שרשור השאלות לרונדה נפתח

Rhonda Britten

Israel

Yippee! I am coming to Israel. I'm so excited. It's a dream come true. I look forward to meeting each one of you!! Be Fearless, Rhonda

ישראל (תרגום)

יש! אני מגיעה לישראל. אני כל-כך מתרגשת. זה חלום שמתגשם. אני לא יכולה לחכות לפגוש כל אחת ואחד מכן/ם!!

szmoki

עבודה

היי אני כרגע עובד כשכיר בחנות, מרגיש קצת תקוע כבר הרבה זמן!! אני רוצה להתקדם בחיים,לפתוח עסק משלי , לא יודע מה לעשות מצד אחד המשכורת שאני מקבל כרגע היא הכי גבוה ממשקיבלתי עד עכשיו אבל אני לא נהנה זה כבר קצת נימעס, האנשים שאיתם אני עובד מורידים לי את כל מוטיבציה יש לי מישפחה שצריך לפרנס אז אני לא יכול לקום ולעזוב סתם ככה בלי משכורת בטוחה חשבתי לפתוח עסק של גנון יש ל כבר את הכלים וגם ניסיו, לא יודע איפה להתחיל!!!

Rhonda Britten

Getting unstuck

Start part-time. Start advertising your garden business one day a week or whatever you can fit in. Give yourself a certain time period to decide if this is a better fit and make the transition. It doesn't have to be overnight. And the upside, as you start doing your gardening business (even if it's one day a week), your cobfience will grow and you will be able address things more easily at the full-time job you have. They will feed off each other giving you more confidence and skills to take leap and go full-time as your own boss if that's what your heart desires. And ya never know, you might even start liking your fill-time job more. Whenever we feel trapped we need to have an escape hatch. Not that we have to take it but we need to know it's there. I know I can waitress if all else fails. That adds to my peace of mind. Be Fearless, Rhonda

לשחרר את התקיעות (תרגום)

תתחיל באופן חלקי. תתחיל לפרסם את עסק הגינון שלך יום אחד בשבוע או מה שאתה יכול. תן לעצמך תקופת זמן מסויימת להחליט אם זה יותר טוב בשבילך ותעשה את המעבר. זה לא חייב להיות תוך לילה. והצד החיובי, כשתתחיל להקים את עסק הגינון שלך (אפילו אם זה יום אחד בשבוע), הביטחון העצמי שלך יגדל ותוכל להתייחס בקלות יותר לדברים בעבודה שיש לך במשרה מלאה. הם יזינו זה את זה ויתנו לך יותר ביטחון עצמי ומיומנויות לקחת את הצעד ולהפוך לבוס של עצמך במשרה מלאה אם זה מה שהלב שלך רוצה. ולך תדע, אולי אפילו תתחיל לאהוב יותר את העבודה הנוכחית שלך במשרה מלאה. כשאנחנו מרגישים תקועים, אנחנו צריכים פתח בריחה. אנחנו לא חייבים ללכת לשם, אבל אנחנו צריכים לדעת שזה שם. אני יודעת שאני יכולה למלצר אם כל השאר לא יעבוד. זה מוסיף לשקט הנפשי שלי.

littelb

חברים

רונדה שלום, הבעייה העיקרית שלי בחיים שאני אדם חסר ביטחון. אני לא מאמינה בעצמי והרבה פעמים אני נוטה להסתכל על חצי הכוס הריקה. מסיבה זו אני נוטה לא לפתח קשר חברויות. מספר החברים שלי מאוד קטן וזה מפריע לי. איך מפתחים או מחזקים קשרים חבריים? תודה מראש!

Rhonda Britten

Making friendships

Please quit calling yourself insecure. Instead say what you DO want: more friends. Gaining more friends in your life is one skill at a time. But if you keep reaffirming your insecure, it will feel impossible to change. And that's the lie. You can have more friends. I am going to ask you to talk to Ayelet who is hosting me in Israel. She can give you all the steps. :) Be Fearless, Rhonda

חברויות (תרגום)

בבקשה תפסיקי לקרוא לעצמך חסרת ביטחון. במקום זה, תגידי מה את כ-ן רוצה: יותר חברים. השגת עוד חברים לחיים שלך זה מיומנות אחת בכל פעם. אבל אם תמשיכי לאשר מחדש את חוסר הביטחון שלך, זה ירגיש בלתי אפשרי להשתנות. וזה השקר. את יכולה שיהיו לך יותר חברים. אני אבקש ממך לדבר עם איילת שמארחת אותי בישראל. היא יכולה לתת לך את כל הצעדים. :)

Rhonda Britten

Hi everyone

Thank you for inviting me to your forum. I'm so excited to be here and grateful for the opportunity to be sharing Fearless Living with you now and two weeks from now when I will be speaking live in tel aviv on May 27. Who has the first question? I want to answer as many as possible. :) Be Fearless, Rhonda

e t a

Rhonda,It's an honor to welcome you in Israel

You have such a great amount of power to give to this world. I can't wait meeting you in May 27th. I hope there will be an option to buy your books

Rhonda Britten

My books

I'm excited too! Right now you can listen to my most popular and foundational book on audio 'Fearless Living.' I encourage you to start there. You can download it at www.Fearlessliving.org or RhondaBritten.com Be Fearless, Rhonda

starsea

צעד ראשון למצוא כוח לשינוי מקום עבודה-hi

היכן אני יכולה לזהות פחד שעוצר מלשנות מקום עבודה בדרך להגשים את עצמי גם מבחינה תעסוקתית וכספית. איזה צעדים או פעולות אני יכולה ליישם באופן מיידי ופרקטי שיעזרו לי לנוע קדימה תודה מקרב לב..

Rhonda Britten

Identifying fear and moving forward

I would need more info to help you identify your particular fear and my book 'Fearless Living' will give you the steps to do it. Until then, start asking yourself the question: what am I making up versus what are the facts? Our fears have a tendancy to make up a bunch of stuff about our abilities etc that are not based on the truth. Oh and do not look to the past for evidence. The past is not who you are now. Be Fearless, Rhonda

זיהוי הפחד והתקדמות קדימה (תרגום)

אני אצטרך עוד מידע כדי לעזור לך לזהות את הפחד הספציפי שלך, והספר שלי 'חיים ללא פחד' (Fearless Living) יכול לתת לך את הצעדים לעשות זאת. עד אז, תתחילי לשאול את עצמך את השאלה: מה אני ממציאה מול מהן העובדות? הפחדים שלנו נוטים להמציא המון דברים על היכולות שלנו וכו', שלא מבוססים במציאות. אה, ואל תחפשי הוכחות מהעבר. העבר הוא לא מי שאת עכשיו.

Rhonda Britten

Fear of heights

Do you have to quit being afraid of heights for a reason? Do you want to rock climb or some other activity that has height involved? How much does it affect your life? How to shift any physical phobia is to desensitize yourself to the stimuli with slow and more exposed exposure. And again, is your fear of heights influencing your decisions? Be Fearless, Rhonda

פחד גבהים (תרגום)

האם את צריכה להפסיק לפחד מגבהים בגלל סיבה מסוימת? האם את רוצה לטפס על סלעים או לעשות פעולה אחרת הכוללת גובה? כמה זה משפיע על חייך? כדי לשנות פוביה פיזית צריך להוריד את רמת הרגישות שלך לגירוי באמצעות חשיפה איטית. ושוב, האם הפחד שלך מגבהים משפיע על החלטות שלך?

למעלה