פיאט, מיצובישי, ניסאן ופורד מהפחות אמינות, מאזדה, פולקסוואגן וסוברו פחות אמינות מהממוצע.
 
במחקר טוענים ש-22% מכלל התקלות המדווחות נגעו לתחומי האודיו, תקשורת, בידור וניווט (וזאת לעומת 20% בסקר הקודם),
כאשר הבעיה המדווחת השכיחה ביותר נוגעת לקישוריות בין הטלפון למערכת המולטימדיה ברכב.
האם "בעית אמינות" בחיבור הבלוטות' מקבלת משקל זהה לשל, נגיד, מנוע שלא מניע.
גם הדירוגים קצת מוזרים - מאזדה יותר אמינה מסובארו ביחידת הנעה וגוף, אבל פחות אמינה ממנה במערכות ואביזרים, ובכל זאת מדורגת שני מקומות מתחתיה. ההיגיון שלי אומר שזה צריך להיות הפוך. פולקסווגן אמינה כמו סובארו או יותר ממנה בהכל (עד כמה שאפשר לראות בטבלה), אך מדורגת אחריה. ויש עוד כמה דוגמאות כאלו.