטח של התעשיה האווירית.
פתאום אתה בעד שלוחות? לקו הסגול יש כבר שתיים, שלוש זה הרבה
 
למעלה