MY EURO-MY VISION

python 4

New member
כשאתה שם אל תשכח לבדוק את הטובלרונים

מעשה ידיו של שי. מזמן לא היו, אגב!
 
לפי מה שאני רואה פה

יוצא שאני ממש חובב לייט
 

mikko1

New member
../images/Emo26.gif

יש לי את כל שירי האירוויזיון על המחשב. ויש לי את אירוויזיון 1990-1992, 1995-2007 בקלטות. כמו כן, יש לי כמה סינגלים מהשנים האחרונות, הודות לכמה חברי פורום יקרים. בכל מקרה, החלום שלי בעניין האירוויזיוני הוא להשיג את שאר האירוויזיונים.
 

mikko1

New member
../images/Emo45.gif

כשיהיה לי קצת יותר זמן פנוי, אעמול רבות להגשימו.
 

א ר י ק ל

New member
היו ימים והיו לילות שנשרו לי בזמן האיסוף

הליקוט הסידור הכתיבה והצריבה.. והיום אפשר להוריד בעזרת תוכניות שיתוף הקבצים את הכל במכה... זכור לי במיוחד ליל הצריבה. הלילה שלא ישנתי ובוקר שנמשך לעד צרבצי למעלה מ-50 דיסקים ברצף..
 
כאלה שרשורים אני אוהב

אני אומנם סיפרתי כבר בזמנו על הפרוייקט הגדול שעשיתי אבל תמיד נחמד להיזכר שוב. האמת שעד לפני שנים בודדות הידע שלי הסתכם בכמה אירוויזיונים בעיקר משנות ה80 שחרשתי עליהם המון ועוד כמה בשנות ה90 ובנוסף היו לי רק שירים מהדיסק הכפול הנהדר של אילן בן-שחר(אומנם שירים שהם ברובם שחוקים כבר אבל עדיין קלאסיקה שבקלאסיקה) ועוד שירים שאני אוהב והורדתי מהאימיול. לפני שנתיים החלטתי בעקבות התשבוחות הרבות שקראתי כאן בפורום להעזר בשרותיו הטובים של הסולסיק ולהשלים את מאגר כל השירים מכל השנים ונדמה לי שעשיתי עבודה יסודית מאוד ויש לי במחשב תיקיות עבור כל שנה ושנה עם כל השירים שלה(וככה גם גיליתי המון שירים פשוט יוצאים מן הכלל כמו גרמניה 66 שהפך לפייבוריט שלי בכל הזמנים). אבל כמובן שזה לא הספיק לי והכנתי לי תיקיה נוספת שנקראת BEST EUROVISION SONGS עם שתי תתי תיקיות אחת לשירים שמבחינתי מקבלים ציון עובר והשניה לשירים שהם הדובדבן שבקצפת ויש לי איזה 60 שירים. אז נכון שפה ושם קצת נמאס לפעמים משיר מעולה ולעומת זאת שיר מהתיקיה השניה משתבח עם הזמן ויכול לעבור לתיקיה של המצויינים אבל בגדול יש לי גליון אקסל מחולק לפי שנים שם רשמתי בכל שנה שירים מעולים,שירים טובים ושירי "כמעט" שאולי פעם יקבלו הזדמנות נוספת. לפני כשנה הכנתי תיקיה נוספת של כל השירים שאני אוהב אבל הפעם בחלוקה למדינות והוספתי באקסל גליון שם רשמתי לכל מדינה רשימת שירים שלה שאני אוהב מדורגים מהפחות טוב ליותר טוב וזה כמובן מקל עליי מאוד בימים אלה לענות על מצעד המדינות(בתנאי שיש לי 10 שירים לפחות שאני אוהב לאותה מדינה). וחוץ מזה יש לי גליון נוסף באקסל שם עשיתי לי סטטיסטיקות מעניינות(נו טוב סטטיסטיקה זה גם התואר שלי באוניברסיטה). למשל: מדינות מובילות לפי עשורים 56-65 איטליה 66-75 לוקסמבורג 76-85 צרפת 86-95 טורקיה 96-05 בלגיה חמש האירוויזיונים הכי טובים חמש האירוויזיונים הכי גרועים 79 56 85 57 04 58 77 62 83 97 עשרת הגדולים בכל הזמנים גרמניה(Die Zeiger der Uhr) יון(שיעור במוסיקה) לוקסמבורג(Children, Kinder, enfants) שוודיה(Härliga sommardag) הונגריה 2005 מלטה(ג'וליה ולודוויג) איטליה(Raggio di luna) קרואטיה(Don't ever cry) קפריסין(To katalava arga) סנומי בנוסף לכל זה הורדתי מהסולסיק את כל הקליפים המקדמיים(אני יותר אוהב אותם מאשר את ההופעות החיות על הבמה) של כל השירים שאני אוהב וגם אותם חילקתי לשתי תיקיות. זהו,אני חושב שעשיתי עבודה יפה ואין ספק שאם למישהו היה ספק עד כמה עמוקה השריטה שלי עכשיו עם התגובה הזו כבר ברור שיש לי שריטת אירוויזיונים שלי קשה ביותר!!!
 

רז 1978

New member
../images/Emo27.gif

לי יש את כל שירי האירוויזיון מ 1956-2007 מסודרים ומחולקים בתיקיות לפי שנים. האמת היא שרק בתחילת חודש אפריל הורדתי לראשונה בחיי סולסיק ואמיול, וכך התחלתי להוריד את כל שירי האירוויזיון מהסולסיק והאמיול, עד לפני שלושה חודשים לא ידעתי איך אפילו משתמשים בסולסיק אבל מיקו נתן לי הדרכה טלפונית וגם נאג'י הסביר לי בכיף תוך כדי שיחה בסולסיק ביננו כמה דברים שאני לא הבנתי על השימוש בסולסיק. אנשים רבים מקסימים בפורום איפשרו לי בכיף להוריד מהם: מיקו, רון, נאג'י, קובוש נטלי ,פיתי (וסליחה עם שכחתי מישהו) בשבוע שעבר סיימתי את מטרתי להשיג את כל שירי האירוויזיון בכל השנים הודות לאותם אנשים רבים שעזרו לי מכל הלב.
 

סיני חן

New member
כמו כל דבר בחיי- האוסף מפוזר ומבולגן...

אירוויזיונים בקלטות וידאו - 98 עד 2007 קדמים בקלטות וידאו - 93 ו95 ללא הצבעה, וכל הקדמים המלאים, מיני קדמים, ושרית חדד מאז 2001. קלטות אודיו (טייפ)- העונה הראשונה והמלאה של המופע של פרנק נף מ88 FM. קלטות אודיו שאבדו: אירווזיון 1991 בהקלטה דרך מיקרופון חיצוני, אירוויזיון 1993, קדם 1996, אירוויזיונים 1998-2000 דיסקים: 1999, 2001, 2003, 2004, שניי אוספים הולנדים עם קלאסיקות ידועות וגם הפתעות קטנות. אוסף הקדמים הישראלי, ודוז הפואה-אוסף האירוויזיון הראשון בישראל שעכשיו ממש חוגגים לו יום הולדת 10! וכמובן הבייבי שלי- 3 קלסרים ענקיים עם כתבות על האירוויזיון מעיתונים כאלה ואחרים (ועוד כמה ארגזים במחסן...)
 

GrandPrix2OO7

New member
היו לי קלטות וידאו מ-1991 ומחקתי הכל

ב-2002 כבר הפסקתי להקליט. היו לי גם קלטות אודיו של המופע של פרנק נף מהעונה הראשונה ב-99 וגם אותם זרקתי. כנ"ל לגבי המחברות, הכתבות וכל שאר השטויות האלה שאספתי שהייתי ילד קטן. היום יש יוטיוב מה שאומר שאין לי אף קובץ וידאו אירוויזיוני על המחשב, אלא רק את השירים ב-MP3.
 
למעלה