יש לי הרבה!
התחלתי לכתוב ואז פתאום הכל נמחק
אז ניסיון שני...
סרטים:
Wild City 2015 הונג קונג סרט לא רע. אקשן מעניין ולא טיפשי על שני אחים שמנסים לעזור למישהי ולהציל אותה. חשבתי שיהיה רומנטיקה וסרט רגיל למדיי אבל הוא דיי יחודי.
Good Friends 2014 - סרט קשה ועצוב שחברות שהשתבשה
Girl Scout 2008 - מרדף אחרי מרדף. קצת דבילי אבל לא רע
The Queens 2015 - סרט סיני עם Song Hye Kyo. לא מדהים. אפשר לדלג
Hearty Paws 2006 - עצוב ומרגש על כלב וילדים. אין הפי אנד אז רק לבעלי לב חזק
The Last Witness 2001 - סרט עצוב וקשה על חיי אנשים שנהרסו
Silent Witness 2013 סין - מעולה בעיניי. סרט מתח חכם. ממליצה מאד. מי שראה את רשומון של אקירה קורוסאווה אז הסרט מאד דומה בסגנון אבל גם ממש שונה כמובן
Veteran 2015 - סרט מתח ואקשן לא רע
Doctor 2013 - מזעזע. מלא דם
Marionette 2013 - המממ לא החלטתי אם הוא טוב או לא. יש משהו אבל לא כייף לראות. אגב,
Romance 2006 - רומנטיקה עצובה. קאסטינג מעולה.
The Isle 200 קים קי דוק - אחד הסרטים שלו שפחות אהבתי
Moby Dick 2011 - לא רע. התחיל לא מרשים אבל לאט לאט המתח התגבר.
The Witness 2015 - סרט סיני חדש שהוא גרסת כיסוי של סרט קוריאני (Blind 2011). המקור יותר טוב לדעתי.
סדרות:
Oh My Venus - אחת הסדרות שאהבתי במיוחד. סו ג'י סופ והחברים החמודים שלו, רומנטיקה, הומור...
Secret Investigation Record - X FILES קוריאני. נחמד
Mask - לא יודעת למה כולם כל כך התלהבו ממנה. סבבה, אבל לא מדהימה
The Village: Achiara's Secret - דרמה מעולה!
The Secret Message - ווב דרמה עם TOP ושחקנית יפנית. נחמד, לא מעבר לזה.
Missing Noir M - מעולה. סדרה מותחת ולא סתם קוראים לה NOIR. לא הומור ולא שמחה אבל ממש חזקה!
סדרות בצפייה:
Madame Antoine - אני שם כי סון ג'ון שם. רק שני פרקים אבל חמודים. כבר ראיתי ביקורות שהפסיכולוגיה בסדרה רחוקה מהמציאות אבל לא מפריע לי. אהבתי.
Moorim School - התחלתי לראות במקרה אבל זורם בינתיים