כצפוי - פתיחת קו הרכבת המהיר לירושלים תידחה

מצב
הנושא נעול.

meltamir

New member
כצפוי - פתיחת קו הרכבת המהיר לירושלים תידחה

כצפוי - פתיחת קו הרכבת המהיר לירושלים תידחה
ההערכה אשר חזרה שוב ושוב בפורום זה מתבררת כנכונה:

נדחתה ההפעלה בארבעה חודשים לפחות. תדירות הקו לא תגיע לתדירות המובטחת גם בעוד חמש שנים, ספק רב אם בעוד עשור.
ל פי התוכנית התפעולית של הרכבת לחמש השנים הבאות, שהגיעה לידי ynet, בשנת 2022 יצאו שלוש רכבות לכל כיוון בשעות העומס (שתי רכבות בשעה בקו כרמיאל-חיפה-ת"א-ירושלים, רכבת אחת בקו הרצליה-ת"א-ירושלים). זהו שיפור מסוים מתחילת ההפעלה, אך התדירות עדיין לא מקיימת את ההבטחה שכוונה למרס 2018 - ארבע רכבות לכל כיוון.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4993888,00.html
 

matrix200200

Active member
אם זה יסתכם ב4 חודשים כפי שכתוב בטמקא, אז זה ממש לא נורא

כצפוי - פתיחת קו הרכבת המהיר לירושלים תידחה
ההערכה אשר חזרה שוב ושוב בפורום זה מתבררת כנכונה:

נדחתה ההפעלה בארבעה חודשים לפחות. תדירות הקו לא תגיע לתדירות המובטחת גם בעוד חמש שנים, ספק רב אם בעוד עשור.
ל פי התוכנית התפעולית של הרכבת לחמש השנים הבאות, שהגיעה לידי ynet, בשנת 2022 יצאו שלוש רכבות לכל כיוון בשעות העומס (שתי רכבות בשעה בקו כרמיאל-חיפה-ת"א-ירושלים, רכבת אחת בקו הרצליה-ת"א-ירושלים). זהו שיפור מסוים מתחילת ההפעלה, אך התדירות עדיין לא מקיימת את ההבטחה שכוונה למרס 2018 - ארבע רכבות לכל כיוון.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4993888,00.html
אם זה יסתכם ב4 חודשים כפי שכתוב בטמקא, אז זה ממש לא נורא
שבתשתיות בדיוק פירסם את תמונת אחד השנאים שישמשו את הקו.
הדברים בכל זאת זזים.
אותי בעיקר מפחיד השלב של חשמול המסילה הפעילה.
בשביל לעמוד בלו"ז הם כנראה יעשו הרבה מאוד השבתות ויצטרכו לא פעם לעצור את התנועה של הרכבות בתל אביב.
הולף להיות שמח.
 

25306yosef

New member
זה יסתכם בהרבה יותר מ-4 חודשים...

אם זה יסתכם ב4 חודשים כפי שכתוב בטמקא, אז זה ממש לא נורא
שבתשתיות בדיוק פירסם את תמונת אחד השנאים שישמשו את הקו.
הדברים בכל זאת זזים.
אותי בעיקר מפחיד השלב של חשמול המסילה הפעילה.
בשביל לעמוד בלו"ז הם כנראה יעשו הרבה מאוד השבתות ויצטרכו לא פעם לעצור את התנועה של הרכבות בתל אביב.
הולף להיות שמח.
זה יסתכם בהרבה יותר מ-4 חודשים...
ועד אז סביר להניח שיהיו בחירות לכנסת ואולי בעקבות תוצאות הבחירות יהיה שר תחבורה חדש.
 

matrix200200

Active member
גם אם יהיו בחירות עד אז (מה שלא ברור כלל וכלל)

זה יסתכם בהרבה יותר מ-4 חודשים...
ועד אז סביר להניח שיהיו בחירות לכנסת ואולי בעקבות תוצאות הבחירות יהיה שר תחבורה חדש.
גם אם יהיו בחירות עד אז (מה שלא ברור כלל וכלל)
מה מפריע לשר כץ שוב לבקש (וגם לקבל) את משרד התחבורה במקרה (המאוד הגיוני) שקואליציה הבאה תהיה פחות או יותר אותה קואליציה של היום?
 

25306yosef

New member
ואם מר גבאי מנכ"ל בזק לשעבר ייבחר להיות רוה"מ?

גם אם יהיו בחירות עד אז (מה שלא ברור כלל וכלל)
מה מפריע לשר כץ שוב לבקש (וגם לקבל) את משרד התחבורה במקרה (המאוד הגיוני) שקואליציה הבאה תהיה פחות או יותר אותה קואליציה של היום?
ואם מר גבאי מנכ"ל בזק לשעבר ייבחר להיות רוה"מ?
האם מר גבאי ימנה את הפופוליסט הנוכחי להיות שר התחבורה?

הבחירות האחרונות היו לפני כשנתיים וחצי, כלומר, בעוד כשנה וחצי אמורות להתקיים בחירות בפעם הבאה לכל המאוחר. סביר להניח שעד מועד זה (מרץ 2019) לא יפתח עדיין הקו המתוקשר הזה לירושלים וסביר להניח שגם לא באוגוסט 2019 (שזה המועד המשוער כמאוחר ביותר להרכבת הקואליציה החדשה). ולכן סביר להניח שעד הפתיחה יהיה שר תחבורה חדש. וכך אני מאוד מקווה. נמאס לי מהפופוליסט הזה.

אני מניח שאם בכלל יפתח הקו המתוקשר הזה, הוא יהיה עד למודיעין בלבד ולא עד לתל אביב.
 

matrix200200

Active member
בסדר, אם לסבתא יהיו גלגלים היא בטוח תהפוך לאוטובוס


ואם מר גבאי מנכ"ל בזק לשעבר ייבחר להיות רוה"מ?
האם מר גבאי ימנה את הפופוליסט הנוכחי להיות שר התחבורה?

הבחירות האחרונות היו לפני כשנתיים וחצי, כלומר, בעוד כשנה וחצי אמורות להתקיים בחירות בפעם הבאה לכל המאוחר. סביר להניח שעד מועד זה (מרץ 2019) לא יפתח עדיין הקו המתוקשר הזה לירושלים וסביר להניח שגם לא באוגוסט 2019 (שזה המועד המשוער כמאוחר ביותר להרכבת הקואליציה החדשה). ולכן סביר להניח שעד הפתיחה יהיה שר תחבורה חדש. וכך אני מאוד מקווה. נמאס לי מהפופוליסט הזה.

אני מניח שאם בכלל יפתח הקו המתוקשר הזה, הוא יהיה עד למודיעין בלבד ולא עד לתל אביב.
בסדר, אם לסבתא יהיו גלגלים היא בטוח תהפוך לאוטובוס
 
הבחירות הבאות בנובמבר 2019

ואם מר גבאי מנכ"ל בזק לשעבר ייבחר להיות רוה"מ?
האם מר גבאי ימנה את הפופוליסט הנוכחי להיות שר התחבורה?

הבחירות האחרונות היו לפני כשנתיים וחצי, כלומר, בעוד כשנה וחצי אמורות להתקיים בחירות בפעם הבאה לכל המאוחר. סביר להניח שעד מועד זה (מרץ 2019) לא יפתח עדיין הקו המתוקשר הזה לירושלים וסביר להניח שגם לא באוגוסט 2019 (שזה המועד המשוער כמאוחר ביותר להרכבת הקואליציה החדשה). ולכן סביר להניח שעד הפתיחה יהיה שר תחבורה חדש. וכך אני מאוד מקווה. נמאס לי מהפופוליסט הזה.

אני מניח שאם בכלל יפתח הקו המתוקשר הזה, הוא יהיה עד למודיעין בלבד ולא עד לתל אביב.
הבחירות הבאות בנובמבר 2019
 
נשמע משונה!! אתה בטוח שהשנאי הוא עבור חישמול הרכבת?

אם זה יסתכם ב4 חודשים כפי שכתוב בטמקא, אז זה ממש לא נורא
שבתשתיות בדיוק פירסם את תמונת אחד השנאים שישמשו את הקו.
הדברים בכל זאת זזים.
אותי בעיקר מפחיד השלב של חשמול המסילה הפעילה.
בשביל לעמוד בלו"ז הם כנראה יעשו הרבה מאוד השבתות ויצטרכו לא פעם לעצור את התנועה של הרכבות בתל אביב.
הולף להיות שמח.
נשמע משונה!! אתה בטוח שהשנאי הוא עבור חישמול הרכבת?
אולי זה ספור כסוי?
1. במרץ 2017 פורסם שר״י נאלצת לקנות תה״רות ניידות, בגלל עיכובים בתכנון והקמת התה״רות הקבועות.
2. בכתבה של ״טמקא״ היום, חזרו ואמרו את אותו הדבר, קרי: טרם הוקמו התה״רות ומשום כך ר״י נאלצה לרכוש תחנות השנאה ניידות בעלות של מליוני שקלים.

אני באמת לא יודע(אין לי קשר לח״ח וגם לא לר״י) אבל מעיז לנחש שהשנאי שצילומו פורסם בשבתשתיות הוא שנאי של חברת החשמל(400/161 קילווולט)לשימוש כללי וגם להזנת השנאי של ר״י(161/25קילווולט).
 

25306yosef

New member
סביר להניח שהכל כולל הכל זה רק סיפור כיסוי....

נשמע משונה!! אתה בטוח שהשנאי הוא עבור חישמול הרכבת?
אולי זה ספור כסוי?
1. במרץ 2017 פורסם שר״י נאלצת לקנות תה״רות ניידות, בגלל עיכובים בתכנון והקמת התה״רות הקבועות.
2. בכתבה של ״טמקא״ היום, חזרו ואמרו את אותו הדבר, קרי: טרם הוקמו התה״רות ומשום כך ר״י נאלצה לרכוש תחנות השנאה ניידות בעלות של מליוני שקלים.

אני באמת לא יודע(אין לי קשר לח״ח וגם לא לר״י) אבל מעיז לנחש שהשנאי שצילומו פורסם בשבתשתיות הוא שנאי של חברת החשמל(400/161 קילווולט)לשימוש כללי וגם להזנת השנאי של ר״י(161/25קילווולט).
סביר להניח שהכל כולל הכל זה רק סיפור כיסוי....
אני לא מאמין לשום ספין ולשום סקופ המפורסם על ידי אדם זה או אחר וגם אם מדובר באדם חובב הפועל שלא על מנת לקבל פרס.

הכל זה בלוף והכל זה סיפור כיסוי כל עוד לא הוכח אחרת.
 

luckydude

Active member
יש מספר תהר״ים בתוואי, לא אחד

נשמע משונה!! אתה בטוח שהשנאי הוא עבור חישמול הרכבת?
אולי זה ספור כסוי?
1. במרץ 2017 פורסם שר״י נאלצת לקנות תה״רות ניידות, בגלל עיכובים בתכנון והקמת התה״רות הקבועות.
2. בכתבה של ״טמקא״ היום, חזרו ואמרו את אותו הדבר, קרי: טרם הוקמו התה״רות ומשום כך ר״י נאלצה לרכוש תחנות השנאה ניידות בעלות של מליוני שקלים.

אני באמת לא יודע(אין לי קשר לח״ח וגם לא לר״י) אבל מעיז לנחש שהשנאי שצילומו פורסם בשבתשתיות הוא שנאי של חברת החשמל(400/161 קילווולט)לשימוש כללי וגם להזנת השנאי של ר״י(161/25קילווולט).
יש מספר תהר״ים בתוואי, לא אחד
וכנראה שהמתקן בשער הגיא מוכן לשנאי קבוע אבל המתקנים האחרים לא ושם בנתיים ישתמשו בשנאים ניידים.
 

25306yosef

New member
נקווה שעד הפתיחה יהיה כבר שר תחבורה חדש.

כצפוי - פתיחת קו הרכבת המהיר לירושלים תידחה
ההערכה אשר חזרה שוב ושוב בפורום זה מתבררת כנכונה:

נדחתה ההפעלה בארבעה חודשים לפחות. תדירות הקו לא תגיע לתדירות המובטחת גם בעוד חמש שנים, ספק רב אם בעוד עשור.
ל פי התוכנית התפעולית של הרכבת לחמש השנים הבאות, שהגיעה לידי ynet, בשנת 2022 יצאו שלוש רכבות לכל כיוון בשעות העומס (שתי רכבות בשעה בקו כרמיאל-חיפה-ת"א-ירושלים, רכבת אחת בקו הרצליה-ת"א-ירושלים). זהו שיפור מסוים מתחילת ההפעלה, אך התדירות עדיין לא מקיימת את ההבטחה שכוונה למרס 2018 - ארבע רכבות לכל כיוון.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4993888,00.html
נקווה שעד הפתיחה יהיה כבר שר תחבורה חדש.
שר התחבורה הנוכחי התאהב בכיסא שלו והוא נוקט כל הזמן בצעדים פופוליסטיים במטרה לזכות באהדה ציבורית שלא מגיעה לו כלל.

הגיע הזמן להחליף את שר התחבורה במישהו אחר. נמאס כבר מהפופוליזם הבזוי הזה של השר הנוכחי.
 
