TSLA נחתכה בחצי מהשיא השנה, ועדיין לא זולה

  • פותח הנושא dw
  • פורסם בתאריך

dw

Well-known member
מנהל
הנייר יורד לאזור ה 140$, חצי מהשיא, ואם אילון מאסק לא יצליח לשלוף איזשהו ארנב צמיחה מהשרוול בדוח Q1 בשבוע הקרוב אז עם חצי דולר למניה ברבעון, ו 2$ שנתי (כרגע התחזית היא שכן יצמחו ויצליחו לייצר 2.5$ למניה, כמו, אהה... teva :p ), הנייר ימשיך לרדת ולרדת.
בלי צמיחה הנייר לא שווה גם 100$ למניה. מניית TSLA כרגע היא יותר מפי 10 מ-טבע. פיספוס קטן? ו-וולסטריט שוחטת |ערפד|

בישראל טסלה הולכת להוזיל קצת את המחיר, כדי להצליח להמשיך למכור למול הגל הסיני החשמלי, ועדיין, 211 אלשח זה הרבה כסף בשביל אוטו משפחתי פשוט
טסלה מעדכנת את המחירים שלה בהוזלות ענק - וואלה רכב (walla.co.il)
היונדאי קונה החדשה למשל יעלה 180
מוסף הרכב 4.24 - יונדאי קונה EV (נהיגה ראשונה) - כשקוריאה נלחמת בסין (icar.co.il)
 
נערך לאחרונה ב:

dw

Well-known member
מנהל

dw

Well-known member
מנהל
יש משקיעים שכנראה מתפעלים מהשקה מוקדמת מהצפוי של דגם זול יותר, בשנה הבאה, אולם אז תהיה להם בעיה להצליח להרוויח ממנו, הוא עלול לנגוס במכירות הדגם הנוכחי הרווחי יותר וגם תהיה תחרות מול שלל הסינים. קצת בעיה כאשר המניה נסחרת לפי מכפיל 70.
התוצאות בשפל אבל הבטחה אחת של מאסק מלהיבה את המשקיעים - גלובס (globes.co.il)
 

dw

Well-known member
מנהל
הסבר אפשרי של לידר לקפיצה התמוהה אחרי הדוח - סגירת שורטים.
שתי ענקיות, תוצאות הפוכות ותזכורת לכלל החשוב של הדוחות - גלובס (globes.co.il)

אם התוכנית של השורטיסטים היתה לשורט קצר טווח, שיסגר עם פרסום Q1 החלש? אז ההסבר של לידר עושה שכל.

מנגד אפשר לתהות האם לא עדיף להמשיך את טרייד השורט, ולא למהר לסגור אותו ב 160 אלא לחכות עד שהמניה תרד עוד בשנה הקרובה (הצפויה להציג צמיחה לא משכנעת), נגיד לשער דו ספרתי, ורק אז לסגור.

אחרי הכל 160$ זה קצת יקר לפירמה שעושה 2$ למניה.
 

dw

Well-known member
מנהל
גדודי הסינים לא מרפים, ומציגים בתערוכת רכב סינית גדולה בימים אלה.
טסלה נמנעת מלהשתתף בה אחרי שחוותה תלונה מצד לקוחה סינית לא מרוצה.
גם מה היא כבר יכולה להציג שם? האוטו לא זול, המתחרים המקומיים מתקדמים ונושפים בעורפה ואיילון מאסק יתקשה ללהטט מחוץ למגרש הביתי שלו.

China's largest auto show showcases all-electric future, local brands dominate (yahoo.com)

לדעתי זה פחד אלוהים |קר| להחזיק נייר של חברת מכוניות במכפיל 80 עם כזו תחרות.
זה הולך להיות קשה לא רק לטסלה אלא גם ליצרניות האירופאיות.
 

dw

Well-known member
מנהל
נו נו, בינתיים הנייר מטפס אפילו ל $170 :p
מסתבר שמשקיעים מוכנים לשלם מאד מאד ביוקר, מעבר לכל הציפיות.
 

tby1

Active member
טסלה זו לא מניה . זו כת. המנהיג מבטיח , אבל לא מבטיח לקיים ותמיד אפשר להחליף הבטחה בהבטחה וכל זמן שיש למה לצפות , השמיים הם הגבול כי מי יודע? אולי יצליח?
 
למעלה