Mynet - י-ם: כתבה על בעיות התחבורה מהשכונות הגדולות

מצב
הנושא נעול.
ממתחם התחנה הסמוך לסינמטק יש המון קווים לדוידקה.

קו 8 של ארמון הנציב ופסגת זאב היו קווים אחרים לגמרי
רק במקרה היה להם את אותו המספר כמו קו 8 שמתבטל עכשיו.
&nbsp
בכל מקרה, במקרה הזה המספור זה עניין די פעוט - מה שחשוב זה שעושים פה שיפור מאוד משמעותי בשירות. במקום שני קווים חופפים בחלק החשוב שלהם, שנסעו לסירוגין, כל אחד בתדירות נמוכה, עושים עכשיו קו אחד עם תדירות גבוהה. הדבר יביא לאמינות רבה יותר עבור הנוסעים ממרכז העיר לעיר העתיקה.
&nbsp
כמו כן, מדובר בפישוט נוסף של הרשת הירושלמית, שאט-אט הופכת לברורה והגיונית יותר (לעומת המטרופולין המתחרה במרכז הארץ).
&nbsp
הזוכים:
מי שרוצה להגיע מהעיר העתיקה לככר צרפת וחזרה יזכה לשירות תדיר ואמין, שיאפשר הגעה נוחה יותר לעיר העתיקה ממקומות רבים יותר בדרום ודרום-מערב העיר. למשל מתלפיות עם קו 34 וכל המקומות שמגיעים לרחוב עזה (קווים 22, 32 ו-19א).
&nbsp
המפסידים המעטים:
- מי שנוסע מהעיר העתיקה לדוידקה (אבל ממילא יש את קו 1 הישיר יותר)
- הנוסעים המעטים שנוסעים מהסינמטק לדוידקה (אבל אפשר להחליף להמון קווים תדירים בקרן היסוד או בחאן)
ממתחם התחנה הסמוך לסינמטק יש המון קווים לדוידקה.
 

alantan

New member
גם נכון


ממתחם התחנה הסמוך לסינמטק יש המון קווים לדוידקה.
גם נכון
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה