אינך יודע עד כמה אתה צודק כשאתה כותב שהמחיר
במקרה של דימונה משחק תפקיד משני. אני, כמובן, אתייחס למשפט זה בהיבט אחר. מחיר הקמת משולש רכבות שיחבר את דימונה לב"ש מרכז הוא זניח, שולי, מינורי וכמעט אפסי כאשר משווים אותו לעלותם של הפרויקטים הרבים המנוהלים ע"י הרכבת. תאר לך איזו דחיפה חיובית לקו יגרור הדבר, ואני מדבר כרגע רק על ביצוע צעד בודד. גם שאר הצעדים הנדרשים אינם בשמים. לא הארכת הקו הקצרה למרכז העיר ואפילו לא יישור עקומת ערוער שבנגב.
המינימלית הדרושה לביצועו. אבל מה שדרוש כאן בנוסף להשקעה הכספית (קטנה ככל שתהיה), הוא מעט רצון טוב ואני לא יודע, מה משני הדברים האלה חסר לנו היום יותר... הוזלת המחיר המוצעת לעומת זאת, מעוררת אצלי אך ורק דאגה לעתידו של הקו.