we4g - עם מסר צרכני לחברות האחרות
בתקווה שיעמדו במה שהם מבטיחים (גילוי נאות: אני לקוח מרוצה שלהם בשוק הסיטונאי):
https://www.themarker.com/technation/1.5989148
״יעקב נדבורני, מנכ"ל החברה, הציג את הפעילות: "משהו במערכת היחסים של חברות הסלולר עם הצרכן פגום. זה הולך וגובר לאחרונה עם כנסות ותיקוני רישיון וראינו לאחרונה קמפיין אגרסיבי על הרשות להגנת הצרכן. ואנחנו אומרים למה זה צריך להיות ככה?
נתחיל במה אנחנו לא נעשה: לא נציע חבילות שמבלבלות את הצרכנים. לא נציע חבילות מסובכות, לא נציע מחיר מהמנוי השני, לא נחייב לקוחות שלא הפעילו את הסיום, לא ניתן טאבלט 'מתנה', לא נחסום לקוח בסוף חבילת הגלישה, לא נמכור שירותי ערך מוסף ושירותי תוכן יהיו חסומים כברירת מחדל.
"מי שחייב לקנות טלפון מחברת הסלולר שלו - אנחנו פחות מתאימים. אבל מי שרוצה שהחשבון שלו יהיה מה שסוכם איתו, ואגורה לא יותר, ושלא ימכרו להורים המבוגרים שלו טאבלט, ושהילדים שלו לא יגלשו בשירותי תוכן יקרים - שיבוא אלינו.
אנחנו הקמנו רשת סלולר איכותית, תמחור משתלם ונעבוד קשה בלהיות הגונה ושקופה. נספק שירות 360 מעלות: בטלפון, בסמס, צ'אט, דוא"ל, פייסבוק, אינסטגרם וזמינות של 24 שעות של נציג אנושי. נאפשר ללקוח להתנתק בלחיצת כפתור אחת".
בתקווה שיעמדו במה שהם מבטיחים (גילוי נאות: אני לקוח מרוצה שלהם בשוק הסיטונאי):
https://www.themarker.com/technation/1.5989148
״יעקב נדבורני, מנכ"ל החברה, הציג את הפעילות: "משהו במערכת היחסים של חברות הסלולר עם הצרכן פגום. זה הולך וגובר לאחרונה עם כנסות ותיקוני רישיון וראינו לאחרונה קמפיין אגרסיבי על הרשות להגנת הצרכן. ואנחנו אומרים למה זה צריך להיות ככה?
נתחיל במה אנחנו לא נעשה: לא נציע חבילות שמבלבלות את הצרכנים. לא נציע חבילות מסובכות, לא נציע מחיר מהמנוי השני, לא נחייב לקוחות שלא הפעילו את הסיום, לא ניתן טאבלט 'מתנה', לא נחסום לקוח בסוף חבילת הגלישה, לא נמכור שירותי ערך מוסף ושירותי תוכן יהיו חסומים כברירת מחדל.
"מי שחייב לקנות טלפון מחברת הסלולר שלו - אנחנו פחות מתאימים. אבל מי שרוצה שהחשבון שלו יהיה מה שסוכם איתו, ואגורה לא יותר, ושלא ימכרו להורים המבוגרים שלו טאבלט, ושהילדים שלו לא יגלשו בשירותי תוכן יקרים - שיבוא אלינו.
אנחנו הקמנו רשת סלולר איכותית, תמחור משתלם ונעבוד קשה בלהיות הגונה ושקופה. נספק שירות 360 מעלות: בטלפון, בסמס, צ'אט, דוא"ל, פייסבוק, אינסטגרם וזמינות של 24 שעות של נציג אנושי. נאפשר ללקוח להתנתק בלחיצת כפתור אחת".