פופוליזם = סלילת 5 קווי רכבת ושני קווי רכבת קלה אחרי קיפאון

נקווה שעד הפתיחה יהיה כבר שר תחבורה חדש.
שר התחבורה הנוכחי התאהב בכיסא שלו והוא נוקט כל הזמן בצעדים פופוליסטיים במטרה לזכות באהדה ציבורית שלא מגיעה לו כלל.

הגיע הזמן להחליף את שר התחבורה במישהו אחר. נמאס כבר מהפופוליזם הבזוי הזה של השר הנוכחי.
פופוליזם = סלילת 5 קווי רכבת ושני קווי רכבת קלה אחרי קיפאון
של שנים?
 

25306yosef

New member
לא, פופוליזם זה נסיעות החינם ברכבת בעת פתיחת קו חדש

פופוליזם = סלילת 5 קווי רכבת ושני קווי רכבת קלה אחרי קיפאון
של שנים?
לא, פופוליזם זה נסיעות החינם ברכבת בעת פתיחת קו חדש
נסיעות החינם ברכבת בעת פתיחת קווים חדשים זה מיותר לחלוטין וזה גורם לכך שהרכבת מלאה בהרבה אנשים שלא היו צריכים להיות שם והם נמצאים שם רק בגלל שהנסיעה בחינם.

והכל נעשה במטרה לזכות באהדה ציבורית שלא מגיעה לו כלל.

נ.ב. - גם את העומס שיש כיום ביום ראשון ברכבות יש לזקוף לזכותו של השר הפופוליסט מאחר וביטל את האיסור שהיה בעבר לנסיעת חיילים ביום ראשון בחינם.
 
מסכים שהנסיעות חינם זה פופוליזם, אבל לא מסכים שלא מגיעה לו

לא, פופוליזם זה נסיעות החינם ברכבת בעת פתיחת קו חדש
נסיעות החינם ברכבת בעת פתיחת קווים חדשים זה מיותר לחלוטין וזה גורם לכך שהרכבת מלאה בהרבה אנשים שלא היו צריכים להיות שם והם נמצאים שם רק בגלל שהנסיעה בחינם.

והכל נעשה במטרה לזכות באהדה ציבורית שלא מגיעה לו כלל.

נ.ב. - גם את העומס שיש כיום ביום ראשון ברכבות יש לזקוף לזכותו של השר הפופוליסט מאחר וביטל את האיסור שהיה בעבר לנסיעת חיילים ביום ראשון בחינם.
מסכים שהנסיעות חינם זה פופוליזם, אבל לא מסכים שלא מגיעה לו
אהדה.
 

asifp

New member
ככל הנראה לא אצביע ליכוד

מסכים שהנסיעות חינם זה פופוליזם, אבל לא מסכים שלא מגיעה לו
אהדה.
ככל הנראה לא אצביע ליכוד
ולאחרונה השכלתי להבין שכדאי לצאת מנקודת הנחה שבכל משרד ממשלתי קיימת שחיתות כזו או אחרת, אבל אין ספק שמר כץ קידם פה פרוייקטים יותר מכל קודמיו.

יכולות להיות לזה הרבה סיבות שאולי לא תלויות בישראל כץ, אבל דברים קורים.
 

25306yosef

New member
משרד התרבות הוא המושחת ביותר מכל משרדי הממשלה

ככל הנראה לא אצביע ליכוד
ולאחרונה השכלתי להבין שכדאי לצאת מנקודת הנחה שבכל משרד ממשלתי קיימת שחיתות כזו או אחרת, אבל אין ספק שמר כץ קידם פה פרוייקטים יותר מכל קודמיו.

יכולות להיות לזה הרבה סיבות שאולי לא תלויות בישראל כץ, אבל דברים קורים.
משרד התרבות הוא המושחת ביותר מכל משרדי הממשלה
עובדי משרד התרבות פועלים משיקולים זרים צרים ופסולים שאינם טובת הציבור. במשרד התרבות מצפצפים על החוק ופועלים כאמור משיקולים פסולים.

ואילו במשרד התחבורה להבדיל ממשרד התרבות נוקטים בצעדים פופוליסטיים ולמעשה מי שנוקט בצעדים הפופוליסטיים הללו הוא שר התחבורה בלבד.

במשרד התרבות מרבית העובדים פועלים משיקולים זרים ופסולים והפופוליזם שם אם קיים הוא לא רלוונטי והוא גם לא דומיננטי.
 

25306yosef

New member
לא מגיעה לו שום אהדה ציבורית!!!

מסכים שהנסיעות חינם זה פופוליזם, אבל לא מסכים שלא מגיעה לו
אהדה.
לא מגיעה לו שום אהדה ציבורית!!!
לפוליטיקאי בזוי שנוקט בצעדים פופוליסטיים לא מגיעה שום אהדה ציבורית!!!

הפוליטיקאי הבזוי הזה הפך את רכבת ישראל ללונה פארק לילדים וזהו צעד פופוליסטי בזוי ויש לגנות אותו. הנסיעה ברכבת צריכה להיות בתשלום מלא כמקובל ובהתאם לתקנות.
 

matrix200200

Active member
ללא קשר לצעד הזה כפופוליסטי או לא

לא מגיעה לו שום אהדה ציבורית!!!
לפוליטיקאי בזוי שנוקט בצעדים פופוליסטיים לא מגיעה שום אהדה ציבורית!!!

הפוליטיקאי הבזוי הזה הפך את רכבת ישראל ללונה פארק לילדים וזהו צעד פופוליסטי בזוי ויש לגנות אותו. הנסיעה ברכבת צריכה להיות בתשלום מלא כמקובל ובהתאם לתקנות.
ללא קשר לצעד הזה כפופוליסטי או לא
למה אתה קורא לצעד הזה בזוי?
ומה זה מחיר מלא?
המחיר האמיתי של נסיעה שניקח בחשבון עלות הבניה ותחזוקה של רכבת ישראל?
כי אם כן, אז גם העלות "הרגילה" היא פופוליסטית ובזויה לפי אותה הגדרה.
מה לגבי אוטובוסים?
גם אותם יש להפסיק לסבסד?
אתה רוצה שרכבת תפעל כחברה פרטית למטרות רווח?
 

25306yosef

New member
המחיר המלא זה המחיר הרגיל שמפורסם בתקנות

ללא קשר לצעד הזה כפופוליסטי או לא
למה אתה קורא לצעד הזה בזוי?
ומה זה מחיר מלא?
המחיר האמיתי של נסיעה שניקח בחשבון עלות הבניה ותחזוקה של רכבת ישראל?
כי אם כן, אז גם העלות "הרגילה" היא פופוליסטית ובזויה לפי אותה הגדרה.
מה לגבי אוטובוסים?
גם אותם יש להפסיק לסבסד?
אתה רוצה שרכבת תפעל כחברה פרטית למטרות רווח?
המחיר המלא זה המחיר הרגיל שמפורסם בתקנות
בדיוק כמו המחיר שתושבי בנימינה ותושבי נתניה משלמים בשביל לנסוע ברכבת. בלי פופוליזם.

הצעד הפופוליסטי הזה של הענקת נסיעות בחינם הוא בזוי ביותר מאחר והוא גורם לכך שהרכבת הופכת להיות לונה פארק לילדים*. כלומר, הרכבת מלאה בנוסעים שבכלל לא היו צריכים להיות שם והם נמצאים שם רק בגלל שהנסיעה היא בחינם. וזה ביזיון!!!

_______________________________
* - גם בלונה פארק משלמים כסף עבור הילדים. ולכן זה סופר ביזיון פופוליסטי שיש לגנות אותו ולהוקיע אותו וגם את השר שעומד מולו.
 

matrix200200

Active member
רגע אז אם שר התחבורה יעשה תקנה ובה יוריד את כל מחירי הרכבת

המחיר המלא זה המחיר הרגיל שמפורסם בתקנות
בדיוק כמו המחיר שתושבי בנימינה ותושבי נתניה משלמים בשביל לנסוע ברכבת. בלי פופוליזם.

הצעד הפופוליסטי הזה של הענקת נסיעות בחינם הוא בזוי ביותר מאחר והוא גורם לכך שהרכבת הופכת להיות לונה פארק לילדים*. כלומר, הרכבת מלאה בנוסעים שבכלל לא היו צריכים להיות שם והם נמצאים שם רק בגלל שהנסיעה היא בחינם. וזה ביזיון!!!

_______________________________
* - גם בלונה פארק משלמים כסף עבור הילדים. ולכן זה סופר ביזיון פופוליסטי שיש לגנות אותו ולהוקיע אותו וגם את השר שעומד מולו.
רגע אז אם שר התחבורה יעשה תקנה ובה יוריד את כל מחירי הרכבת
לחצי, זה יהיה בסדר מבחינתך?
זה לא יהיה פופוליסטי?
ברור לך שמחיר הנסיעה ברכבת גם היום הוא עניין פופוליסטי בכל מקרה נכון?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה