נתוני נוסעים בתחנות- מאי עד אוגוסט 2009

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
נתוני נוסעים בתחנות- מאי עד אוגוסט 2009
טוב, אז מזמן לא הייתה לנו קצת סטטיסטיקה בפורום.
,בפעם האחרונה פישלתי בגדול והותרתי אתכם ללא נתוני חודש מאי. ניפגש במאי, אמרתי לאריק (easylivin), ונותרתי בעל חוב כלפיו. חובות, כידוע, צוברים ריבית, ואיזה יום מתאים יותר מאשר יום ההולדת להעניק בו שי צנוע לפורום. אז הנה חודש סטטיסטיקת הנוסעים של חודש מאי בתוספת ריבית על חודשי יולי ואוגוסט, והכול בקובץ אחד. תודה מיוחדת וגדולה למר שחר וייסמן הנהדר מדוברות הרכבת על השגת הנתונים בהתראה כה קצרה ועל העיתוי הנפלא. קובי ושאר חובבי הנתונים: יאללה, לעבודה!
 

easylivin

New member
נתוני נוסעים בתחנות- מאי עד אוגוסט 2009
טוב, אז מזמן לא הייתה לנו קצת סטטיסטיקה בפורום.
,בפעם האחרונה פישלתי בגדול והותרתי אתכם ללא נתוני חודש מאי. ניפגש במאי, אמרתי לאריק (easylivin), ונותרתי בעל חוב כלפיו. חובות, כידוע, צוברים ריבית, ואיזה יום מתאים יותר מאשר יום ההולדת להעניק בו שי צנוע לפורום. אז הנה חודש סטטיסטיקת הנוסעים של חודש מאי בתוספת ריבית על חודשי יולי ואוגוסט, והכול בקובץ אחד. תודה מיוחדת וגדולה למר שחר וייסמן הנהדר מדוברות הרכבת על השגת הנתונים בהתראה כה קצרה ועל העיתוי הנפלא. קובי ושאר חובבי הנתונים: יאללה, לעבודה!
תודה רבה, בועז! אני כבר מעיין בנתונים!
אשתדל לשוב בהקדם עם תובנות
 

easylivin

New member
אחלה. זקוק לחומר משנים עברו?
חוץ מזה, כשאתה חוזר תביא אתך את האוסטרלי.
בינתיים חסר חיתוך דומה עבור פברואר ומרץ '09
על מנת שאוכל לעשות שכלול עבור המחצית הראשונה של השנה. השכלול יהיה מייצג יותר מנתונים של חודש בודד, לצורך השוואה בין תחנות למשל.
 

easylivin

New member
אחלה. זקוק לחומר משנים עברו?
חוץ מזה, כשאתה חוזר תביא אתך את האוסטרלי.
ושכחתי את ינואר '09 שחסר לי גם כן...
אשמח מאוד אם יש בידיך את הנתונים של התפלגות הנוסעים לפי עליות/ירידות בתחנות השונות. כאמור, ניתוח עבור מרבית חודשי השנה יהיה מדוייק יותר מניתוח לפי חודש אחד בלבד.
 

בועז ל

New member
ושכחתי את ינואר '09 שחסר לי גם כן...
אשמח מאוד אם יש בידיך את הנתונים של התפלגות הנוסעים לפי עליות/ירידות בתחנות השונות. כאמור, ניתוח עבור מרבית חודשי השנה יהיה מדוייק יותר מניתוח לפי חודש אחד בלבד.
ינואר 2009
מצטער על האיחור בהעלאת הקובץ. בחודש זה, כזכור, היו השבתות ארוכות של חלק מהקווים.
 

easylivin

New member
ינואר 2009
מצטער על האיחור בהעלאת הקובץ. בחודש זה, כזכור, היו השבתות ארוכות של חלק מהקווים.
מעולה, תודה רבה, בועז! מה עם פברואר-מרץ,
האם יש לך גם את הנתונים עבור החודשיים האלה? (הם כל מה שחסר בינתיים כדי להשלים את כל התמונה המלאה לכל אורך השנה הנוכחית).
 

בועז ל

New member
מעולה, תודה רבה, בועז! מה עם פברואר-מרץ,
האם יש לך גם את הנתונים עבור החודשיים האלה? (הם כל מה שחסר בינתיים כדי להשלים את כל התמונה המלאה לכל אורך השנה הנוכחית).
לצערי, עדיין אין לי.
 

amit1270

New member
נתוני נוסעים בתחנות- מאי עד אוגוסט 2009
טוב, אז מזמן לא הייתה לנו קצת סטטיסטיקה בפורום.
,בפעם האחרונה פישלתי בגדול והותרתי אתכם ללא נתוני חודש מאי. ניפגש במאי, אמרתי לאריק (easylivin), ונותרתי בעל חוב כלפיו. חובות, כידוע, צוברים ריבית, ואיזה יום מתאים יותר מאשר יום ההולדת להעניק בו שי צנוע לפורום. אז הנה חודש סטטיסטיקת הנוסעים של חודש מאי בתוספת ריבית על חודשי יולי ואוגוסט, והכול בקובץ אחד. תודה מיוחדת וגדולה למר שחר וייסמן הנהדר מדוברות הרכבת על השגת הנתונים בהתראה כה קצרה ועל העיתוי הנפלא. קובי ושאר חובבי הנתונים: יאללה, לעבודה!
תודה רבה!
שים לב לעלייה המרשימה בכמות הנוסעים היומית בתחנת דימונה: מ-52 במאי ל-97 באוגוסט - כמעט כפול! גם מלחה לא נשארת חייבת ורושמת עלייה של 133% מ-827 במאי ל-1,924 נוסעים ביום ממוצע באוגוסט. תחנת גן החיות התנ"כי רשמה עלייה יחסית זהה - מ-355 ל-829. כמובן שמדובר בתנודה עונתית (חופשת בין הזמנים - שימו לב שביולי, לפני החופשה, היו "רק" 1,133 ו-487 נוסעים בשתי התחנות, בהתאמה).
 

בועז ל

New member
תודה רבה!
שים לב לעלייה המרשימה בכמות הנוסעים היומית בתחנת דימונה: מ-52 במאי ל-97 באוגוסט - כמעט כפול! גם מלחה לא נשארת חייבת ורושמת עלייה של 133% מ-827 במאי ל-1,924 נוסעים ביום ממוצע באוגוסט. תחנת גן החיות התנ"כי רשמה עלייה יחסית זהה - מ-355 ל-829. כמובן שמדובר בתנודה עונתית (חופשת בין הזמנים - שימו לב שביולי, לפני החופשה, היו "רק" 1,133 ו-487 נוסעים בשתי התחנות, בהתאמה).
עוד משהו על תחנות ירושלים ובית שמש
השוואה של חודשי אוגוסט ב-2006 (טרם הפיצול) וב-2007 (בתוך הפיצול) לאוגוסט השנה מגלה שלמרות העלייה המרשימה השנה בכמות הנוסעים, תחנות מלחה וגן החיות עדיין לא חזרו לרמתן הרגילה טרם הפיצול, אם כי הפעם אנו קרובים מתמיד ליעד זה. מאידך, תחנת בית שמש רושמת באוגוסט שיא של כל הזמנים עם למעלה מ-85,000 נוסעים- 3,000 יותר מאוג' 2007 ולמעלה מ-6,000 יותר מאוגוסט 2008. המסקנה - תחנת בית שמש התגברה סוף-סוף על נזקי הפיצול. וההערכה- הדבר הושג הודות לגידול נוסעים בקו ת"א-בית שמש.
 
עוד משהו על תחנות ירושלים ובית שמש
השוואה של חודשי אוגוסט ב-2006 (טרם הפיצול) וב-2007 (בתוך הפיצול) לאוגוסט השנה מגלה שלמרות העלייה המרשימה השנה בכמות הנוסעים, תחנות מלחה וגן החיות עדיין לא חזרו לרמתן הרגילה טרם הפיצול, אם כי הפעם אנו קרובים מתמיד ליעד זה. מאידך, תחנת בית שמש רושמת באוגוסט שיא של כל הזמנים עם למעלה מ-85,000 נוסעים- 3,000 יותר מאוג' 2007 ולמעלה מ-6,000 יותר מאוגוסט 2008. המסקנה - תחנת בית שמש התגברה סוף-סוף על נזקי הפיצול. וההערכה- הדבר הושג הודות לגידול נוסעים בקו ת"א-בית שמש.
הירידה כתוצאה מנזקי הפיצול, אך גם
משום ''דילול'' מספר הרכבות בקטע ההררי. טרום הדילול נסעו רכבות למלחה וממנה כל שעה למעט הפסקת צהרים, היום בשעות השפל ולא רק, כל שעתיים. המשוואה = פחות רכבות, פחות נוסעים.
 

בועז ל

New member
הירידה כתוצאה מנזקי הפיצול, אך גם
משום ''דילול'' מספר הרכבות בקטע ההררי. טרום הדילול נסעו רכבות למלחה וממנה כל שעה למעט הפסקת צהרים, היום בשעות השפל ולא רק, כל שעתיים. המשוואה = פחות רכבות, פחות נוסעים.
בהחלט, אם כי שנינו יודעים(ששש...רק בין שנינו)
שמספרם של הנוסעים ברכבות שבוטלו קטן מאוד מאחר ומדובר ברכבות בשעות השפל. כך לפחות באשר למקטע ההררי. אגב, האם כבודו מקבל את הערכתי לפיה תחנת בית שמש התגברה על הפיצול והדילול כתוצאה מעליית מספר הנוסעים בקו ת"א-בית שמש?
 

amit1270

New member
בהחלט, אם כי שנינו יודעים(ששש...רק בין שנינו)
שמספרם של הנוסעים ברכבות שבוטלו קטן מאוד מאחר ומדובר ברכבות בשעות השפל. כך לפחות באשר למקטע ההררי. אגב, האם כבודו מקבל את הערכתי לפיה תחנת בית שמש התגברה על הפיצול והדילול כתוצאה מעליית מספר הנוסעים בקו ת"א-בית שמש?
זה לא משנה.
החורים בלו"ז פגעו קשות ברציפות השירות, והתוצאה היא שפחות נוסעים בוחרים ברכבת.
 

raminec

New member
זה לא משנה.
החורים בלו"ז פגעו קשות ברציפות השירות, והתוצאה היא שפחות נוסעים בוחרים ברכבת.
רציפות בשירות היא גורם חשוב מאוד
בשיקול של נוסעים בתח"צ. הרי צריך גם לחזור הביתה איכשהו ולא תמיד מי שמוכן לסע ברכבת יהיה מוכן לסע גם באוטובוס. יוצא מזה שמוותרים על הנסיעה בשני הכיוונים עקב היעדר רציפות בשירות!
 
רציפות בשירות היא גורם חשוב מאוד
בשיקול של נוסעים בתח"צ. הרי צריך גם לחזור הביתה איכשהו ולא תמיד מי שמוכן לסע ברכבת יהיה מוכן לסע גם באוטובוס. יוצא מזה שמוותרים על הנסיעה בשני הכיוונים עקב היעדר רציפות בשירות!
נכון . ללא רצף סביר בשרות לפחות
פעם בשעה לכל כוון, בחרו נוסעים לא מעטים, אלו שהעדיפו בעבר מסיבות שונות את הנסיעה הנוחה ברכבת, לדלג על השרות הרכבתי ממלחה לבית שמש וגוש דן ובחזרה בשל השרות הדליל. המצב נכון להיום מוביל במקרה האופטימי לעמידה במקום באשר למספר הנוסעים . אין בליבי כל ספק כי הפעלת השרות במתכונת של רכבת כל שעה כבעבר, ישיב את הנוסעים שנטשו, ואף יביא נוסעים נוספים לקו ההררי עד לחיבור בית שמש (אם בכלל) לקו המהיר שצפוי להפתח אחרי 2016 איה''ש כדאי ורצוי לשפר את השרות הקיים למלחה הן ע''י תוספת רכבות בכל שעה והבאת המודעות לקיום של קו רכבת לירושלים באמצעי התקשורת השונים. כבעבר דעתי היא, שלא נסתם הגולל על הקו ההררי, עצירת רכבת בתחנת כפר חב''ד ואולי בחירת תחנת בני ברק כתחנת קצה יכולה להעלות באופן דרמתי את מספר הנוסעים מתוך מאגר הנוסעים מהמגזר החרדי. האם נעשה "הכל'' לקדם את הקו הירושלמי? לא ולא.
 

בועז ל

New member
נכון . ללא רצף סביר בשרות לפחות
פעם בשעה לכל כוון, בחרו נוסעים לא מעטים, אלו שהעדיפו בעבר מסיבות שונות את הנסיעה הנוחה ברכבת, לדלג על השרות הרכבתי ממלחה לבית שמש וגוש דן ובחזרה בשל השרות הדליל. המצב נכון להיום מוביל במקרה האופטימי לעמידה במקום באשר למספר הנוסעים . אין בליבי כל ספק כי הפעלת השרות במתכונת של רכבת כל שעה כבעבר, ישיב את הנוסעים שנטשו, ואף יביא נוסעים נוספים לקו ההררי עד לחיבור בית שמש (אם בכלל) לקו המהיר שצפוי להפתח אחרי 2016 איה''ש כדאי ורצוי לשפר את השרות הקיים למלחה הן ע''י תוספת רכבות בכל שעה והבאת המודעות לקיום של קו רכבת לירושלים באמצעי התקשורת השונים. כבעבר דעתי היא, שלא נסתם הגולל על הקו ההררי, עצירת רכבת בתחנת כפר חב''ד ואולי בחירת תחנת בני ברק כתחנת קצה יכולה להעלות באופן דרמתי את מספר הנוסעים מתוך מאגר הנוסעים מהמגזר החרדי. האם נעשה "הכל'' לקדם את הקו הירושלמי? לא ולא.
סר אשבי הנכבד!
אם הרכבת תעצור אי-פעם בכפר חב"ד באמצע השוונג, אדאג לשלוח אחריך בני בליעל...
ללא ספק,רעיון עוועים.
 

amit1270

New member
נכון . ללא רצף סביר בשרות לפחות
פעם בשעה לכל כוון, בחרו נוסעים לא מעטים, אלו שהעדיפו בעבר מסיבות שונות את הנסיעה הנוחה ברכבת, לדלג על השרות הרכבתי ממלחה לבית שמש וגוש דן ובחזרה בשל השרות הדליל. המצב נכון להיום מוביל במקרה האופטימי לעמידה במקום באשר למספר הנוסעים . אין בליבי כל ספק כי הפעלת השרות במתכונת של רכבת כל שעה כבעבר, ישיב את הנוסעים שנטשו, ואף יביא נוסעים נוספים לקו ההררי עד לחיבור בית שמש (אם בכלל) לקו המהיר שצפוי להפתח אחרי 2016 איה''ש כדאי ורצוי לשפר את השרות הקיים למלחה הן ע''י תוספת רכבות בכל שעה והבאת המודעות לקיום של קו רכבת לירושלים באמצעי התקשורת השונים. כבעבר דעתי היא, שלא נסתם הגולל על הקו ההררי, עצירת רכבת בתחנת כפר חב''ד ואולי בחירת תחנת בני ברק כתחנת קצה יכולה להעלות באופן דרמתי את מספר הנוסעים מתוך מאגר הנוסעים מהמגזר החרדי. האם נעשה "הכל'' לקדם את הקו הירושלמי? לא ולא.
עם כניסת רכבות סימנס החדשות לשירות
יתפנו יותר מערכי IC3 לקו המשודרג. הלא כן?
 
עם כניסת רכבות סימנס החדשות לשירות
יתפנו יותר מערכי IC3 לקו המשודרג. הלא כן?
אפשר בהחלט לתגבר את קו מלחה ת''א ללא
כל בעיה תפעולית מערכי הסימנס משפרים את מערך הנייד הרכבתי. אפשר לשחרר לטובת הקו לפחות עוד 4 עד 5 סטים במיידי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה