נסעתי ונהגתי בה הרבה מאוד
(אלפי ק"מ).
בגדול, אני מסכים עם חלק מהדברים של אניגו. כמוך, אני חושב שהיא דוקא נראית טוב יחסית למתחרות. העיצוב המאופק והאלגנטי מדבר אלי הרבה יותר מהנסיון של חלק מהמכוניות בקטגוריה הזו להראות כמה שיותר מנופחות-שריריות-קרביות.
אין בארץ גרסאות מנוע-גיר אחרות מלבד ה1.4 בנזין וגיר אוטומטי (DSG כפול מצמדים, 7 הילוכים). הגיר והמנוע מתפקדים פנטסטי לדעתי. הביצועים מצוינים וזמינות הכוח מרשימה מאוד. בנהיגה רגועה אפשר לקבל צריכת דלק מכובדת מאוד.
חלק מהאיבזור שהזכרת (טעינה אלחוטית) זמין רק בגרסת אקסלנס פלוס.
ההגה זו בעיה של כמעט כל מכונית היום ומלבד חובבי הגה אנינים, אנשים לא יבינו על מה מדובר. הנסיעה אכן נוטה להיות מעט קשוחה, זה קצת פחות מפנק, אבל יש תמורה כשנוהגים תוך הפעלת לחץ פיזי מתון. אני אהבתי את זה. היצרן ממליץ על לחץ אויר שונה בצמיגים לטובת נוחות משופרת, למי שירצה לוותר על רמה מקסימלית של אחיזה וחסכון בדלק.
"ג'נטים" יש בכל הגרסאות. בסטייל הם בגודל 17, באקסלנס 18 ובאקסלנס+ 19 (ורחבים יותר). לא ניסיתי את ה19, אבל אני לא חושב שיש להם זכות קיום מחוץ לאולם התצוגה.
לא היו לי טענות למערכת הקול (אניגו, באיזו גרסה וצבע נהגת?).
מערכות בטיחות אקטיביות: יש בלימה אוטונומית. אין שמירה על נתיב או בקרת שיוט אדפטיבית.
לדעתי היא משתלבת בצמרת הקבוצה ולמי שחשוב בעיקר הפן הדינמי, היא צריכה להיות מועמדת רצינית מאוד לקניה.