אז למה נעלמתי?

Don Nirtin

New member
אז למה נעלמתי?


בטח הרגשתם שקצת נעלמתי בימים האחרונים.

הסיבה היא שבתחילת השבוע קיבלתי שלושה מסרים מהטרול המתוק שלנו שלא מפסיק להפתיע. הפעם הוא הפתיע לרעה ופתח משתמש בשם "אימא של ניר".

כידוע לכם, אימא שלי לא בדיוק בין החיים מזה 14 שנה.

מבלי להיכנס לפרטי המסרים שגבלו בפשיעה פלילית, פגיעה אישית בי, וזעזוע - אני יכול להגיד לכם שמדובר בחציית גבולות אדומים מבחינתי. ניק ראה את המסרים הלא ממש נחמדים האלה, אז הוא יודע במה מדובר.

כרגע, המלצת המנהלת האישית שלי היא לא למסור פרטים אישיים אודות חיי. אני כמובן לא מתכוון לעשות את זה. אני אמסור פרטים על החיים שלי איך שבא לי. גם בפייסבוק האישי שלי אין לי צנזורה ואני לא מתכוון לעשות את זה.

את אימא שלי אי אפשר להחזיר. אבל אני אמשיך להיות אדם חופשי שאכפת לו מהפורום הזה ומכם בפרט. אודה ואתוודה בפניכם - אני כן מתחיל להתעייף מה"קריירה" הזו. בכל זאת שש שנים אני כאן בתפקיד הכחול והנוצץ. תאמינו לי, זה לא ממש "נוצץ". כל עוד יש לי רוח מפרשים - אני אמשיך לנהל כאן. אף על פי שאימא שלי מתה.

תודה לניק על התמיכה השבוע. לא היה נחמד בכלל ולא היה פשוט בכלל.


ניר
.

כמו כן, השרשור הזה הינו OFF. תרגישו חופשי להציף אותו בדברים לא קשורים.
 

didalf

Well-known member


לי הוא כתב ליומולדת "שלא תזכי לשנה הבאה" אבל לא ממש התייחסתי. כמובן שהנושא שלך הרבה יותר רגיש וממש מעצבן שאי אפשר לעשות עם זה כלום

וכמו שאמרנו בשרשור יומולדת לניהול שלך אתה עושה עבודת קודש ואני אשמח כל עוד תשאר פה, וגם אם תשאר לא בתור מנהל כי אני פשוט אוהבת אותך
 

Don Nirtin

New member
בואי נגיד שזה משהו כזה


אני לא מתייחס לקללות ולדיווחים על תוכן פוגעני שלא היו ולא נבראו. אבל שלושת המסרים האלה....
&nbsp
תודה, גם אני אוהב אותך. את גולשת מצוינת
 
מה שאנשים מרשים לעצמם זה פשוט חוצפה

אגב, גם אני כמנהלת בתפוז נלחמתי בטרולים והתעייפתי מזה כעבור שנה אחת.
ההשקעה לא שווה את המחיר שמשלמים.
אז כל הכבוד לך על ההשקעה רבת השנים זה ממש לא מובן מאליו.
לגבי טרולים, תמיד יהיו אנשים מגעילים שלא מבינים שיש חיים מאחורי המקלדת והם מרשים לעצמם יותר. אני תמיד אמרתי לעצמי שהם מחפשים תגובה כלשהי ולא משנה מה התוכן שלה. אל תיקח ללב זה באמת לא שווה את זה.
יש לך הרבה מה לתת ומה לקבל פה מהאנשים וחבל שהכל יהרס בגלל מישהו אחד מעצבן...
 

Don Nirtin

New member
אני נותן המון חופש ביטוי כאן בפורום


והמון תחושה שזה ממש בית. לא מזבלה מה שהלך שם במסרים בראשון
 

panda0zombie

New member
סך הכל הביקורת שלך היא מה שציפיתי שיהיה מהסרט

סרט לא רע, מנותק מהיקום של מארוול וללא מלא הומור. לא ציפיתי שהנבל יהיה טוב כי כמו שאמרת זוהי נקודת חולשה בכל הסרטים של מארוול (או לפחות רובם) אבל אני שמחה שכאן לא כי אני אוהבת את מייקל בי ג'ורדן יותר מידי בשביל זה
 

Lion_Heart

Well-known member


לדעתי זה מנותק חלקית, העלילה היא דיי פנימית,זה נכון אבל הסרט מיידע אותנו על דברים שקרו בסרט אחר ויש דמויות (1.5) מסרטים אחרים...ואפילו יש פיתוח דמות מיניאטורי
 

panda0zombie

New member
אני מניחה שאתה מדבר פה על הסצנה שאחרי הכתוביות (ספויילר)

עם באקי המדהים...
&nbsp
סך הכל לדעתי זה מנותק מספיק בשביל שאם אני אקח בן אדם שלא מבין שיט במארוול לא תהיה לו בעיה ממש לראות את הסרט ולהבין
 

Lion_Heart

Well-known member


השם שנתנו לו שם "הזאב הלבן" שייך לדמות מהקומיקס של הפנתר השחור, זה רומז לעתיד משותף
 
נראה לי שלא בעיה לקחת מישהו שלא ראה סרטים קודמים אבל


יש כמה דמויות שהופיעו לפני כן בסרטים קודמים.
1. יוליסס קלו (אנדי סרקיס) - הבחור עם היד לייזר - ראינו אותו בסרט הנוקמים 2, שם גם ראינו כשחתכו לו את היד. ושם גם ציינו לראשונה את ווקנדה ואת זה שיש שם וויברניום.
2. אוורט רוס (מרטין פרימן) שהופיע בתפקיד די קטן בסרט קפטן אמריקה: מלחמת אזרחים. אומנם זה לא חשוב, אבל זה מסביר כיצד הוא מכיר את טצ'אלה כבר ואיך הוא יודע שיש לטצ'אלה חליפת פנתר מיוחדת.
3. טצ'אלה, הפנתר השחור עצמו, כמובן הופיע בסרט קפטן אמריקה: מלחמת אזרחים. הסרט הזה הוא בעצם המשך ישיר למאורעות שהתרחשו בסרט ההוא - זה שאבא שלו מת ובגלל זה הוא מקבל את השלטון בשלב הזה.
4. זה באמת באקי.
&nbsp
&nbsp
עם כל זה אני עדיין מסכים שהסרט משלים את ההתרחשויות של מלחמת האזרחים מספיק טוב כדי לא להשאיר שאלות למי שצופה רק בסרט הזה.
 

panda0zombie

New member


להגיד את האמת.. במהלך הצפייה בפנתר השחור שכחתי את הדברים שכתבת וזה לא הפריע לי מאוד
לא זכרתי את יוליסס בנוקמים 2 (אני לא זוכרת משם די הרבה דברים לצרוך העניין), או את אוורט במלחמת האזרחים. זה כן אולי יכול לבלבל טיפה אנשים שלא מכירים אבל לא ברמה שמפריעה לסרט
מספרים בסרטים הקודמים על ווקנדה והויברניום שלהם אבל גם מסבירים על זה בסרט הזה
כן על טאצ'לה באמת יש קשר ישיר לסרט הקודם ואולי כן רצוי לראות לפחות רק את הסצנות שלו אבל גם בפנתר השחור סיפרו את מה שצריך לדעת, אבא שלו מת בפגישה של האו"ם ועכשיו השלטון עובר אליו
&nbsp
למרות זאת כן חשוב לזכור את הסרטים הקודמים בשביל הסצנה עם באקי בסוף בסוף. לא זכרתי מה היה איתו בפעם הקודמת שראינו אותו והייתי חייבת להסתכל באינטרנט על מה קרה
וכן לראות את הסרטים הקודמים בהחלט יכול לעזור לחוויית צפייה
אז אני מסכימה ששווה לראות גם אותם
 
מחשבותי על הסרט בקצרה יחסית


מאוד אהבתי את הסרט.
מה שמוזר לי זה שהביקורות כל כך נלהבות לגביו. הוא כן מאוד טוב. אבל לא מרגיש לי שהוא ברמה היסטרית.
חוץ מזה שאישית אהבתי יותר את סרט ספיידרמן החדש ואת ת'ור רגנרוק. אבל זה אולי יותר קשור לטעם האישי שלי. בין היתר אני אוהב סרטים שמשלבים הומור (כשזה נעשה באופן טוב) בפנתר השחור לא היה הרבה הומור. שזה התאים לסרט, לא הייתי רוצה אותו עם יותר הומור מוכנס באופן לא אורגני.
&nbsp
מבחינה חזותית הוא היה נהדר. הטכנולוגיה של ווקנדה נראתה נהדר. הצליחו לגרום לה להרגיש שונה מהטכנולוגיה שאנחנו רואים של איירון מן או של שיל"ד וגם שונה מטכנולוגיה חייזרית שראינו בסרטי שומרי הגלקסיה. בכלל העיר של ווקנדה הייתה יפה. אהבתי את השילוב של סטייל אפריקאי קלאסי ושל מודרניות שבאה מטכנולוגיה. אומנם זה משאיר הרבה שאלות לגבי כיצד התפתחה שם האדריכלות והיו הרבה דרכים שבה הם יכלו להתפתח, מבחינות רבות כמו תרבות. אבל לא היה מקום להכנס לזה. מה שקיבלנו היה מספיק.
קיבלנו מראה כללי על החברה שם. זה שהם מחולקים ל5 שבטים. היה משהו לא ברור לגבי המקום של השבט החמישי. בהתחלה בהתחלה נאמר שהם פרשו להרים כדי לא להיות חלק מהחברה של ווקנדה. אבל אז רואים שהם משתתפים בטקסים עדיין. והמנהיג שלהם מבקר את זה שאחות של טצ'אלה אחראית על הטכנולוגיה - מה שמעלה שאלה האם גם להם יש טכנולוגיה מתקדמת? זה לא ברור. הם בהחלט מודעים לטכנולוגיה, אבל לא ראינו אותם משתמשים בטכנולוגיה.
&nbsp
העלילה של הסרט בהחלט מלאה בנושא פוליטי מורכב - מה האחריות של אומה חזקה לבני אדם שסובלים מחוץ לגבולותיה. זה נושא שממש כיום מדובר עליו בעיקר בישראל, אבל הוא חלק חשוב גם מהפוליטיקה האמריקאית ופוליטיקה של מדינות רבות.
זה מקבל מימד נוסף מפני שמדובר במשהו שלא ממש קיים כיום: מדינה אפריקאית (וממש לחלוטין אפריקאית, לא כמו דרום אפריקה) שיש לה עושר וחוזק במידה של החזקות במדינות המפותחות.
אישית לדעתי זה נושא מעניין מאוד. העיסוק בו היה טוב, אם כי חסר אולי חלק מהניואנסים של הבעיה. אבל זה בעיקר בגלל מחסור בזמן (וכדי לא להפוך את הסרט לחלוטין להרצאה בסוגיות של מדיניות בין-לאומית).
קישרו את זה גם באופן מעניין למצב יוצאי אפריקה בכל העולם, בין היתר אפרו-אמריקאים בארה"ב.
&nbsp
היו גם בעיות בסרט.
זאת שהכי בלטה לי היא זה שהיה מערכת יחסים בין הגנרלית של טצ'אלה והמנהיג של שבט הגבול (זה שהלך עם הרע כשהוא הפך למלך). הזכירו את זה לשניה בשלב מוקדם של הסרט ואז די שכחו מזה. כל הקונפליקט בין שבט הגבול וצבא שומרות הראש של המלך בסוף נגמר כשהגנרלית התייצבה מול האהוב שלה, ראש שבט הגבול. שזה מצחיק כי רק אחרי שהקרנף שלו נעצר מולה בכלל נזכרתי שיש בינהם מערכת יחסים. וחוץ מזה הגיוני שמערכת היחסים בינהם הייתה צריכה למנוע בכלל את המצב שהם נלחמו זה בזה.
&nbsp
&nbsp
משהו מוזר- האדם שישב מאחורי בקולנוע לא נהנה כל כך מהסרט והכריז שבטוח לא יהיה סרט המשך לפנתר השחור. ראיתי את הסרט ביום חמישי, אז עוד לא יצאו נתוני מכירות כרטיסים (ששברו כמה שיאים), אבל כבר אז היה ברור לי לחלוטין שהסרט הזה מספיק מוצלח ויהיה מספיק הצלחה ככה שמארבל בטוח יעשו סרט המשך.
 

panda0zombie

New member
סרט המשך יהיה בטוח


בעיה שהייתה לי עם הסרט זה גם האיזכור הקטן של מערכת יחסים בין הגנרלית והמנהיג של שבט הגבול ואז שום דבר על זה אחר כך. הם קראו אחד לשנייה my love פעם אחת וזה הספיק
&nbsp
מעניין מה שאמרת על הפוליטיקה ומסכימה בהחלט
&nbsp
מבחינה חזותית הסרט בהחלט יפה. יש משהו מאוד מדהים לדעתי בשילוב של הטכנולוגיה המתקדמת מאוד וכל החזות האפריקאית (מבחינת לבוש, שיער וכ'ו) זה שילוב של העבר והעתיד
&nbsp
היו אבל עוד בעיות חוץ ממה שציינתי קודם.
דיברת על ההומור ומסכימה, לא היה מלא הומור כמו בסרטים רגילים של מארוול אבל כשכן היה מצאתי אותו די מאולץ. כאילו ניסו בכוח להכניס בדיחות.
לא היה מספיק מזן מסך למייקל בי ג'ורדן ששיחק את אריק. הנבל שלו הוא אחד הנבלים הטובים שיצאו למארוול בשנים האחרונות ובזבזו אותו. יכלו לעשות איתו יותר
הדמות הראשית של טאצ'לה.. לדעתי היא הייתה משעממת קצת. אולי זה קשור לעובדה שמסביבו היו בעיקר דמויות נשיות כל כך טובות אז הוא הרגיש קצת כמו צל בשבילי
&nbsp
מסכימה עם הנקודה הכללית שרשמת בהתחלה. הסרט היה טוב אבל לא מדהים.. הביקורות בארץ דווקא הביאו ביקורות בינוניות אז אולי בחו"ל משבחים יותר מידי
 

Lion_Heart

Well-known member


את צודקת בקשר לגנרלית ואהובה...טיב מערכת היחסים בינהם לא ממש הוגדר...הם ...מה הם? נשואים? מאוהבים סתם...מה?
 

einat162

New member
אל תשכח שחלק גדול מהביקורות האוהדות הן בעקבות

בחירתו של טראמפ, קמפיין ה MeToo, אלימות שוטרים נגד שחורים וכו' - שזה מאוד אמריקאי . אותו דבר אפשר להגיד על וונדרוומן (שהיה חביב, אבל ארוך מידי וחלקו בינוני ככה שבניגוד לפנתר השחור הוא לא עובר אצלי את "יהיה לי כיף גדול לצפות בזה שוב"- למרות שאני מאמינה שאני אראה את וונדרוומן עוד פעם מתישהו, רק בשביל להשלים את הסצנות שפיספסתי כשהלכתי לשירותים).
 

kordilia snake

New member
הוא ממש הגזים עכשיו

בטוח שאי אפשר לעשות כלום? למה אתה צריך לסבול בשקט בזמן שהוא יכול לעשות מה שמתחשק לו?
&nbsp
חבל שתעזוב בגלל האפס הזה, הפורום הזה הוא אחד המקומות האהובים עליי ברשת ואתה עושה עבודה מעולה בתור מנהל
.
 

kordilia snake

New member
גם אם זה כמו שאמרת גובל בפלילים?

זה כבר לא ההתנהגות ברמה של גנון שהייתה עד עכשיו.
 
למעלה